Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Jaktenka skrev:

400cc vil ikke bli for stort til deg 😊 Skal du ha HP eller MP?

Jeg skal ha HP.. Så gleder meg veldig mye nå 🙂 Noen tips å komme med til op dagen? Fikk du noe form for beroligende når du kom på klinikken? Kjenner nervene begynner å sige på til nærmere jeg kommer op😳☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har konsultasjonstime på Nimo-klinikken på mandag, føler meg helt gæren som har tatt et slags skritt. Men jeg er snart 30, og har tenkt frem og tilbake på dette i ti år snart. Klarer ikke slå meg til ro meg det jeg har, selv om det ikke er helt flatt heller. Har en B kanskje?
Er veldig spent, og kan uansett ikke operere noe før i slutten av desember hvis det blir aktuelt, på grunn av jobb. Selv om det er spennende føler jeg en slags barnslig skam også, har f. eks bare snakket med én venninne om dette og hun har selv operert seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Spøkelse skrev:

Har konsultasjonstime på Nimo-klinikken på mandag, føler meg helt gæren som har tatt et slags skritt. Men jeg er snart 30, og har tenkt frem og tilbake på dette i ti år snart. Klarer ikke slå meg til ro meg det jeg har, selv om det ikke er helt flatt heller. Har en B kanskje?
Er veldig spent, og kan uansett ikke operere noe før i slutten av desember hvis det blir aktuelt, på grunn av jobb. Selv om det er spennende føler jeg en slags barnslig skam også, har f. eks bare snakket med én venninne om dette og hun har selv operert seg. 

Jeg forstår ekstremt godt hvordan du tenker. Jeg skal operere på onsdag og har vært gjennom en lang tankeprosess😅 siste tankespinn før jeg bestemte meg meg var skamfølelsen. Ble nesten sprø av meg selv. Fant bare til slutt ut at dette var jo noe også jeg hadde tenkt på lenge og at jeg sannsynligvis kom til å angre hvis jeg ikke gjorde det. Var litt nå eller aldri ettersom jeg har tre barn og ønsker å gjøre det i mens de enda er små (og forhåpentligvis på sikt ikke husker hvordan jeg var før op🤪). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tidspunkt jeg skal opereres (æææh!), og det er klokken 13:00. Det jeg lurer på da er: i skrivet jeg fikk står det at jeg skal ta to paracet på morningen op-dagen, men siden jeg skal dit så sent på dagen burde jeg da vente til senere? Har noen andre operert senere på dagen og vet hva man skal? (tenkte å sende mail til klinikken også, men greit å høre hva andres erfaringer er og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2018 den 8.51, SandyB skrev:

Jeg skal ha HP.. Så gleder meg veldig mye nå 🙂 Noen tips å komme med til op dagen? Fikk du noe form for beroligende når du kom på klinikken? Kjenner nervene begynner å sige på til nærmere jeg kommer op😳☺️

Ok. Jeg har MP 😊

Jeg hadde operasjon tidlig på morgenen, så rakk ikke annet enn å bære dra nedover etter å ha sendt kidsa avgårde i bhg.

Fikk ingen beroligende når jeg kom inn, men hadde heller ikke bedt om det. Var rimelig nervøs i det jeg la meg på op.benken for å få narkose..men jeg gjorde bare som jeg fikk beskjed om, og tenkte ikke noe mer på d😅 Litt sånn utavmegselv-opplevelse, frem til jeg plutselig våknet etter narkosen og det hele var forbi 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann 😄 Til dere som har operert for en stund siden; har noen lyst til å dele bilder av arr? Jeg har hatt perioder med mye "misfarging" rundt arrene, men synes det har blitt litt bedre etter at jeg sluttet med silikontape og heller startet smøre. Allikevel er de mye mer synlig enn jeg hadde trodd de skulle være, 7 mnd etter operasjon! 

 Må fremdeles minne meg selv på at jeg valgte denne størrelsen for en grunn, fått skikkelig boobieenvy av alle bikinidamene i sommer! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Superblomst skrev:

Heisann 😄 Til dere som har operert for en stund siden; har noen lyst til å dele bilder av arr? Jeg har hatt perioder med mye "misfarging" rundt arrene, men synes det har blitt litt bedre etter at jeg sluttet med silikontape og heller startet smøre. Allikevel er de mye mer synlig enn jeg hadde trodd de skulle være, 7 mnd etter operasjon! 

 Må fremdeles minne meg selv på at jeg valgte denne størrelsen for en grunn, fått skikkelig boobieenvy av alle bikinidamene i sommer! 

Arrene vil ha en del farge de første 1-2 årene, så det er ganske normalt at de er en del tydelig ennå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Superblomst skrev:

Heisann 😄 Til dere som har operert for en stund siden; har noen lyst til å dele bilder av arr? Jeg har hatt perioder med mye "misfarging" rundt arrene, men synes det har blitt litt bedre etter at jeg sluttet med silikontape og heller startet smøre. Allikevel er de mye mer synlig enn jeg hadde trodd de skulle være, 7 mnd etter operasjon! 

 Må fremdeles minne meg selv på at jeg valgte denne størrelsen for en grunn, fått skikkelig boobieenvy av alle bikinidamene i sommer! 

Vil gjerne se bilder av arr jeg også hvis noen vil dele 😊

Bare nysgjerrig; hvordan har du opplevd det? Positivt eller negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Superblomst skrev:

Heisann 😄 Til dere som har operert for en stund siden; har noen lyst til å dele bilder av arr? Jeg har hatt perioder med mye "misfarging" rundt arrene, men synes det har blitt litt bedre etter at jeg sluttet med silikontape og heller startet smøre. Allikevel er de mye mer synlig enn jeg hadde trodd de skulle være, 7 mnd etter operasjon! 

 Må fremdeles minne meg selv på at jeg valgte denne størrelsen for en grunn, fått skikkelig boobieenvy av alle bikinidamene i sommer! 

 

30 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Vil gjerne se bilder av arr jeg også hvis noen vil dele 😊

Bare nysgjerrig; hvordan har du opplevd det? Positivt eller negativt?

Her er mine, men ganske dunkel belysning.. Jeg har hatt løft og har på en teip rett opp, som dere kanskje ser.

20180804_204955.jpg

20180804_205011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Jaktenka De så veldig fine ut da. Hvor lenge siden er det du opererte? Vet du har sagt det før, men vanskelig å huske alle detaljer om alle her 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

@Jaktenka De så veldig fine ut da. Hvor lenge siden er det du opererte? Vet du har sagt det før, men vanskelig å huske alle detaljer om alle her 😜

16. Januar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på konsultasjon på Nimoklinikken idag, hos Morten. Fikk masse informasjon og måling av bystvev + proporsjoner. Gikk prøve med sportsbh og forskjellige innlegg, det var jo det mest spennende. Er ikke det samme som å prøve å fylle en bh hjemme med diverse, følte størrelse og fasong ga greit inntrykk. 340 er nok maks for hva jeg kan ta og jeg tror det uansett vil se mye ut med mer på meg. Jeg er 167 og veier 66kg, smal midje med litt hofter. Føltes veldig "riktig" på et vis at det svingte litt ut av brystet også, selv om jeg jo håpet i det lengste at jeg ikke skulle like det jeg så. Haha. 

Han sa det er på grensa med vev og vil helst legge det under hvis jeg velger å gjennomføre. Så jeg lurer på til dere som har under, hvor lenge hadde dere fri? Det er eventuelt høstferien eller juleferien som er aktuelt for min del. 

Her er 3d-bildene og noen med innlegg og singlet, det er 340 til venstre og 320 til høyre. Det er jo ikke mine ekte pupper så er vel ikke så farlig å dele, hehe (du får dine egne med på bildet egentlig, til sammenligning). 

https://imgur.com/a/OZaivZA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Spøkelse skrev:

Vært på konsultasjon på Nimoklinikken idag, hos Morten. Fikk masse informasjon og måling av bystvev + proporsjoner. Gikk prøve med sportsbh og forskjellige innlegg, det var jo det mest spennende. Er ikke det samme som å prøve å fylle en bh hjemme med diverse, følte størrelse og fasong ga greit inntrykk. 340 er nok maks for hva jeg kan ta og jeg tror det uansett vil se mye ut med mer på meg. Jeg er 167 og veier 66kg, smal midje med litt hofter. Føltes veldig "riktig" på et vis at det svingte litt ut av brystet også, selv om jeg jo håpet i det lengste at jeg ikke skulle like det jeg så. Haha. 

Han sa det er på grensa med vev og vil helst legge det under hvis jeg velger å gjennomføre. Så jeg lurer på til dere som har under, hvor lenge hadde dere fri? Det er eventuelt høstferien eller juleferien som er aktuelt for min del. 

Her er 3d-bildene og noen med innlegg og singlet, det er 340 til venstre og 320 til høyre. Det er jo ikke mine ekte pupper så er vel ikke så farlig å dele, hehe (du får dine egne med på bildet egentlig, til sammenligning). 

https://imgur.com/a/OZaivZA

Jeg hadde lagt under om jeg var deg 🤗 Jeg hadde 2 uker fri fra kontorjobb. Fri fra barna i 4 dager 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Jaktenka skrev:

Jeg hadde lagt under om jeg var deg 🤗 Jeg hadde 2 uker fri fra kontorjobb. Fri fra barna i 4 dager 

Delvis under, ble det sagt, hvis det er forskjell på det og helt under? Eller er alt som er under, delvis under? Den fikk jeg ikke helt med meg. Antar du har under? 

Kjenner det er veldig fristende å gå for høstferien, da blir det en hel uke pluss en helg. Det blir ikke såå mye lengre I julen, men da er det kun to dager jobb før det er helg igjen.. Æsj, det frister altså. Men kanskje for lett å sitte her på forhånd og være kjepphøy med å tåle smerten på jobb? Er nødt til å gjennomføre tolv timer kroppsøving i uka, men jeg står jo ganske fritt til å velge innhold for elevene i perioden selv, og hvor aktiv jeg vil være. 

Økonomisk tåler jeg å ikke spare frem til jul og ta avbetaling på det de månedene istedet. Mye tenking høyt her nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Spøkelse skrev:

Vært på konsultasjon på Nimoklinikken idag, hos Morten. Fikk masse informasjon og måling av bystvev + proporsjoner. Gikk prøve med sportsbh og forskjellige innlegg, det var jo det mest spennende. Er ikke det samme som å prøve å fylle en bh hjemme med diverse, følte størrelse og fasong ga greit inntrykk. 340 er nok maks for hva jeg kan ta og jeg tror det uansett vil se mye ut med mer på meg. Jeg er 167 og veier 66kg, smal midje med litt hofter. Føltes veldig "riktig" på et vis at det svingte litt ut av brystet også, selv om jeg jo håpet i det lengste at jeg ikke skulle like det jeg så. Haha. 

Han sa det er på grensa med vev og vil helst legge det under hvis jeg velger å gjennomføre. Så jeg lurer på til dere som har under, hvor lenge hadde dere fri? Det er eventuelt høstferien eller juleferien som er aktuelt for min del. 

Her er 3d-bildene og noen med innlegg og singlet, det er 340 til venstre og 320 til høyre. Det er jo ikke mine ekte pupper så er vel ikke så farlig å dele, hehe (du får dine egne med på bildet egentlig, til sammenligning). 

https://imgur.com/a/OZaivZA

Ser superfint ut!😊 

Jeg har nå virkelig begynt å få sommerfugler i magen. Onsdag kl13.30 skjer det😆🙈 enda godt at det er fullt kjør med innkjøringer i både bhg og SFO i morgen, slik at jeg ikke rekker å tenke så mye. Blir verre på onsdag😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Spøkelse skrev:

Delvis under, ble det sagt, hvis det er forskjell på det og helt under? Eller er alt som er under, delvis under? Den fikk jeg ikke helt med meg. Antar du har under? 

Kjenner det er veldig fristende å gå for høstferien, da blir det en hel uke pluss en helg. Det blir ikke såå mye lengre I julen, men da er det kun to dager jobb før det er helg igjen.. Æsj, det frister altså. Men kanskje for lett å sitte her på forhånd og være kjepphøy med å tåle smerten på jobb? Er nødt til å gjennomføre tolv timer kroppsøving i uka, men jeg står jo ganske fritt til å velge innhold for elevene i perioden selv, og hvor aktiv jeg vil være. 

Økonomisk tåler jeg å ikke spare frem til jul og ta avbetaling på det de månedene istedet. Mye tenking høyt her nå ;)

Ja, når de fleste snakker om under muskel vil det si delvis under. De som har totalt under er ofte de som har rekonstruksjon av brystet, feks brystkreftopererte.

Om du selv kan bestemme innhold og deltakelse i gymtimene, vil jeg anta det går fint. Du burde nok innstille deg på å måtte avstå helt, iallefall i 2 uker. I mitt skriv sto det at jeg kunne gjennoppta lett trening etter 4 uker.

Ja, jeg har under 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

Jeg har begynt å bruke silikontape på arrene mine. Får litt utslett av papitapen, og den klør litt. Synes silikontapen blir så fort "slitt", altså tar ikke mer enn et par -tre dager før den helt mister festet på huden i kantene, og da må jeg jo bytte mye oftere enn en gang i uka som er anbefalt.  Hvordan gjør dere andre silikonpupperdamer som bruker silikontape det? 😏

Endret av Pkat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Pkat said:

Hei dere,

Jeg har begynt å bruke silikontape på arrene mine. Får litt utslett av papitapen, og den klør litt. Synes silikontapen blir så fort "slitt", altså tar ikke mer enn et par -tre dager før den helt mister festet på huden i kantene, og da må jeg jo bytte mye oftere enn en gang i uka som er anbefalt.  Hvordan gjør dere andre silikonpupperdamer som bruker silikotape det? 😏

Siden silikontapen er mye mer skånsom enn papirtapen tror jeg det går helt fint. jeg synes Micropore silikontape (den blå) satt  på ekstremt dårlig, mens den fra mepitac var mye bedre! 

 

On 8/4/2018 at 11:14 PM, Jaktenka said:

Dere som smører - hva smører dere med? Virker det?

Jeg smører med kokosolje! Tror det har vært bedre i varmen, har blitt ganske klamt under silikontapen så mulig det har vært mer misfarging rundt arrene pga det. Tusen takk for bilde! 

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Spøkelse skrev:

Vært på konsultasjon på Nimoklinikken idag, hos Morten. Fikk masse informasjon og måling av bystvev + proporsjoner. Gikk prøve med sportsbh og forskjellige innlegg, det var jo det mest spennende. Er ikke det samme som å prøve å fylle en bh hjemme med diverse, følte størrelse og fasong ga greit inntrykk. 340 er nok maks for hva jeg kan ta og jeg tror det uansett vil se mye ut med mer på meg. Jeg er 167 og veier 66kg, smal midje med litt hofter. Føltes veldig "riktig" på et vis at det svingte litt ut av brystet også, selv om jeg jo håpet i det lengste at jeg ikke skulle like det jeg så. Haha. 

Han sa det er på grensa med vev og vil helst legge det under hvis jeg velger å gjennomføre. Så jeg lurer på til dere som har under, hvor lenge hadde dere fri? Det er eventuelt høstferien eller juleferien som er aktuelt for min del. 

Her er 3d-bildene og noen med innlegg og singlet, det er 340 til venstre og 320 til høyre. Det er jo ikke mine ekte pupper så er vel ikke så farlig å dele, hehe (du får dine egne med på bildet egentlig, til sammenligning). 

https://imgur.com/a/OZaivZA

Ser veldig fint ut, jeg tok 400 under og hadde fint klart å jobbe etter 1 uke....hvis man kan ta det litt pent 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...