MyNewBoobs Skrevet 20. juli 2018 #40481 Skrevet 20. juli 2018 22 timer siden, Tindra90 skrev: Jeg kommer muligens til å bruke den som sportsBH etterpå ☺️ Eneste er at den kanskje blir litt stor rundt, siden hevelsen er gått ned. Jeg fikk forøvrig beskjed av min kirurg på 10dagerskontroll at det gikk fint om jeg brukte annen type BH enn den jeg fikk etter op. Det viktigste var at det ikke var spiler ☺️ Nå tok jeg over muskel og ikke så mye (285cc), så det kan jo også ha noe å si. Jøss, så rart det er så stor forskjell. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte bruke kompresjons bh og ikke noe annet. Jeg brukte en sports bh noen timer når den andre var i vaksemaksinen og da føltes det ut som puppene skulle dette av 😜 Så jeg skjønner jo funksjonen av kompresjons bh.
Tindra90 Skrevet 20. juli 2018 #40482 Skrevet 20. juli 2018 44 minutter siden, MyNewBoobs skrev: Jøss, så rart det er så stor forskjell. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte bruke kompresjons bh og ikke noe annet. Jeg brukte en sports bh noen timer når den andre var i vaksemaksinen og da føltes det ut som puppene skulle dette av 😜 Så jeg skjønner jo funksjonen av kompresjons bh. Enig! Helt merkelig! Men jeg stolte på det kirurgen min sa, og (bank i bordet) har det gått over all forventning hittil. I dag er jeg 4 uker og 3 dager post op. Puppene både ser og kjennes helt naturlige ut 🙌🏼 Eller rettere sagt, jeg tror de kjennes naturlige ut, hadde ikke så mye å kjenne på før op 😅 Krysser fingrene for at det fortsetter sånn! Følelsen av at puppene skulle dette av hadde jeg også litt de første dagene 🙊 Hvor mye la du inn? Over eller under?
MyNewBoobs Skrevet 20. juli 2018 #40483 Skrevet 20. juli 2018 4 timer siden, Tindra90 skrev: Enig! Helt merkelig! Men jeg stolte på det kirurgen min sa, og (bank i bordet) har det gått over all forventning hittil. I dag er jeg 4 uker og 3 dager post op. Puppene både ser og kjennes helt naturlige ut 🙌🏼 Eller rettere sagt, jeg tror de kjennes naturlige ut, hadde ikke så mye å kjenne på før op 😅 Krysser fingrene for at det fortsetter sånn! Følelsen av at puppene skulle dette av hadde jeg også litt de første dagene 🙊 Hvor mye la du inn? Over eller under? 300cc under muskel for 2 uker og 1 dag siden 😊
HappyGomp Skrevet 21. juli 2018 #40484 Skrevet 21. juli 2018 Er det noen som har operert hos dr. Barstad på Fornebuklinikken? Finner ikke noen som beskriver/har operert hos han, kun han andre kirurgen (Pål S...noe hehe)😅
HeyHello Skrevet 21. juli 2018 #40485 Skrevet 21. juli 2018 Hei dere. Slenger meg på her:) Operasjon er booket 8.august på Fornebuklinikken, men trenger litt hjelp. Før sommerferien var jeg helt overbevist om at jeg skulle gjøre dette, men har de siste ukene blitt litt usikker.. Etter tre barn er ønske om å føle seg litt vel stort, men samtidig føler jeg også dette er litt «mot mine verdier». Blir helt sprø av meg selv. Har sagt til meg selv at det er nå eller aldri ettersom jeg ønsker å gjøre det i mens barna ennå er små. Har ingen planer om å fortelle om at jeg har implantater til jentene mine, for ønsker jo at de skal vokse opp med et naturlig kroppsbilde (om mulig..). Er det flere her med barn som hadde de samme tankene? Noen som kan hjelpe meg å rydde litt i hodet?🤪 Er jeg helt bak mål?
