Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 timer siden, PiratKine skrev:

Jeg syntes ikke dine ser små ut! Man blir nok veldig fort blind på sine egne. Jeg syntes mine av og til ser litt små ut også, men vet at de er ganske «store/passe» til min lille kropp🤗

Mener ikke at de er små, bare at jeg syntes de på bildet virker mindre enn jeg opplever dem i virkeligheten. Synes de er så store..men akkurat passe! 

Fikk heldigvis ordnet meg fri (avspasering + en feriedag) så da slipper jeg å gå på jobb før på mandag. Det vil da være 3 uker. Føler meg i relativt fin form fysisk, er selvsagt forsiktig med alt tungt, men føler likevel at det strammer og blir tidvis ganske stivt. Ang jobb, jeg trenger å komme meg ut blant folk å få litt selvtillit, det sitter sikkert bare i hodet, men jeg føler at alle bare ser et par pupper ha ha.. 😂😂 Samboeren beroliger med at få vil se ved bruk av rette type klær, men jeg føler det ikke slik nå. Det går nok fint altså, bare litt engstelig før jeg skal stå foran klassen og møte kollegaer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 timer siden, Missfitness skrev:

@VinterRose

Gratulerer! Så bra de ser ut allerede, du må være glad for et så flott resultat! Kommer til å bli supert dette :) 

Har selv 560gr og du kommer nok til å bli fornøyd. 

Takk! Har du også høyprofil? Lenge siden du opererte og kan jeg spørre hva du synes om størrelsen? 

Beklager alle spm, trodde ikke det var så mye å lure på etter operasjonen, men tankene strømmer jo bare på. For mye tid til å tenke! 

Endret av VinterRose
Skrivefeil
Skrevet

@VinterRose 

Ja, jeg har HP, har inntrykk av at det er veldig vanlig, ville i likhet med deg unngå at de for vide. Synes forresten ikke dine ser for vide ut i det hele tatt! 
Bare å spørre i vei! Det er litt over 3 år siden jeg opererte. Jeg valgte å ta silikon da jeg begynte å konkurrere i bikinifitness, det er jo veldig vanlig og siden jeg satset for fullt, følte jeg at det var det riktige for meg (ikke at det må være det for alle andre!). Har konkurrert mye, også et par ganger utenlands, og har aldri angret på valget. 
Synes størrelsen er fin, bruker som oftest DD i vanlig bh men går også mye i sports bh til daglig.. Størrelsen varierer jo litt om det er on/off-season). 

Skrevet

@Nelli @PiratKine Ser at Fornebu virker å ha et godt omdømme, men ser også at minst en annen her er veldig fornøyd med Aleris Drammen. Tror jeg skal kontakte Fornebu først (er også nærmest) og hvis jeg ikke blir helt happy etter konsultasjonen kan jeg snakke med Aleris for en second opinion. 

Med alder forsøker jeg å tenke at det løser seg, folk blir jo gravide med silikon og det virker å gå fint likevel. Skal høre med Fornebu om finansiering, spennende å høre hva de kan tilby. Skal ta kontakt med de i morgen, skal hode dere oppdatert!

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, cypress97 skrev:

@Nelli @PiratKine Ser at Fornebu virker å ha et godt omdømme, men ser også at minst en annen her er veldig fornøyd med Aleris Drammen. Tror jeg skal kontakte Fornebu først (er også nærmest) og hvis jeg ikke blir helt happy etter konsultasjonen kan jeg snakke med Aleris for en second opinion. 

Med alder forsøker jeg å tenke at det løser seg, folk blir jo gravide med silikon og det virker å gå fint likevel. Skal høre med Fornebu om finansiering, spennende å høre hva de kan tilby. Skal ta kontakt med de i morgen, skal hode dere oppdatert!

