Superblomst Skrevet 18. juli 2018 #40461 Skrevet 18. juli 2018 (endret) @Tamarari kjenner du muskelen over implantatene i tillegg? Har hele tiden kjent noe, men har tenkt det har vært muskelen. Nå begynner jeg bli usikker! På undersiden av brystet er det helt mykt mens det på oversiden er "mye" hardere. Er forresten enig i det dere skriver ang størrelse, jeg er 166 og ca 55 kg og har 235/295 høyprofil ergonomix (Utgangspunkt 75A- er nå 75C/D i HM-bher.) Ser veldig naturlig ut nå som de har falt mer på plass de siste 3 månedene, opererte i starten av januar. Er en størrelse som ser kjempebra ut uten klær, men jeg føler de forsvinner litt med klær? Kanskje fordi man brukte mer push up-bh er med innlegg før enn nå? Endret 18. juli 2018 av Superblomst
Tamarari Skrevet 18. juli 2018 #40462 Skrevet 18. juli 2018 @Superblomst når jeg trykker på oversiden av den som er myk er den like myk overalt. Den som jeg er bekymret for er hard å trykke på oversiden. Husker det var sånn med begge i begynnelsen, så kan være muskelen som ikke slapper av 🤔 men generelt følelsen av å flytte selve implantatet rundt som bekymrer meg. Implantatet skiller seg fra mitt eget brystvevet. Hvis jeg legger tommel på oversiden og de andre fibrene under kan jeg skyve det frem og tilbake 😅😳
RainyB Skrevet 18. juli 2018 #40463 Skrevet 18. juli 2018 På 12.07.2018 den 21.11, Mille89 skrev: Jeg er 174 høy og veier 67 kg. Fyller en A cup. Noen andre her med ca samme utgangspunkt som har tatt silikon? Kan dere fortelle hvor mye dere la inn? Skjønner at selvom man har ca likt utgangspunkt kan man få forskjellig resultat, men er uansett interessert i å høre om deres erfaringer 🙂 Hei Jeg er 176 høy og veier 63 kg. La inn 270cc i mars, og er superfornøyd! Var 75A og er nå 75C/av og til 75D i enkelte undertøysforretninger.
HappyGomp Skrevet 18. juli 2018 #40464 Skrevet 18. juli 2018 @Tamarari Tusen takk for bildet, og for noen flotte pupper! Godt å høre du likte Barstad! Gleder meg bare mer og mer til å få gjort det selv! Du har under muskel, hvor lenge ble du sengeliggende etter op? haha
Jaktenka Skrevet 18. juli 2018 #40465 Skrevet 18. juli 2018 22 minutter siden, HappyGomp skrev: @Tamarari Tusen takk for bildet, og for noen flotte pupper! Godt å høre du likte Barstad! Gleder meg bare mer og mer til å få gjort det selv! Du har under muskel, hvor lenge ble du sengeliggende etter op? haha Sengeliggende 0 dager. Tilnærmet stillesittende/minst mulig bevegelse i 3 dager.
Jaktenka Skrevet 18. juli 2018 #40466 Skrevet 18. juli 2018 10 timer siden, Tamarari skrev: @HappyGomp da har jeg sendt bilde jeg er veldig fornøyd med Barstad. Gav han egentlig frie tøyler til å bestemme en størrelse som ville passe meg- det klarte han! Jeg fikk ikke snakke med kirurgen i telefonen for å spørre om den som er så mye hardere og har ikke fått time før i september. De sier jo at de bruker ulik tid på å bli ferdig, men siden jeg er 5 mnd etter OP burde den vært mykere selv om det kan ta lenger tid under muskel. Krysser fingrene for at det er muskelen som ikke slapper av, men har forberedt meg på at det er kapsel og at den forblir hard☹️ Kan jeg også få bilde på pm? I går var jeg å padlet i havkajakk og da var 'problempuppen' kjempehard etterpå. Usikker på om det er muskelen som ennå ikke slapper av eller om det er kapsling 😏 Vises det utenpå på dine? Mine er nettopp passert 6 mnd.. tar det lang tid under muskel egentlig da?🙈 1
HappyGomp Skrevet 18. juli 2018 #40467 Skrevet 18. juli 2018 26 minutter siden, Jaktenka skrev: Sengeliggende 0 dager. Tilnærmet stillesittende/minst mulig bevegelse i 3 dager. Mente sittende/rolig hehe😅
Jaktenka Skrevet 18. juli 2018 #40468 Skrevet 18. juli 2018 13 minutter siden, HappyGomp skrev: Mente sittende/rolig hehe😅 Jeg bodde hos mamma i 5 dager for å unngå to aktive barn😊
Tamarari Skrevet 18. juli 2018 #40469 Skrevet 18. juli 2018 @Jaktenka jeg aner ikke om det skal ta så lang tid, men jeg håper! 😅 Det viser ikke tror jeg, selv om de ikke er helt like.. Men de var jo ikke kliss like før op heller, så kanskje det er derfor.. off, vil bare komme meg på kontroll!! @HappyGomp jeg lå i senga OP- dagen, og de to neste dagene. Kjedelig, ble skikkelig rastløs. Klarte meg selv fra første dag, men var vondt å tørke seg osv. Dagen etter var jeg på kino på kvelden, men da beveget jeg meg veeeldig rolig. Holdt meg mye i ro første uka, måtte gå sakte. Kunne sikkert vært mer aktiv uten å få vondt, men ville ikke sørge for at jeg fucka til noe. Var på jobb igjen etter 10 dager uten problem. Men var ganske handikappa, merket at jeg ikke kunne bruke armene til det man bruker den første uka. Brukte lang tid på å kle på meg osv. smerter hadde jeg rett og slett ikke så lenge jeg ikke løfta eller strakk på armene- noe jeg prøvde å unngå
HappyGomp Skrevet 18. juli 2018 #40470 Skrevet 18. juli 2018 @Tamarari Hvordan type jobb har du? (hehe, beklager for så mye spørsmål😅) Jobber i butikk, men tenker å prøve å gå tilbake dag 10 jeg og. Vet at det er veldig individuelt, men satser på at det går bra
HappyGomp Skrevet 19. juli 2018 #40471 Skrevet 19. juli 2018 Hva gjør folk med den BHen man får fra klinikken i ettertid? Bruker dere den fremdeles som sportsbh når dere trener eller blir den bare liggende i skapet? (Er det vits i å kjøpe to fra klinikken?)
MyNewBoobs Skrevet 19. juli 2018 #40472 Skrevet 19. juli 2018 3 minutter siden, HappyGomp skrev: Hva gjør folk med den BHen man får fra klinikken i ettertid? Bruker dere den fremdeles som sportsbh når dere trener eller blir den bare liggende i skapet? (Er det vits i å kjøpe to fra klinikken?) Jeg tenker å bruke den som sportsbh for det er så god støtte i den, men uansett må man jo ha på seg noe når den skal vaskes. Man bruker den jo i 6-8 uker 😜
HappyGomp Skrevet 19. juli 2018 #40473 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, MyNewBoobs skrev: Jeg tenker å bruke den som sportsbh for det er så god støtte i den, men uansett må man jo ha på seg noe når den skal vaskes. Man bruker den jo i 6-8 uker 😜 Ja, det jeg og tenker haha Må jo ha noen man kan bytte på, for 6-8 uker er leeenge. Hvilken type bh er det?
Tindra90 Skrevet 19. juli 2018 #40474 Skrevet 19. juli 2018 26 minutter siden, HappyGomp skrev: Hva gjør folk med den BHen man får fra klinikken i ettertid? Bruker dere den fremdeles som sportsbh når dere trener eller blir den bare liggende i skapet? (Er det vits i å kjøpe to fra klinikken?) Jeg kommer muligens til å bruke den som sportsBH etterpå ☺️ Eneste er at den kanskje blir litt stor rundt, siden hevelsen er gått ned. Jeg fikk forøvrig beskjed av min kirurg på 10dagerskontroll at det gikk fint om jeg brukte annen type BH enn den jeg fikk etter op. Det viktigste var at det ikke var spiler ☺️ Nå tok jeg over muskel og ikke så mye (285cc), så det kan jo også ha noe å si.
Jaktenka Skrevet 19. juli 2018 #40475 Skrevet 19. juli 2018 3 timer siden, HappyGomp skrev: Hva gjør folk med den BHen man får fra klinikken i ettertid? Bruker dere den fremdeles som sportsbh når dere trener eller blir den bare liggende i skapet? (Er det vits i å kjøpe to fra klinikken?) Jeg har en kompresjonsbh og en sportsbh. Kompresjonsbh bruk3r jeg noen ganger om natt3n, mens sportsbh bruker jeg når jeg trener 😊 Ingen er kjøpt på klinikken.
Bloodflowers Skrevet 19. juli 2018 #40476 Skrevet 19. juli 2018 7 timer siden, HappyGomp skrev: Hva gjør folk med den BHen man får fra klinikken i ettertid? Bruker dere den fremdeles som sportsbh når dere trener eller blir den bare liggende i skapet? (Er det vits i å kjøpe to fra klinikken?) Jeg fikk kompresjonsbh på klinikken (og kjøpte en ektra til å bytte på med) jeg kan nå bruke vanlig bh uten spiler, men jeg bruker fortsatt kompresjonsbhen om natten. Er fortsatt øm/sår på huden pg nipplene, så jeg synes ikke det er så behagelig å sove uten enda 😊
Jaktenka Skrevet 19. juli 2018 #40477 Skrevet 19. juli 2018 5 timer siden, Bloodflowers skrev: Jeg fikk kompresjonsbh på klinikken (og kjøpte en ektra til å bytte på med) jeg kan nå bruke vanlig bh uten spiler, men jeg bruker fortsatt kompresjonsbhen om natten. Er fortsatt øm/sår på huden pg nipplene, så jeg synes ikke det er så behagelig å sove uten enda 😊 Jeg sover også med en eller annen form for topp ennå 😅 Spørs om jeg kommer til å gjøre det for alltid nå😆
HappyGomp Skrevet 19. juli 2018 #40478 Skrevet 19. juli 2018 Takk for så mange svar! 😄 Hvilket merke er bhen man får fra klinikken? (vet det varier altså)
Jaktenka Skrevet 19. juli 2018 #40479 Skrevet 19. juli 2018 26 minutter siden, HappyGomp skrev: Takk for så mange svar! 😄 Hvilket merke er bhen man får fra klinikken? (vet det varier altså) Jeg måtte ha med egen. Ble anbefalt FILA fra den klinikken jeg opererte, mens den andre klinikken jeg var på konsultasjon til anbefalte Mirabella kompresjonsbh. Så.jeg kjøpte begge de for å kunne veksle.
MyNewBoobs Skrevet 20. juli 2018 #40480 Skrevet 20. juli 2018 9 timer siden, HappyGomp skrev: Takk for så mange svar! 😄 Hvilket merke er bhen man får fra klinikken? (vet det varier altså) Jeg fikk Mirabelle på Aleris 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå