Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PollyPocket skrev (2 timer siden):

Er vanlig på denne klinikken, sender deg pm.

Blir nærvøs jeg nå, skal inn på cosmo neste år så får ståpels. Er ikke de? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuka skrev (1 time siden):

Blir nærvøs jeg nå, skal inn på cosmo neste år så får ståpels. Er ikke de? 🙈

Nei, feil side av landet😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyPocket skrev (2 timer siden):

Nei, feil side av landet😉

Bra 😅 de virket veldig greie, flinke og ryddige når jeg var der, men better safe than sorry 🙈

Veldig leit det gikk slik med deg, føler med deg og syns du er tøff ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuka skrev (40 minutter siden):

Bra 😅 de virket veldig greie, flinke og ryddige når jeg var der, men better safe than sorry 🙈

Veldig leit det gikk slik med deg, føler med deg og syns du er tøff ☺️

Takk❤ Mannen sier det ser mye bedre ut nå, og jeg har ikke så mye smerter på ene sida lengre nå. Kunne ha klart å sove på senga idag, men tar en natt til i sofaen med mindre puter. Tar kun 200mg (smertestillende/bettenelsedempende) morgen å kveld nå, så de går seg til og kommer på plass. Men de er store altså... Kommer ikke til å jogge med dette, tørr jeg faktisk ikke haha!🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PollyPocket skrev (23 minutter siden):

Takk❤ Mannen sier det ser mye bedre ut nå, og jeg har ikke så mye smerter på ene sida lengre nå. Kunne ha klart å sove på senga idag, men tar en natt til i sofaen med mindre puter. Tar kun 200mg (smertestillende/bettenelsedempende) morgen å kveld nå, så de går seg til og kommer på plass. Men de er store altså... Kommer ikke til å jogge med dette, tørr jeg faktisk ikke haha!🤣

Kjedelig når du har hatt en så aktiv livsstil til nå, et litt mindre skår i gleder er at en heldigvis km trene styrke osv etter en stund, men jeg personlig ville gitt klar beskjed om at med dette har de vært med på å ødelegge en livsstil jeg har hatt om det var meg. Selvfølgelig har det litt å si at man ønsket forstørrelse selv, men 100cc+ er en alvorlig feil av dem 🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyPocket skrev (På 20.11.2020 den 13.29):

Da er jeg ferdig opperert, det ble mentor 400cc round moderate plus profile. Var meiningen at jeg skulle ha 330cc og 325cc... Kom på klinikken og fikk venefloen i armen og cocktailen av piller, gikk en liten stund før selve legen kom å sier: måtte beklage men de ble feil bestilling. Han kunne selvfølgelig bestille nye men, det tok 2dager + ny time. Bedugget som jeg var sa kjør på, vi ble enige om da ta under muskelen og fjerne min hud på ene brystet siden de var litt forkjell fra før. Så nå er jeg VELDIG spent på resultatet!😂

Høyst kritikkverdig av klinikken spør du meg. Som du sier selv, var du neppe ved dine fulle fem når du fikk spørsmålet, det er uansett ikke greit å skulle ta stilling til det så tett opptil. 

Prøv å se litt positivt på det, veldig mange angrer på at de ikke tok litt større, så kanskje du ender opp fornøyd ;) . 400 er jo på ingen måter "enormt" sammenlignet med 330, så jeg tipper du blir fornøyd! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuka skrev (15 timer siden):

Kjedelig når du har hatt en så aktiv livsstil til nå, et litt mindre skår i gleder er at en heldigvis km trene styrke osv etter en stund, men jeg personlig ville gitt klar beskjed om at med dette har de vært med på å ødelegge en livsstil jeg har hatt om det var meg. Selvfølgelig har det litt å si at man ønsket forstørrelse selv, men 100cc+ er en alvorlig feil av dem 🌺

Fikk snakket veldig mye idag, og jeg skal komme på kontroll så mye jeg vil. Om jeg vil korrigere noe ved 6mnd kontroll skal jeg bare betale for narkosen (så får se om jeg vil ta de ut eller ha mindre, vil virkelig ikke igjennom denne prosessen igjen). Det ser veldig bra ut idag 6dpo men, de er klart jeg har voldsom "melkespreng" kjenner det i nakken idag, så ikveld blir det senga og hive innpå så jeg får sove dypt en hel natt😂👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyPocket skrev (1 time siden):

Fikk snakket veldig mye idag, og jeg skal komme på kontroll så mye jeg vil. Om jeg vil korrigere noe ved 6mnd kontroll skal jeg bare betale for narkosen (så får se om jeg vil ta de ut eller ha mindre, vil virkelig ikke igjennom denne prosessen igjen). Det ser veldig bra ut idag 6dpo men, de er klart jeg har voldsom "melkespreng" kjenner det i nakken idag, så ikveld blir det senga og hive innpå så jeg får sove dypt en hel natt😂👍

Du må nok over to, kanskje tre måneder før du nærmer deg noe som begynner å ligne mer på et endelig resultat. Håper virkelig du blir fornøyd og slipper å fikse på dem! Det ned jogging osv kan du nok uansett få til med riktig bh, men skjønner at det føles umulig akkurat nå :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missfitness skrev (4 timer siden):

Høyst kritikkverdig av klinikken spør du meg. Som du sier selv, var du neppe ved dine fulle fem når du fikk spørsmålet, det er uansett ikke greit å skulle ta stilling til det så tett opptil. 

Prøv å se litt positivt på det, veldig mange angrer på at de ikke tok litt større, så kanskje du ender opp fornøyd ;) . 400 er jo på ingen måter "enormt" sammenlignet med 330, så jeg tipper du blir fornøyd! 

Ja de sa jeg å og ba henne lese opp hva han hadde skrevet: 300cc ene og 325cc men, siden implatene ikke var i 25 så ble det skrevet 350cc og ta vekk noe av ene brystet. Altså det var noe ikke jeg hadde oppfattet, og sa jeg til vedkommende da vi prøvde at 300cc ville jeg ha fordi jeg synes 400cc var for mye med min livvsstil når vi prøvde. Så ergo 50cc mer, men igjen så sa jeg at 400cc er mye og ville ha 300cc så hvorfor vedkommende skrev 350cc er et stort mysterium for dette har ikke JEG fått med meg. Men men gjort er gjort, og som du skriver så er det nok ikke enormt når "melkesprengen" får roet seg. Nå hadde jeg en B selv så er nok en god D å vel så det. Så får bare ta tiden til hjelp, og skulle jeg ville korrigere noe så tar vi en 6mnd kontroll hvor jeg blir bare å betale for narkosen. Sa også ang legen ikke kom inn til meg etter opprasjonen og bare sa alt gikk kjempe fint eller noe sånt så hadde det også vært veldig beroligene. Selvom jeg husker han sa når han tegnet at ditta blir utrolig bra. Btw legen er av topp i Norge og er leder for estetisk plastikkirurgi, så legen har jeg aldri tvilt på bare sånn det er sagt. Og jeg forstår også i disse tider har man litt andre møter pga smittevern, så det er ok men jeg sa aldri 350! De var 300 og heller da eventuelt fjerne mer på ene siden, det er vedkommende som hadde konsultasjonen med meg som er eier klinikken og er da sykepleier som har skrevet feil. Så vi ble enige og jeg måtte mer en gjerne komme innom å skifte en gang i uka teipen og ho fikk se til meg. Så det vurderer jeg virkelig neste uke, så vi ble vel enige. Og jeg håper sprengen gir seg innen en uke, skal prøve å sove i seng og ta meg noe forte så pass nakken får slappe max av i natt. Hvordan gikk det med din livsstil, ser du også holder på med fitness?😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøkelse skrev (3 minutter siden):

Du må nok over to, kanskje tre måneder før du nærmer deg noe som begynner å ligne mer på et endelig resultat. Håper virkelig du blir fornøyd og slipper å fikse på dem! Det ned jogging osv kan du nok uansett få til med riktig bh, men skjønner at det føles umulig akkurat nå :)

Tusen takk for svar, ja var det jeg også fikk beskjed om idag. At jeg måtte ikke bry meg hvordan de ser ut nå eller om noen uker. Tar nærmere 3mnd og skulle det vær noe så vil de gjerne korrigere ved 6mnd om det skulle være behov. Det var utrulig bra på kontrollen idag, så det føles mye bedre/betryggende nå. Har veldig lite smerter iforhold til mange tror jeg, men fikk streng beskjed om å ta det med ro ta armene mest mulig inn til kroppen og heller ta smertestillende slik at kroppen får hvile. Hun ene flira av meg for jeg såg så fresh å rask ut, så de forstod vel at jeg er ei sånn rastløs ei som tåler smerter og ubehag. Er mer roligere idag etter vi fikk snakket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 dager siden operasjon, og jeg har målet brystene. Noen som har gjort dette før, og vet om str endrer seg veldig di neste ukene, eller er det ganske så lik str. nå som det blir. Vet fasongen endrer seg de neste ukene.. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Lotta87 said:

15 dager siden operasjon, og jeg har målet brystene. Noen som har gjort dette før, og vet om str endrer seg veldig di neste ukene, eller er det ganske så lik str. nå som det blir. Vet fasongen endrer seg de neste ukene.. 🙂 

Jeg kjøpte nye bher 4 uker etter op, da jeg kunne begynne med det 😊 er 12 uker post op nå og har de samme bhene enda, de passer like fint 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (57 minutter siden):

Jeg kjøpte nye bher 4 uker etter op, da jeg kunne begynne med det 😊 er 12 uker post op nå og har de samme bhene enda, de passer like fint 😅 

Er dette bher du kjøpte der du tok opprasjoenen eller har du noen å anbefale med link?☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (2 timer siden):

Tusen takk 😊  var så spent på størrelsen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tellaa skrev (5 timer siden):

Bestilt meg et par spileløse nå. Spent på om de passer 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, PollyPocket said:

Er dette bher du kjøpte der du tok opprasjoenen eller har du noen å anbefale med link?☺

Kjøpte de på Lindex 😊 

https://www.lindex.com/no/p/7954306-80-svart-flirt-spilefri-bh-med-blonder

https://www.lindex.com/no/p/7477305-70-hvit-flirt-spilelos-bh

https://www.lindex.com/no/p/7170143-70-hvit-soft-bh

Synes den på midterste linken kanskje er mest behagelig 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lotta87 said:

Bestilt meg et par spileløse nå. Spent på om de passer 😃

Da jeg målte meg blei jeg 65DD, ifølge størrelsekalkulatoren på change 🙈 men på Lindex hadde de ikke den størrelsen, så det blei 70C og de passer akkurat 😊 

Men du kan vel ikke bruke annen bh helt enda etter 2 uker? 🤔 Jeg måtte hvertfall bruke kompresjonsbh 24/7 i 4 uker 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (12 timer siden):

Hvordan passet den i forhold til målene i tabellen? 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...