Jaktenka Skrevet 21. juli 2018 #40486 Skrevet 21. juli 2018 (endret) 1 time siden, HeyHello skrev: Hei dere. Slenger meg på her:) Operasjon er booket 8.august på Fornebuklinikken, men trenger litt hjelp. Før sommerferien var jeg helt overbevist om at jeg skulle gjøre dette, men har de siste ukene blitt litt usikker.. Etter tre barn er ønske om å føle seg litt vel stort, men samtidig føler jeg også dette er litt «mot mine verdier». Blir helt sprø av meg selv. Har sagt til meg selv at det er nå eller aldri ettersom jeg ønsker å gjøre det i mens barna ennå er små. Har ingen planer om å fortelle om at jeg har implantater til jentene mine, for ønsker jo at de skal vokse opp med et naturlig kroppsbilde (om mulig..). Er det flere her med barn som hadde de samme tankene? Noen som kan hjelpe meg å rydde litt i hodet?🤪 Er jeg helt bak mål? Jeg hadde det helt likt. Etter 2 barn ønsket jeg og justere det jeg ikke kan få til via trening. Puppene får jeg ikke trent større, fastere osv. Så da ble operasjon eneste utvei. Jeg ville også gjøre det mens barna er for små til å skjønne noe. Her blir jentungen 5år til høsten, så for meg var det 'nå eller aldri' 😊 Veldig vanlig med de følelsene du sitter med. Jeg angrer ikke på at jeg gjennomførte. Endret 21. juli 2018 av Jaktenka .
Pollini Skrevet 22. juli 2018 #40487 Skrevet 22. juli 2018 Hvor lang tid tok det før såret lukket seg hos dere som har operert? Har såå lyst til å bade!😩😩
Jaktenka Skrevet 22. juli 2018 #40488 Skrevet 22. juli 2018 1 time siden, Pollini skrev: Hvor lang tid tok det før såret lukket seg hos dere som har operert? Har såå lyst til å bade!😩😩 Når opererte du?
HeyHello Skrevet 22. juli 2018 #40489 Skrevet 22. juli 2018 19 timer siden, Jaktenka skrev: Jeg hadde det helt likt. Etter 2 barn ønsket jeg og justere det jeg ikke kan få til via trening. Puppene får jeg ikke trent større, fastere osv. Så da ble operasjon eneste utvei. Jeg ville også gjøre det mens barna er for små til å skjønne noe. Her blir jentungen 5år til høsten, så for meg var det 'nå eller aldri' 😊 Veldig vanlig med de følelsene du sitter med. Jeg angrer ikke på at jeg gjennomførte. Takk for svar. Ja, vil jo tro at tankene er ganske normale. Heller helt klart mest mot å gjøre det, er bare godt å høre andres tanker også. Ikke så mange å diskutere med på ferie med storfamilien😅 Er riktig nok noget spent på de første ukene. Har ingen mulighet for å «ta noen dager fri» fra familieliv, men mannen er innstilt på at jeg i liten grad kan bidra de første dagene. Har muligens vært litt optimistisk på jobbstart etter op 8.aug, starter egentlig 13.🙈. Ettersom jeg da starter kun med kontorarbeid sa klinikken at dette burde gå fint, men er litt spent. Jaja. Får ta det som det kommer!
Jaktenka Skrevet 22. juli 2018 #40490 Skrevet 22. juli 2018 11 minutter siden, HeyHello skrev: Takk for svar. Ja, vil jo tro at tankene er ganske normale. Heller helt klart mest mot å gjøre det, er bare godt å høre andres tanker også. Ikke så mange å diskutere med på ferie med storfamilien😅 Er riktig nok noget spent på de første ukene. Har ingen mulighet for å «ta noen dager fri» fra familieliv, men mannen er innstilt på at jeg i liten grad kan bidra de første dagene. Har muligens vært litt optimistisk på jobbstart etter op 8.aug, starter egentlig 13.🙈. Ettersom jeg da starter kun med kontorarbeid sa klinikken at dette burde gå fint, men er litt spent. Jaja. Får ta det som det kommer! Alder på barna er jo litt avgjørende. Jeg bodde hos mamma i 4 dager etter operasjon for å unngå kos og klem, at barna hopper på meg og at de vil løftes. H løken dato har du operasjon? Om man skal over eller under muskel vil jo også ha betydning. Om det er noe du lurer på er det bare å spørre😊 Jeg har løft m/protese. Mentor MP ru 400cc under muskel.
