Tinemor1 Skrevet 29. november 2020 #43381 Del Skrevet 29. november 2020 4 minutter siden, BeReal said: Takk for svar 😊 Alt er sendt inn og får svar ang garanti saken nå i starten av uken. Høres ut som om de tar de ut gratis, men at jeg må betale for nye. Er nok ikke helt enig i det, for jeg tolker det på samme måte som deg. 🙂 Jeg skjønner ikke helt hvordan de mener at du skal dekke nye når de har skrevet i kontrakten at de bytter implantater uten kostnad for deg. Viss det blir et problem kan du evt sjekke om du har advokat hjelp gjennom fagforening eller innboforsikring. Men får virkelig håpe det ikke går så langt da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeReal Skrevet 29. november 2020 #43382 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg må som sagt bytte ut innleggene mine pga lekkasje. Har nå Runde Nagor GFX 370 ml over muskel. Om det er høy eller lav husker jeg ikke. Hele tiden syns de har vært litt små, så tenkte gå opp til ca 500 ml nå. Er så usikker med tanke på høy eller lav profil. Hvilken erfaring har dere? Er det noen her som har hatt dren etter operasjon? Ubehahelig? Jeg vet jeg må ha dren, for de må fjerne lekkasje og kapsel. Kjenner jeg gruer meg. Gikk så greit å sette inn i 2005. Hadde knapt smerter, men er redd dette kan bli noe annet. Spent på om det er noen med erfaring på det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterRose Skrevet 29. november 2020 #43383 Del Skrevet 29. november 2020 (endret) BeReal skrev (5 timer siden): Jeg må som sagt bytte ut innleggene mine pga lekkasje. Har nå Runde Nagor GFX 370 ml over muskel. Om det er høy eller lav husker jeg ikke. Hele tiden syns de har vært litt små, så tenkte gå opp til ca 500 ml nå. Er så usikker med tanke på høy eller lav profil. Hvilken erfaring har dere? Er det noen her som har hatt dren etter operasjon? Ubehahelig? Jeg vet jeg må ha dren, for de må fjerne lekkasje og kapsel. Kjenner jeg gruer meg. Gikk så greit å sette inn i 2005. Hadde knapt smerter, men er redd dette kan bli noe annet. Spent på om det er noen med erfaring på det her? Jeg har 520 høy profil under muskel, veldig fornøyd med utseende!! Runde og fine og holder fasongen fint, uten å være for store heller Hvorfor tok du over muskel, hvis jeg kan spørre? Endret 29. november 2020 av VinterRose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeReal Skrevet 29. november 2020 #43384 Del Skrevet 29. november 2020 VinterRose skrev (Akkurat nå): Jeg har 520 høy profil under muskel, veldig fornøyd med utseende!! Runde og fine og holder fasongen fint, uten å være for store heller Takk for svar 😊 Høres veldig bra ut. 😉 Har ikke hatt konsultasjon med de, men regner med at de fjerner lekkasjen/kapselen og legger det inn i samme "lomma" over muskel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterRose Skrevet 29. november 2020 #43385 Del Skrevet 29. november 2020 BeReal skrev (Akkurat nå): Takk for svar 😊 Høres veldig bra ut. 😉 Har ikke hatt konsultasjon med de, men regner med at de fjerner lekkasjen/kapselen og legger det inn i samme "lomma" over muskel. Du bestemmer vel hva de legger inn?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeReal Skrevet 29. november 2020 #43386 Del Skrevet 29. november 2020 VinterRose skrev (9 minutter siden): Du bestemmer vel hva de legger inn?! Ja, så klart. Vet bare ikke hvordan det er å legge i samme lomme når jeg har lekkasje/kapsel. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 29. november 2020 #43387 Del Skrevet 29. november 2020 En godt bekjent av meg også fikk lekkasje av sine implater hun tok hos Fornebuklinikken for 12år siden. Har ikke kontakt med henne nå lengre siden hun flyttet, men husker hun sa at hun måtte betaler noe av opprasjonen selv. Vet hun fikk et barn i januar, så tror hun avventet til etter amming. Jeg hadde ringt dem imorgen og lest opp det som står i kontrakten, for meg så virker det som du skal få nye. Lykke til❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterRose Skrevet 29. november 2020 #43388 Del Skrevet 29. november 2020 BeReal skrev (29 minutter siden): Ja, så klart. Vet bare ikke hvordan det er å legge i samme lomme når jeg har lekkasje/kapsel. 🙂 Jeg vil tro de fjerner kapseldannelsen (noe annet vil vel være rart??) og så er det vel mer som en fordel å regne at du allerede har litt plass (lomme) til evt større?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeReal Skrevet 29. november 2020 #43389 Del Skrevet 29. november 2020 PollyPocket skrev (5 minutter siden): En godt bekjent av meg også fikk lekkasje av sine implater hun tok hos Fornebuklinikken for 12år siden. Har ikke kontakt med henne nå lengre siden hun flyttet, men husker hun sa at hun måtte betaler noe av opprasjonen selv. Vet hun fikk et barn i januar, så tror hun avventet til etter amming. Jeg hadde ringt dem imorgen og lest opp det som står i kontrakten, for meg så virker det som du skal få nye. Lykke til❤️ Takk for svar ❤ De sa til meg også at jeg må betale noe selv noe jeg har kverrulert litt på med tanke på hva som står i garantien. Mest sannsynlig så må jeg nok betale jeg og. Du vet ikke hvor mye hun måtte betale? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 29. november 2020 #43390 Del Skrevet 29. november 2020 BeReal skrev (1 time siden): Takk for svar ❤ De sa til meg også at jeg må betale noe selv noe jeg har kverrulert litt på med tanke på hva som står i garantien. Mest sannsynlig så må jeg nok betale jeg og. Du vet ikke hvor mye hun måtte betale? Nei dessverre, kan nesten ikke ta kontakt med henne på face nå etter 2år uten kontakt.🙈 Uten å si 100% så meiner jeg at hun ville ta opp et lite forbrukslån pga, da sikkert implatene og overnatting (2-3dager). Vi bor langt unna, så hun tok ultralyd på sykehuset her og bildene ble sendt ned til Fornebuklinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 30. november 2020 #43391 Del Skrevet 30. november 2020 Hei 🙂 Det ene brystet mitt er mye vondere enn det andre, føles mye sårere overalt, og det står litt høyere opp en det andre. 3 uker post op i morgen. Er dette normalt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor1 Skrevet 30. november 2020 #43392 Del Skrevet 30. november 2020 1 minutt siden, Kirsebærtre said: Hei 🙂 Det ene brystet mitt er mye vondere enn det andre, føles mye sårere overalt, og det står litt høyere opp en det andre. 3 uker post op i morgen. Er dette normalt?? Hei ☺️ Samme hos meg, har vært sånn hele veien. Nå er jeg 7 uker post op og det begynner å bli litt bedre. Jeg ville hørt med klinikken hvor du opererte deg bare for sikkethetsskyld 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 30. november 2020 #43393 Del Skrevet 30. november 2020 Tinemor1 skrev (1 time siden): Hei ☺️ Samme hos meg, har vært sånn hele veien. Nå er jeg 7 uker post op og det begynner å bli litt bedre. Jeg ville hørt med klinikken hvor du opererte deg bare for sikkethetsskyld 😊 Ja det kan jeg gjøre. Har du snakket med din klinikk? Og hva sa d evt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 30. november 2020 #43394 Del Skrevet 30. november 2020 (endret) Kirsebærtre skrev (4 timer siden): Hei 🙂 Det ene brystet mitt er mye vondere enn det andre, føles mye sårere overalt, og det står litt høyere opp en det andre. 