Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

1 time siden, MyNewBoobs skrev:

Hvilken str bruker du? 

Jeg vet jo ikke hvilken str jeg har nå, så det er litt vanskelig å bestille på nett. 

I den bh-en på bildet har jeg 75F 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)  har vurdert oprasjon lenge nå. Men en ny utfordring kommer alltid opp :/ nå er jeg alenemamme til en på 2år. Jeg har alltid vært tynn og hatt små pupper men etter amming ble di selvfølgelig enda mindre.. Jeg kan seriøst ikke finne noen bher som passer! Alt er for stort! Jeg kan ikke bruke fine kjoler eller topper... Enste jeg bruker er singletter og hettegensere..

Når jeg går i vanlig singlett tre ger jeg ikke bruke bh eller noen ting for ingentkng viser. Vet du om jeg muligens kan få noe dekket og hvordan jeg kan gjøre det ang min livssituasjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Livi95 skrev:

Hei :) har vurdert oprasjon lenge nå. Men en ny utfordring kommer alltid opp 😕 nå er jeg alenemamme til en på 2år. Jeg har alltid vært tynn og hatt små pupper men etter amming ble di selvfølgelig enda mindre.. Jeg kan seriøst ikke finne noen bher som passer! Alt er for stort! Jeg kan ikke bruke fine kjoler eller topper... Enste jeg bruker er singletter og hettegensere..

Når jeg går i vanlig singlett tre ger jeg ikke bruke bh eller noen ting for ingentkng viser. Vet du om jeg muligens kan få noe dekket og hvordan jeg kan gjøre det ang min livssituasjon? 

Hei 😊 

Jeg hadde også ingenting! Trengte ikke å bruke bh, men gjorde det bare for utseende. Jeg snakket med min lege om å få det dekket. Og han mente at man bare får det dekket om man har underutviklet bryst. Altså at man ikke har brystvev. Og selv om mine bryster var flate som pannekaker hadde jeg nok brystvev til å fullamme datteren min i 6 mnd. Så han mente det ikke var vits å søke om det. Men det er jo verdt å sjekke det 😊 

Når det gjelder livssituasjonen din, har du familie eller venner som kunne hjulpet deg de første dagene? Du bør jo helst ikke løfte 2 åringen på 1 uke. Jeg opererte for 3,5 uke siden og jeg løfter enda ikke 3 åringen på 16 kg, men det er bare for å være på den sikre siden da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, HappyGomp skrev:

Når kan man begynne å gå turer ute etter operasjonen? 😀

I mitt skriv fra klinikken sto det et par dager, men at man skulle kjenne på formen. Jeg gikk på kjøpesenteret dag 4 fordi jeg måtte ha en bh. Det gikk fint, men ble fort sliten og måtte ha pauser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MyNewBoobs skrev:

I mitt skriv fra klinikken sto det et par dager, men at man skulle kjenne på formen. Jeg gikk på kjøpesenteret dag 4 fordi jeg måtte ha en bh. Det gikk fint, men ble fort sliten og måtte ha pauser. 

Takk for svar :) 

Gleder meg veldig til det blir min tur nå altså😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, MyNewBoobs skrev:

I mitt skriv fra klinikken sto det et par dager, men at man skulle kjenne på formen. Jeg gikk på kjøpesenteret dag 4 fordi jeg måtte ha en bh. Det gikk fint, men ble fort sliten og måtte ha pauser. 

Sikkert et veldig dumt spørsmål🙈 men hvordan sliten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, HeyHello skrev:

Sikkert et veldig dumt spørsmål🙈 men hvordan sliten? 

Hadde en del smertestillende i kroppen, så kroppen var veldig tung og slapp 😜 Og det er på en måte et press på brystet hele tiden, så det er litt tungt å puste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Hadde en del smertestillende i kroppen, så kroppen var veldig tung og slapp 😜 Og det er på en måte et press på brystet hele tiden, så det er litt tungt å puste.

Skjønner. Kjenner at jeg er ca like spent på logistikken i etterkant av inngrepet som selve operasjonen.

Hvor lenge tok det før dere fungerte nogenlunde normalt (sånn bortsett fra løft)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, HeyHello skrev:

Skjønner. Kjenner at jeg er ca like spent på logistikken i etterkant av inngrepet som selve operasjonen.

Hvor lenge tok det før dere fungerte nogenlunde normalt (sånn bortsett fra løft)?

Ja, det var jeg også, men det gikk veldig fint. Dag 5 brukte jeg bare Paracet som smertestillende. Da hadde jeg egentlig bare litt vondt i sårene. 

1 uke og 2 dager etter operasjonen var jeg på Tusenfryd. Tok ikke karuseller da, men det var ikke noe problem å gå rundt der en hel dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke bli enig med megselv om hvilken størrelse jeg skal gå for. Da jeg var på konsultasjon ble kirurgen og jeg enige om 265cc, runde, moderat profil under muskel. MEN jeg er usikker på om jeg vil gå litt opp eller ikke, vi snakket egentlig ikke om noen andre størrelser. Hmm, så tenkte kanskje 275cc-285cc i stedet? Hva tror dere? 