HeyHello Skrevet 22. juli 2018 #40491 Skrevet 22. juli 2018 1 minutt siden, Jaktenka skrev: Alder på barna er jo litt avgjørende. Jeg bodde hos mamma i 4 dager etter operasjon for å unngå kos og klem, at barna hopper på meg og at de vil løftes. H løken dato har du operasjon? Om man skal over eller under muskel vil jo også ha betydning. Om det er noe du lurer på er det bare å spørre😊 Jeg har løft m/protese. Mentor MP ru 400cc under muskel. Hehe, har absolutt barn i rette alder til impulsive hopp. De er 1, 4 og 6. Planen er å låse meg inne på soverommet😅 Operasjonen er 8.august. Planen er under muskel 270-300g. Ergo-ettellerannet😅 er fryktelig dårlig på detaljer. Stoler på at kirurgen vet hva hun gjør. Fikk i alle fall et godt inntrykk og hun var veldig opptatt av å forstå hva jeg ønsker.
Pkat Skrevet 22. juli 2018 #40492 Skrevet 22. juli 2018 21 timer siden, HeyHello skrev: Hei dere. Slenger meg på her:) Operasjon er booket 8.august på Fornebuklinikken, men trenger litt hjelp. Før sommerferien var jeg helt overbevist om at jeg skulle gjøre dette, men har de siste ukene blitt litt usikker.. Etter tre barn er ønske om å føle seg litt vel stort, men samtidig føler jeg også dette er litt «mot mine verdier». Blir helt sprø av meg selv. Har sagt til meg selv at det er nå eller aldri ettersom jeg ønsker å gjøre det i mens barna ennå er små. Har ingen planer om å fortelle om at jeg har implantater til jentene mine, for ønsker jo at de skal vokse opp med et naturlig kroppsbilde (om mulig..). Er det flere her med barn som hadde de samme tankene? Noen som kan hjelpe meg å rydde litt i hodet?🤪 Er jeg helt bak mål? Hei, jeg hadde selv de samme tankene før min operasjon. Jeg har også tre barn, og jeg har ammet dem alle lenge og vel. Brystene mine så ut deretter. Selv om jeg er en voksen dame og forlengst over "komplekstiden", var jeg veldig misfornøyd med brystene som så ut som de kunne ha tilhørt en radmager 80 åring. Jeg har en datter på tre år, og vil nok etterhvert føle på hykleriet det er å si at man er pen og bra nok som man er, når man var så misfornøyd med seg selv at man lot seg fikse på. Jeg er likevel glad jeg gjorde det, og glad jeg ikke la inn så store proteser at det "vises". Puppene kan om en stund gå for å være naturlige. Var forresten på jobb etter 4 dager (kontor) ikke noe problem her, men det er forskjell på folk hvor lenge man trenger for å komme seg.
HeyHello Skrevet 22. juli 2018 #40493 Skrevet 22. juli 2018 13 minutter siden, Pkat skrev: Hei, jeg hadde selv de samme tankene før min operasjon. Jeg har også tre barn, og jeg har ammet dem alle lenge og vel. Brystene mine så ut deretter. Selv om jeg er en voksen dame og forlengst over "komplekstiden", var jeg veldig misfornøyd med brystene som så ut som de kunne ha tilhørt en radmager 80 åring. Jeg har en datter på tre år, og vil nok etterhvert føle på hykleriet det er å si at man er pen og bra nok som man er, når man var så misfornøyd med seg selv at man lot seg fikse på. Jeg er likevel glad jeg gjorde det, og glad jeg ikke la inn så store proteser at det "vises". Puppene kan om en stund gå for å være naturlige. Var forresten på jobb etter 4 dager (kontor) ikke noe problem her, men det er forskjell på folk hvor lenge man trenger for å komme seg. Ja, er veldig opptatt av at jeg ønsker så virkelighetsnært som mulig, men ettersom puppene mine visstnok var nokså brede, ville det ikke se pent ut med noe mindre enn 270. Stoler på kirurgen her. Når var operasjonen din Pkat?
Jaktenka Skrevet 22. juli 2018 #40494 Skrevet 22. juli 2018 49 minutter siden, HeyHello skrev: Hehe, har absolutt barn i rette alder til impulsive hopp. De er 1, 4 og 6. Planen er å låse meg inne på soverommet😅 Operasjonen er 8.august. Planen er under muskel 270-300g. Ergo-ettellerannet😅 er fryktelig dårlig på detaljer. Stoler på at kirurgen vet hva hun gjør. Fikk i alle fall et godt inntrykk og hun var veldig opptatt av å forstå hva jeg ønsker. Du har ikke muligheten til å bo bort noen dager? Det er absolutt å anbefale med barn i den alderen, så for din egen del 😅 Jeg stolte også til kirurgen når det kom til størrelse, men viste henne bilde av hva jeg ønsket.
HeyHello Skrevet 22. juli 2018 #40495 Skrevet 22. juli 2018 Kan undersøke litt😅 Har fortalt det til veldig få, men kan undersøke med ett par venner😊 sikkert lurt!
Jaktenka Skrevet 22. juli 2018 #40496 Skrevet 22. juli 2018 4 minutter siden, HeyHello skrev: Kan undersøke litt😅 Har fortalt det til veldig få, men kan undersøke med ett par venner😊 sikkert lurt! Jeg ville gjort det de første 3 dagene, iallefall 😊
MyNewBoobs Skrevet 22. juli 2018 #40497 Skrevet 22. juli 2018 22 timer siden, HeyHello skrev: Hei dere. Slenger meg på her:) Operasjon er booket 8.august på Fornebuklinikken, men trenger litt hjelp. Før sommerferien var jeg helt overbevist om at jeg skulle gjøre dette, men har de siste ukene blitt litt usikker.. Etter tre barn er ønske om å føle seg litt vel stort, men samtidig føler jeg også dette er litt «mot mine verdier». Blir helt sprø av meg selv. Har sagt til meg selv at det er nå eller aldri ettersom jeg ønsker å gjøre det i mens barna ennå er små. Har ingen planer om å fortelle om at jeg har implantater til jentene mine, for ønsker jo at de skal vokse opp med et naturlig kroppsbilde (om mulig..). Er det flere her med barn som hadde de samme tankene? Noen som kan hjelpe meg å rydde litt i hodet?🤪 Er jeg helt bak mål? Jeg slet med de samme tankene og jeg tenker fortsatt på hva jeg skal si den dagen datteren min evt. sier at hun ønsker seg større pupper. Men når det er sagt angrer jeg ikke et sekund. Jeg håper de vil se litt mer naturlig ut etterhvert. Fortsatt bare 2,5 uke siden min operasjon.
MyNewBoobs Skrevet 22. juli 2018 #40498 Skrevet 22. juli 2018 3 timer siden, Pollini skrev: Hvor lang tid tok det før såret lukket seg hos dere som har operert? Har såå lyst til å bade!😩😩 Hvor lenge siden er det du opererte? Mitt var ikke lukket når jeg byttet tape 2 uker etter. Skal bytte om 2 dager, da er det 3 uker siden.
HeyHello Skrevet 22. juli 2018 #40499 Skrevet 22. juli 2018 1 time siden, MyNewBoobs skrev: Jeg slet med de samme tankene og jeg tenker fortsatt på hva jeg skal si den dagen datteren min evt. sier at hun ønsker seg større pupper. Men når det er sagt angrer jeg ikke et sekund. Jeg håper de vil se litt mer naturlig ut etterhvert. Fortsatt bare 2,5 uke siden min operasjon. Godt å høre at du ikke angrer!😊 vi får ikke ta utfordringene på forskudd😅🙈 kan jo prøve i alle fall... men gjennomtenkt svar skal de i alle fall da få😄
Pkat Skrevet 22. juli 2018 #40500 Skrevet 22. juli 2018 2 timer siden, HeyHello skrev: Ja, er veldig opptatt av at jeg ønsker så virkelighetsnært som mulig, men ettersom puppene mine visstnok var nokså brede, ville det ikke se pent ut med noe mindre enn 270. Stoler på kirurgen her. Når var operasjonen din Pkat? Operasjon 14 juni, la inn 275 (under muskel). Tiden etter har gått over all forventning, lite smerter. Eneste er at jeg har vært i en boble siden da. En mental greie sikkert☺️ Men altså, angrer ikke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå