Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Kirsebærtre skrev:

Hei!

Alle dere som er ferdig operert...hvor lang tid tok d før den verste hevelsen begynte å gå ned? Jeg har delvis under muskel og de er ganske så hovne og rare 

Hvor lang tid tok det før såret var lukket og "grodd" ?

På dag 8 begynte jeg å bli litt fortrolig med de, nå etter snart 9uker er jeg veldig fornøyd 😄 klarer ikke se så mye mer endring fra uke 5 til uke 9😅 så de første ukene skjer det masse 😍 jeg hadde frankenboob, de var så hovne og så både trekantet og firkantet ut på samme tid å var helt ifra meg 😂 men er ingen grunn til bekymring😄 de blir fine etterhvert!😍

Jeg er på uke 9 som sagt, sårene har forsåvidt grodd men på høyre arr så har jeg ett lite hull som d var kommet litt puss i. Tror d bare er ett sting som har lyst å komme ut 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Lotta87 skrev:

Noen som var veldig nummen i brystet etter operasjon, men som fikk tilbake mer følelse de første ukene. Dag 3 nå, og fortsatt veldig nummen, spesielt på den ene siden🥴

Jeg mista følelsen i Høyre bryst etter op, men den kom gradvis tilbake, til tirsdag er d 9 uker siden, nå er d bare Høyre nippel jeg ikke har følelse i 😂

Endret av silkal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, silkal skrev:

Jeg mista følelsen i Høyre bryst etter op, men den kom gradvis tilbake, til tirsdag er d 9 uker siden, nå er d bare Høyre nippel jeg ikke har følelse i 😂

Hehe, så bra. Ja det kan jo ta tid. Men godt å høre noen positive historier, de kjens en smule fucka ut akkurat nå😅 Jeg kjenner i hvert fall den ene nippelen, og krysser fingrene for at det blir bedre etterhvert 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, silkal skrev:

På dag 8 begynte jeg å bli litt fortrolig med de, nå etter snart 9uker er jeg veldig fornøyd 😄 klarer ikke se så mye mer endring fra uke 5 til uke 9😅 så de første ukene skjer det masse 😍 jeg hadde frankenboob, de var så hovne og så både trekantet og firkantet ut på samme tid å var helt ifra meg 😂 men er ingen grunn til bekymring😄 de blir fine etterhvert!😍

Jeg er på uke 9 som sagt, sårene har forsåvidt grodd men på høyre arr så har jeg ett lite hull som d var kommet litt puss i. Tror d bare er ett sting som har lyst å komme ut 😅

Off ja en kan bli lettere bekymra over utseende akkurat nå.😄 Er bare på dag 5 enda så hevelse vil d vel være en go stund enda. Så bra at du er fornøyd. 🙂 har lest endel så har forstått at de forandrer seg myye..heldigvis! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kirsebærtre skrev:

Off ja en kan bli lettere bekymra over utseende akkurat nå.😄 Er bare på dag 5 enda så hevelse vil d vel være en go stund enda. Så bra at du er fornøyd. 🙂 har lest endel så har forstått at de forandrer seg myye..heldigvis! 

 

Ja de forandrer seg masse så null stress, angrer faktisk at jeg ikke tok bilde den første uka, bare så jeg kunne ha sammenligna 😂 har bare fra 2 uker til 9 uker 😛

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Lotta87 skrev:

Hehe, så bra. Ja det kan jo ta tid. Men godt å høre noen positive historier, de kjens en smule fucka ut akkurat nå😅 Jeg kjenner i hvert fall den ene nippelen, og krysser fingrene for at det blir bedre etterhvert 😁

Haha ja husker det selv når det klødde på puppen, så klødde jeg men d skjedde jo ikke noe 😂 kjente ikke at jeg klødde så fikk ikke tilfredsstilt den følelsen 😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, silkal skrev:

Ja de forandrer seg masse så null stress, angrer faktisk at jeg ikke tok bilde den første uka, bare så jeg kunne ha sammenligna 😂 har bare fra 2 uker til 9 uker 😛

 

Da skal jeg ta bilde i morgen. 4 dager etter operasjon nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, fikk tips ang denne tråden å har fått lest litt. Men så utrolig mye å lese igjenom på 15år🥵 Om noen har tid å svare på min tråd blir jeg veldig takknemlig, skal forhåpentligvis opperere på torsdag. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å enten rote bort eller kaste infoskrivet jeg fikk etter operasjonen! 

