Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
9 minutter siden, Cava123 said:

Ser ut som det blir rundt 300 på meg også, men over muskel/under muskelhinnen. Er redd de blir litt store, men er 176 /67kg så hun mente jeg måtte ha såpass for å fylle ut huden og siden bredden er på 11cm så mente hun at de ikke ville virke så stort.

Vrient det her altså. Har bestilt operasjon i starten i august, ville vente til etter juli. Skal på noen turer som krever litt fysikk i ferien😊 

Kunne du vært klar for jobb nå?

Hva syntes du om Mørk? Var hun ok?

Jeg er nesten samme høyde/vekt som deg (173/64), med 12 cm bredde, og er planlagt lav profil ergonomix 340 cc. Hvilken profil på deg?

Endret av Nienna83
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Cava123 skrev:

Ser ut som det blir rundt 300 på meg også, men over muskel/under muskelhinnen. Er redd de blir litt store, men er 176 /67kg så hun mente jeg måtte ha såpass for å fylle ut huden og siden bredden er på 11cm så mente hun at de ikke ville virke så stort.

Vrient det her altså. Har bestilt operasjon i starten i august, ville vente til etter juli. Skal på noen turer som krever litt fysikk i ferien😊 

Kunne du vært klar for jobb nå?

Det var det kirugen sa til meg også, at jeg måtte ha mer for å fylle ut :) Jeg ble operert tirsdag den 29.5 og hadde fri den dagen og den 30.5, hjemmekontor den 31.5 og var tilbake på jobb 1.6 :) Har vært på jobb hver dag siden det, og det har gått greit.. Jeg har en stillesittende kontorjobb :)

Skrevet (endret)

@Nienna83Ja, tenkte det var greit å legge ut en litt detaljert beskrivelse ☺️ .. slukte jo alt jeg kunne finne av info før operasjon selv. 

Dag 1 overstått, fortsatt ingen smerter 😄 Virkelig ingenting å grue seg for altså! 

Jeg våknet med sort bh på, men om du veldig gjerne vil ha hvit kan du jo høre med dem? Venninnen min fikk hvit da hun opererte for et par år tilbake og anbefalte egentlig å spørre om sort siden de hvite blir veldig skitne (spesielt etter det de smører på før operasjon osv.) 

Kjenner ikke til andre typer, men tror en helst skal bruke den man får da det er kompresjons bh ☺️ Fås kjøpt på apotek.

Endret av Millett
Skrevet
3 minutter siden, Nienna83 skrev:

Hva syntes du om Mørk? Var hun ok?

Jeg er nesten samme høyde/vekt som deg (173/64), med 12 cm bredde, og er planlagt lav profil ergonomix 340 cc. Hvilken profil på deg?

Lav måtte vi jo ende på også, mener jeg. Er jo livredd for pupper som står rett ut....Hehe;) Med den bredden vi har så måtte man visst opp i 300 sa hun.

siden jeg ønsker over muskelen valgte jeg vanlig rund for å minimere faren for rippling. De blir litt hardere, men vi ble enige om at det kanskje var smartest:)

Hun virket hyggelig hun, håper bare hun er skikkelig flink også;)

når skal du operere?

Skrevet
8 minutter siden, MC84 skrev:

Det var det kirugen sa til meg også, at jeg måtte ha mer for å fylle ut :) Jeg ble operert tirsdag den 29.5 og hadde fri den dagen og den 30.5, hjemmekontor den 31.5 og var tilbake på jobb 1.6 :) Har vært på jobb hver dag siden det, og det har gått greit.. Jeg har en stillesittende kontorjobb :)

Da har det gått fint, satser på at det går greit her også. Tar en ukes ferie etter, det bør holde håper jeg:)

Skrevet
3 minutter siden, Cava123 said:

Lav måtte vi jo ende på også, mener jeg. Er jo livredd for pupper som står rett ut....Hehe;) Med den bredden vi har så måtte man visst opp i 300 sa hun.

siden jeg ønsker over muskelen valgte jeg vanlig rund for å minimere faren for rippling. De blir litt hardere, men vi ble enige om at det kanskje var smartest:)

når skal du operere?

Jeg skal ha under muskel pga litt lite brystvev øverst. Jeg opereres av Barstad på tirsdag! ☺️

Skrevet
11 minutter siden, Nienna83 skrev:

Jeg skal ha under muskel pga litt lite brystvev øverst. Jeg opereres av Barstad på tirsdag! ☺️

Det er ikke lenge til, så spennende:)

Har ikke så mye brystvev jeg heller, men tror jeg prøver over pga av trening blant annet. Vurderer hybrid for å tilføre fett på toppen, for det kan visst bli bra... Har litt tid til å tenke på det. Jeg opereres jo ikke før 6.august☺️

Skrevet
3 minutter siden, Cava123 skrev:

Det er ikke lenge til, så spennende:)

Har ikke så mye brystvev jeg heller, men tror jeg prøver over pga av trening blant annet. Vurderer hybrid for å tilføre fett på toppen, for det kan visst bli bra... Har litt tid til å tenke på det. Jeg opereres jo ikke før 6.august☺️

Hva er hybrid? Må bare spørre siden jeg ikke har hørt om det før :)

Skrevet
Akkurat nå, MC84 skrev:

Hva er hybrid? Må bare spørre siden jeg ikke har hørt om det før :)

Da flytter de fett fra en del av kroppen opp til puppene i tillegg til implantatene:) Ganske kult. Fettsuging og større pupper i et og samme inngrep;)

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Cava123 said:

Da flytter de fett fra en del av kroppen opp til puppene i tillegg til implantatene:) Ganske kult. Fettsuging og større pupper i et og samme inngrep;)

Ja ganske kult. Men det er veldig varierende hvor mye av fettet som overlever ferden. Noe forskning sier 2%, noen sier 20-30%. Også er det kjipt det er så dyrt! 🙄

Endret av Nienna83
Skrevet

Hei, jenter. :roser:

Hvor lang tid tok det før de begynte å droppe hos dere?

Hvor lenge kjente dere smerter/ ubehag/ stikking etter op?

Når begynte dere å løfte opp armer, fungere som normalt, kjøre bil?

Veldig takknemlig for alle svar. :takke:

Skrevet
5 timer siden, naancajo skrev:

4 uker kanskje, husker ikke helt 😊 (syns fortsatt de endrer seg, nå er det 7,5 uke siden)

Syns igrunn all smerte var helt borte etter første uka jeg 😀

Etter 4 dager syns jeg at jeg fungerte som normalt.

Skrevet (endret)
19 timer siden, Cava123 skrev:

når skal du operere?

Bredden min målte de til 14 (!), og jeg måtte dermed opp til 400 😊 Jeg syns med en gang det hørtes stort ut, men er sååå glad jeg stolte på kirurgen, de har peil! Jeg ønsket fyll i puppene mine, og fikk et perfekt resultat syns nå jeg 😊 (Jeg hadde aldri gjetta på at det jeg har er 400 hvis jeg hadde sett et bilde av de 😉) Mindre hadde blitt stygt da de ikke hadde fylt ut hele puppen, jeg holdt på å sette en begrensning på 350, men jeg er så ufattelig glad for at jeg ikke gjorde det altså!

Endret av Nelli
Skrevet
4 timer siden, Nelli skrev:

Bredden min målte de til 14 (!), og jeg måtte dermed opp til 400 😊 Jeg syns med en gang det hørtes stort ut, men er sååå glad jeg stolte på kirurgen, de har peil! Jeg ønsket fyll i puppene mine, og fikk et perfekt resultat syns nå jeg 😊 (Jeg hadde aldri gjetta på at det jeg har er 400 hvis jeg hadde sett et bilde av de 😉) Mindre hadde blitt stygt da de ikke hadde fylt ut hele puppen, jeg holdt på å sette en begrensning på 350, men jeg er så ufattelig glad for at jeg ikke gjorde det altså!

Godt å høre, må nok bare regne med at de vet hva de snakker om og jeg prøvde en del å sa hva jeg likte også estimerte hun størrelsen ut i fra det:) Så bare veldig stort ut på 3D bildene 😂😂😂

Skrevet (endret)
19 timer siden, naancajo skrev:

Jeg ble opr 29.5 så her har ingenting begynt å droppe enda... 

Jeg har kun kjent litt smerter de første dagene ved brå bevegelser, ellers ingenting... Hatt en skikkelig vond episode da jeg skulle vifte bort en flue i søvne på natta. 

Jeg kjørte bil 2 dgr etter.. Har ikke kunnet løfte armene over hodet før etter en uke, men føler ellers at jeg har fungert normalt. 

Endret av MC84
Skrevet

Hei!

Jeg er også en av de som har fulgt forumet over lengre tid uten å registere meg. Setter veldig pris på alt som er skrevet her ☺️

Har bestilt operasjon 19.06, er 28 år, ingen barn, 167cm og ca 60 kg. Skal ha 285 over muskel.

Har ikkje så mye fra før (75a/70a(b)).

Ser at det er noen andre som også skal operere rundt samme tid, det blir gøy å følge ☺️

Vet ikke om jeg gruer meg eller glede meg akkurat nå 😅

Skrevet
10 timer siden, Tindra90 skrev:

Hei!

Jeg er også en av de som har fulgt forumet over lengre tid uten å registere meg. Setter veldig pris på alt som er skrevet her ☺️

Har bestilt operasjon 19.06, er 28 år, ingen barn, 167cm og ca 60 kg. Skal ha 285 over muskel.

Har ikkje så mye fra før (75a/70a(b)).

Ser at det er noen andre som også skal operere rundt samme tid, det blir gøy å følge ☺️

Vet ikke om jeg gruer meg eller glede meg akkurat nå 😅

Da skal du operere 4 dager etter meg! Jeg går i ilden 15. Juni. Jeg både gleder og gruer meg 😅 betalte for herligheten i går og da gikk det plutselig litt mer opp for meg hva som skal skje.  

Gratulerer med operasjonsdato 😁

Skrevet
1 time siden, Bloodflowers skrev:

Da skal du operere 4 dager etter meg! Jeg går i ilden 15. Juni. Jeg både gleder og gruer meg 😅 betalte for herligheten i går og da gikk det plutselig litt mer opp for meg hva som skal skje.  

Gratulerer med operasjonsdato 😁

Takk for det! Gøy at det er noen andre som er på ca samme tid ☺️ 

Samme her, både gruer og gleder meg! Eller kanskje riktigere - bekymrer og gleder meg 😅

Blir uansett veldig spennende! Vi får holde hverandre oppdatert! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg bare mer og mer jeg nå. 4 dager igjen!! Fryktelig spent på resultatet, håper jeg blir fornøyd! 😄

• Liker 1
Skrevet
På 7.6.2018 den 17.55, Nelli skrev:

Vi har helt lik pupp 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...