Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ergonomix er ikke dråpeformet, men de er mer flytende så de endrer litt fasong ettersom stillingen på kroppen. De er ikke "støpt" dråpeformet sånn som noen andre eldre implantater. Jeg har også Motiva Ergonomix demi, forresten. 

Skrevet

Jeg hadde litt avstand mellom puppene, som jeg sa fra om at jeg ønsket å redusere. Jeg ønsket mer kløft. Leser på utenlandske sider at høy profil vil øke denne avstanden. Der anbefales (bare) høy profil til pasienter med pupper som sitter for tett. Mens medium profil har mer bredde enn høyde, og anbefales til de med større mellomrom imellom puppene... er redd jeg har fått feil profil. 

Er det andre her som hadde «stort» mellomrom og som har høy profil? Jeg er nå to uker etter operasjon, og ser at om jeg strammer brystmuskelen så presses de jo enda lengre fra hverandre 😱 kjennes foreløpig ut som det ikke engang er mulig å klemme de sammen - det gjør vondt i muskelen... blir dette bedre?? 

Skrevet
1 minutt siden, Leolita skrev:

blir dette bedre?? 

Siden det kun er 2 uker siden operasjonen kan mye forandre seg fortsatt :) .

Skjønner godt at du er utålmodig men du må gi dem mer tid. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også fått anbefalt motiva ergonomix fra min kirurg, men mini profil. Hvilken klinikk og kirurg har dere brukt? 

Skrevet
2 timer siden, Spøkelse skrev:

Ergonomix er ikke dråpeformet, men de er mer flytende så de endrer litt fasong ettersom stillingen på kroppen. De er ikke "støpt" dråpeformet sånn som noen andre eldre implantater. Jeg har også Motiva Ergonomix demi, forresten. 

Åja. Da misforsto jeg @Leolita. Leste på den nettsiden jeg linket til at ergonomix er tilsvarende form som dråpeformet fra Mentor. 

Mine var også litt fra hverandre i starten, men gikk mer sammen etterhvert. Nå er de såpass myke at det kommer ann på bhen jeg har på hvor mye kløft jeg får. Avstanden påvirkes vel også litt av hvordan brystene var fra før. 

Skrevet (endret)

ja, jeg vet ikke hvordan det skal bli, men etter to uker kjennes mine ut som de er limt fast, og det gjør vondt på innsiden av brystene å prøve å dytte dem sammen. 

Hadde jeg visst dette, hadde jeg valgt oppå muskelen, uten tvil. Mye heller rippling enn at de ikke er fysisk mulig å lage kløft pga muskelen holder de stramt på plass......

Jeg syns ikke mine er noe fine i det hele tatt- ser mer ut som en stor muskel enn pupper 😱

er det noen andre som har det sånn?? Har deres «løsnet» mer etter noen uker, eller er det jeg som har strammere muskler enn «alle andre»? 

Ble overhode ikke informert om at de ville gli lengre fra hverandre når muskelen brukes. Det er jo direkte stygt, og gjør bare mellomrommet mye større. I avslappet tilstand er mitt mellomrom 3-4 cm, når jeg strammer ser det ut som det øker til det dobbelte- ser virkelig helt grusomt ut... 

men blir dette bedre??? Jeg vil tro det blir værre med tiden....?? når muskelen blir brukt og sterkere? Jeg liker å trene og ta push ups osv. Driver ikke med fitness men liker å holde meg i form. Fikk beskjed før op at jeg kunne trene som normalt etter en tid.

1 time siden, Missfitness skrev:

Endret av Leolita
Skrevet
5 minutter siden, Leolita skrev:

ja, jeg vet ikke hvordan det skal bli, men etter to uker kjennes mine ut som de er limt fast, og det gjør vondt på innsiden av brystene å prøve å dytte dem sammen. 

Hadde jeg visst dette, hadde jeg valgt oppå muskelen, uten tvil. Mye heller rippling enn at de ikke er fysisk mulig å lage kløft pga muskelen holder de stramt på plass......

Jeg syns ikke mine er noe fine i det hele tatt- ser mer ut som en stor muskel enn pupper 😱

er det noen andre som har det sånn?? Har deres «løsnet» mer etter noen uker, eller er det jeg som har strammere muskler enn «alle andre»? 

Ble overhode ikke informert om at de ville gli lengre fra hverandre når muskelen brukes. Det er jo direkte stygt, og gjør bare mellomrommet mye større. I avslappet tilstand er mitt mellomrom 3-4 cm, når jeg strammer ser det ut som det øker til det dobbelte- ser virkelig helt grusomt ut... 

men blir dette bedre??? Jeg vil tro det blir værre med tiden....?? når muskelen blir brukt og sterkere? Jeg liker å trene og ta push ups osv. Driver ikke med fitness men liker å holde meg i form. Fikk beskjed før op at jeg kunne trene som normalt etter en tid.

Ja, se er som limt fast i starten før muskelen slipper opp. Den er helt anspent i starten. Mine var også sånn, men nå er de myke og kan presses sammen.  

Hadde større mellomrom i starten. Nå har jeg ca 1 cm, men når jeg strammer muskelen blir det ca 2 cm. 

Vet det er litt tøft for deg akkurat nå, men jeg ville gitt det tid altså. Slik de ser ut nå er ikke det endelige resultatet 😊

Skrevet
25 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Ja, se er som limt fast i starten før muskelen slipper opp. Den er helt anspent i starten. Mine var også sånn, men nå er de myke og kan presses sammen.  

Hadde større mellomrom i starten. Nå har jeg ca 1 cm, men når jeg strammer muskelen blir det ca 2 cm. 

Vet det er litt tøft for deg akkurat nå, men jeg ville gitt det tid altså. Slik de ser ut nå er ikke det endelige resultatet 😊

Tusen takk! 😃 dette var en trøst... jeg håper virkelig mine blir mer «medgjørlige» med tiden...ca hvor lang tid tok dette for deg? 

Skrevet

Leolita: det gjelder ikke bare deg altså, men jeg blir stadig overrasket over hvor mange som ikke "vet" eller har lest seg opp på hvor lang tid det tar før de ser ut som vanlige pupper eller man kan ser ferdig resultat. De ER som limt fast på midten nå fordi det er fortsatt veldig kort tid etter operasjon. Du er ikke ferdig med hevelser og sånt enda. Huden må få tid til å strekke seg, og muskelen må tilpasse seg. Også ER det jo helt vanlig at muskelen presser implantatet utover når du strammer og muskelen ligger oppå. Det er også vanlig at de ser helt dust ut, fasongen kommer etterhvert. 
Mine går ikke sammen i midten heller, sånn som instagrampupper ;) . Og det kommer de sikkert aldri til å gjøre når de henger fritt heller, for de gjorde det ikke før operasjon heller. 

PS: ikke gå rundt og stram brystmusklene enda, de skal hviiiiile... :) 

Skrevet
12 minutter siden, Leolita skrev:

Tusen takk! 😃 dette var en trøst... jeg håper virkelig mine blir mer «medgjørlige» med tiden...ca hvor lang tid tok dette for deg? 

Muskelen slapp vel rundt 4 uker, men de fortsetter å forandre seg. Nå 1 år etterpå har de fått en ganske naturlig fasong, de er veldig myke og de kan presses sammen (sitter ikke fast). 

Skrevet

Mine er faktisk for smale, ulike, aaaltfor langt fra hverandre og veldig veldig stygge. De er akkurat like smale som før jeg fikk silikon. Overhode ingen «Rundhet»- de bygger KUN utover, som to tuber..... og jeg hadde overhode ikke tuberøse bryster fra før 

Faktisk er de kanskje de styggeste jeg har sett inkl på nettet... kan ikke forstå at de skal endre seg så mye - og ved å falle/ droppe ned får jeg jo hengepupper, noe jeg absolutt ikke er int i. 

Er hittil veldig misfornøyd med Fana medisinske senter og med motiva ergonomix, Høy profil. 

Skulle ønske jeg gikk for runde, medium profil og til den kirurgen som jeg var hos sist. Da fikk jeg oppå muskelen (fikk noe rippling) og de var iallefall fine. MYE heller rippling og evt litt kapsel enn disse stygge falske greiene her. 

Forstår at det er null «fornøyd»- garanti og eneste alternativ er å fjerne de, gratis. Ny operasjon pga mislykket resultat må jeg betale for selv 

Skrevet

Håper du blir mer fornøyd når det går mer tid, ikke bestem deg for noe enda i alle fall! :)

Skrevet
38 minutter siden, Leolita skrev:

Mine er faktisk for smale, ulike, aaaltfor langt fra hverandre og veldig veldig stygge. De er akkurat like smale som før jeg fikk silikon. Overhode ingen «Rundhet»- de bygger KUN utover, som to tuber..... og jeg hadde overhode ikke tuberøse bryster fra før 

Faktisk er de kanskje de styggeste jeg har sett inkl på nettet... kan ikke forstå at de skal endre seg så mye - og ved å falle/ droppe ned får jeg jo hengepupper, noe jeg absolutt ikke er int i. 

Er hittil veldig misfornøyd med Fana medisinske senter og med motiva ergonomix, Høy profil. 

Skulle ønske jeg gikk for runde, medium profil og til den kirurgen som jeg var hos sist. Da fikk jeg oppå muskelen (fikk noe rippling) og de var iallefall fine. MYE heller rippling og evt litt kapsel enn disse stygge falske greiene her. 

Forstår at det er null «fornøyd»- garanti og eneste alternativ er å fjerne de, gratis. Ny operasjon pga mislykket resultat må jeg betale for selv 

De er jo ikke pene i starten! Gi det tid 😊 Håper du blir fornøyd etterhvert.

Skrevet

Skal til ny kirurg og få second opinion imorgen. Så skal jeg snakke med kirurgen som gjorde dette etterpå. Jeg har også snakket med en tredje kirurg idag på tlf og sendt bilder, og han sa at de skal se bra ut med en gang- ikke slik mine gjør. Han bekreftet at de er skeve, ulike og ikke spesielt bra. Var han som rådet meg til å gå videre med dette.... 

Vil fraråde alle mot Fana medisinske senter- og dr Bjørn Rosenberg - han er IKKE flink og ikke opptatt av hva du er ute etter 

Skrevet
5 timer siden, Leolita skrev:

Som sagt er det for tidlig å henge med hodet nå :)

De fleste tar under muskel og det ender opp med et bra resultat. Ofte bedre på sikt enn om man tar over, men det tar lengre tid før de får sin endelige form og konsistens.

Det er ikke unormalt at man ikke synes de ser fine ut så kort tid etter operasjonen. Kan jeg spørre hvilken str du var opprinnelig? 

Du må tenke måneder og ikke uker.

Dette med at gapet mellom dem øker når du bruker brystmusklene er noe som noen opplever og andre ikke. Trolig har det noe med ens egen fysikk å gjøre. Jeg opplever det ikke, om noe, minimalt. 

Jeg har full sympati for deg nå i denne litt tunge perioden og det er trist å lese at du ikke føler deg godt nok informert etc.

Lykke til, og jeg tror ikke du bør engste deg for mye enda. :) 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Missfitness skrev:

Som sagt er det for tidlig å henge med hodet nå :)

De fleste tar under muskel og det ender opp med et bra resultat. Ofte bedre på sikt enn om man tar over, men det tar lengre tid før de får sin endelige form og konsistens.

Det er ikke unormalt at man ikke synes de ser fine ut så kort tid etter operasjonen. Kan jeg spørre hvilken str du var opprinnelig? 

Du må tenke måneder og ikke uker.

Dette med at gapet mellom dem øker når du bruker brystmusklene er noe som noen opplever og andre ikke. Trolig har det noe med ens egen fysikk å gjøre. Jeg opplever det ikke, om noe, minimalt. 

Jeg har full sympati for deg nå i denne litt tunge perioden og det er trist å lese at du ikke føler deg godt nok informert etc.

Lykke til, og jeg tror ikke du bør engste deg for mye enda. :) 

Jeg fikk beskjed fra en annen kirurg idag at om det ikke er bra og en del feil etter et par mnd så blir det ikke bedre om seks mnd... 

jeg var 70-75A før. Har fulgt kirurgens råd om valg av protese, størrelse og projeksjon. Han spurte aldri om bilder og har ikke 3D. Så han opererte etter sitt bilde av hva han mener er fint, ikke mitt.... 

Skrevet

Jeg sendte bilder til en annen kirurg idag og han bekreftet at det ikke skal se slik ut. Han sa også at det går an å reoperere allerede nå, man må ikke vente mange mnd, slik Bjørn Rosenberg sa.... 

denne andre kirurgen sa jeg måtte forlange kontroll asap og få vite hva kirurgen vil gjøre med dette. Jeg måtte ikke akseptere at det «vil gå seg til», for det vil det ikke gjøre. Og jeg får ENORMT stor avstand bare jeg bruker muskelen det aller minste. Fx hvis jeg tar armen inntil siden. Da fyker brystet 2-3 cm ut mot armhulen

Skrevet
1 minutt siden, Leolita skrev:

Jeg fikk beskjed fra en annen kirurg idag at om det ikke er bra og en del feil etter et par mnd så blir det ikke bedre om seks mnd... 

jeg var 70-75A før. Har fulgt kirurgens råd om valg av protese, størrelse og projeksjon. Han spurte aldri om bilder og har ikke 3D. Så han opererte etter sitt bilde av hva han mener er fint, ikke mitt.... 

Huff, det høres ikke bra ut. Det var ikke meningen å virke belærende altså, men mange er for utålmodige. Håper du får en bedre opplevelse med han du skal til i morgen. :) 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Leolita skrev:

Jeg sendte bilder til en annen kirurg idag og han bekreftet at det ikke skal se slik ut. Han sa også at det går an å reoperere allerede nå, man må ikke vente mange mnd, slik Bjørn Rosenberg sa.... 

denne andre kirurgen sa jeg måtte forlange kontroll asap og få vite hva kirurgen vil gjøre med dette. Jeg måtte ikke akseptere at det «vil gå seg til», for det vil det ikke gjøre. Og jeg får ENORMT stor avstand bare jeg bruker muskelen det aller minste. Fx hvis jeg tar armen inntil siden. Da fyker brystet 2-3 cm ut mot armhulen

Det er såpass ja 😔 Håper du får fikset det slik at det blir drømmepuppene til slutt! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...