Ja gjør det :) Lykke til :)

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Nelli said:

Ja gjør det :) Lykke til :)

Ringte Fornebu i dag tidlig og nå går det virkelig unna i svingene, Skistad(?) kunne ta meg i mot i i ettermiddag pga sykdom, utsatt operasjon. Fikk litt kalde føtter da jeg tenkte jeg ville være bedre forberedt til kons, men takket ja. Siden jeg har tenkt på dette såpass mye, føler jeg meg  relativt godt forberedt. Har heldigvis mulighet til å stikke fra jobb etter lunsj. 

Vi må selvsagt snakke om størrelse og profil, samt plassering, regner med det blir under. Er det noe spes dere mener jeg må spørre om? Noe dere angret på at dere ikke fikk vite eller spurte om? Takker for alle raske svar!

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, cypress97 skrev:

Ringte Fornebu i dag tidlig og nå går det virkelig unna i svingene, Skistad(?) kunne ta meg i mot i i ettermiddag pga sykdom, utsatt operasjon. Fikk litt kalde føtter da jeg tenkte jeg ville være bedre forberedt til kons, men takket ja. Siden jeg har tenkt på dette såpass mye, føler jeg meg  relativt godt forberedt. Har heldigvis mulighet til å stikke fra jobb etter lunsj. 

Vi må selvsagt snakke om størrelse og profil, samt plassering, regner med det blir under. Er det noe spes dere mener jeg må spørre om? Noe dere angret på at dere ikke fikk vite eller spurte om? Takker for alle raske svar!

Oj såpass fort ja :) Kjør på :fnise:

Stol på kirurgen og forklar godt hva du er ute etter :) Jeg var ute etter naturlig store pupper som jeg kunne ha vært født med, og det sa jeg. Kirurgen min skjønte akkurat hva jeg mente :)

Lykke til :yvonne:

• Liker 1
Skrevet

@Nelli Ja, jeg drar straks fra jobb og kjører på som du sier! Kan vel ikke være så skummelt, bare å hive meg uti det når jeg jo allerede har bestemt meg for operasjon :) . Ble bare plutselig så virkelig. 

En annen ting, for de som har, hadde dere med samboer/mann? Min blir ikke med. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, cypress97 skrev:

@Nelli Ja, jeg drar straks fra jobb og kjører på som du sier! Kan vel ikke være så skummelt, bare å hive meg uti det når jeg jo allerede har bestemt meg for operasjon :) . Ble bare plutselig så virkelig. 

Nei, min var ikke med :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
32 minutter siden, cypress97 skrev:

Tenker du mener Schistad:fnise: Er han jeg opererte meg hos. Han er super flink! Han er kanskje litt rar og flørtete mot deg. Bare så du er forberedt på det. Men han er en super dyktig kirurg. Han viser deg nok 3D med engang slik at det er lett å bli enig.

Jeg ble også litt «redd» og kalde føtter når jeg fikk kons time. For gikk ganske fort hos meg også, men så fort jeg hadde vært der og fikk en dato til op så forsvant all tvil hos meg. Var skumlere med kons enn op tydeligvis😅 

8 minutter siden, cypress97 skrev:

Min mor var faktisk med meg istedenfor samboer:fnise: Var av praktiske grunner. Men er ikke skummelt å gå alene. Gjort det hos en annen kirurg.

Dette er super spennende! Ikke få kalde føtter. Det går kjempe fint!😊

Endret av PiratKine
  • Liker 1
Skrevet (endret)

@cypress97 Jeg tipper du får vite omtrent alt du trenger å vite, de er proffe på slikt. Sørg også for at du også får informasjon om tiden etter operasjonen, hva kan du gjøre/bør ikke gjøre, kompresjon bh, brystbånd, taping av arrene, massasje og en del slike saker som dukker opp etterhvert. Etter operasjonen blir du såpass utslått at det er veldig greit at du har alt dette klart for deg på forhånd.

Jeg dro også alene, og det går supert! Visste at samboeren ikke hadde gjort mye nytte for seg rett og slett. Jeg visste hva jeg ville! 

Satser på at dere blir 🤝 masse lykke til! 👍 

Endret av VinterRose
  • Liker 1
Skrevet

@PiratKine Ja, det var nok det, fikk bare navnet over tlf. OK, så han er den typen ja, men det er helt greit for meg! Får bare flørte tilbake da..  

Skrevet
Akkurat nå, cypress97 skrev:

@PiratKine Ja, det var nok det, fikk bare navnet over tlf. OK, så han er den typen ja, men det er helt greit for meg! Får bare flørte tilbake da..  

Haha, ja. Du får oppdatere oss på hvordan det gikk! Jeg har ikke noe råd på hva du burde spørre om, men jeg har ett tips dersom du får 3D. Ta ett bilde av det! Slik at du kan se tilbake på det om du ønsker. Jeg er glad jeg gjorde det. For jeg glemte med engang hvordan de så ut når jeg gikk ut derfra. Er litt morro å se på om det blir en stund til op😊 

• Liker 1
Skrevet

Huff, nå sier jeg sikkert noe som er som å banne i kirken; jeg har så lyst til å ta litt sol i ettermiddag!

Kan det være så farlig hvis jeg dekker til arrene ordentlig? 

(NB, ønsker ikke generelle meninger om å ta sol :) )

Skrevet (endret)
12 minutter siden, VinterRose skrev:

Huff, nå sier jeg sikkert noe som er som å banne i kirken; jeg har så lyst til å ta litt sol i ettermiddag!

Mener noen her sa tidligere at de ble anbefalt å ta 2 lag med teip + ha på en overdel (bikini fks), og at det da skulle være greit😊

edit: Skjønner bikini delen er litt kjip om du tenker på solarium. Men ta i hvertfall 2 lag med teip.

Endret av PiratKine
  • Liker 1
Skrevet (endret)

@PiratKine Akkurat det jeg tenkte, tape ordentlig så må det gå bra. 

Vet at siden huden er strukket kan den bli mer sensitiv, men er såpass "herdet" at det tror jeg ganske sikkert den tåler. (Min mor er 1/2 italiensk, men jeg tror jeg har arvet alt av sydlandshud-gener da jeg blir veldig lett brun!) 

Re Edit: Nettopp, pleier ikke å bruke bikini.. 

Endret av VinterRose
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, VinterRose skrev:

jeg har så lyst til å ta litt sol i ettermiddag!

Vet du hva, det synes jeg du skal unne deg! Det går helt fint, selv om jeg ikke direkte skal komme med anbefalinger som går på tvers av legerådene.

Uansett jeg tok sol igjen tidligere enn deg og det gikk helt fint! Vær som nevnt nøye med å dekke arrene, også litt utenfor, med tape. Klipte til et stykke grå gaffa tape jeg, ville være sikker på 100% UV sikker. Legg papir el lignende på innsiden (på limet) slik at du kun får en smal stripe med lim mot kanten, da får du den lett av :) . Dette må du jo fortsette å gjøre i lang tid for å sørge for at arrene blir finest mulig. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, LeneXCII skrev:

Uansett jeg tok sol igjen tidligere enn deg og det gikk helt fint! Vær som nevnt nøye med å dekke arrene, også litt utenfor, med tape.  

Vil du si at du ble fortere solbrent på brystkassen enn det du gjorde før op?🤔 Har hørt noe om at man burde ikke bare være forsiktig med arrene, men også sol på brystkassen fordi huden er strekt og man blir lettere solbrent. Eller er dette BS i din mening?😄

Skrevet

@PiratKine Nei, det vil jeg si at jeg ikke merket noe til i det hele tatt! Sier ikke at det ikke kan være tilfelle, og det går jo an å være litt forsiktig med solingstiden første gang.

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, VinterRose skrev:

Det går helt fint, håper du nøt det! Du kan også bruke sunblock

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...