Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Juhu! Ferdig operert og lever😅 ble godt ivaretatt på klinikken og i følge kirurgen gikk alt finfint. Endte på 285👍🏻. Formen er overraskende god, men frykter at morfinen fortsatt sitter i kroppen og at det blir verre i natt/morgen. Har satt på alarm på smertestillende, så får bare være flink til å holde rytmen på de. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, HeyHello skrev:

Juhu! Ferdig operert og lever😅 ble godt ivaretatt på klinikken og i følge kirurgen gikk alt finfint. Endte på 285👍🏻. Formen er overraskende god, men frykter at morfinen fortsatt sitter i kroppen og at det blir verre i natt/morgen. Har satt på alarm på smertestillende, så får bare være flink til å holde rytmen på de. 

Gratulerer, hold oss oppdatert da :)! 

Skrevet
27 minutter siden, HeyHello skrev:

Gratulerer med overstått 🤗 Jeg satte også på vekkerklokke for smertestillende 😆

Skrevet

God formiddag☀️ Kan melde om at natten gikk finfint👌🏻 Når jeg våknet av alarmen kl05 var det riktig nok nokså vondt, men det ga seg raskt etter ny dose smertestillende. Formen er over all forventning. Hadde aldri i verden trodd at jeg skulle være i så fin form i dag. Bortsett fra litt press i brystet kjenner jeg meg helt fin. Minuset er jo selvfølgelig at jeg ikke tar det rolig nok, men tvinger meg selv til å sitte litt stille. Har vel skjønt at det er dumt å pushe for mye😆

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer @HeyHello! Så moro å høre at alt gikk fint med deg og at formen er bra. Hvem opererte du hos igjen? :)

Skrevet
30 minutter siden, HappyGomp skrev:

Gratulerer @HeyHello! Så moro å høre at alt gikk fint med deg og at formen er bra. Hvem opererte du hos igjen? :)

Ine Mørk på Fornebuklinikken👍🏻

Skrevet
3 timer siden, HeyHello skrev:

Ine Mørk på Fornebuklinikken👍🏻

Sant det! Deilig å være ferdig? hehe 

Skrevet
4 minutter siden, HappyGomp skrev:

Sant det! Deilig å være ferdig? hehe 

Føles ekstremt bra å være ferdig ja😄 men kjenner allerede at jeg kommer til å slite med og holde aktivitetsnivået nede. Noen begrensninger er det selvfølgelig, men skulle gjerne gått meg en tur i dag kjenner jeg. Blir litt sprø av bare å være hjemme. Spurte sykepleier når hun ringte tidligere i dag, men hun sa jeg måtte vente noen dager😆🙈

Skrevet
Akkurat nå, HeyHello skrev:

Føles ekstremt bra å være ferdig ja😄 men kjenner allerede at jeg kommer til å slite med og holde aktivitetsnivået nede. Noen begrensninger er det selvfølgelig, men skulle gjerne gått meg en tur i dag kjenner jeg. Blir litt sprø av bare å være hjemme. Spurte sykepleier når hun ringte tidligere i dag, men hun sa jeg måtte vente noen dager😆🙈

Haha, tror jeg på. Er forkjølet om dagen og kjeder livet av meg her hjemme - gruer meg alt til å ikke kunne gå rundt som jeg vil i en lengre periode 😮 

Skrevet

Hei

Her kommer en liten oppdatering fra meg. Det er nå litt over 10 uker siden jeg ble opr på Aleris Colosseum og alt har gått mye bedre enn forventet :) Jeg har ingen smerter eller plager.... Synes formen har blitt bra og arrene blir bedre for hver dag :) 

Skrevet

Når startet dere å trene igjen? I mitt skriv står det 6 uker, men jeg leser at mange venter lengre også. Det er nå 5 uker siden min operasjon og jeg klarer snart ikke å vente mer 😜

Skrevet

@MyNewBoobs Jeg begynte å trene styrke etter 6 uker. Veldig rolig/lett vel å merke og ikke direkte trening av brystmuskulaturen ☺️

Skrevet
3 minutter siden, Tindra90 skrev:

@MyNewBoobs Jeg begynte å trene styrke etter 6 uker. Veldig rolig/lett vel å merke og ikke direkte trening av brystmuskulaturen ☺️

Ok 😊 Hva med løping?

Skrevet

Ser på youtube og andre steder at flere bruker kompresjonssokker i tiden etter opersasjonen (spesielt i USA), er dette noe man må skaffe seg? 

Skrevet
5 minutter siden, HappyGomp said:

Ser på youtube og andre steder at flere bruker kompresjonssokker i tiden etter opersasjonen (spesielt i USA), er dette noe man må skaffe seg? 

Tror ikke det er så vanlig i norge! Operasjonen er jo unnagjort raskt og så lenge man er flink til å reise seg og gå litt hver 1-2 time i tiden etter operasjen er nok blodpropprisikoen ikke spesielt forhøyet, uten at jeg skal si noe helt sikkert :) Men om du pleier bli hoven i beina kan det jo kanskje være til hjelp? Kroppen holdt sinnsykt på vann i dagene etter operasjonen min i alle fall. 

I usa er det også flere leger som anbefaler ising og massasje, det har jeg ikke hørt om en eneste kirurg i norge som anbefaler.

Skrevet
14 minutter siden, Superblomst skrev:

Tror ikke det er så vanlig i norge! Operasjonen er jo unnagjort raskt og så lenge man er flink til å reise seg og gå litt hver 1-2 time i tiden etter operasjen er nok blodpropprisikoen ikke spesielt forhøyet, uten at jeg skal si noe helt sikkert :) Men om du pleier bli hoven i beina kan det jo kanskje være til hjelp? Kroppen holdt sinnsykt på vann i dagene etter operasjonen min i alle fall. 

I usa er det også flere leger som anbefaler ising og massasje, det har jeg ikke hørt om en eneste kirurg i norge som anbefaler.

Takk for svar :)

Har heller ikke hørt noe om det her i Norge, men tenkte å høre om noen hadde fårr den beskjeden :)

Skrevet
2 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Ok 😊 Hva med løping?

Det driver jeg ikke med, så det aner jeg ikke 😅

Skrevet
5 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Ok 😊 Hva med løping?

6 uker. Jeg venta 11 😅

Skrevet

Dumt spørsmål, men hvordan finner jeg ut hvilken str jeg har fått på Mirabelle BHn min ?😄🙈 Tenkte jeg skulle bestille meg en hvit en også. Står str inne i noe sted? Har ikke turt å se ordentlig i fare for å gjøre noe galt😅

Skrevet
2 minutter siden, HeyHello skrev:

Dumt spørsmål, men hvordan finner jeg ut hvilken str jeg har fått på Mirabelle BHn min ?😄🙈 Tenkte jeg skulle bestille meg en hvit en også. Står str inne i noe sted? Har ikke turt å se ordentlig i fare for å gjøre noe galt😅

Helt nederst bak 😊

20180714_215648.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...