(er 163cm, ca. 54kg og 70A) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HappyGomp skrev:

Klarer ikke bli enig med megselv om hvilken størrelse jeg skal gå for. Da jeg var på konsultasjon ble kirurgen og jeg enige om 265cc, runde, moderat profil under muskel. MEN jeg er usikker på om jeg vil gå litt opp eller ikke, vi snakket egentlig ikke om noen andre størrelser. Hmm, så tenkte kanskje 275cc-285cc i stedet? Hva tror dere? 

(er 163cm, ca. 54kg og 70A) 

Jeg har jo sagt det før, men her er med bilde. Vi har jo nesten akkurat samme utgangpunkt og jeg har 300cc høy profil under muskel. 

 

PicsArt_07-27-08.29.34.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Jeg har jo sagt det før, men her er med bilde. Vi har jo nesten akkurat samme utgangpunkt og jeg har 300cc høy profil under muskel. 

 

PicsArt_07-27-08.29.34.jpg

Ser kjempe bra ut! Denne størrelses greia er ikke bare bare altså😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, HappyGomp skrev:

Ser kjempe bra ut! Denne størrelses greia er ikke bare bare altså😂 

Jeg skulle egentlig ha 250cc, men bestemte meg for å ta litt mer for å ikke angre, men det kan jo se helt annerledes ut på deg da. Jeg var helt flat. Fylte ikke en 70A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MyNewBoobs skrev:

Jeg skulle egentlig ha 250cc, men bestemte meg for å ta litt mer for å ikke angre, men det kan jo se helt annerledes ut på deg da. Jeg var helt flat. Fylte ikke en 70A.

Var det vanskelig å få kirurgen med på å gå større? Er litt engstelig for å si til han at jeg kanskje vil ha større (altså, vet ikke hvorfor bare redd han skal bli "oppgitt" hehe) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, HappyGomp skrev:

Klarer ikke bli enig med megselv om hvilken størrelse jeg skal gå for. Da jeg var på konsultasjon ble kirurgen og jeg enige om 265cc, runde, moderat profil under muskel. MEN jeg er usikker på om jeg vil gå litt opp eller ikke, vi snakket egentlig ikke om noen andre størrelser. Hmm, så tenkte kanskje 275cc-285cc i stedet? Hva tror dere? 

(er 163cm, ca. 54kg og 70A) 

Det kan være smart å vise kirurgen bildeav puppene du ønsker deg. Da kan de lettere forstå hvilken størrelse du er på utkikk etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, HappyGomp skrev:

Var det vanskelig å få kirurgen med på å gå større? Er litt engstelig for å si til han at jeg kanskje vil ha større (altså, vet ikke hvorfor bare redd han skal bli "oppgitt" hehe) 

Rett før min operasjon (da jeg ble tegna opp) sa jeg til min kirurg "jeg tror jeg liker de litt større enn jeg trodde" 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HappyGomp skrev:

Var det vanskelig å få kirurgen med på å gå større? Er litt engstelig for å si til han at jeg kanskje vil ha større (altså, vet ikke hvorfor bare redd han skal bli "oppgitt" hehe) 

Nei, vi bestemte 250cc på konsultasjonen, men hun sa jeg kunne prøve hjemme med risposer. 250cc er ca 2,5 dl. Og at jeg kunne gå til 275 eller 300 om jeg ønsket. Ringte inn et par uker før og sa jeg ville ha 300cc. 

Du kan jo prøve med risposer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Jaktenka Følte han forsto hvilke pupper jeg ønsker meg, og tror det kommer til å bli sånn med 265cc, MEN så er det det at "alle" sier at de ønsker at de gikk litt større, så det er det som er vanskelig :P Hehe, kanskje jeg skulle prøvd med på samme kommentar... Hva sa kirurgen da du sa det? (hvis du husker da, haha) 

@MyNewBoobs Ja, har prøvd med ris og da synes jeg 300ml ser mye ut, men igjen får ikke risen til å ligge pent (blir en sånn hard kant der risposen ligger) så får jo ikke helt riktig inntrykk tror jeg. Får prøve ristesten igjen. Måtte du ringe for å si om du ønsket å endre størrelse? Får man ikke tid før operasjonen til å snakke og evt. si ifra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HappyGomp skrev:

@Jaktenka Følte han forsto hvilke pupper jeg ønsker meg, og tror det kommer til å bli sånn med 265cc, MEN så er det det at "alle" sier at de ønsker at de gikk litt større, så det er det som er vanskelig :P Hehe, kanskje jeg skulle prøvd med på samme kommentar... Hva sa kirurgen da du sa det? (hvis du husker da, haha) 

@MyNewBoobs Ja, har prøvd med ris og da synes jeg 300ml ser mye ut, men igjen får ikke risen til å ligge pent (blir en sånn hard kant der risposen ligger) så får jo ikke helt riktig inntrykk tror jeg. Får prøve ristesten igjen. Måtte du ringe for å si om du ønsket å endre størrelse? Får man ikke tid før operasjonen til å snakke og evt. si ifra? 

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte gi beskjed en uke i forveien, så de var sikre på at de hadde størrelsen inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...