Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, HeyHello skrev:

8.august👍🏻

Det er jo ikke lenge til! Så spennende! Misunner deg litt, hehe. Klarer jo kun å tenkte på pupper om dagen, og det begynner nesten å bli slitsomt... hadde vært deilig å fått tatt operasjonen så jeg kunne komme litt "videre med livet" 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, HappyGomp skrev:

Det er jo ikke lenge til! Så spennende! Misunner deg litt, hehe. Klarer jo kun å tenkte på pupper om dagen, og det begynner nesten å bli slitsomt... hadde vært deilig å fått tatt operasjonen så jeg kunne komme litt "videre med livet" 😂

Haha. Enig. Har ikke tenkt på annet i hele sommer😅 Helt krise. Begynner å nærme seg nå ja. Mitt siste glass vin før op ble tatt i kveld. Litt kjipern å ikke kunne ta seg et ferieglass etter at barna har lagt seg den neste uken🤪 men overlever nok😄 

Skrevet
11 timer siden, Mrs.Smith skrev:

Tiden går saaakte.. 🙄

Skal ikke operere før i oktober, så jeg bedriver tiden med å Google operasjonsbilder/før og etter bilder og størrelse på proteser. 😅

Kom over en side med masse bilder av brystløft med innlegg, og ble helt svett! 

Det såg Ikke bra ut! Ulik størrelse, ujevne brystvortene og helt fælt! 

Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne bra og så klart realistiske før/etter bilder?? 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Jeg kikket en del på denne siden: http://www.plastikkirurgi.nu/bilder-brystforstoerrelse-brystforstoerring

• Liker 1
Gjest Dory_12
Skrevet
13 timer siden, Jaktenka skrev:

Jeg har det helt likt, men synes det varierer fra dag til dag hvor mye jeg kjenner det. Opererte i januar, under muskel. Skal på etterkontroll 20/8.

Så kjedelig at det et sånn.. Gjerne skriv her hvordan det går på kontrollen☺️ Håper virkelig det er noe som kan bli bedre

Skrevet

Er det noen her som har fått barn etter brystforstørrelse? Forandret de seg eventuelt mye?

Skrevet (endret)
På 31.7.2018 den 19.21, HappyGomp skrev:

Kan jeg spørre om bilder? (hvis du har og vil dele) 😇 

(tar gjerne i mot bilder fra andre som vil dele og altså, hehe) 

Her er bilde ☺️ Ikke siter, skal slette det ☺️

Endret av Tindra90
  • Liker 1
Skrevet

Så fint! Gleder meg jo ikke mindre når jeg ser hvordan det kan bli🎉

Skrevet

@Tindra90 Herregud så flotte de så ut! :hjerter: Hvor mange cc hadde du igjen? Og hva var utgangspunktet ditt? :)

21 timer siden, HeyHello skrev:

Haha. Enig. Har ikke tenkt på annet i hele sommer😅 Helt krise. Begynner å nærme seg nå ja. Mitt siste glass vin før op ble tatt i kveld. Litt kjipern å ikke kunne ta seg et ferieglass etter at barna har lagt seg den neste uken🤪 men overlever nok😄 

Hehe, ser den, men blir nok verdt det til slutt! Tror samboeren her begynner å bli litt lei puppesnakket mitt, og da spesielt min "evige gnåling" om hvilken størrelse jeg skal få lagt inn :P 

Skrevet

@HappyGomp Tusen takk! ☺️ Har 285 Cc over muskel. Hadde veldig lite 70a/b, litt vanskelig å si for jeg fylte liksom aldri ut bhen 🤷🏻‍♀️

Skrevet

@Tindra90 Sliter med det samme, ingen BH fungerer, blir alltid sånn litt ekstra rom. Håper jeg får ca. samme str som deg når jeg får mine, for det så helt sykt bra ut hehe :wow: 

Skrevet

Hei jenter 😃 Noen som har lagt inn 400 under muskel her? Og ble det stort? Skal op 29 august og har blitt enig med min kirurg om 400 under muskel. Det så veldig bra ut under bh, men sitter nå og lurer på om dette blir for stort? Er en 75B fra før. 

Skrevet (endret)
20 minutter siden, SandyB skrev:

Hei jenter 😃 Noen som har lagt inn 400 under muskel her? Og ble det stort? Skal op 29 august og har blitt enig med min kirurg om 400 under muskel. Det så veldig bra ut under bh, men sitter nå og lurer på om dette blir for stort? Er en 75B fra før. 

Jeg har det, og ca likt utgangspunkt (75B).

Hvor høy/tung er du? 

Endret av Jaktenka
.
Skrevet
2 timer siden, Jaktenka skrev:

Jeg har det, og ca likt utgangspunkt (75B).

Hvor høy/tung er du? 

Jeg er 174 høy og veier 70 kg. Er ganske smal i overkroppen, men har brede hofter, så da mente kirurgen at dette ville se naturlig ut på meg. Har nettopp tatt av meg 13 kg, så puppene ble enda mindre👌🏻🎉 Så nå må det fylles opp😂

Skrevet

Hei igjen jenter! 

Jeg er ikke så aktiv på skrivefronten her, men jeg leser stadig og følger med på dere som skal i ilden 😊

veldig kjedelig å høre om dere som mistenker hard kapseldannelse. Håper dere oppdaterer her! Er liksom noe annet å høre fra noen som har opplevd det selv, enn å lese om symptomer på nett. Også håper jeg at det viser seg å ikke være kapsel 😉

Jeg har et spørsmål til dere som har operert. I morgen er det 7 uker siden min operasjon. For en stund siden sendte jeg mail til klinikken ang sovestilling.  Fikk beskjed om at jeg kan sove på siden, men ikke få press på innleggene. Jeg har derfor fortsatt ligget på ryggen, for hvordan klarer man å ligge på siden uten å få press på innleggene?! Uansett, det hender jo likevel at jeg våkner av at jeg ligger ordentlig over på siden. Tror sere deg har mye å si? Jeg har byttet stilling med en gang.

Fikk videre beskjed om at jeg kunne prøve å ligge på magen etter ca 2 mnd, så jeg regner med at det ikke har så mye å si nå, men er redd jeg allerede kan ha "ødelagt" 😕 blir jo helt paranoid av det her 😅

Skrevet
17 minutter siden, Bloodflowers skrev:

Jeg har et spørsmål til dere som har operert. I morgen er det 7 uker siden min operasjon. For en stund siden sendte jeg mail til klinikken ang sovestilling.  Fikk beskjed om at jeg kan sove på siden, men ikke få press på innleggene. Jeg har derfor fortsatt ligget på ryggen, for hvordan klarer man å ligge på siden uten å få press på innleggene?! Uansett, det hender jo likevel at jeg våkner av at jeg ligger ordentlig over på siden. Tror sere deg har mye å si? Jeg har byttet stilling med en gang.

Fikk videre beskjed om at jeg kunne prøve å ligge på magen etter ca 2 mnd, så jeg regner med at det ikke har så mye å si nå, men er redd jeg allerede kan ha "ødelagt" 😕 blir jo helt paranoid av det her 😅

Hei,

Det er 6 uker siden min operasjon, og i mitt skriv stod det at jeg kunne prøve å ligge på siden etter 1 uke 🤷🏻‍♀️ Dersom det var ubehagelig på noen måte skulle jeg vente noen dager og prøve igjen. Jeg har sovet mye på siden etter operasjon ☺️

Skrevet
14 minutter siden, Tindra90 skrev:

Hei,

Det er 6 uker siden min operasjon, og i mitt skriv stod det at jeg kunne prøve å ligge på siden etter 1 uke 🤷🏻‍♀️ Dersom det var ubehagelig på noen måte skulle jeg vente noen dager og prøve igjen. Jeg har sovet mye på siden etter operasjon ☺️

14 minutter siden, Tindra90 skrev:

Hei,

Det er 10 år siden jeg opererte meg og synes det er ubehagelig å ligge på magen pga implantatene - de er veldig faste fremdeles. Jeg har 70DD. Men venninne som la inn samme str året før har ingen problemer med å ligge på magen.

Skrevet
4 timer siden, Bloodflowers skrev:

Hei igjen jenter! 

Jeg er ikke så aktiv på skrivefronten her, men jeg leser stadig og følger med på dere som skal i ilden 😊

veldig kjedelig å høre om dere som mistenker hard kapseldannelse. Håper dere oppdaterer her! Er liksom noe annet å høre fra noen som har opplevd det selv, enn å lese om symptomer på nett. Også håper jeg at det viser seg å ikke være kapsel 😉

Hei! Jeg er 7 uker post op. og sover på siden og på magen. Ikke vondt, og fikk høre at det var ok så lenge det ikke var det👍

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Bloodflowers skrev:

Hei igjen jenter! 

I mitt skriv sto det at jeg skulle ligge mest mulig på ryggen den første uka. Etter 1,5 uke lå jeg på siden 😍 Jeg er nå 4 uker post op. og har ihvertfall ikke merket noe skader etter det enda. 

Skrevet
38 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

I mitt skriv sto det at jeg skulle ligge mest mulig på ryggen den første uka. Etter 1,5 uke lå jeg på siden 😍 Jeg er nå 4 uker post op. og har ihvertfall ikke merket noe skader etter det enda. 

50 minutter siden, Pkat skrev:

Hei! Jeg er 7 uker post op. og sover på siden og på magen. Ikke vondt, og fikk høre at det var ok så lenge det ikke var det👍

5 timer siden, Tindra90 skrev:

Hei,

Takk for svar jenter! Det har ikke vært vondt når jeg har ligget på siden, så det er i alle fall bra :) Ble bare litt stressa da det stod at man ikke skulle ha press på implantatene, for det er jo nesten umulig om man ligger helt over på siden (i hvert fall for min del). Men da satser jeg på at det går bra 😊 Betryggende å høre at dere har fått beskjed om at det er ok så lenge det ikke gjør vondt! Er jo så redd for å gjøre noe feil

Skrevet
7 timer siden, SandyB skrev:

Jeg er 174 høy og veier 70 kg. Er ganske smal i overkroppen, men har brede hofter, så da mente kirurgen at dette ville se naturlig ut på meg. Har nettopp tatt av meg 13 kg, så puppene ble enda mindre👌🏻🎉 Så nå må det fylles opp😂

400cc vil ikke bli for stort til deg 😊 Skal du ha HP eller MP?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...