Melomafia Skrevet 13. mars 2018 #39021 Del Skrevet 13. mars 2018 1 time siden, Julie Sophie skrev: @KristinaKK Akkurat nå bruker jeg kompressplaster over arrene, som sykepleier satt på! Neste bytte kommer jeg til å bruke silikonteip. Som @Jaktenka sier - den river ikke så mye i huden! I tillegg former den seg etter kroppen, er dusjtett og puster. Silikon er også kjent for å redusere arrdannelse Om jeg etter noen mnd likevel føler at arrene er synlige og stygge, kommer jeg nok til å prøve meg på arrgel, skader ikke å teste ut i hvert fall. Har et lite spørsmål jeg også! Hvor lang tid tok det før dere kunne sove på siden? Er på dag 5, og leeengter etter å sove på siden Jeg er på dag 8, syns fortsatt det er litt ekkelt å ligge på siden, så drøyern en stund til. Savner veldig å sove på siden! 🙉 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21296828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelli Skrevet 13. mars 2018 #39022 Del Skrevet 13. mars 2018 9 minutter siden, C.vangen skrev: Hei 😁 er det noen som har erfaring med jørgen utvoll på fornebuklinikken? Skal på konsultasjon hos han på torsdag 😁 Jeg var hos han på konsultasjon, og han skal operere meg i april Jeg følte at han forsto det jeg mente angående størrelsen. Han skal selv avgjøre hvor mye de velger å legge inn på selve operasjonsdagen. Jeg velger å stole på de som kan dette, og det tror jeg han var glad for Det er visstnok vanskelig å si eksakt hvor mye man tenker å legge inn. Jeg følte han tok seg god tid til alle spørsmål som jeg hadde. lykke til 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21296834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 13. mars 2018 #39023 Del Skrevet 13. mars 2018 1 hour ago, Julie Sophie said: Har et lite spørsmål jeg også! Hvor lang tid tok det før dere kunne sove på siden? Er på dag 5, og leeengter etter å sove på siden Jeg drøyde det to uker og sov litt opphøyd for å unngå skikkelig "morning boob". Er veeeeeldig forskjellig hva klinikkene anbefaler, fornebuklinikken mente det gikk greit å sove på siden om det ikke var ukomfortabelt. Er medlem av endel utenlandske forum for brystforstørrelse og de fleste kirurgene der er mye mer restriktive ang sovestillinger den første måneden. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21296857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Sophie Skrevet 13. mars 2018 #39024 Del Skrevet 13. mars 2018 @Melomafia @Superblomst Takk for svar! Får vel bare smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21296965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 13. mars 2018 #39025 Del Skrevet 13. mars 2018 8 minutter siden, Julie Sophie said: @Melomafia @Superblomst Takk for svar! Får vel bare smøre meg med tålmodighet Jeg holdt på å bli gal, men sov med sånn nakkepute man bruker på fly og hotellputer på hver side av meg så jeg ikke greide rulle over i søvne Det hjalp veldig! Du har sikkert skrevet om det lenger bak her, men er du fornøyd så langt? Husker ikke hvor mye du endte med å ta. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21297017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Sophie Skrevet 13. mars 2018 #39026 Del Skrevet 13. mars 2018 55 minutter siden, Superblomst skrev: Jeg holdt på å bli gal, men sov med sånn nakkepute man bruker på fly og hotellputer på hver side av meg så jeg ikke greide rulle over i søvne Det hjalp veldig! Du har sikkert skrevet om det lenger bak her, men er du fornøyd så langt? Husker ikke hvor mye du endte med å ta. Kanskje jeg burde prøve det, haha! Jeg er veldig fornøyd! Tok 295 cc anatomiske proteser over muskelen. Veksler mellom å føle at de både er gigantiske, perfekte og litt små - haha, men føler ikke alle det slik? Gleder meg helt utrolig mye til å kjøpe lekkert undertøy, og også til å føle at de er en "del" av kroppen min. De er fortsatt litt fremmede og liker ikke helt å ta på dem nå som de er harde og også nå som jeg har mistet følelsen på undersiden av venstre bryst Hva med deg? Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21297209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 13. mars 2018 #39027 Del Skrevet 13. mars 2018 42 minutter siden, Julie Sophie said: Kanskje jeg burde prøve det, haha! Jeg er veldig fornøyd! Tok 295 cc anatomiske proteser over muskelen. Veksler mellom å føle at de både er gigantiske, perfekte og litt små - haha, men føler ikke alle det slik? Gleder meg helt utrolig mye til å kjøpe lekkert undertøy, og også til å føle at de er en "del" av kroppen min. De er fortsatt litt fremmede og liker ikke helt å ta på dem nå som de er harde og også nå som jeg har mistet følelsen på undersiden av venstre bryst Hva med deg? Hvor opererte du? Første konsultasjonen jeg var på ble jeg også anbefalt anatomiske, men siden kirurgen nærmet seg pensjonsalder og jeg ikke visste om garantien faktisk kom til å gjelde 5 år (siden han var eneste kirurg der) endte jeg opp med en annen klinikk. Ble 295 ergonomix full profil på meg, de skal visst være det nærmeste man kommer anatomiske av de runde typene! Har hørt det tar opptil 12 mnd før de anatomiske er ferdig myknet, så er nok bare å smøre seg med tålmodighet. Det er 10 uker siden operasjonen idag (wow, som tiden flyr!) og håper virkelig ikke mine er ferdig myknet! Jeg mistet også følelsen på undersiden av venstre bryst, og det har enda ikke kommet tilbake :/ Var så redd for å få enorme silikonpupper, men synes jeg c-cupen min til tider er liten. Sinnsykt rart hvor fort man vender seg til de! Er kun en som har mistenkt at jeg har tatt silikon, men bortsett fra hun har jeg flydd greit under radaren. Er i alle fall en størrelse det er veldig lett å skjule under klær Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21297409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
C.vangen Skrevet 13. mars 2018 #39028 Del Skrevet 13. mars 2018 3 timer siden, Nelli skrev: Jeg var hos han på konsultasjon, og han skal operere meg i april Jeg følte at han forsto det jeg mente angående størrelsen. Han skal selv avgjøre hvor mye de velger å legge inn på selve operasjonsdagen. Jeg velger å stole på de som kan dette, og det tror jeg han var glad for Det er visstnok vanskelig å si eksakt hvor mye man tenker å legge inn. Jeg følte han tok seg god tid til alle spørsmål som jeg hadde. lykke til Så bra 😁 hvor lang vente tod var det fra du bestilte opperasjon til du fikk dato 😁😁 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21297752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Sophie Skrevet 13. mars 2018 #39029 Del Skrevet 13. mars 2018 1 time siden, Superblomst skrev: Hvor opererte du? Første konsultasjonen jeg var på ble jeg også anbefalt anatomiske, men siden kirurgen nærmet seg pensjonsalder og jeg ikke visste om garantien faktisk kom til å gjelde 5 år (siden han var eneste kirurg der) endte jeg opp med en annen klinikk. Ble 295 ergonomix full profil på meg, de skal visst være det nærmeste man kommer anatomiske av de runde typene! Har hørt det tar opptil 12 mnd før de anatomiske er ferdig myknet, så er nok bare å smøre seg med tålmodighet. Det er 10 uker siden operasjonen idag (wow, som tiden flyr!) og håper virkelig ikke mine er ferdig myknet! Jeg mistet også følelsen på undersiden av venstre bryst, og det har enda ikke kommet tilbake :/ Var så redd for å få enorme silikonpupper, men synes jeg c-cupen min til tider er liten. Sinnsykt rart hvor fort man vender seg til de! Er kun en som har mistenkt at jeg har tatt silikon, men bortsett fra hun har jeg flydd greit under radaren. Er i alle fall en størrelse det er veldig lett å skjule under klær Opererte på Aleris Er så fornøyd med valg av klinikk og kirurg! Forstår at det er lurt å dra på flere ulike klinikker, men jeg fikk en så god magefølelse med en gang at jeg ikke så behovet for det! Helt enig hvor rart man vender seg til dem, og ikke minst hvor blind man kan bli på størrelsen Håper virkelig tiden går fort til de er ferdig myknet, og ikke minst til de endelig "dropper"! Krysser også fingrene for at vi begge får tilbake følelsen! Er så rart at men kan kjenne at det klør, men ikke kjenne at man tar på. Hvor lang tid tok det før du følte deg som før igjen? Jeg føler selv at jeg har vært ekstremt heldig med tanke på hvor fort jeg har kommet meg. Likevel kan jeg føle litt smerter og stikk i stingene når jeg beveger meg, men det er bare 5 dager siden operasjonen min, så er kanskje ikke så rart Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21298001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. mars 2018 #39030 Del Skrevet 13. mars 2018 3 uker og 2 dager siden operasjon Det er nå gått litt over 3 uker siden jeg opererte meg og fikk lagt inn 250 cc over muskel. Jeg sliter fremdeles med ekstremt såre og vonde brystvorter, det føles nesten som om jeg er sår etter amming. Har begynt å smøre dem inn etter dusj med lanolin-salve fra apoteket, akkurat som jeg gjorde da jeg ammet og ble sår. Bortsett fra det har det gått ganske greit i det siste. Jeg sover på siden, eller på ryggen (min vane) og har ingen problemer med å komme meg opp og ut av sengen etc. Det eneste er at jeg i går var en tur nede i vaskekjelleren, og da skjedde det noe.... vaskekjelleren har en tung branndør av metall, og den er fryktelig tung å åpne med én arm. Likevel gjorde jeg det fordi jeg i venstre hånd støttet og holdt på kurven med klesvasken. Så høyre hånd og arm tok døren alene. Da kjente jeg plutselig en brå, skarp smerte inni brystet/puppen, omtrent som om noe revnet inni der... Aner ikke hva som skjedde, men resten av dagen var det stikkende smerter når jeg brukte høyre hånd og arm, f.eks. når jeg skulle vaske av komfyrtoppen etter matlaging. Håper inderlig ikke jeg gjorde noe stor skade, at det bare føles verre enn det var. Det er noe bedre i dag, men jeg kjenner smerte-stikkingen innimellom ennå. Får håpe det går bra. Pga sårheten og smerten i brystvortene, bestemte jeg meg for at fra neste uke av, ved 4 ukers merket altså, må jeg gi brystene litt fri fra den harde og stramme sports-bh'en og bruke vanlig bh istedet. Det står i papirene fra klinikken at sports-bh skal brukes i 6 uker, men jeg orker bare ikke det døgnet rundt. Det er FOR sårt i brystvortene! Så i dag har jeg gått til innkjøp av 3 vanlige bh'er uten bøyler. Swegmark er merket, kjøpt på Lindex, og jeg endte med størrelse 80 B. Den satt godt og fint. Prøvde en C-cup av et annet merke her om dagen, og den passet nesten, men ikke helt. Var en sånn liten "snurp" på tuppen av brystet, så det virket ikke som jeg fyllte den 100%, bare 90-95%. Så det blir antageligvis 80 B på meg i fremtiden. Det kan vel variere fra merke til merke eller ulike produsenter? Jeg kjøpte disse 3 stk på tilbud på Lindex (de har 25% nå hvis man kjøper 3 eller flere plagg), helt like bh'er, for da kan jeg samle de i én maskin og vaske dem. De er hvite, så de må vaskes separat fra farget. Vil ikke ha grå eller gulaktige, stygge bh'er etterhvert. Dessuten var det vanskelig å finne fine bøyleløse bh'er. Det var ingen ansatte i avdelingen, så jeg måtte selv gå rundt og kjenne meg frem. Noen bøyleløse var merket, men de var så stygge at jeg droppet det. Snakker om droppe... jeg kikket litt i speilet før jeg dusjet i dag, og synes plutselig puppene satt noe lavere enn før? Har de begynt å sige ned, "droppe", slik de skal allerede? De sitter ikke så høyt som før, synes jeg. De har også myknet betraktelig, de er ikke lenger knallharde og glovarme å ta på. "Blåveisen" over på siden av venstre bryst har også antatt en blek, grønngul farge og er snart borte. Jeg er altså usikker på om puppene har droppet eller ikke, men jeg tror de har seget ned noe. Vanskelig å si når man ser dem hver dag, overgangen skjer sakte og umerkelig. Dere som har operert dere hos andre klinikker enn Aleris....hva slags retningslinjer har dere fått ang. bruk av sports-bh? Jeg synes jeg har lest her at noen klinikker råder pasientene til å bruke sports-bh'ene i bare 4 uker? Mens Aleris sier 6? Da kan det umulig være så farlig om jeg bruker normal bh etter fire uker, vel....? Noen som har synspunkter og svar? Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21298330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 13. mars 2018 #39031 Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) 48 minutter siden, Million said: 3 uker og 2 dager siden operasjon Pga sårheten og smerten i brystvortene, bestemte jeg meg for at fra neste uke av, ved 4 ukers merket altså, må jeg gi brystene litt fri fra den harde og stramme sports-bh'en og bruke vanlig bh istedet. Det står i papirene fra klinikken at sports-bh skal brukes i 6 uker, men jeg orker bare ikke det døgnet rundt. Det er FOR sårt i brystvortene! Så i dag har jeg gått til innkjøp av 3 vanlige bh'er uten bøyler. Swegmark er merket, kjøpt på Lindex, og jeg endte med størrelse 80 B. Den satt godt og fint. Prøvde en C-cup av et annet merke her om dagen, og den passet nesten, men ikke helt. Var en sånn liten "snurp" på tuppen av brystet, så det virket ikke som jeg fyllte den 100%, bare 90-95%. Så det blir antageligvis 80 B på meg i fremtiden. Det kan vel variere fra merke til merke eller ulike produsenter? Jeg kjøpte disse 3 stk på tilbud på Lindex (de har 25% nå hvis man kjøper 3 eller flere plagg), helt like bh'er, for da kan jeg samle de i én maskin og vaske dem. De er hvite, så de må vaskes separat fra farget. Vil ikke ha grå eller gulaktige, stygge bh'er etterhvert. Dessuten var det vanskelig å finne fine bøyleløse bh'er. Det var ingen ansatte i avdelingen, så jeg måtte selv gå rundt og kjenne meg frem. Noen bøyleløse var merket, men de var så stygge at jeg droppet det. Dere som har operert dere hos andre klinikker enn Aleris....hva slags retningslinjer har dere fått ang. bruk av sports-bh? Jeg synes jeg har lest her at noen klinikker råder pasientene til å bruke sports-bh'ene i bare 4 uker? Mens Aleris sier 6? Da kan det umulig være så farlig om jeg bruker normal bh etter fire uker, vel....? Noen som har synspunkter og svar? Stod 4 uker med operasjonsbordet og nedpressbånd i papirene mine men jeg brukte bhen nesten hele tiden de første 6-8 ukene, vekslet av og til med sportsbh og spileløs noen timer på kveldene i helgene. Ang såre brystvorter : putt bomull i bhen! Min sitter ikke så stramt at det er ubehagelig, så kanskje du trenger en større størrelse? Jeg ville vært veldig forsiktig med å ikke følge klinikkens retningslinjer, da bortfaller garantien 😐 Endret 13. mars 2018 av Superblomst 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21298546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartbeats Skrevet 13. mars 2018 #39032 Del Skrevet 13. mars 2018 6 timer siden, Nelli skrev: @Heartbeats hvordan går det med deg? Formen er særdeles bra. Lite smerter og syns frontpartiet begynner å bli riktig flott. Ser ganske naturlig ut, men håper at de blir enda litt mykere etterhvert. Arrene ser også Ok ut. Har også kommet meg på trening to ganger (bare sykkel og rolig gåtur på tredemølle) og det gikk helt fint. Merker at det kan gjøre litt vondt nå og da, plutselig stikkende følelse som dukker opp. Men jeg er egentlig veldig fornøyd for tiden. 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21298651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinaKK Skrevet 13. mars 2018 #39033 Del Skrevet 13. mars 2018 @Million jeg har operert på en annen Aleris. I mine papirer står det 4 uker! 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21299006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaktenka Skrevet 13. mars 2018 #39034 Del Skrevet 13. mars 2018 9 timer siden, Julie Sophie skrev: @KristinaKK Akkurat nå bruker jeg kompressplaster over arrene, som sykepleier satt på! Neste bytte kommer jeg til å bruke silikonteip. Som @Jaktenka sier - den river ikke så mye i huden! I tillegg former den seg etter kroppen, er dusjtett og puster. Silikon er også kjent for å redusere arrdannelse Om jeg etter noen mnd likevel føler at arrene er synlige og stygge, kommer jeg nok til å prøve meg på arrgel, skader ikke å teste ut i hvert fall. Har et lite spørsmål jeg også! Hvor lang tid tok det før dere kunne sove på siden? Er på dag 5, og leeengter etter å sove på siden Jeg sover fortsatt på rygg, 8 uker 😆 Har prøvd å ligge litt på siden, men orker ikke sålenge jeg føler ubehag. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21299030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. mars 2018 #39035 Del Skrevet 13. mars 2018 1 time siden, Superblomst skrev: Stod 4 uker med operasjonsbordet og nedpressbånd i papirene mine men jeg brukte bhen nesten hele tiden de første 6-8 ukene, vekslet av og til med sportsbh og spileløs noen timer på kveldene i helgene. Ang såre brystvorter : putt bomull i bhen! Min sitter ikke så stramt at det er ubehagelig, så kanskje du trenger en større størrelse? Jeg ville vært veldig forsiktig med å ikke følge klinikkens retningslinjer, da bortfaller garantien 😐 Jeg har puttet bomull der, for en uke siden. Det hjelper litt, men ikke på langt nær nok. Tror litt av hensikten med nettopp sports-bh er at de skal være litt strammere enn vanlige bh-er, så hvis jeg bytter til enda større nå, så blir den nok for løs, vil jeg tippe. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21299145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. mars 2018 #39036 Del Skrevet 13. mars 2018 28 minutter siden, KristinaKK skrev: @Million jeg har operert på en annen Aleris. I mine papirer står det 4 uker! Takk for svar :-) Det er jo helt merkelig at det skal være så ulikt på samme operasjon men forskjellige klinikker! Jeg tror ikke jeg gjør noe veldig galt om jeg bytter til vanlig bh neste uke. Da er det gått 4 uker. Jeg makter ikke sports-bh lenger, bare tanken på én dag til er nesten for mye. Men jeg får pine meg gjennom det. Iallfall en uke til.....! Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21299157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaktenka Skrevet 13. mars 2018 #39037 Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) Sletta bilde Endret 14. mars 2018 av Jaktenka Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21299175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaktenka Skrevet 13. mars 2018 #39038 Del Skrevet 13. mars 2018 2 timer siden, Million skrev: 3 uker og 2 dager siden operasjon Det er nå gått litt over 3 uker siden jeg opererte meg og fikk lagt inn 250 cc over muskel. Jeg sliter fremdeles med ekstremt såre og vonde brystvorter, det føles nesten som om jeg er sår etter amming. Har begynt å smøre dem inn etter dusj med lanolin-salve fra apoteket, akkurat som jeg gjorde da jeg ammet og ble sår. Bortsett fra det har det gått ganske greit i det siste. Jeg sover på siden, eller på ryggen (min vane) og har ingen problemer med å komme meg opp og ut av sengen etc. Det eneste er at jeg i går var en tur nede i vaskekjelleren, og da skjedde det noe.... vaskekjelleren har en tung branndør av metall, og den er fryktelig tung å åpne med én arm. Likevel gjorde jeg det fordi jeg i venstre hånd støttet og holdt på kurven med klesvasken. Så høyre hånd og arm tok døren alene. Da kjente jeg plutselig en brå, skarp smerte inni brystet/puppen, omtrent som om noe revnet inni der... Aner ikke hva som skjedde, men resten av dagen var det stikkende smerter når jeg brukte høyre hånd og arm, f.eks. når jeg skulle vaske av komfyrtoppen etter matlaging. Håper inderlig ikke jeg gjorde noe stor skade, at det bare føles verre enn det var. Det er noe bedre i dag, men jeg kjenner smerte-stikkingen innimellom ennå. Får håpe det går bra. Pga sårheten og smerten i brystvortene, bestemte jeg meg for at fra neste uke av, ved 4 ukers merket altså, må jeg gi brystene litt fri fra den harde og stramme sports-bh'en og bruke vanlig bh istedet. Det står i papirene fra klinikken at sports-bh skal brukes i 6 uker, men jeg orker bare ikke det døgnet rundt. Det er FOR sårt i brystvortene! Så i dag har jeg gått til innkjøp av 3 vanlige bh'er uten bøyler. Swegmark er merket, kjøpt på Lindex, og jeg endte med størrelse 80 B. Den satt godt og fint. Prøvde en C-cup av et annet merke her om dagen, og den passet nesten, men ikke helt. Var en sånn liten "snurp" på tuppen av brystet, så det virket ikke som jeg fyllte den 100%, bare 90-95%. Så det blir antageligvis 80 B på meg i fremtiden. Det kan vel variere fra merke til merke eller ulike produsenter? Jeg kjøpte disse 3 stk på tilbud på Lindex (de har 25% nå hvis man kjøper 3 eller flere plagg), helt like bh'er, for da kan jeg samle de i én maskin og vaske dem. De er hvite, så de må vaskes separat fra farget. Vil ikke ha grå eller gulaktige, stygge bh'er etterhvert. Dessuten var det vanskelig å finne fine bøyleløse bh'er. Det var ingen ansatte i avdelingen, så jeg måtte selv gå rundt og kjenne meg frem. Noen bøyleløse var merket, men de var så stygge at jeg droppet det. Snakker om droppe... jeg kikket litt i speilet før jeg dusjet i dag, og synes plutselig puppene satt noe lavere enn før? Har de begynt å sige ned, "droppe", slik de skal allerede? De sitter ikke så høyt som før, synes jeg. De har også myknet betraktelig, de er ikke lenger knallharde og glovarme å ta på. "Blåveisen" over på siden av venstre bryst har også antatt en blek, grønngul farge og er snart borte. Jeg er altså usikker på om puppene har droppet eller ikke, men jeg tror de har seget ned noe. Vanskelig å si når man ser dem hver dag, overgangen skjer sakte og umerkelig. Dere som har operert dere hos andre klinikker enn Aleris....hva slags retningslinjer har dere fått ang. bruk av sports-bh? Jeg synes jeg har lest her at noen klinikker råder pasientene til å bruke sports-bh'ene i bare 4 uker? Mens Aleris sier 6? Da kan det umulig være så farlig om jeg bruker normal bh etter fire uker, vel....? Noen som har synspunkter og svar? Her hjelper det ikke med bh-bytte. Brystvortene er likevel supersåre. Kan anbefale å kjøpe en kompresjonsbh til bandasjist. Den er god og myk, men gir likevel god og riktig støtte. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21299236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. mars 2018 #39039 Del Skrevet 13. mars 2018 47 minutter siden, Jaktenka skrev: Her hjelper det ikke med bh-bytte. Brystvortene er likevel supersåre. Kan anbefale å kjøpe en kompresjonsbh til bandasjist. Den er god og myk, men gir likevel god og riktig støtte. Åh, ikke si det da....:( Jeg håpet bh-bytte skulle gjøre susen og lindre litt. Dette er nesten som å være tvunget til å gå med et par sko som lager gnagsår og ikke kunne ta dem av eller bytte sko! Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21299485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaktenka Skrevet 13. mars 2018 #39040 Del Skrevet 13. mars 2018 15 minutter siden, Million skrev: Åh, ikke si det da....:( Jeg håpet bh-bytte skulle gjøre susen og lindre litt. Dette er nesten som å være tvunget til å gå med et par sko som lager gnagsår og ikke kunne ta dem av eller bytte sko! Dessverre så er det iallefall slik hos meg. Brystvortene må herdes, akkurat likt som bed amming 🙈 Kan anbefale Mirabelle kompresjonsbh fra NordicCare. Den er den jeg aller helst bruker av både sportsbh og spileløs bh Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1952/#findComment-21299577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå