Nelli Skrevet 9. juni 2018 #40281 Skrevet 9. juni 2018 22 timer siden, Jaktenka skrev: Vi har helt lik pupp 😂 Godt vi er fler med brede pupper 😂
PiratKine Skrevet 10. juni 2018 #40282 Skrevet 10. juni 2018 @Nelli (og andre som gjerne vil svare) du opererte litt etter meg, så derfor jeg spør deg🙈 Har spurt om det litt tidligere her i forumet, men nå begynner jeg å lure litt🤔 Så kunne trengt noen beroligende ord.. Puppene er ikke lenger vonde, men de stikker fortsatt til tider, og noen tider på døgnet så er de mer «ømme og såre» enn andre tidspunkter. Har du også merket noe til dette eller er det ingen ubehag hos deg i det hele tatt? Bare lurer siden er en stund siden op nå (12.april), og hadde ikke trodd de fortsatt skulle være ubehagelige til tider så «lenge» etterpå. Er dette normalt? Ps: Sikkert verdt å nevne at mine ikke er harde eller noe slikt, er kun «ømhet og sårhet».
Nelli Skrevet 10. juni 2018 #40283 Skrevet 10. juni 2018 3 timer siden, PiratKine skrev: @Nelli (og andre som gjerne vil svare) du opererte litt etter meg, så derfor jeg spør deg🙈 Har spurt om det litt tidligere her i forumet, men nå begynner jeg å lure litt🤔 Så kunne trengt noen beroligende ord.. Puppene er ikke lenger vonde, men de stikker fortsatt til tider, og noen tider på døgnet så er de mer «ømme og såre» enn andre tidspunkter. Har du også merket noe til dette eller er det ingen ubehag hos deg i det hele tatt? Bare lurer siden er en stund siden op nå (12.april), og hadde ikke trodd de fortsatt skulle være ubehagelige til tider så «lenge» etterpå. Er dette normalt? Ps: Sikkert verdt å nevne at mine ikke er harde eller noe slikt, er kun «ømhet og sårhet». Hmmm nei jeg merker ikke til noe av det du beskriver, lenge siden jeg har hatt stikkinger nå når jeg tenker meg om. De er heller ikke ømme eller såre. Jeg vil vel tro at det ikke er noe å bekymre seg over, men er du veldig bekymret så kontakt fornebuklinikken 😘
Nelli Skrevet 10. juni 2018 #40284 Skrevet 10. juni 2018 @PiratKineEr du fortsatt fornøyd sånn ellers, med størrelsen ? ☺️
PiratKine Skrevet 10. juni 2018 #40285 Skrevet 10. juni 2018 3 timer siden, Nelli skrev: Hmmm nei jeg merker ikke til noe av det du beskriver, lenge siden jeg har hatt stikkinger nå når jeg tenker meg om. De er heller ikke ømme eller såre. Jeg vil vel tro at det ikke er noe å bekymre seg over, men er du veldig bekymret så kontakt fornebuklinikken 😘 Hmm.. takk for svar! Kan være jeg burde ta å kontakte de ja🤔 3 timer siden, Nelli skrev: @PiratKineEr du fortsatt fornøyd sånn ellers, med størrelsen ? ☺️ Jada! Kjempe fornøyd ellers😄
Nienna83 Skrevet 11. juni 2018 #40286 Skrevet 11. juni 2018 Hvilken smertestillende fikk dere med dere etter op, dere som er op ved Fornebu?
Millett Skrevet 11. juni 2018 #40287 Skrevet 11. juni 2018 5 minutter siden, Nienna83 skrev: Hvilken smertestillende fikk dere med dere etter op, dere som er op ved Fornebu? Oxynorm 5mg - 8 stk Jeg er postop dag 6 nå, og tok kun Paracet som anvist tilogmed dag 3. Ikke egentlig vært behov for noe annet heller 😊 (245cc under muskel)
Nelli Skrevet 11. juni 2018 #40288 Skrevet 11. juni 2018 15 timer siden, PiratKine skrev: Hmm.. takk for svar! Kan være jeg burde ta å kontakte de ja🤔 Jada! Kjempe fornøyd ellers😄 Så bra ☺️
Nelli Skrevet 11. juni 2018 #40289 Skrevet 11. juni 2018 3 timer siden, Nienna83 skrev: Hvilken smertestillende fikk dere med dere etter op, dere som er op ved Fornebu? oxy og paracet ☺️ Tror jeg tok 2 oxy....fikk så kløe av de 😉 (vanlig bivirkning)
Jaktenka Skrevet 11. juni 2018 #40290 Skrevet 11. juni 2018 På 10.6.2018 den 17.48, PiratKine skrev: @Nelli (og andre som gjerne vil svare) du opererte litt etter meg, så derfor jeg spør deg🙈 Har spurt om det litt tidligere her i forumet, men nå begynner jeg å lure litt🤔 Så kunne trengt noen beroligende ord.. Puppene er ikke lenger vonde, men de stikker fortsatt til tider, og noen tider på døgnet så er de mer «ømme og såre» enn andre tidspunkter. Har du også merket noe til dette eller er det ingen ubehag hos deg i det hele tatt? Bare lurer siden er en stund siden op nå (12.april), og hadde ikke trodd de fortsatt skulle være ubehagelige til tider så «lenge» etterpå. Er dette normalt? Ps: Sikkert verdt å nevne at mine ikke er harde eller noe slikt, er kun «ømhet og sårhet». Helt vanlig med slike "støt" så kort tid etter operasjon 😊 Husker selv hvor ubehagelig det var.
Espirìtu Skrevet 11. juni 2018 #40291 Skrevet 11. juni 2018 10 timer siden, Nienna83 skrev: Hvilken smertestillende fikk dere med dere etter op, dere som er op ved Fornebu? Jeg fikk også oxy ,men har ikke rørt noen av de 😅synes det er ubehagelig å bli sløv,klarte meg helt fint på paracet
Tindra90 Skrevet 12. juni 2018 #40292 Skrevet 12. juni 2018 På 8.6.2018 den 22.07, Nienna83 skrev: Jeg gleder meg bare mer og mer jeg nå. 4 dager igjen!! Fryktelig spent på resultatet, håper jeg blir fornøyd! 😄 Lykke til! ☺️ Oppdater gjerne hvordan det går når du føler for det! 1 uke igjen for meg nå! 😬
Millett Skrevet 12. juni 2018 #40293 Skrevet 12. juni 2018 @Nienna83 Masse lykke til i dag!! 😄🤗 kan tenke meg du er ganske spent nå? Jeg var i alle fall veldig spent og klar for å bli ferdig på denne tiden for en uke siden ☺️ Jeg opplevde så og si ingen smerter, kun litt ubehag, den største utfordringen for min del var egentlig å holde meg i ro siden formen føltes altfor bra til å bare ligge/sitte inne. Operasjonen kommer til å gå såå bra og jeg er sikker på at du kommer til å være så glad for at du gjorde det - det er i alle fall jeg! 😊
Nienna83 Skrevet 12. juni 2018 #40294 Skrevet 12. juni 2018 Oppmøte om fire timer! Gleder meg bare til alt er ferdig overstått. Har hatt 2 syke barn med 40 i feber i fire dager nå, så har ikke hatt tid til å tenke på op engang 🙈 Men nå er de endelig bedre, heldigvis! Dusjet med hibiscrub i går og i morges, tok antibiotika i går kveld, og tatt smertestillende nå i morges. Selv om paraceten jeg tok har gått over innen jeg er ferdig operert 😉 Jeg er så dårlig på fasting, blir så uvel, og så har jeg 2-åringen hjemme i dag pga feberen i natt. Heldigvis kommer pappaen hjem fra jobb etter et raskt møte snart ☺️
Nienna83 Skrevet 12. juni 2018 #40295 Skrevet 12. juni 2018 Jeg finner ikke det skrivet jeg fikk med resepten i posten 🙄 Kan noen huske om det sto noe spesielt der som jeg må huske?
Millett Skrevet 12. juni 2018 #40296 Skrevet 12. juni 2018 Akkurat nå, Nienna83 skrev: Jeg finner ikke det skrivet jeg fikk med resepten i posten 🙄 Kan noen huske om det sto noe spesielt der som jeg må huske? Stod ingenting på resepten annet enn doseringen, og det står jo klistret på de ulike eskene ☺️
Nelli Skrevet 12. juni 2018 #40297 Skrevet 12. juni 2018 25 minutter siden, Nienna83 skrev: Oppmøte om fire timer! Gleder meg bare til alt er ferdig overstått. Har hatt 2 syke barn med 40 i feber i fire dager nå, så har ikke hatt tid til å tenke på op engang 🙈 Men nå er de endelig bedre, heldigvis! Dusjet med hibiscrub i går og i morges, tok antibiotika i går kveld, og tatt smertestillende nå i morges. Selv om paraceten jeg tok har gått over innen jeg er ferdig operert 😉 Jeg er så dårlig på fasting, blir så uvel, og så har jeg 2-åringen hjemme i dag pga feberen i natt. Heldigvis kommer pappaen hjem fra jobb etter et raskt møte snart ☺️ Ser det står i skrivet fra fornebu at ved senere oppmøte (enn tidlig på morgenen) så skal du ta paracet 1-2 timer før du ankommer klinikken 😉 Vet ikke om det har så mye å si altså, tenkte jeg bare skulle nevne det. Masse lykke til i dag, kommer til å gå strålende ☺️
Nienna83 Skrevet 12. juni 2018 #40298 Skrevet 12. juni 2018 1 hour ago, Nelli said: Ser det står i skrivet fra fornebu at ved senere oppmøte (enn tidlig på morgenen) så skal du ta paracet 1-2 timer før du ankommer klinikken 😉 Vet ikke om det har så mye å si altså, tenkte jeg bare skulle nevne det. Masse lykke til i dag, kommer til å gå strålende ☺️ Takk! Det er det skrivet jeg ikke finner! Står det noe annet der som er greit å vite? Da tar jeg påfyll av Paracet litt senere også ☺️
Nelli Skrevet 12. juni 2018 #40299 Skrevet 12. juni 2018 35 minutter siden, Nienna83 skrev: Takk! Det er det skrivet jeg ikke finner! Står det noe annet der som er greit å vite? Da tar jeg påfyll av Paracet litt senere også ☺️ Det står bare om faste, unngå homeopat medisiner, e-vitaminer, tran og omega-3 o.s.v. også må du møte uthvilt 😂 Husker jeg lo litt av den (lett med 3 unger i huset)
Bloodflowers Skrevet 12. juni 2018 #40300 Skrevet 12. juni 2018 @Nienna83 håper alt gikk bra med operasjonen og at du oppdaterer oss når du føler for det 😊 Det er min tur til fredag, og er kjempe spent! Drømmer om pupper om natta. I natt drømte jeg at jeg hadde fått altfor store, og at jeg ikke fikk plass til dem i bh'en. I tillegg hadde jeg fått flere brystvorter 😂😂 De ringte fra Fornebu i går og spurte inngående om min sykehistorie, og ga meg også et par heads up i forhold til det, noe jeg syntes var veldig bra! De sa også at de ønsket jeg skulle være først ut, så da har jeg oppmøte 07.15 og ikke 13.00 som først planlagt. Synes det er veldig greit, da slipper jeg å faste så lenge 😅 Hvordan går det med deg @Millett?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå