Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Hei:) 

Jeg har lest myyye her og endelig er det snart min tur! 

Jeg skal operere til høsten, brystløft med innlegg. Prøvde 250ml på konsultasjon men usikker på om jeg kanskje vil prøve litt større. Ved bare brystløft mente sykepleier at jeg ville få en liten B cup, mens med innlegg på 250 blir det en god c-cup. Noen med erfaring/tanker om det kan stemme? :) bør jeg kanskje ha 300ml for å få skikkelige pupper? 😉 Vil ikke ha superstore men vil ha litt størrelse når jeg først skal gjøre det 😄

Hvor høyd og tung er du da? Er du spe, "normal" eller kraftigere bygd?

Her er mine 400cc etter brystløft. Jeg er ca 166 og 70kg på bildet her. Har ganske brede pupper (nesten 14cm).

 

Endret av Jaktenka
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaktenka: flotte pupper!

jeg er 164cm og 67kg.

Har hofter og smal midje så "tåler" litt pupper. :)

Er ikke spedbygd, men har planer om å gå ned 5-6kg før operasjon. Har lagt på meg noen kilo i ferie 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Jaktenka: flotte pupper!

jeg er 164cm og 67kg.

Har hofter og smal midje så "tåler" litt pupper. :)

Er ikke spedbygd, men har planer om å gå ned 5-6kg før operasjon. Har lagt på meg noen kilo i ferie 😜

Stol på kirurgen din :) Jeg fulgte min kirurgs anbefaling, så endte opp med 400 istede for 375 som vi først hadde avtalt. Hun syntes det ble penere. Det er jo også avhengig av hvor mye de tar bort ifm løftet. Synes 250 er ganske så beskjedent, men på mange kan det se mye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jaktenka skrev:

Stol på kirurgen din :) Jeg fulgte min kirurgs anbefaling, så endte opp med 400 istede for 375 som vi først hadde avtalt. Hun syntes det ble penere. Det er jo også avhengig av hvor mye de tar bort ifm løftet. Synes 250 er ganske så beskjedent, men på mange kan det se mye ut.

Ja,det er så vanskelig å vite hvordan det vil bli syns jeg! Greit å prøve med innlegg i bh'n liksom, men ikke helt det samme likevel. Sykepleiern sa at siden det er en stund til operasjonen kan jeg komme innom flere ganger å prøve ulike størrelser😄

Og til sist blir det samtale med kirurgen på operasjonsdagen. Tok du over eller u der muskelen? Sykepleiern mente jeg hadde nok brystvev til å ta over, så håper det går bra siden jeg kun har mulighet til å ta fri en uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Ja,det er så vanskelig å vite hvordan det vil bli syns jeg! Greit å prøve med innlegg i bh'n liksom, men ikke helt det samme likevel. Sykepleiern sa at siden det er en stund til operasjonen kan jeg komme innom flere ganger å prøve ulike størrelser😄

Og til sist blir det samtale med kirurgen på operasjonsdagen. Tok du over eller u der muskelen? Sykepleiern mente jeg hadde nok brystvev til å ta over, så håper det går bra siden jeg kun har mulighet til å ta fri en uke. 

Jeg har under muskel, siden jeg ba om å få det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jaktenka skrev:

Jeg har under muskel, siden jeg ba om å få det :)

Ok, har lest mye om over og under muskel..Tror jeg får høre med kirurgen hva han mener 🙈

Mer smerter med under muskelen har jeg lest og hørt av andre, men resultatet og hvordan puppene blir seende ut er jo viktigst. 🙂 

Du hadde utrolig fine arr da Jaktenka!! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Ok, har lest mye om over og under muskel..Tror jeg får høre med kirurgen hva han mener 🙈

Mer smerter med under muskelen har jeg lest og hørt av andre, men resultatet og hvordan puppene blir seende ut er jo viktigst. 🙂 

Du hadde utrolig fine arr da Jaktenka!! 😍

Hehe, jeg hadde jo masse teip på bildet da 😅 Bare rundt areola jeg ikke teiper fortsatt siden der er arret blitt hvitt. Så smertefullt var det ikke altså 😊

Hvor skal du operere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, sitter her med et glass vin og uten briller så la ikke merke til tapen😂😂

Skal operere ved Privatsykehuset Haugesund. Det er ca 1,5 times reise fra hjemmet så ble enklest og har hørt mye skryt av dem. 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg har lest og fulgt denne tråden lenge og her sitter jeg en og en halv uke etter at jeg fikk nye pupper 😀 Nå måtte jeg bare lage meg en bruker for å spørre dere om noe. 

Hvilken bh bruker dere? Jeg fikk Mirabelle fra klinikken, men denne kan jeg ikke bruke pga bryterygg. Da får jeg migrene 😔 Jeg snakket med kirurgen og fikk byttet til Triumph triaction og fikk beskjed om at jeg må bruke kompresjons bh og ikke vanlig sportsbh. Har noen av dere erfaring med denne her: https://www.hjertevakten.com/produkt/plagg-brystoperert/kompresjons-bh/ester

Jeg syns puppene får så utrolig rar form i Triumph sin og jeg må uansett ha en til som jeg kan bytte på 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jaktenka skrev:

Har du lag under muskel? Hvor aktiv legger du i "litt overivrig"? Har du noe bilde? Jeg tok det veldig piano i 6 uker, men måtte løfte barn i ny og ne før den tid. Har du mye polstring der fra før?

La under muskelen. Har en 2 åring og 4 åring hjemme, så blir en del løft på 2 åringen. Å i går var vi på stranda, så da var det en del løft med barnevogn, piknikkurv og div saker ut og inn av bilen. Ble litt bæring i korte stunder på 2 åringen.  Har kjølet mye i dag, å da har det heldigvis blitt mye mindre synlig. Har hatt bra vondt i puppene i dag. Hadde mareritt i natt om at den ene puppen var helt ødelagt. Skal se om jeg får d fram på et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tingaling skrev:

La under muskelen. Har en 2 åring og 4 åring hjemme, så blir en del løft på 2 åringen. Å i går var vi på stranda, så da var det en del løft med barnevogn, piknikkurv og div saker ut og inn av bilen. Ble litt bæring i korte stunder på 2 åringen.  Har kjølet mye i dag, å da har det heldigvis blitt mye mindre synlig. Har hatt bra vondt i puppene i dag. Hadde mareritt i natt om at den ene puppen var helt ødelagt. Skal se om jeg får d fram på et bilde.

Og hadde så å si ingenting etter to barn, la inn 350cc.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mrs.Smith skrev:

Hei:) 

Jeg har lest myyye her og endelig er det snart min tur! 

Jeg skal operere til høsten, brystløft med innlegg. Prøvde 250ml på konsultasjon men usikker på om jeg kanskje vil prøve litt større. Ved bare brystløft mente sykepleier at jeg ville få en liten B cup, mens med innlegg på 250 blir det en god c-cup. Noen med erfaring/tanker om det kan stemme? :) bør jeg kanskje ha 300ml for å få skikkelige pupper? 😉 Vil ikke ha superstore men vil ha litt størrelse når jeg først skal gjøre det 😄

Jeg sto også mellom 250 og 300. Når jeg prøvde litt frem og tilbake syns jeg forskjellen var så liten at jeg tenkte når jeg først skulle gjøre det legger jeg inn 300. Jeg brukte 70A før som jeg ikke fylte ut. Nå er det en og en halv uke siden jeg opererte og på kontrollen hadde jeg nesten ingen hevelse lenger, så jeg ender nok trolig opp på 70C (større på Change). Det ser ikke stort ut på meg som er 165 cm og ca 55 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 22.22, HappyGomp skrev:

Lurer litt på hva totalkostnadene deres ble (sånn operasjon, medisiner etc) :)

36000 kr inkl 3 stk bher, brystbånd og medisiner 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Tingaling skrev:
  Skjul innhold
  Vis skjult innhold

 

 

  Skjul innhold

 

Her ser dere bølgene. Er heldigvis mindre i dag.

3A7D7D36-3D46-46DD-8D71-B53A6C1286EA.jpeg

029B49EC-03A2-49B2-9274-1F5F4E0CC5C1.jpeg

Jeg ser bølgen ja, men tror nok det vil gå seg til når puppene faller mer på plass og nærmere hverandre.

 Om du er usikker kan du sende mms til kirurgen din så kommer h*n med en uttalelse til bildene. Det gjorde jeg noen runder.

Du bør begrense løfting og bæring til det absolutt minimum i iallefall 2 uker til 😊

Endret av Jaktenka
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MyNewBoobs skrev:

36000 kr inkl 3 stk bher, brystbånd og medisiner 😊

What, fikk du inkl. 3 bher? 😮 Hvilken type bh har du? Og hvilken klinikk? :)

Ser du la inn 300cc, har vært på konsultasjon og der sa kirurgen at 265cc ville bli bra, men er litt engstelig for at det blir litt lite. Er 163cm og ca. 53/54 kg (og har 70a i str), så har jo ganske likt utgangspunkt som deg, hmm, det  å velge er ikke lett altså haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, HappyGomp skrev:

What, fikk du inkl. 3 bher? 😮 Hvilken type bh har du? Og hvilken klinikk? :)

Ser du la inn 300cc, har vært på konsultasjon og der sa kirurgen at 265cc ville bli bra, men er litt engstelig for at det blir litt lite. Er 163cm og ca. 53/54 kg (og har 70a i str), så har jo ganske likt utgangspunkt som deg, hmm, det  å velge er ikke lett altså haha. 

Ja, eller jeg kjøpte 2 stk på klinikken og endte da på totalt 35 000 kr inkl brystbånd. Også måtte jeg kjøpe medisinene på apoteket ca 500 kr for alt med tape og sånt. Fikk Mirabelle bh på klinikken og den kan jeg ikke bruke pga bryterygg og migrene. Så da måtte jeg kjøpe en annen type. Må kjøpe enda en, så jeg har skift 😜 

Kirurgen min mente at 250cc så naturlig ut til kroppen min, men at jeg kunne gå opp til 300cc hvis jeg ønsket det. Jeg er ganske smal, så jeg måtte ha høy profil, men med klær ser det veldig naturlig ut på meg. Jeg syns forskjellen var så liten og var redd for å angre på at jeg tok for lite når jeg først gjorde det. 

Opererte meg hos Aleris i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Jeg sto også mellom 250 og 300. Når jeg prøvde litt frem og tilbake syns jeg forskjellen var så liten at jeg tenkte når jeg først skulle gjøre det legger jeg inn 300. Jeg brukte 70A før som jeg ikke fylte ut. Nå er det en og en halv uke siden jeg opererte og på kontrollen hadde jeg nesten ingen hevelse lenger, så jeg ender nok trolig opp på 70C (større på Change). Det ser ikke stort ut på meg som er 165 cm og ca 55 kg.

Å, så godt å høre😅 Leser det flere ganger i denne tråden at folk er usikre på om de blir for store men at det er jo snakk om liten forskjell mellom 50ml. 🙂

Så bedre å runde opp sikkert😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Å, så godt å høre😅 Leser det flere ganger i denne tråden at folk er usikre på om de blir for store men at det er jo snakk om liten forskjell mellom 50ml. 🙂

Så bedre å runde opp sikkert😅

Ja, jeg også var redd for det. Ville ikke at det første folk la merke til var puppene mine 😜 Jeg tror nok ikke folk som ikke kjenner meg legger merke til at jeg har silikon, men det er jo en såpass stor forskjell at folk som kjenner meg legger nok merke til det 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Ja, eller jeg kjøpte 2 stk på klinikken og endte da på totalt 35 000 kr inkl brystbånd. Også måtte jeg kjøpe medisinene på apoteket ca 500 kr for alt med tape og sånt. Fikk Mirabelle bh på klinikken og den kan jeg ikke bruke pga bryterygg og migrene. Så da måtte jeg kjøpe en annen type. Må kjøpe enda en, så jeg har skift 😜 

Kirurgen min mente at 250cc så naturlig ut til kroppen min, men at jeg kunne gå opp til 300cc hvis jeg ønsket det. Jeg er ganske smal, så jeg måtte ha høy profil, men med klær ser det veldig naturlig ut på meg. Jeg syns forskjellen var så liten og var redd for å angre på at jeg tok for lite når jeg først gjorde det. 

Opererte meg hos Aleris i Drammen.

I see - bare nysgjerrig, men hvorfor ikke bryterygg og migrene? Sånn hvorfor går ikke det sammen 😅

 

Gleder meg veldig til å få lagt inn silikon selv, lurer på om jeg skal spørre kirurgen min om jeg kan få litt til, hmmm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...