Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Pkat skrev:

Operasjon 14 juni, la inn 275 (under muskel). Tiden etter har gått over all forventning, lite smerter. Eneste er at jeg har vært i en boble siden da. En mental greie sikkert☺️ Men altså, angrer ikke!

Godt godt. Men jeg blir nysgjerrig jeg altså😅, hva slags boble? Har du barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, HeyHello skrev:

Godt godt. Men jeg blir nysgjerrig jeg altså😅, hva slags boble? Har du barn?

Hehe, blir jo veldig opptatt av pupper, var det jeg mente. Tar meg i å stirre på damer😉 Har tre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pkat skrev:

Hehe, blir jo veldig opptatt av pupper, var det jeg mente. Tar meg i å stirre på damer😉 Har tre barn.

Haha. Jeg også 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Pkat skrev:

Hehe, blir jo veldig opptatt av pupper, var det jeg mente. Tar meg i å stirre på damer😉 Har tre barn.

Haha😂 me too! Helt sykt hvordan fokuset mitt har vært i sommer😅🙈 vil det nå alltid  forbli slik?!😎🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Hvor lenge siden er det du opererte? 

Mitt var ikke lukket når jeg byttet tape 2 uker etter. Skal bytte om 2 dager, da er det 3 uker siden. 

Opererte for 3 uker siden om 2 dager🙈 hadde ikke lukket seg når jeg byttet tape sist uke, men jeg tipper det gjør det innen de neste ukene. Er bare så varmt og klamt! Jeg som trodde jeg hadde nådd toppen av utålmodighet før operasjonen😂 er enda mer utålmodig nå som helingsprosessen er igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det sto at.man burde vente 4 uker med bading i mitt skriv, evt. Ennå lengre om sårene ikke hadde lukket seg inn3n da. De aller fleste gjør det vel d3t hos innen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Pollini skrev:

 

Opererte for 3 uker siden om 2 dager🙈 hadde ikke lukket seg når jeg byttet tape sist uke, men jeg tipper det gjør det innen de neste ukene. Er bare så varmt og klamt! Jeg som trodde jeg hadde nådd toppen av utålmodighet før operasjonen😂 er enda mer utålmodig nå som helingsprosessen er igang!

Da opererte vi nesten samtidig vi da 😊 Du har kanskje sagt det før, men hvor mye tok du? Over eller under muskel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette er strekkmerke tror dere? 😔 

Og når kan man begynne med silikon tape?

 

Endret av MyNewBoobs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MyNewBoobs skrev:

Da opererte vi nesten samtidig vi da 😊 Du har kanskje sagt det før, men hvor mye tok du? Over eller under muskel?

Jeg tok 450cc i hvert bryst under muskel, enn du?😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pollini skrev:

Jeg tok 450cc i hvert bryst under muskel, enn du?😄

Jeg tok 300cc i hvert bryst under muskel 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Noen som har merket om det tar tid før puppene får normal kroppstemperatur etter bading?🙄 

Er nå ca 10 uker siden operasjon og var å badet igår. Tok bare på en løs topp etterpå og de føltes veldig kalde ei god stund etterpå iforhold til resten av kroppen 🤔 ved ikke om det kan ha noe me blodsirkulasjon å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, maxxi skrev:

Hei! 

Noen som har merket om det tar tid før puppene får normal kroppstemperatur etter bading?🙄 

Er nå ca 10 uker siden operasjon og var å badet igår. Tok bare på en løs topp etterpå og de føltes veldig kalde ei god stund etterpå iforhold til resten av kroppen 🤔 ved ikke om det kan ha noe me blodsirkulasjon å gjøre?

Hei!

Jeg har ikke badet enda, men har lagt merke til at de til tider er litt kaldere enn resten av kroppen ja.

Men når det er sagt så skjer dette ofte med rumpa mi også (og den har jeg ikke trikset med) 😅

Aner ikke hvorfor dette skjer. Kanskje noen andre har forklaring på det ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tindra90 skrev:

Hei!

Jeg har ikke badet enda, men har lagt merke til at de til tider er litt kaldere enn resten av kroppen ja.

Men når det er sagt så skjer dette ofte med rumpa mi også (og den har jeg ikke trikset med) 😅

Aner ikke hvorfor dette skjer. Kanskje noen andre har forklaring på det ☺️

Haha ja du sier kanskje noe der 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Er dette er strekkmerke tror dere? 😔 

Og når kan man begynne med silikon tape?

received_1833270773404826.jpeg

Kan være strekkmerke, eller bare "skrubbsår" etter operasjon 😊 Du kan bruke silikonteip når såret har lukket seg 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere 😊 har lest mye på denne tråden, og syns det er veldig kjekt å lese andres erfaringer!

selv var jeg på konsultasjon igår. Kirurgen sa at han ikke ville anbefale noe under 300ml, og med en gang syns jeg at over 300ml hørtes veldig mye ut! 😳 Men når jeg fikk prøve protesene i bh som han hadde, så så jeg at det slettes ikke så for stort ut.. Jeg var veldig klar på at jeg ønsket et naturlig resultat, og han anbefalte minst 355ml. Jeg prøvde 375 også. Fordi jeg var redd for at det skal bli for stort landet vi på 355, men nå i ettertid tenker jeg at jeg kanskje burde ta 375.. 

Jeg er 174 høy og veier 68 kg. Har alltid hatt små bryster (fyller en a cup) og har ammet to barn.

Tror dere det blir stort med 375ml til min kropp? Skal legge over muskel.

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Mille89 skrev:

Hei dere 😊 har lest mye på denne tråden, og syns det er veldig kjekt å lese andres erfaringer!

selv var jeg på konsultasjon igår. Kirurgen sa at han ikke ville anbefale noe under 300ml, og med en gang syns jeg at over 300ml hørtes veldig mye ut! 😳 Men når jeg fikk prøve protesene i bh som han hadde, så så jeg at det slettes ikke så for stort ut.. Jeg var veldig klar på at jeg ønsket et naturlig resultat, og han anbefalte minst 355ml. Jeg prøvde 375 også. Fordi jeg var redd for at det skal bli for stort landet vi på 355, men nå i ettertid tenker jeg at jeg kanskje burde ta 375.. 

Jeg er 174 høy og veier 68 kg. Har alltid hatt små bryster (fyller en a cup) og har ammet to barn.

Tror dere det blir stort med 375ml til min kropp? Skal legge over muskel.

😊

Ingen ekspert, men jeg velger å stole på det kirurgen anbefaler. Jeg fikk anbefalt 270-300 og er 167cm og 60kg. 

Hvilken klinikk var du på? Fått dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mille89 skrev:

Hei dere 😊 har lest mye på denne tråden, og syns det er veldig kjekt å lese andres erfaringer!

selv var jeg på konsultasjon igår. Kirurgen sa at han ikke ville anbefale noe under 300ml, og med en gang syns jeg at over 300ml hørtes veldig mye ut! 😳 Men når jeg fikk prøve protesene i bh som han hadde, så så jeg at det slettes ikke så for stort ut.. Jeg var veldig klar på at jeg ønsket et naturlig resultat, og han anbefalte minst 355ml. Jeg prøvde 375 også. Fordi jeg var redd for at det skal bli for stort landet vi på 355, men nå i ettertid tenker jeg at jeg kanskje burde ta 375.. 

Jeg er 174 høy og veier 68 kg. Har alltid hatt små bryster (fyller en a cup) og har ammet to barn.

Tror dere det blir stort med 375ml til min kropp? Skal legge over muskel.

😊

Jeg ville stolt på kirurgen. Ofte blir det bestemt under operasjon hvilken størrelse som passer deg. Snakker av erfaring der. Ble forespeilet 375 på konsultasjon, men endte opp med 400 😊 De er absolutt ikke for store til min krooosfasong👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HeyHello skrev:

Ingen ekspert, men jeg velger å stole på det kirurgen anbefaler. Jeg fikk anbefalt 270-300 og er 167cm og 60kg. 

Hvilken klinikk var du på? Fått dato?

Oki. Han mente at jeg måtte ha såpass siden jeg er høy. Pluss at jeg har jo ikke så altfor mye fra før. Følte meg trygg på kirurgen, men ville bare høre andres erfaringer 😊

Var på Porsgrunn plastikk kirurgi. Bor kun 45 min unna så det passer fint. Skal opereres 16. august 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke krav er det til BHen man skal ha på etter op? (sånn unicup eller to separate, lås forran eller bak etc.) så disse på xxl og synes de så ut som om de gir god støtte, noen som har noen BHer å anbefale?

 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...