Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Jaktenka skrev:

Dessverre så er det iallefall slik hos meg. Brystvortene må herdes, akkurat likt som bed amming 🙈

Kan anbefale Mirabelle kompresjonsbh fra NordicCare. Den er den jeg aller helst bruker av både sportsbh og spileløs bh :)

Takk, jeg har allerede sjekket hvor nærmeste bandasjist ligger i distriktet. Dessverre lå den veldig dumt til på andre siden av en fire-felts motorvei. Jeg har ikke bil og kjører ikke. Jeg får lete videre.

Redigert;

jeg googlet litt og fant bilde av bh-en du nevner. Den var utrolig lik den jeg ble utstyrt med av klinikken rett etter operasjonen, med metallhekter foran. Disse reagerte jeg allergisk på, og fikk rødt og kløende utslett av. Byttet da til Pierre Robert sports-bh'er, kjøpte to som jeg bytter på.

Jeg tør ikke ta sjansen på å kjøpe den du nevner, for den ser ut til å ha metallhekter foran, den også. Det står riktignok at den er " Forknappet med doble forseglede hekter."  Forseglede betyr kanskje at metallet er dekket med noe, men....

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Julie Sophie skrev:

@Melomafia @Superblomst Takk for svar! Får vel bare smøre meg med tålmodighet :fnise: 

 

Jeg husker jeg våknet etter operasjonen og hadde snudd meg på siden :laugh: Det verste med operasjonen er at det er vondt å sove på siden, jeg tror det tok 1 uke etter operasjon før jeg klarte å snu meg, uten å ha narkoserus i kroppen. Men da var det fortsatt litt ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Million skrev:

Takk, jeg har allerede sjekket hvor nærmeste bandasjist ligger i distriktet. Dessverre lå den veldig dumt til på andre siden av en fire-felts motorvei. Jeg har ikke bil og kjører ikke. Jeg får lete videre.

Redigert;

jeg googlet litt og fant bilde av bh-en du nevner. Den var utrolig lik den jeg ble utstyrt med av klinikken rett etter operasjonen, med metallhekter foran. Disse reagerte jeg allergisk på, og fikk rødt og kløende utslett av. Byttet da til Pierre Robert sports-bh'er, kjøpte to som jeg bytter på.

Jeg tør ikke ta sjansen på å kjøpe den du nevner, for den ser ut til å ha metallhekter foran, den også. Det står riktignok at den er " Forknappet med doble forseglede hekter."  Forseglede betyr kanskje at metallet er dekket med noe, men....

Ja de ligger ikke i kontakt med huden. Det er stoff mellom i tillegg til at metallhempene er lakkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Heartbeats skrev:

Formen er særdeles bra. Lite smerter og syns frontpartiet begynner å bli riktig flott. Ser ganske naturlig ut, men håper at de blir enda litt mykere etterhvert. Arrene ser også Ok ut. Har også kommet meg på trening to ganger (bare sykkel og rolig gåtur på tredemølle) og det gikk helt fint. Merker at det kan gjøre litt vondt nå og da, plutselig stikkende følelse som dukker opp. Men jeg er egentlig veldig fornøyd for tiden. 

Såååå godt å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at den bhen er veldig god! Det er den samme jeg fikk av klinikken. Den er overhodet ikke ubehagelig samtidig som jeg merker at den sitter godt. Har aldri vært ubehag med den på. Jeg er ganske liten og har fått str medium :) 

På torsdag er det 1 måned siden jeg opererte. Gleder meg til å kunne bruke vanlig bh fra og med torsdag! 👏🏻 Har kjøpt en på Lindex som var helt grei. Forrige torsdag hadde jeg ikke sjangs å ligge på siden selv etter 3 uker. Nå går det greit. Jeg ser at puppene har droppet mye, hvert fall den venstre. Nå møtes de dersom jeg presser dem mot hverandre. Den høyre har fortsatt brå overgang til brystet og kløfta er også brattere på den siden 🤔. Ser mye mer fake ut enn den andre og virker større. Andre som har erfaring med at de virker ulike i Str og at den ene fortsatt sitter høyere etter 4 ish uker? 

Ingen ubehag eller smerter overhodet, annet enn syyykt følsomme brystvorter enda. Har også mistet følelsen i huden rett over arrene. Merker at puppene har blitt mykere (også her forskjell mellom V og H.) men jeg krysser fingrene for at de blir mye mykere. Fortsatt «harde». De virker større nå enn de gjorde i begynnelsen, og har fått mer fylde på undersiden. Veldig fornøyd med str (265) nå og ser at større hadde rett og slett blitt for mye pupp for min spinkle overkropp  :)  Mye kan skje enda, men så langt virker det bra! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Roseh skrev:

Jeg husker jeg våknet etter operasjonen og hadde snudd meg på siden :laugh: Det verste med operasjonen er at det er vondt å sove på siden, jeg tror det tok 1 uke etter operasjon før jeg klarte å snu meg, uten å ha narkoserus i kroppen. Men da var det fortsatt litt ubehagelig.

Haha! Jeg våknet faktisk for en liten stund siden nå, på siden :fnise: Har ikke sovet så godt som på lenge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nelli skrev:

Huff, kjenner jeg gruer meg til såre brystvorter :daane: Er dette noe ALLE opplever? 

Mine er helt fine 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nelli skrev:

Huff, kjenner jeg gruer meg til såre brystvorter :daane: Er dette noe ALLE opplever? 

Mine er som normalt 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Jaktenka skrev:

Dessverre så er det iallefall slik hos meg. Brystvortene må herdes, akkurat likt som bed amming 🙈

 

Har du lest det noe sted, eller har klinikken sagt det? Er det det andre opererte har erfart? Brystvortene må gjennom en herdeperiode, og så blir de bra igjen? Jeg håper inderlig det....

Og du hadde rett ang. bytte av bh fra sports-bh til vanlig (uten spiler). Jeg har gått med vanlig bh i hele dag, en myk og god og behagelig en, men det svir og brenner i brystvortene like fullt. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Million skrev:

Har du lest det noe sted, eller har klinikken sagt det? Er det det andre opererte har erfart? Brystvortene må gjennom en herdeperiode, og så blir de bra igjen? Jeg håper inderlig det....

Og du hadde rett ang. bytte av bh fra sports-bh til vanlig (uten spiler). Jeg har gått med vanlig bh i hele dag, en myk og god og behagelig en, men det svir og brenner i brystvortene like fullt. *sukk*

Huff, håper det gir seg snart. Har du kontaktet klinikken og spurt om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Million skrev:

Har du lest det noe sted, eller har klinikken sagt det? Er det det andre opererte har erfart? Brystvortene må gjennom en herdeperiode, og så blir de bra igjen? Jeg håper inderlig det....

Og du hadde rett ang. bytte av bh fra sports-bh til vanlig (uten spiler). Jeg har gått med vanlig bh i hele dag, en myk og god og behagelig en, men det svir og brenner i brystvortene like fullt. *sukk*

Noen opplever permanent endring i følsomhet, brystet generelt. Hos noen går det seg til, hos noen ikke. 

Hos meg er den ene brystvorta hypersensitiv mens den andre føler jeg ingenting i 😆

Endret av Jaktenka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nelli skrev:

Huff, håper det gir seg snart. Har du kontaktet klinikken og spurt om dette?

Nei, jeg tenkte å gi det noen dager til. Mandag er det fire uker siden operasjonen, tenkte å sende en email eller ringe da og spørre om dette var normalt. Og om det i så fall er håp om at det går over. Gjør det ikke det, vet jeg ikke om jeg holder ut å ha implantater.

Men forhåpentligvis er det midlertidig og noe som går over etterhvert. Det er jo bare 3½ uke siden operasjonen, så mye kan skje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Million skrev:

Nei, jeg tenkte å gi det noen dager til. Mandag er det fire uker siden operasjonen, tenkte å sende en email eller ringe da og spørre om dette var normalt. Og om det i så fall er håp om at det går over. Gjør det ikke det, vet jeg ikke om jeg holder ut å ha implantater.

Men forhåpentligvis er det midlertidig og noe som går over etterhvert. Det er jo bare 3½ uke siden operasjonen, så mye kan skje.

Jeg brukte ullammeinnleggene mine en periode 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jaktenka skrev:

Jeg brukte ullammeinnleggene mine en periode 😊

Hehe, ja, det var jo en god idè, men det er "noen" år siden jeg ammet, 17 faktisk, så jeg har nok kastet alt sånt. Men jeg HAR vært inne på tanken å gå på apoteket og kjøpe såkalte "albueskjell", som skal plasseres over brystvortene og gi dem luft og "fri" fra trykk og innestengthet. Vet du hva jeg mener? Man bruker faktisk naturlige albueskjell, men nå lages også "kopier" i plast med masse små luftehull i. Kanskje det kunne vært noe for å skåne brystvortene?  Lurer bare på hvordan det vil ta seg ut, sett utenfra, på klærne... spisse tårn som stikker ut :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Million skrev:

Hehe, ja, det var jo en god idè, men det er "noen" år siden jeg ammet, 17 faktisk, så jeg har nok kastet alt sånt. Men jeg HAR vært inne på tanken å gå på apoteket og kjøpe såkalte "albueskjell", som skal plasseres over brystvortene og gi dem luft og "fri" fra trykk og innestengthet. Vet du hva jeg mener? Man bruker faktisk naturlige albueskjell, men nå lages også "kopier" i plast med masse små luftehull i. Kanskje det kunne vært noe for å skåne brystvortene?  Lurer bare på hvordan det vil ta seg ut, sett utenfra, på klærne... spisse tårn som stikker ut :P

 

Jeg brukte sånne når jeg ammet, funket kjempebra! Husker at det samlet opp litt melk når jeg lekket 😂😂 sikket lurt og prøve dem.

Så synd at brystvortene dine har blitt så følsomme! Mine er bittelitt følsom, men ikke så veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Million skrev:

Hehe, ja, det var jo en god idè, men det er "noen" år siden jeg ammet, 17 faktisk, så jeg har nok kastet alt sånt. Men jeg HAR vært inne på tanken å gå på apoteket og kjøpe såkalte "albueskjell", som skal plasseres over brystvortene og gi dem luft og "fri" fra trykk og innestengthet. Vet du hva jeg mener? Man bruker faktisk naturlige albueskjell, men nå lages også "kopier" i plast med masse små luftehull i. Kanskje det kunne vært noe for å skåne brystvortene?  Lurer bare på hvordan det vil ta seg ut, sett utenfra, på klærne... spisse tårn som stikker ut :P

 

Hehe.. om det er SÅ ille at du kjenner det 24/7 ville jeg ha ringt klinikken din i morgen. Her var det slik at så lenge jeg er på jobb så kjenner jeg det, men glemmer det likevel når jeg blir opptatt. Ergo, det er ikke så ille. Nå er det omtrent ingen ting.  Kjenner det bare om jeg fryser eller om jeg kommer borti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Jaktenka, så akkurat bildene dine! Så utrolig fin puppene dine er altså! Kjenner jeg er helt misunderlig, de ser så naturlig og myke ut! Også ser det ut som dem har blitt større med tiden, stemmer det? Mine er 4 uker nå og de har begynt og bli myke, venstre puppen mer enn høyre ser også at den har droppet...Mens høyre puppen fortsatt sitter høyt oppe.men jeg syns ikke formen ser så bra ut. Uff, ikke så artig. Kjenner at jeg er nervøs foe at det her ikke skal bli bra. Den er liksom litt skjev tror jeg. Jeg hadde kapsel sist så det er kanskje det som har skjedd igjen? Men, den er samtidlig myk, litt forvirret. Lurte på om jeg skal høre med legen , men regner med at hun sier at jeg må vente lott til å se det ann.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 2a1m skrev:

@Jaktenka, så akkurat bildene dine! Så utrolig fin puppene dine er altså! Kjenner jeg er helt misunderlig, de ser så naturlig og myke ut! Også ser det ut som dem har blitt større med tiden, stemmer det? Mine er 4 uker nå og de har begynt og bli myke, venstre puppen mer enn høyre ser også at den har droppet...Mens høyre puppen fortsatt sitter høyt oppe.men jeg syns ikke formen ser så bra ut. Uff, ikke så artig. Kjenner at jeg er nervøs foe at det her ikke skal bli bra. Den er liksom litt skjev tror jeg. Jeg hadde kapsel sist så det er kanskje det som har skjedd igjen? Men, den er samtidlig myk, litt forvirret. Lurte på om jeg skal høre med legen , men regner med at hun sier at jeg må vente lott til å se det ann.

 

Det er helt vilt hvor mye de har forandret seg 😀 Er nok drop&fluff du ser effekten av. På nederste bilde var de 8 uker, så tror nok bare du må smøre deg med tålmodighet. Mine var også rare/skjeve ennå ved 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...