Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
37 minutter siden, Jaktenka skrev:

Jeg ville stolt på kirurgen. Ofte blir det bestemt under operasjon hvilken størrelse som passer deg. Snakker av erfaring der. Ble forespeilet 375 på konsultasjon, men endte opp med 400 😊 De er absolutt ikke for store til min krooosfasong👌

Takk for svar 😊 Kan jeg spørre hva din vekt og høyde er? Og hva du hadde i bh str fra før? Du har sikkert skrevet det tidligere i tråden men 😂

Er litt redd for å få for store, men er også kjedelig å få for små! 😂  Men følte meg absolutt trygg på kirurgen, og på han så virket det som om jeg kunne gå endel mer opp i ml også uten at det ble for stort. Får bare slappe av og stole på at han forstår hva jeg ønsker og hva som vil se pent ut 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Mille89 skrev:

Takk for svar 😊 Kan jeg spørre hva din vekt og høyde er? Og hva du hadde i bh str fra før? Du har sikkert skrevet det tidligere i tråden men 😂

Er litt redd for å få for store, men er også kjedelig å få for små! 😂  Men følte meg absolutt trygg på kirurgen, og på han så virket det som om jeg kunne gå endel mer opp i ml også uten at det ble for stort. Får bare slappe av og stole på at han forstår hva jeg ønsker og hva som vil se pent ut 😊

Jeg er da 166-167cm og veide da ca. 72 kg. Jeg hadde helt feil bh-størrelse før siden mine hang veldig etter amming. Brukte 80C, men det er ikke riktig hverken omkrets eller cup. Vært vanskelig å finne noe som passer godt rundt og i tillegg hadde plass til å få stappet helle puppen (mye hud) oppi 🙈 En mer rikrig str. ville nok vært 75C kanskje B.

Jeg har ganske brede pupper, så det var også derfor hun valgte å gå opp i størrelse. Hvilken projeksjon implantater har er også avgjørende for hvordan det blir seende ut. Jeg har medium profil. Kan vise før/etterbilde om ønskelig.

Skrevet
1 time siden, Jaktenka skrev:

Jeg er da 166-167cm og veide da ca. 72 kg. Jeg hadde helt feil bh-størrelse før siden mine hang veldig etter amming. Brukte 80C, men det er ikke riktig hverken omkrets eller cup. Vært vanskelig å finne noe som passer godt rundt og i tillegg hadde plass til å få stappet helle puppen (mye hud) oppi 🙈 En mer rikrig str. ville nok vært 75C kanskje B.

Jeg har ganske brede pupper, så det var også derfor hun valgte å gå opp i størrelse. Hvilken projeksjon implantater har er også avgjørende for hvordan det blir seende ut. Jeg har medium profil. Kan vise før/etterbilde om ønskelig.

Ok. Jeg ble anbefalt høy profil. Jeg har litt brede skuldre, men ikke så stor brystkasse, mener det var derfor han ville gå for høy profil. Håper bare ikke det gir «silikonlooken» jeg ikke vil ha.

vil gjerne se før og etter bilder 😊

Skrevet
3 timer siden, Mille89 skrev:

Ok. Jeg ble anbefalt høy profil. Jeg har litt brede skuldre, men ikke så stor brystkasse, mener det var derfor han ville gå for høy profil. Håper bare ikke det gir «silikonlooken» jeg ikke vil ha.

Sendt deg pm 🙂

Skrevet

Æsj! Da har jeg fått infeksjon i det ene såret 😔 Så nå trenger jeg litt oppmuntring. Kan jeg få se deres favoritt bher? Jeg har prøvd noen, men syns de bare ligger utenpå puppene som pynt uten å støtte dem. 

Skrevet
29 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Æsj! Da har jeg fått infeksjon i det ene såret 😔 Så nå trenger jeg litt oppmuntring. Kan jeg få se deres favoritt bher? Jeg har prøvd noen, men syns de bare ligger utenpå puppene som pynt uten å støtte dem. 

Oh no. Så kjedelig! Hva må gjøres da?

Jeg tenker ikke på annet enn om jeg burde droppe operasjonen om dagen🙈 er nå inne i siste uke der jeg kan trekke meg, men er usikker om det bare er nerver for det ukjente eller ikke🤪 

Skrevet
3 minutter siden, HeyHello skrev:

Oh no. Så kjedelig! Hva må gjøres da?

Jeg tenker ikke på annet enn om jeg burde droppe operasjonen om dagen🙈 er nå inne i siste uke der jeg kan trekke meg, men er usikker om det bare er nerver for det ukjente eller ikke🤪 

Antibiotika og sårsalve. Rense såret hver dag og smøre med salven. Det kan jo være at jeg får et stygt arr, men det er det jo bare mannen min som ser uansett. *Prøver å tenke positivt 😜*. 

Men til tross av infeksjon angrer jeg ikke et sekund 😜

Skrevet
41 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Huff da. Så kjedelig 😯 Bra du har fått hjelp, da går det nok seg raskt til 👌

Hvilken type bh er du på utkikk etter? At bhen kun ligger utenpå puppene tror jeg er en følelse man vil ha det.første året, før de liksom får satt seg ordentlig og fått litt naturlig heng igjen 🤔 Jeg føler det også slik.

Skrevet
3 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Antibiotika og sårsalve. Rense såret hver dag og smøre med salven. Det kan jo være at jeg får et stygt arr, men det er det jo bare mannen min som ser uansett. *Prøver å tenke positivt 😜*. 

Men til tross av infeksjon angrer jeg ikke et sekund 😜

😄 Godt å høre!

Litt usikker på hvilken «meg selv» jeg skal høre på. Hver natt ligger jeg og tenker at jeg skal droppe det, men på dagtid tenker jeg,- kjør på😅🤪

Skrevet
36 minutter siden, HeyHello skrev:

😄 Godt å høre!

Litt usikker på hvilken «meg selv» jeg skal høre på. Hver natt ligger jeg og tenker at jeg skal droppe det, men på dagtid tenker jeg,- kjør på😅🤪

Var det snakk om kun implantater eller løft i tillegg?

Skrevet
48 minutter siden, Jaktenka skrev:

Huff da. Så kjedelig 😯 Bra du har fått hjelp, da går det nok seg raskt til 👌

Hvilken type bh er du på utkikk etter? At bhen kun ligger utenpå puppene tror jeg er en følelse man vil ha det.første året, før de liksom får satt seg ordentlig og fått litt naturlig heng igjen 🤔 Jeg føler det også slik.

Fine bher jeg kan bruke etter kompresjons bhen 😊

Skrevet
48 minutter siden, HeyHello skrev:

😄 Godt å høre!

Jeg var helt lik 😜 På kvelden kom de "fornuftige" tankene, men på dagen kjente jeg igjen på behovet for å gjøre det. 

Skrevet
24 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Fine bher jeg kan bruke etter kompresjons bhen 😊

Vil det si med eller uten spile?

Skrevet
1 minutt siden, Jaktenka skrev:

Vil det si med eller uten spile?

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne bruke med spiler etter 6 uker, så det kan være med spile 😊

Skrevet (endret)
27 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne bruke med spiler etter 6 uker, så det kan være med spile 😊

Ok. Da er denne min favoritt, men mest pga utseende 🤪

Endret av Jaktenka
.
Skrevet
56 minutter siden, Jaktenka skrev:

Var det snakk om kun implantater eller løft i tillegg?

Kun implantater. Har minimalt som utgangspunkt, så tenkte jeg skulle unne meg litt ettersom jeg er ferdig med å få barn😅

Skrevet (endret)
På 25.7.2018 den 22.06, Jaktenka skrev:

Ok. Da er denne min favoritt, men mest pga utseende 🤪

Åh! Det var du som hadde den ja 😍 Husker du la ut for en liten stund siden. Kikket faktisk etter den på Cubus i går, men de hadde den ikke der. 

Endret av MyNewBoobs
Skrevet
29 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Åh! Det var du som hadde den ja 😍 Husker du la ut for en liten stund siden. Kikket faktisk etter den på Cubus i går, men de hadde den ikke der. 

Kanskje du finner den på nettbutikk 😊 Vanskelig å finne noen som hår høyt nok i strl.  🤪

Skrevet
På 25.7.2018 den 13.25, Mille89 skrev:

Jeg måtte ha høy profil pga smal brystkasse. Hvis jeg skulle hatt moderat profil kunne jeg bare fått 200cc, kanskje 225cc om jeg var heldig. Så jeg har 300cc høy profil. Uten klær ser man at det er silikon da, men jeg hadde ingenting som utgangspunkt. Det ser ikke noe unaturlig ut med klær på 😊 

Skrevet
På 25.7.2018 den 22.43, Jaktenka skrev:

Kanskje du finner den på nettbutikk 😊 Vanskelig å finne noen som hår høyt nok i strl.  🤪

Hvilken str bruker du? 

Jeg vet jo ikke hvilken str jeg har nå, så det er litt vanskelig å bestille på nett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...