Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, HeyHello skrev:

Jeg skal ta 270-300 (skulle se det an under operasjonen). Er 167cm høy og 60kg. Er visstnok ganske bre over puppene, så hun ville ikke anbefale noe mindre. 

Da er vi samme høyde og vekt ☺️ Jeg har 285 (hadde lite fra før). 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 17.7.2018 den 10.36, Tingaling skrev:

Har sendt bilde til kirurgen, så får vi se hva hun sier. Ja, skal være enda mer forsiktig framover. Synd å skulle ødelegge de, bare fordi man ikke tok d med ro. 

Gruver veldig til å begynne på jobb. Har tatt 6 uker fri, men redd det ikke er nok. Har en veldig fysisk jobb med mange tunge løft. Leser noen steder man ikke skal løfte tungt på 3 mnd.

Hvordan går det? 😊

Skrevet
9 minutter siden, Tindra90 skrev:

Hehe, godt å høre. Er du fornøyd med str?

Skrevet

Dere som har brukt Mirabella bh, kan jeg spørre hvilken str dere har/hadde i den bhen, og hvilken omkrets dere er under bysten?😊 Tenker jeg skal bestille den, men er usikker på hvilken jeg skal ta! Er 78 cm under bysten, og vurderer å bestille M.

Skrevet
3 minutter siden, HeyHello skrev:

Hehe, godt å høre. Er du fornøyd med str?

Ja, ser veldig naturlig ut! Men nå kunne jeg tenkt meg større da 😅 Jeg bruker 70D i bh fra Cubus nå. 

Skrevet
7 minutter siden, Mille89 skrev:

Dere som har brukt Mirabella bh, kan jeg spørre hvilken str dere har/hadde i den bhen, og hvilken omkrets dere er under bysten?😊 Tenker jeg skal bestille den, men er usikker på hvilken jeg skal ta! Er 78 cm under bysten, og vurderer å bestille M.

71 cm under bysten og brukte str S. Den var veldig trang når jeg var hoven, men passer fint nå 😊

Skrevet
11 minutter siden, Tindra90 skrev:

Ja, ser veldig naturlig ut! Men nå kunne jeg tenkt meg større da 😅 Jeg bruker 70D i bh fra Cubus nå. 

Hehe. Er vel klassisk det har jeg skjønt😄

Skrevet
42 minutter siden, HeyHello skrev:

Hehe. Er vel klassisk det har jeg skjønt😄

Ja 🙊 Trøster meg med at kirurgen sa jeg kunne få strekkmerker om jeg tok større ☺️

Uansett, det er bare å glede seg 👏🏼

Skrevet
1 time siden, MyNewBoobs skrev:

71 cm under bysten og brukte str S. Den var veldig trang når jeg var hoven, men passer fint nå 😊

Ok, da prøver jeg meg på M, håper den passer 😊

Skrevet
10 timer siden, Tindra90 skrev:

Kan jeg spørre om bilder? (hvis du har og vil dele) 😇 

(tar gjerne i mot bilder fra andre som vil dele og altså, hehe) 

Skrevet

Hei 🤩

Nå har jeg lest meg mye gjennom dette forumet og må si at jeg bare gleder meg mer til å få meg pupper!🤓 Skal opereres 29/08 og håper dagene/ukene går fort. 

Skrevet
11 timer siden, Mille89 skrev:

Jeg er 75-76-77 og har den i M

Gjest Dory_12
Skrevet

Hei alle! Jeg opererte i april og har for en stund siden fått bølger på høyre side, mot kløften. Det synes ikke, men kjennes veldig godt. Kan noen ganger også kjennes ut som jeg kan klemme rundt implantatet, nesten som at fingeren kan gå under det. Noen dager er det værre enn andre. Er det noen andre som har opplevd det samme? Kan det bli bedre eller forblir det sånn? Som jeg har skjønt så er det rippling.

Skrevet
11 minutter siden, Dory_12 skrev:

Hei alle! Jeg opererte i april og har for en stund siden fått bølger på høyre side, mot kløften. Det synes ikke, men kjennes veldig godt. Kan noen ganger også kjennes ut som jeg kan klemme rundt implantatet, nesten som at fingeren kan gå under det. Noen dager er det værre enn andre. Er det noen andre som har opplevd det samme? Kan det bli bedre eller forblir det sånn? Som jeg har skjønt så er det rippling.

Jeg har det helt likt, men synes det varierer fra dag til dag hvor mye jeg kjenner det. Opererte i januar, under muskel. Skal på etterkontroll 20/8.

Skrevet

Tiden går saaakte.. 🙄

Skal ikke operere før i oktober, så jeg bedriver tiden med å Google operasjonsbilder/før og etter bilder og størrelse på proteser. 😅

Kom over en side med masse bilder av brystløft med innlegg, og ble helt svett! 

Det såg Ikke bra ut! Ulik størrelse, ujevne brystvortene og helt fælt! 

Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne bra og så klart realistiske før/etter bilder?? 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Skrevet
2 timer siden, HappyGomp skrev:

Kan jeg spørre om bilder? (hvis du har og vil dele) 😇 

(tar gjerne i mot bilder fra andre som vil dele og altså, hehe) 

Jeg og!😄🙈

Skrevet
11 timer siden, Tindra90 skrev:

Ja 🙊 Trøster meg med at kirurgen sa jeg kunne få strekkmerker om jeg tok større ☺️

Uansett, det er bare å glede seg 👏🏼

Ja, nå gleder jeg meg skikkelig!! Og noget spent må jeg jo innrømme. Gruer meg riktig nok til fastingen.. skal ikke møte opp før 13.30, så blir en fryktelig lang dag😩

Skrevet
45 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Tiden går saaakte.. 🙄

Skal ikke operere før i oktober, så jeg bedriver tiden med å Google operasjonsbilder/før og etter bilder og størrelse på proteser. 😅

Kom over en side med masse bilder av brystløft med innlegg, og ble helt svett! 

Det såg Ikke bra ut! Ulik størrelse, ujevne brystvortene og helt fælt! 

Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne bra og så klart realistiske før/etter bilder?? 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Instagram har mye, haha. Mange som legger ut selv, og en del klinikker som legger ut før og etterbilder. Ellers er det jo forumer, var også innom mya (https://www.mya.co.uk/) forumene der er det ofte folk legger ut bilder (myye oftere enn her f.eks. hehe) :) Kommer nok til å gå helt fint å bli kjempe bra til slutt 😄

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, HeyHello skrev:

Ja, nå gleder jeg meg skikkelig!! Og noget spent må jeg jo innrømme. Gruer meg riktig nok til fastingen.. skal ikke møte opp før 13.30, så blir en fryktelig lang dag😩

Når er det du skal i ilden? : D 

Skrevet
15 minutter siden, HappyGomp skrev:

Når er det du skal i ilden? : D 

8.august👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...