Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

On 3/13/2018 at 7:07 PM, Jaktenka said:

Sletta bilde

Nei!!! Jeg rakk ikke titte :snurt::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Superblomst skrev:

Nei!!! Jeg rakk ikke titte :snurt::laugh:

Kan legge ut på nytt for en liten stund :) Kommer i egen post . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jaktenka said:

1. Før

2. Etter 2 uker (første teipbytte)

3. Etter 8 uker

 

Kjempefine :D Tusen takk!!!!

Hvor mye var det du tok igjen? Er så gøy å vite mengde, folk ser jo helt forskjellige ut med samme menge :laugh:

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Superblomst skrev:

Kjempefine :D Tusen takk!!!!

Hvor mye var det du tok igjen? Er så gøy å vite mengde, folk ser jo helt forskjellige ut med samme menge :laugh:

Helt vilt å se forandringen, for har ikke sett at det er så stor forskjell før jeg satt sammen bildene 😆

Har 400cc MP submuskulært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Jaktenka said:

Helt vilt å se forandringen, for har ikke sett at det er så stor forskjell før jeg satt sammen bildene 😆

Har 400cc MP submuskulært

 

Jeg tittet på mine bilder nå og du har rett, man ser ikke forskjellen selv før man sammenlikner bilder :fnise:

Venstre er to uker etter operasjon, høyre er uke 10, men uten tape under  :) 

(Lar det stå litt i tilfelle noen har interesse av å se 295 full ergonomix med a-cup som utgangspunkt) 

 *snip*

Endret av Superblomst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes våre ser like ut! 😀 De er Kanskje ikke så ulike heller siden jeg har moderat og du full. Heldig du som ikke har hatt løft da 😊

Har du over eller under?

Endret av Jaktenka
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Jaktenka said:

Synes våre ser like ut! 😀 De er Kanskje ikke så ulike heller siden jeg har moderat og du full. Heldig du som ikke har hatt løft da 😊

Har du over eller under?

Ja, har projeksjon på 4.4 cm med full, ser ergonomixene har 4.3 projeksjon med 425 cc moderat så er ikke store forskjellen egentlig :laugh: Du hadde litt mer utgangspunkt enn meg da, heldig sånnsett! 

Hvilken størrelse har du endt opp med?

Tok under, hadde jeg visst hvor smertefritt og enkelt det var hadde jeg gjort det for flere år siden istedenfor å være misfornøyd. 

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Superblomst skrev:

Ja, har projeksjon på 4.4 cm med full, ser ergonomixene har 4.3 projeksjon med 425 cc moderat så er ikke store forskjellen egentlig :laugh: Du hadde litt mer utgangspunkt enn meg da, heldig sånnsett! 

Hvilken størrelse har du endt opp med?

Tok under, hadde jeg visst hvor smertefritt og enkelt det var hadde jeg gjort det for flere år siden istedenfor å være misfornøyd. 

Jeg brukte 75 C før..men fyllte ikke noe i topp. Ble nå målt til ca 70G eller 75E, men dette var i en undertøysforretning. Har en spilefri bh fra Lindex i 80D og den passer fint. Må ha det på strammeste hakket før at den skal sitte. De var tom for 75. Den bh en forøvrig veldig fin😀 199,- kontra de jeg prøvde til 699,- i undertøysforretningen, finere var den også 😆

Kjenner du protesen inn mot kløfta? Og hvor mye kjenner du av den generelt? Når du kjenner etter med fingrene altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Jaktenka skrev:

Det er helt vilt hvor mye de har forandret seg 😀 Er nok drop&fluff du ser effekten av. På nederste bilde var de 8 uker, så tror nok bare du må smøre deg med tålmodighet. Mine var også rare/skjeve ennå ved 4 uker.

Tålmodighet ja, hehe...det er jeg skikkerlig god på 🙄😆 Håper bare resultatet blir like bra som dit etterhvert! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jaktenka said:

Jeg brukte 75 C før..men fyllte ikke noe i topp. Ble nå målt til ca 70G eller 75E, men dette var i en undertøysforretning. Har en spilefri bh fra Lindex i 80D og den passer fint. Må ha det på strammeste hakket før at den skal sitte. De var tom for 75. Den bh en forøvrig veldig fin😀 199,- kontra de jeg prøvde til 699,- i undertøysforretningen, finere var den også 😆

Kjenner du protesen inn mot kløfta? Og hvor mye kjenner du av den generelt? Når du kjenner etter med fingrene altså.

De fleste av mine bher er også fra lindex :laugh: Var skikkelig januarsalg, så kapret noen digge av typen t-shirtbra til 80 kr. Veldig fornøyd med de, planlegger mer hamstring neste januar :fnise:

Kan ikke kjenne protesen i hele tatt, tror jeg da :PEr i alle fall ingen overgang jeg kan kjenne noe sted. Kjennes mykt, men litt fastere enn ekte pupper, over hele brystet.  Kan man det når de ligger over muskelen? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, @Jaktenkaog @Superblomst! For noe nydelige pupper altså 😍 jeg gleder meg sånn til mine ser (forhåpentligvis) sånn ut! 

Jeg var ikke klar over at ergonomix var så lik "vanlig" trodde de var mer sånn dråpeformet. Veldig fint :)

Jeg kjenner protesen enda, men det er kanskje fordi det kun har gått 4 uker? Jeg har ingen ekstra polstring foran da. Så jeg er veldig spent. Nå er det ikke vondt lenger, men når jeg løfter tungt. Strammer hele brystet seg og det kjennes ut som jeg omtrent skal kveles. Mister litt pusten, hadde det ikke sånn når jeg hadde silikon over muskelen. Er det sånn til dere? 

Endret av 2a1m
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motiva ergonomix! Hvorfor i all verden har jeg ikke hørt om dette før!? Så ergerlig, ønsker jo veldig og ha myke pupper, googlet nettopp ergonomix silikon @Superblomst, er det denne du har? Har du 3cm arr å? Skulle ønske legen min hadde anbefalt meg denne, spesielt med tanke på operasjon gjennom armhulen. Jeg får så lett stygge arr, men det hadde vel  ikke gått når jeg uansett måtte ta løft og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Superblomst skrev:

Ja, har projeksjon på 4.4 cm med full, ser ergonomixene har 4.3 projeksjon med 425 cc moderat så er ikke store forskjellen egentlig :laugh: Du hadde litt mer utgangspunkt enn meg da, heldig sånnsett! 

Hvilken størrelse har du endt opp med?

Tok under, hadde jeg visst hvor smertefritt og enkelt det var hadde jeg gjort det for flere år siden istedenfor å være misfornøyd. 

 

Jeg rakk ikke å se bildet :P Du opererte på Fornebu eller? Hva betyr 4,4 cm projeksjon? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, 2a1m skrev:

Fy søren, @Jaktenkaog @Superblomst! For noe nydelige pupper altså 😍 jeg gleder meg sånn til mine ser (forhåpentligvis) sånn ut! 

Jeg var ikke klar over at ergonomix var så lik "vanlig" trodde de var mer sånn dråpeformet. Veldig fint :)

Jeg kjenner protesen enda, men det er kanskje fordi det kun har gått 4 uker? Jeg har ingen ekstra polstring foran da. Så jeg er veldig spent. Nå er det ikke vondt lenger, men når jeg løfter tungt. Strammer hele brystet seg og det kjennes ut som jeg omtrent skal kveles. Mister litt pusten, hadde det ikke sånn når jeg hadde silikon over muskelen. Er det sånn til dere? 

Ja kjenner meg igjen i det du skriver. Har sikkert noe med at vi har under?

Jeg kjenner "bulker" når jeg kjenner på innsiden i kløfta på den ene puppen. Så spørs om det er ripling da.. kjenner det på høyre pupp, men står litt høyere enn venstre. Venstre kjenner jeg ingen ting på. Spørs om det har noen sammenheng 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jaktenka skrev:

Ja kjenner meg igjen i det du skriver. Har sikkert noe med at vi har under?

Jeg kjenner "bulker" når jeg kjenner på innsiden i kløfta på den ene puppen. Så spørs om det er ripling da.. kjenner det på høyre pupp, men står litt høyere enn venstre. Venstre kjenner jeg ingen ting på. Spørs om det har noen sammenheng 🤔

Sikkert fordi vi har under ja...litt ekkelt da, håper det gir seg etterhvert. Muskelen er sikkert i spenn enda. Jeg har bitte litt synlig ripling på venstre puppen. Hadde ganske dype når jeg hadde silikon over. Så jeg skal ikke klage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, 2a1m said:

Fy søren, @Jaktenkaog @Superblomst! For noe nydelige pupper altså 😍 jeg gleder meg sånn til mine ser (forhåpentligvis) sånn ut! 

Jeg var ikke klar over at ergonomix var så lik "vanlig" trodde de var mer sånn dråpeformet. Veldig fint :)

Jeg kjenner protesen enda, men det er kanskje fordi det kun har gått 4 uker? Jeg har ingen ekstra polstring foran da. Så jeg er veldig spent. Nå er det ikke vondt lenger, men når jeg løfter tungt. Strammer hele brystet seg og det kjennes ut som jeg omtrent skal kveles. Mister litt pusten, hadde det ikke sånn når jeg hadde silikon over muskelen. Er det sånn til dere? 

Herregud, tusen takk! Så vidt jeg har turt å vise de til kjæresten,stakkars :fnise: De er runde, men skal visst bevege seg mer naturlig enn andre silikontyper. Jeg vet  ikke, har aldri greid å kjenne selve implantatene (tror jeg). Hvordan kjennes det ut?Hadde en rar periode rundt uke 4 jeg også, da bevegde hele puppen seg når jeg brukte brystmuskelen og det så skikkelig snålt ut.

22 minutter siden, 2a1m said:

Motiva ergonomix! Hvorfor i all verden har jeg ikke hørt om dette før!? Så ergerlig, ønsker jo veldig og ha myke pupper, googlet nettopp ergonomix silikon @Superblomst, er det denne du har? Har du 3cm arr å? Skulle ønske legen min hadde anbefalt meg denne, spesielt med tanke på operasjon gjennom armhulen. Jeg får så lett stygge arr, men det hadde vel  ikke gått når jeg uansett måtte ta løft og. 

Jeg har desverre (av uant grunn) ikke de små arrene, men en annen her på forumet opererte på samme klinikk og med ergonomix og fikk små arr :vetikke: De er absolutt ikke myke som naturlige pupper da, det må jeg si etter å ha sammenliknet med en venninne :laugh: Men det kommer seg nok om man bare er tålmodig! Hva var det du la inn?

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, 2a1m skrev:

Sikkert fordi vi har under ja...litt ekkelt da, håper det gir seg etterhvert. Muskelen er sikkert i spenn enda. Jeg har bitte litt synlig ripling på venstre puppen. Hadde ganske dype når jeg hadde silikon over. Så jeg skal ikke klage

Aner ikke om de bare er for ferske ennå.. Er først nå jeg har turt å klemme å kjenne etter på de 😂 Foruten teipbytte har de vært omtrent urørt på disse 8 ukene 😆 Strøket forsiktig på fuktighetskrem. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Nelli skrev:

 

Jeg rakk ikke å se bildet :P Du opererte på Fornebu eller? Hva betyr 4,4 cm projeksjon? :blush:

Projeksjon er hvor mye ut av brystkassa protesen bygger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Nelli said:

 

Jeg rakk ikke å se bildet :P Du opererte på Fornebu eller? Hva betyr 4,4 cm projeksjon? :blush:

Ser jeg var hakket for seint ut med svaret mitt, oh well!

Jepp, opererte på fornebu :) 

Projeksjon er hvor langt implantatet stikker ut, enkelt forklart :fnise: Man kan ofte velge mellom lav, moderat, høy og ekstra høy profil, som sier noe om projeksjonen (hos Motiva heter de andre ting). 

En protese i 295 cc full stikker ca like langt ut som 475 cc demi, de ekstra CCsene går på bredden av implantatet (10.75 vs 13,5 cm) 

Motiva-Implant-Matrix-Ergonomix.png

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...