Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

14 timer siden, unforgetteble skrev:

Herregud å sløvt. Det burde nesten ikke vært lov. Du var jo påvirket når de spurte deg. 

Jeg har tenkt mer å mer på dette nå, skal til kontroll nå på onsdag men vet ikke helt hva jeg skal si. Imorgen får jeg endelig dusje å ta av bandasjen ytterst. Ser jo at det er stort!🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere? Tips ang avføring? Har ikke fått gått på do siden torsdag pga medikamenter... Begynt på sviskepose igår kveld og idag, å kommer til å gå en liten tur ut for å få igang. Er livredd for hemoroider fra h😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, PollyPocket skrev:

Dere? Tips ang avføring? Har ikke fått gått på do siden torsdag pga medikamenter... Begynt på sviskepose igår kveld og idag, å kommer til å gå en liten tur ut for å få igang. Er livredd for hemoroider fra h😆

Drikk mye!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeneXCII skrev:

Drikk mye!

Drikker så bare det, fysj ser ut som jeg er gravid i 7mnd. Fått i meg hele posen med svisker, må på apoteket imorgen.. Autsj...

Endret av PollyPocket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, PollyPocket said:

Dere? Tips ang avføring? Har ikke fått gått på do siden torsdag pga medikamenter... Begynt på sviskepose igår kveld og idag, å kommer til å gå en liten tur ut for å få igang. Er livredd for hemoroider fra h😆

For meg funka det med Biola 👍🏼 tok nesten en uke før jeg fikk vært på do igjen etter op.. Men samme dag jeg drakk Biola så funka det 😄

Men enig i at det virka veldig uprofesjonelt at de bestilte feil, og at de spurte deg om det mens du var påvirket av medisiner.. Er jo litt forskjell på 330/325 og 400 🙈 hvordan de har klart å ta feil av det syns jeg er litt rart men.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Tellaa skrev:

For meg funka det med Biola 👍🏼 tok nesten en uke før jeg fikk vært på do igjen etter op.. Men samme dag jeg drakk Biola så funka det 😄

Men enig i at det virka veldig uprofesjonelt at de bestilte feil, og at de spurte deg om det mens du var påvirket av medisiner.. Er jo litt forskjell på 330/325 og 400 🙈 hvordan de har klart å ta feil av det syns jeg er litt rart men.. 

Fikk heldigvis gå på do igår kveld, kiwi og svisker gjorde susen. 300v 325h skulle jeg ha, men det ble skreve feil og bestilt 400cc. Skal ta av bandasjen om litt, endelig får jeg dusje idag. Ja nei folk ser ihvertfall nå at jeg har gjort noe med brystene for å si det sånn... 100cc er endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, PollyPocket said:

Fikk heldigvis gå på do igår kveld, kiwi og svisker gjorde susen. 300v 325h skulle jeg ha, men det ble skreve feil og bestilt 400cc. Skal ta av bandasjen om litt, endelig får jeg dusje idag. Ja nei folk ser ihvertfall nå at jeg har gjort noe med brystene for å si det sånn... 100cc er endel.

Så bra du fikk gått på do til slutt, husker det var kjipt å gå så lenge uten å få gjort det 😫 også så oppblåst og fæl, haha uff!

Åja, huska feil på hva du skulle ha. Men da er det jo nesten enda verre 🙈 100cc i forskjell er en del ja.. Men, får håpe du uansett blir fornøyd da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg sliter med mye limrester når jeg bytter teip. Bruker micropore. Det klør ikke og er ikke rødt, men det er jo veldig klissete. Og det legger seg på utsiden av teipen og kommer på bhen. Fjerner dere limrester eller lar dere bare det være? Har forsøkt med varmt vann, såpe og olje, men det går ikke bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, careless said:

Hei.

Jeg sliter med mye limrester når jeg bytter teip. Bruker micropore. Det klør ikke og er ikke rødt, men det er jo veldig klissete. Og det legger seg på utsiden av teipen og kommer på bhen. Fjerner dere limrester eller lar dere bare det være? Har forsøkt med varmt vann, såpe og olje, men det går ikke bort.

Jeg fikk også mye limrester hvis jeg dro av teipen mens den var våt.. Har også micropore. Prøvd å ta den av mens den er tørr? Det funka på meg hvertfall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (19 minutter siden):

Jeg fikk også mye limrester hvis jeg dro av teipen mens den var våt.. Har også micropore. Prøvd å ta den av mens den er tørr? Det funka på meg hvertfall 😊

Hmm nei, kun tatt av i dusjen da det var det jeg fikk beskjed om på klinikken. Men kanskje sykepleier der mente at det var viktig første gang jeg fjernet teipen? Er 4 uker siden operasjonen, så har ikke byttet så mange ganger. Men kanskje fjerne den tørr er løsningen. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, careless said:

Hmm nei, kun tatt av i dusjen da det var det jeg fikk beskjed om på klinikken. Men kanskje sykepleier der mente at det var viktig første gang jeg fjernet teipen? Er 4 uker siden operasjonen, så har ikke byttet så mange ganger. Men kanskje fjerne den tørr er løsningen. Takk.

Jeg fikk ikke noe beskjed om jeg skulle ta den av våt eller tørr, men står i infoskrivet at teipen kan fjernes i forbindelse med dusj. Så regna med det gikk greit å fjerne den mens den var tørr også 🙈 så tok den av før jeg gikk i dusjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyPocket skrev (På 22.11.2020 den 13.52):

Jeg har tenkt mer å mer på dette nå, skal til kontroll nå på onsdag men vet ikke helt hva jeg skal si. Imorgen får jeg endelig dusje å ta av bandasjen ytterst. Ser jo at det er stort!🙈

Den var drøy... Hvilken kirurg er dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14 dager po nå, og har målt str. De oppleves ikke så hovene lengre. Vil str fortsatt kunne forandre seg en del, eller er det ganske likt str nå som de vil bli? Vet jo at formen vil forandre seg en del fortsatt. Blir brystene mye rundere de neste ukene? 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (14 timer siden):

Den var drøy... Hvilken kirurg er dette? 

Er ikke legen sin feil men, daglig leder som er da sykepleier som gjorde målene på meg. Pga koronaen ble det slik at sykepleierne tar konsultasjon timene, og har dialog med legen via telefon/pc og sender til han. Ene brystet mitt er kjempe fint men, det andre ser jo det nesten som implatetet er vridd pga hovenhet. Har store sår etter teip på bakside og siden av ryggen. Skal på kontroll time nå imorgen kl.12 hos da sykepleieren og kommer til å si at det er utrolig dårlig og ta dette opp når jeg var pillefjern å at det er for stort. Kan aldri jogge med dissa jura her! Jeg trener styrketrening nærmere 5dager i uka og vært fitness utøver, så nei dette ble stort t.o.m en bekjent kom bort til meg å sa gratulerer. Har også allerede fått strekkmerker på den ene siden, men det er vel kanskje vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotta87 skrev (11 timer siden):

Jeg er 14 dager po nå, og har målt str. De oppleves ikke så hovene lengre. Vil str fortsatt kunne forandre seg en del, eller er det ganske likt str nå som de vil bli? Vet jo at formen vil forandre seg en del fortsatt. Blir brystene mye rundere de neste ukene? 🙂 

Hvortid klarte du å sove i sengen? Jeg er på dag 5 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyPocket skrev (2 timer siden):

Er ikke legen sin feil men, daglig leder som er da sykepleier som gjorde målene på meg. Pga koronaen ble det slik at sykepleierne tar konsultasjon timene, og har dialog med legen via telefon/pc og sender til han. Ene brystet mitt er kjempe fint men, det andre ser jo det nesten som implatetet er vridd pga hovenhet. Har store sår etter teip på bakside og siden av ryggen. Skal på kontroll time nå imorgen kl.12 hos da sykepleieren og kommer til å si at det er utrolig dårlig og ta dette opp når jeg var pillefjern å at det er for stort. Kan aldri jogge med dissa jura her! Jeg trener styrketrening nærmere 5dager i uka og vært fitness utøver, så nei dette ble stort t.o.m en bekjent kom bort til meg å sa gratulerer. Har også allerede fått strekkmerker på den ene siden, men det er vel kanskje vanlig?

Hva??? Sykepleier som tar konsultasjonen? Faderen.  Dette hadde jeg klagd inn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PollyPocket skrev (2 timer siden):

Hvortid klarte du å sove i sengen? Jeg er på dag 5 nå.

Jeg lå høyt med overkroppen i 6 dager, dyne og tre puter🙈 etter dette hadde jeg bare 3 puter.. Ca dag 10 kunne jeg legge meg litt på siden. Nå er det himmelst å ligge avslappende på siden😍 Kan forstatt få ubehag, men veldig mye sjeldnere. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyPocket skrev (2 timer siden):

Er ikke legen sin feil men, daglig leder som er da sykepleier som gjorde målene på meg. Pga koronaen ble det slik at sykepleierne tar konsultasjon timene, og har dialog med legen via telefon/pc og sender til han. Ene brystet mitt er kjempe fint men, det andre ser jo det nesten som implatetet er vridd pga hovenhet. Har store sår etter teip på bakside og siden av ryggen. Skal på kontroll time nå imorgen kl.12 hos da sykepleieren og kommer til å si at det er utrolig dårlig og ta dette opp når jeg var pillefjern å at det er for stort. Kan aldri jogge med dissa jura her! Jeg trener styrketrening nærmere 5dager i uka og vært fitness utøver, så nei dette ble stort t.o.m en bekjent kom bort til meg å sa gratulerer. Har også allerede fått strekkmerker på den ene siden, men det er vel kanskje vanlig?

Kan jeg spørre hvilken klinikk dette er? Hørtes veldig useriøst ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

unforgetteble skrev (45 minutter siden):

Hva??? Sykepleier som tar konsultasjonen? Faderen.  Dette hadde jeg klagd inn! 

Er vanlig på denne klinikken, sender deg pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...