Noen som kan fortelle meg hvor lenge man skal teipe arrene sine i følge Fornebuklinikken? 😊Var det i tre måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nope. said:

Jeg har klart å enten rote bort eller kaste infoskrivet jeg fikk etter operasjonen! 

Noen som kan fortelle meg hvor lenge man skal teipe arrene sine i følge Fornebuklinikken? 😊Var det i tre måneder?

Ja det var 3 mnd 😊 gleder meg så til å bli ferdig med det, de har begynt å klø litt og gjør vondt å fjerne 🙈 men er det 3 mnd fra man opererte, eller 3 mnd fra man skifta teip første gang tro? 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, PollyPocket said:

Hei dere, fikk tips ang denne tråden å har fått lest litt. Men så utrolig mye å lese igjenom på 15år🥵 Om noen har tid å svare på min tråd blir jeg veldig takknemlig, skal forhåpentligvis opperere på torsdag. 

 

Kan fortelle litt om min "historie" 😅 er 27 år, opererte 31 august i år (11 uker post op igår) på Fornebuklinikken hos Marius Barstad. Motiva ergonomix 245cc demi, under muskel kombinert med fett-transplantasjon. Ingen løft. Fordel med under muskel er mindre sjanse for synlig rippling og kapsel dannelse, gir ofte et mer naturlig resultat på de med lite brystvev fra før som jeg hadde. Ulempene er vel at brystene flytter litt på seg når man strammer brystmusklene. Sikkert flere fordeler og ulemper jeg ikke kommer på i farta 😅

Operasjonen gikk over all forventning, grua meg mye mer enn nødvendig for å si det sånn 🙈 hadde en superbra opplevelse av det hele 😊 heldig med lite smerter i ettertid, jeg synes egentlig ryggen var vondere enn puppene! Er veldig fornøyd med resultatet så langt, og de vil fortsette å forandre seg i månedene som kommer 😊 ingen barn enda. Valgte, til tross for at det nok er "lurest" å vente til etter barn, å gjøre det før barn fordi jeg ikke vet helt når jeg skal ha barn og dette er noe jeg har ønska meg nesten hele mitt liv, så lenge jeg har hatt pupper fordi jeg var så utrolig misfornøyd 🙈 jeg er villig til å muligens operere på nytt hvis jeg føler behov for det etter barn 😊

1 hour ago, Kirsebærtre said:

Blir puppene egt mindre ettersom ukene går og hevelsen gir seg? Synes de er så stor 🙈1 uke post nå 

Jeg føler faktisk mine har blitt litt mindre 🤔 enten så har støttebhen som jeg fikk på klinikken blitt slakkere etter x antall vask, eller så må de ha blitt mindre 😅 de siste ukene så har nemlig hektene foran på bhen løsnet øverst hele tiden 😂 (jeg er egentlig ferdig med å bruke den bhen, men føler meg ikke helt "trygg" på å gå helt uten bh enda så jeg bruker den om natta og hvis jeg bare er hjemme og slapper av 🙈 bruker vanlig spileløs bh uten push up på jobb osv). 

Men kan være at jeg har blitt mer vant til de og, at de føles mindre. Det at hevelsen går ned gjør jo at de oppleves mindre også 😅 husker I starten at jeg også synes mine var veldig store og ble nesten litt stressa.. Men nå synes jeg størrelsen er helt topp, ville ikke hatt de større eller mindre 😊

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kirsebærtre skrev:

Blir puppene egt mindre ettersom ukene går og hevelsen gir seg? Synes de er så stor 🙈1 uke post nå 

De blir ikke direkte mindre, det er bare hevelsen som går ned. (Protesen kan ikke bli mindre) Jeg syns også mine så sykt store ut de 2 første ukene, men nå er de kjempe fine og passer kroppen min mye bedre enn de små som jeg hadde før, føler meg litt mer komplett nå. 2mnd her idag :) nå er de også veldig myke og kjennes egt veldig naturlig ut 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Kirsebærtre skrev:

Blir puppene egt mindre ettersom ukene går og hevelsen gir seg? Synes de er så stor 🙈1 uke post nå 

Jepp. Jeg var livredd i begynnelsen for at de skulle bli så store. 3 mnd siden operasjon nå og jeg kunne gjerne  hatt større 😂😂Gi det tid. De krymper når hevelsen går ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, unforgetteble skrev:

Jepp. Jeg var livredd i begynnelsen for at de skulle bli så store. 3 mnd siden operasjon nå og jeg kunne gjerne  hatt større 😂😂Gi det tid. De krymper når hevelsen går ned. 

Tusen takk for svar, får smøre meg med tålmodighet 😉 ser jo de forandrer seg nesten dag for dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooo.

Har vært til min andre konsultasjon nå på Aleris Colosseum og vi kom frem til 285-300 cc under muskel. Han lurte på om jeg vurderte fettransplantasjon og jeg la det fra meg med en gang, men tenker nå i ettertid på de ribbeina i midten som irriterer meg GRØNN. Har minimalt med fett der, og lurer på om noen har lagt fett mellom puppene for å "fylle" i tillegg til silikon? Har et "hakk" inn som jeg typ kan fylle med en finger.

Vet ikke om jeg orker enda en konsultasjon, og vurderer å bare ringe inn og si han får transplantere fett for å fylle ut der, men kjedelig om det skulle koste veldig mye. Tror dere han er nødt til å se på kroppen en gang til? 

Takker alle for svar ❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Hjelpenfrøken skrev:

Halloooo.

Har vært til min andre konsultasjon nå på Aleris Colosseum og vi kom frem til 285-300 cc under muskel. Han lurte på om jeg vurderte fettransplantasjon og jeg la det fra meg med en gang, men tenker nå i ettertid på de ribbeina i midten som irriterer meg GRØNN. Har minimalt med fett der, og lurer på om noen har lagt fett mellom puppene for å "fylle" i tillegg til silikon? Har et "hakk" inn som jeg typ kan fylle med en finger.

Vet ikke om jeg orker enda en konsultasjon, og vurderer å bare ringe inn og si han får transplantere fett for å fylle ut der, men kjedelig om det skulle koste veldig mye. Tror dere han er nødt til å se på kroppen en gang til? 

Takker alle for svar ❤️  

Hadde en kirurg som mente jeg burde ha fett transplantasjon itillegg, jeg gikk til to andre konsultasjoner og de to kirurgene mente det ikke var vits. Så veide det litt som okei 2 mot 1. Da vant de 2 andre, nå har jeg hatt de i 2mnd og ser den skyggen den første kirurgen pratet om siden jeg ikke har noe fett under. Jeg skal alikevel la det gå 1år før jeg gjør noe med det siden mye kan skje på 1år, snakket med ei som hadde tubebryst og hun fikk rundere og rundere form etter d hadde gått 1år.

Har du sjansen så ville jeg nok bare transplantert fett i samme slengen, så er du ferdig med det 😄 det blir litt dyrere ja men tenker hvis enn først skal fikse de så vil enn jo gjerne være 110% fornøyd. Sier ikke at jeg ikke er fornøyd, for det er jeg men skulle så gjerne hørt på kirurg 1🙈

Masse lykke til! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Tellaa skrev:

Ja det var 3 mnd 😊 gleder meg så til å bli ferdig med det, de har begynt å klø litt og gjør vondt å fjerne 🙈 men er det 3 mnd fra man opererte, eller 3 mnd fra man skifta teip første gang tro? 😂 

Tusen takk😍Da er det jo ikke mer enn 2 uker igjen med teiping for meg! Teiper heller litt lenger enn kortere om jeg er i tvil. 

Men da dukker jo neste spørsmål opp; 
Bør arrene smøres? Hvordan vil dere andre ta vare på arrene etter de er "ferdig teipet" slik at de gror finest og blir så bleke som mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, nope. said:

Tusen takk😍Da er det jo ikke mer enn 2 uker igjen med teiping for meg! Teiper heller litt lenger enn kortere om jeg er i tvil. 

Men da dukker jo neste spørsmål opp; 
Bør arrene smøres? Hvordan vil dere andre ta vare på arrene etter de er "ferdig teipet" slik at de gror finest og blir så bleke som mulig? 

Står ikke noe om det i det infoskrivet fra klinikken.. Men står at man kan smøre med aloe vera krem istedenfor å teipe hvis huden blir rød og klør fra teipen, så kanskje man evt kan smøre med det. Tror kanskje jeg må gå over til det, for jeg er plaget med kløe nå.. Og ser at huden er rød når jeg skal skifte teip 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, nope. skrev:

Men da dukker jo neste spørsmål opp; 
Bør arrene smøres? Hvordan vil dere andre ta vare på arrene etter de er "ferdig teipet" slik at de gror finest og blir så bleke som mulig? 

Brukte Carbaderm krem på arrene etter anbefaling og de har blitt veldig lite synlige :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...