Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, MyNewBoobs skrev:

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte gi beskjed en uke i forveien, så de var sikre på at de hadde størrelsen inne. 

hm, får sende en mail til klinikken for å være sikker jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, HappyGomp skrev:

@Jaktenka Følte han forsto hvilke pupper jeg ønsker meg, og tror det kommer til å bli sånn med 265cc, MEN så er det det at "alle" sier at de ønsker at de gikk litt større, så det er det som er vanskelig :P Hehe, kanskje jeg skulle prøvd med på samme kommentar... Hva sa kirurgen da du sa det? (hvis du husker da, haha) 

@MyNewBoobs Ja, har prøvd med ris og da synes jeg 300ml ser mye ut, men igjen får ikke risen til å ligge pent (blir en sånn hard kant der risposen ligger) så får jo ikke helt riktig inntrykk tror jeg. Får prøve ristesten igjen. Måtte du ringe for å si om du ønsket å endre størrelse? Får man ikke tid før operasjonen til å snakke og evt. si ifra? 

Jeg husker ikke helt, men hun sa vel noe om at hun kom til å prøve seg litt frem, kanskje måtte jeg ha 400. Og det var jo d3t jeg endte opp med 😊 Ville forsikret meg om at de prøver seg litt frem under operasjonen. Ikke alle gjør det, men bare tar den forhåndsbestemt størrelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

Da har jeg betalt regningen😅 nå vil jeg bare få det overstått! Både kort og lenge til 8.august🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal operere om 14 dager, og på den klinikken jeg har valgt må man selv kjøpe bh. Klinikken anbefalte støttebh fra sykehusapoteket, og denne koster 839 kr 😮 Hadde tenkt å kjøpe to for å ha to stk å bytte på, men det skjer ikke at jeg kjøper to stk til den prisen!🙊

Hvilken støttebh har dere andre? Noen å anbefale som er «godkjent» å bruke den første tiden? Og hvor får jeg kjøpt de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mille89 skrev:

Jeg skal operere om 14 dager, og på den klinikken jeg har valgt må man selv kjøpe bh. Klinikken anbefalte støttebh fra sykehusapoteket, og denne koster 839 kr 😮 Hadde tenkt å kjøpe to for å ha to stk å bytte på, men det skjer ikke at jeg kjøper to stk til den prisen!🙊

Hvilken støttebh har dere andre? Noen å anbefale som er «godkjent» å bruke den første tiden? Og hvor får jeg kjøpt de.

Mirabella kompresjonsbh og FILA sportsbh blir anbefalt på de to klinikkene jeg var på konsultasjon hos. Jeg kjøpte begge de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mille89 skrev:

Jeg skal operere om 14 dager, og på den klinikken jeg har valgt må man selv kjøpe bh. Klinikken anbefalte støttebh fra sykehusapoteket, og denne koster 839 kr 😮 Hadde tenkt å kjøpe to for å ha to stk å bytte på, men det skjer ikke at jeg kjøper to stk til den prisen!🙊

Hvilken støttebh har dere andre? Noen å anbefale som er «godkjent» å bruke den første tiden? Og hvor får jeg kjøpt de.

Wow! Den var dyr! 

Jeg kunne bruke Mirabelle fra apoteket eller Triumph triaction som man kjøper i Triumph-butikk eller på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Jaktenka skrev:

Mirabella kompresjonsbh og FILA sportsbh blir anbefalt på de to klinikkene jeg var på konsultasjon hos. Jeg kjøpte begge de to.

Takk for svar! Hvor kjøper man de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Wow! Den var dyr! 

Jeg kunne bruke Mirabelle fra apoteket eller Triumph triaction som man kjøper i Triumph-butikk eller på nett. 

Takk for svar! Er det denne? Så at det var flere modeller som het Triumph triaction 🤔

https://m.zalando.no/triaction-by-triumph-triaction-wellness-sports-bh-black-tt141i00e-q11.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Mille89 skrev:

Takk for svar! Hvor kjøper man de?

FILA kjøpte jeg på Triumph og Mirabella hos bandasjist (selges også på apotek1 tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mille89 skrev:

Jeg skal operere om 14 dager, og på den klinikken jeg har valgt må man selv kjøpe bh. Klinikken anbefalte støttebh fra sykehusapoteket, og denne koster 839 kr 😮 Hadde tenkt å kjøpe to for å ha to stk å bytte på, men det skjer ikke at jeg kjøper to stk til den prisen!🙊

Hvilken støttebh har dere andre? Noen å anbefale som er «godkjent» å bruke den første tiden? Og hvor får jeg kjøpt de.

Jeg skal få denne (mirabelle) fra klinikken når jeg operer: https://www.apotek1.no/produkter/mirabelle-kompresjon-bh-sort-str-s-1stk-929645p

Tenker også å kjøpe den fra Triumph for å ha noe å bytte i (og litt billigere hehe) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, HeyHello skrev:

Takk for svar😊 tenker vel også at det kan være greit å ha en til, men aner jo ikke hvilken str jeg da skal kjøpe, så må nok bli etter operasjonen. 

Det jeg også sliter med, haha. Men ja, får nok skaffe meg en til - men tenker at jeg får bestille den fra nettet når jeg har fått de nye puppene (evt sende samboer ut for å kjøpe😂)

Hvem skal du operere hos? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, HappyGomp skrev:

Det jeg også sliter med, haha. Men ja, får nok skaffe meg en til - men tenker at jeg får bestille den fra nettet når jeg har fått de nye puppene (evt sende samboer ut for å kjøpe😂)

Hvem skal du operere hos? :)

Ine T Mørk. Fikk et veldig godt inntrykk av henne på konsultasjonen, men skulle gjerne hørt noen erfaringer. Lite er nedskrevet ettersom hun er relativt ny på Fornebu. Men tenker jo at hun må være dyktig ettersom hun fikk jobb der. Hvem skal du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, HeyHello skrev:

Ine T Mørk. Fikk et veldig godt inntrykk av henne på konsultasjonen, men skulle gjerne hørt noen erfaringer. Lite er nedskrevet ettersom hun er relativt ny på Fornebu. Men tenker jo at hun må være dyktig ettersom hun fikk jobb der. Hvem skal du til?

Ja, hun er det lite om, men har skjønt at hun kom dit for ikke så lenge siden. De to som driver det er nok kresne på hvem de tar inn så du er nok i trygge hender. Hvor mye skal du ta og hvilket utgangspunkt har du? :)

Jeg skal til M. Barstad. Føler han vet hva han driver med, men er litt usikker på størrelsen vi ble enige om, lurer på om jeg vil ha litt mer, hehe, men samtidig så stoler jeg 100% på han så vi får se 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, HappyGomp skrev:

Ja, hun er det lite om, men har skjønt at hun kom dit for ikke så lenge siden. De to som driver det er nok kresne på hvem de tar inn så du er nok i trygge hender. Hvor mye skal du ta og hvilket utgangspunkt har du? :)

Jeg skal til M. Barstad. Føler han vet hva han driver med, men er litt usikker på størrelsen vi ble enige om, lurer på om jeg vil ha litt mer, hehe, men samtidig så stoler jeg 100% på han så vi får se 😄 

Jeg skal ta 270-300 (skulle se det an under operasjonen). Er 167cm høy og 60kg. Er visstnok ganske bre over puppene, så hun ville ikke anbefale noe mindre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HeyHello skrev:

Jeg skal ta 270-300 (skulle se det an under operasjonen). Er 167cm høy og 60kg. Er visstnok ganske bre over puppene, så hun ville ikke anbefale noe mindre. 

Blir nok kjempe bra 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...