3 uker post op i morgen. Er dette normalt?? Har det samme som deg med vondheten, jeg er 10dager og har fjernet litt vev fra ene siden. Jeg fikk på brystbånd pga hevelsen, det er mer sprengt på den siden og mykere på den andre. Ring klinikken og få en kontroll time det hadde jeg gjort. Har selv allerede vært på 2 og skal på den 3dje kontrolltime nå på fredag. Lykke til❤ Endret 30. november 2020 av PollyPocket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor1 Skrevet 30. november 2020 #43395 Del Skrevet 30. november 2020 2 hours ago, Kirsebærtre said: Ja det kan jeg gjøre. Har du snakket med din klinikk? Og hva sa d evt? Ja jeg har pratet med de flere ganger siden det har vedvart. I mitt tilfelle var det normalt mente de, men jeg vil råde deg til å ringe de da det kan være andre årsaker hos deg. Håper alt er i orden ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 30. november 2020 #43396 Del Skrevet 30. november 2020 Tinemor1 skrev (8 minutter siden): Ja jeg har pratet med de flere ganger siden det har vedvart. I mitt tilfelle var det normalt mente de, men jeg vil råde deg til å ringe de da det kan være andre årsaker hos deg. Håper alt er i orden ☺️ Ja det skal jeg gjøre så håper jeg de sier det er normalt. Føler liksom d er mye stivere på den siden og litt større. Men ikke så mye større at man ser d veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 30. november 2020 #43397 Del Skrevet 30. november 2020 PollyPocket skrev (39 minutter siden): Har det samme som deg med vondheten, jeg er 10dager og har fjernet litt vev fra ene siden. Jeg fikk på brystbånd pga hevelsen, det er mer sprengt på den siden og mykere på den andre. Ring klinikken og få en kontroll time det hadde jeg gjort. Har selv allerede vært på 2 og skal på den 3dje kontrolltime nå på fredag. Lykke til❤ Var på kontroll etter 1 uke og da også var d ene brystet litt høyere opp ( har lagt under muskeø). ( det var lik høyde på de rett etter operasjon)De mente d kunne være fordi jeg hadde tatt på brystbåndet fra samme side hele første uken. Strammer visst mer på den ene siden så d er lurt å bytte side innimellom. Så siste uken med bånd gjorde jeg motsatt. Men ve bryst er fortsatt høyere fremdeles. Samt at det er mer spreng og sårsmerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 30. november 2020 #43398 Del Skrevet 30. november 2020 PollyPocket skrev (2 timer siden): Har det samme som deg med vondheten, jeg er 10dager og har fjernet litt vev fra ene siden. Jeg fikk på brystbånd pga hevelsen, det er mer sprengt på den siden og mykere på den andre. Ring klinikken og få en kontroll time det hadde jeg gjort. Har selv allerede vært på 2 og skal på den 3dje kontrolltime nå på fredag. Lykke til❤ Hvor opererte du deg? I Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 30. november 2020 #43399 Del Skrevet 30. november 2020 Kirsebærtre skrev (4 timer siden): Var på kontroll etter 1 uke og da også var d ene brystet litt høyere opp ( har lagt under muskeø). ( det var lik høyde på de rett etter operasjon)De mente d kunne være fordi jeg hadde tatt på brystbåndet fra samme side hele første uken. Strammer visst mer på den ene siden så d er lurt å bytte side innimellom. Så siste uken med bånd gjorde jeg motsatt. Men ve bryst er fortsatt høyere fremdeles. Samt at det er mer spreng og sårsmerter Takk for tipset, skal begynne å bytte litt på her også. Ring å få en time til og la de ta en titt, de skulle bare mangle. Her har jeg faktisk fått den oppfølgningen og bare sender bilder da jeg hadde en liten blødning på fredags kveld. De var er stengt i helgen, men jeg fikk komme allerede neste dag. Så nei få en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 30. november 2020 #43400 Del Skrevet 30. november 2020 Martii1 skrev (2 timer siden): Hvor opererte du deg? I Bergen? Nei, men kirurgen er derifra.😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå