Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei 

Høyden min er 178cm og jeg veier 65kg. Utenom brystet har jeg «fine» former på resten av kroppen. Kirurgen anbefalte meg 400cc under musklen siden jeg er høy og bred. ...Har ingen ting fra før. 

Er redd for det skal bli for mye? Føler ikke jeg leser at noen har fått nermere 400cc ? 

Dere som har tatt  oprasjon, hva tenker dere on høyden og vekten min i forhold til 400cc ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Superblomst skrev:

Jeg tok ergonomixene jeg også! Er du fornøyd så langt? Mine er fremdeles ganske harde, spent på om de noen gang kommer til å kjennes som "ekte" pupper. 

Det kjipeste for meg nå  er at arret under den ene puppen går utenfor folden under puppen, og er synlig i profil. 

Veldig spent på det samme! Det skal jo være et av de mykeste implantatene, så jeg prøver å tenke at jeg ikke skal miste troa før det har gått tre måneder. Mine er 3 uker i morgen, men jeg er utålmodig. Har så lyst å slutte med sportsbh! Den venstre har blitt tydelig mykere og hår fått mer naturlig form, men er fortsatt altfor fast. Ingen tvil om at de ikke er ekte for å si det sånn. Den høyre er hard, rett og slett. Den er høyere og har mye bråere overgang fra brystet. Håper den snart blir som den venstre. Litt ubehag i den ennå ved noen bevegelser. Arrene mine viser når jeg står rett opp og ned. De ligger over folden. Hvor lenge er det siden du opererte? Syns og huske å ha lest at du som meg hadde veldig lite smerter i etterkant. Men har du hatt noe ubehag de senere ukene? 

Endret av Tamarari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, River123 skrev:

Hei 

Høyden min er 178cm og jeg veier 65kg. Utenom brystet har jeg «fine» former på resten av kroppen. Kirurgen anbefalte meg 400cc under musklen siden jeg er høy og bred. ...Har ingen ting fra før. 

Er redd for det skal bli for mye? Føler ikke jeg leser at noen har fått nermere 400cc ? 

Dere som har tatt  oprasjon, hva tenker dere on høyden og vekten min i forhold til 400cc ? 

 

Jeg er 182 cm og, 70 kg og har 400 cc eurosilicon, har fra før 80a, nå har heg 80d. men det ser ikke så stort ut. Operasjon var tre år siden. Nå vil jeg storre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Tamarari said:

Veldig spent på det samme! Det skal jo være et av de mykeste implantatene, så jeg prøver å tenke at jeg ikke skal miste troa før det har gått tre måneder. Mine er 3 uker i morgen, men jeg er utålmodig. Har så lyst å slutte med sportsbh! Den venstre har blitt tydelig mykere og hår fått mer naturlig form, men er fortsatt altfor fast. Ingen tvil om at de ikke er ekte for å si det sånn. Den høyre er hard, rett og slett. Den er høyere og har mye bråere overgang fra brystet. Håper den snart blir som den venstre. Litt ubehag i den ennå ved noen bevegelser. Arrene mine viser når jeg står rett opp og ned. De ligger over folden. Hvor lenge er det siden du opererte? Syns og huske å ha lest at du som meg hadde veldig lite smerter i etterkant. Men har du hatt noe ubehag de senere ukene? 

Har aldri kjent på silikonpupper før, så vet ikke hvor myke de evt er i forhold til andre typer! Mine ser veldig fine ut, men er veldig "perky" til å være en c-cup, har ikke antydning til heng. Har helt normalt snitt desverre, til tross for at jeg opererte på fornebuklinikken og med ergonomixene :vetikke: Opererte i starten av januar, så har bikket ca 2 måneder og 1 uke! De er mye mer myke enn de var, men absolutt ikke som ekte pupper. Må nok bare ta tiden til hjelp! 

20 hours ago, River123 said:

Hei 

Høyden min er 178cm og jeg veier 65kg. Utenom brystet har jeg «fine» former på resten av kroppen. Kirurgen anbefalte meg 400cc under musklen siden jeg er høy og bred. ...Har ingen ting fra før. 

Er redd for det skal bli for mye? Føler ikke jeg leser at noen har fått nermere 400cc ? 

Dere som har tatt  oprasjon, hva tenker dere on høyden og vekten min i forhold til 400cc ? 

Jeg ville tatt det helt med ro :)  CC blir veldig misledende å tenke på, kommer veldig an på profilen på implantatet. Jeg feks har 295 cc full profil, og det gir samme projeksjon som 475cc i demi profil. Er man bredere over brystkassen trenger man rett og slett mere CCs  i form av bredere implantater for å fylle opp plassen!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, River123 skrev:

Hei 

Høyden min er 178cm og jeg veier 65kg. Utenom brystet har jeg «fine» former på resten av kroppen. Kirurgen anbefalte meg 400cc under musklen siden jeg er høy og bred. ...Har ingen ting fra før. 

Er redd for det skal bli for mye? Føler ikke jeg leser at noen har fått nermere 400cc ? 

Dere som har tatt  oprasjon, hva tenker dere on høyden og vekten min i forhold til 400cc ? 

 

Tenker 400 blir fint med høyden din, men da med moderat profil? 😊 Jeg har 400 men er nåde kortere og tykkere 😂 (165/72) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig operasjonen min overstått! Er så deilig å endelig ha gjort det :fnise: Møtte opp på klinikken i går tidlig, og tok ikke lang tid før jeg lå på operasjonsbordet! Har vært veldig rolig og ikke gruet meg spesielt mye. MEN - jeg kjente et stort ubehag da jeg la meg på operasjonsbordet og skulle få narkose, og operasjonssykepleieren la frem alle knivene og skalpellene rett ved siden av meg. Er ikke dette litt uprofesjonelt? 

Fra jeg våknet etter narkosen og til nå har jeg følt meg ganske bra. Merker selvfølgelig litt smerte, men tenker det er bare bra. Det gjør meg i hvert fall mye mer oppmerksom og forsiktig. Skal likevel innrømme at søvnen i natt var litt dårlig... Måtte også stå opp selv fra sengen for å gå på toalettet i natt, og det kjentes ut som jeg rev i stykker brystet :fnise: Au!

Nå skal jeg snart bort til klinikken igjen for å ta av bandasjen. Er så spent på å se hvordan de ser ut og hvordan størrelsen er! Men synes også det er bittelitt rart at det står skrevet at man skal være mest mulig i ro, men at de likevel krever at jeg skal komme tilbake til klinikken igjen dagen etterpå. Måtte dere andre også det? 

Ble forresten lagt inn 295 cc anatomiske proteser over muskelen :) 330 ble for bredt for mine bryst! 

Endret av Julie Sophie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Julie Sophie skrev:

Da var endelig operasjonen min overstått! Er så deilig å endelig ha gjort det :fnise: Møtte opp på klinikken i går tidlig, og tok ikke lang tid før jeg lå på operasjonsbordet! Har vært veldig rolig og ikke gruet meg spesielt mye. MEN - jeg kjente et stort ubehag da jeg la meg på operasjonsbordet og skulle få narkose, og operasjonssykepleieren la frem alle knivene og skalpellene rett ved siden av meg. Er ikke dette litt uprofesjonelt? 

Fra jeg våknet etter narkosen og til nå har jeg følt meg ganske bra. Merker selvfølgelig litt smerte, men tenker det er bare bra. Det gjør meg i hvert fall mye mer oppmerksom og forsiktig. Skal likevel innrømme at søvnen i natt var litt dårlig... Måtte også stå opp selv fra sengen for å gå på toalettet i natt, og det kjentes ut som jeg rev i stykker brystet :fnise: Au!

Nå skal jeg snart bort til klinikken igjen for å ta av bandasjen. Er så spent på å se hvordan de ser ut og hvordan størrelsen er! Men synes også det er bittelitt rart at det står skrevet at man skal være mest mulig i ro, men at de likevel krever at jeg skal komme tilbake til klinikken igjen dagen etterpå. Måtte dere andre også det? 

Ble forresten lagt inn 295 cc anatomiske proteser over muskelen :) 330 ble for bredt for mine bryst! 

Gratulerer så masse! Gruer meg til den første tiden når man ikke får sett puppene/de ser merkelige ut (utålmodig!!). 295 høres ut som en veldig bra og naturlig størrelse, ender vel opp på noe sånt jeg og. 

Det er helt vanlig å komme inn til kontroll dagen etter, jeg har allerede fått beskjed om at jeg må det. Tror det vanlige er kontroll ved 1 dag, 1 uke, 3uker/1mnd og 3 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RainyB skrev:

Gratulerer så masse! Gruer meg til den første tiden når man ikke får sett puppene/de ser merkelige ut (utålmodig!!). 295 høres ut som en veldig bra og naturlig størrelse, ender vel opp på noe sånt jeg og. 

Det er helt vanlig å komme inn til kontroll dagen etter, jeg har allerede fått beskjed om at jeg må det. Tror det vanlige er kontroll ved 1 dag, 1 uke, 3uker/1mnd og 3 mnd :)

Tusen takk 😊 Har vært så spent både i dag og i går på å se dem! Størrelsen er helt perfekt, men er godt formen endres 🙈 

Så bra! Gikk fint å komme seg bort til klinikken i dag, men har vært helt utmattet i hele dag... Så godt de neste dagene kun skal brukes til å slappe av 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye pupper @juliesophie 😃 håper den fine formen din fortsetter! jeg ser at det er flere som never at de drar på kontroll dagen etter. Jeg ble operet på Aleris for 4 uker siden og har ikke vært på kontroll. Skal ikke før 6mnd kontrollen der jeg skal bestille time selv. Gjelder dette flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, 2a1m skrev:

Gratulerer med nye pupper @juliesophie 😃 håper den fine formen din fortsetter! jeg ser at det er flere som never at de drar på kontroll dagen etter. Jeg ble operet på Aleris for 4 uker siden og har ikke vært på kontroll. Skal ikke før 6mnd kontrollen der jeg skal bestille time selv. Gjelder dette flere?

Tusen takk 😊 Satser virkelig på det!

Jeg opererte også på Aleris og skal på kontroll etter 1 dag, 1 uke og 1-3 mnd! Er nok forskjellig fra klinikk til klinikk. For min del hadde det vært det samme om jeg dro på kontroll i dag eller ikke 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, 2a1m skrev:

Gratulerer med nye pupper @juliesophie 😃 håper den fine formen din fortsetter! jeg ser at det er flere som never at de drar på kontroll dagen etter. Jeg ble operet på Aleris for 4 uker siden og har ikke vært på kontroll. Skal ikke før 6mnd kontrollen der jeg skal bestille time selv. Gjelder dette flere?

Jeg har ikke vært på noen kontroll. Skal til sommeren (6mndrs) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar damer :) skulle ønske dem kunne gjøre ting mer likt...hadde vært greit og fått en kontroll nå så kan jeg være tryggere på at alt er som det skal. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Jaktenka skrev:

Dere andre som har løft+protese, når kunne dere begynne med spileløs BH?

Det lurer jeg og på, har vært uten sportsbh i 5 timer nå. Måtte vaske også oppdaget jeg at jeg hadde glemt og vaske den andren å. Men, det har faktisk gått bra! Så deilug og slippe sportsbh i noen timer. Hvordan er arret ditt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte på Fornebu. Skal ikke på kontroll før 1 år. Litt usikker på om det er obligatorisk for at garantien skal gjelde men må hvert fall sørge for huske den selv. veldig forskjellig dette også, som mye annet 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på dag 2 etter operasjonen, og har sluttet helt med smertestillende! Har kun tatt noen få paracet etter operasjonen ettersom jeg ikke har hatt behov for å ta mer eller sterkere smertestillende. Alt går veldig bra, men fikk bittelitt panikk i stad da jeg skulle klø meg på det ene brystet og merket at jeg ikke kjente noe... Tok så av meg bhen og merket at jeg har lite følelse i brystvorten og absolutt ingenting under brystvorten på venstre side! Har vært klar over at dette er noe som kan skje. Men det føles bare så utrolig rart, og jeg håper virkelig at jeg vil få tilbake følelsen om noen uker eller måneder :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, 2a1m skrev:

Det lurer jeg og på, har vært uten sportsbh i 5 timer nå. Måtte vaske også oppdaget jeg at jeg hadde glemt og vaske den andren å. Men, det har faktisk gått bra! Så deilug og slippe sportsbh i noen timer. Hvordan er arret ditt nå?

Har teipbyttedag i morgen, så kan svare deg mer i da ;)

Enn Der? Har du bilde? Jeg har en veldig stram sportsbh  (den de anbefalte på klø innen jeg opererte) og en kompresjonsbh (den de anbefalte det andre stedet jeg var på konsultasjon). Første tiden brukte jeg kun den de anbefalte hvor jeg opererte mens de siste 2 ukene har jeg kun brukt kompresjonsbh'n siden sportsbh gjør litt vondt. Undres på om den er hakket for liten 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte på mandag, 250g over muskel men under hinna i moderat pluss profil. Jeg er 163/58. Jeg har en sønn på seks mnd, og spent på mandag da mannen skal tilbake på jobb igjen. Egentlig skulle jeg være alene fra dag 1, men heldigvis ble han syk 😅 

Høyre pupp har kommet seg betraktelig, har sunket litt og gjør ikke vondt. Men venstre er fortsatt litt hoven og småvond. 

Noen andre som har under muskelhinna? Virker ikke som så mange som har det? Finner lite om det på nett, trodde det var over eller under, til jeg lå på operasjonsbordet med anestesifolka. Kanskje det ser hakket mer naturlig ut enn over? Og ikke fullt så vondt som under? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Melomafia skrev:

Jeg opererte på mandag, 250g over muskel men under hinna i moderat pluss profil. Jeg er 163/58. Jeg har en sønn på seks mnd, og spent på mandag da mannen skal tilbake på jobb igjen. Egentlig skulle jeg være alene fra dag 1, men heldigvis ble han syk 😅 

Høyre pupp har kommet seg betraktelig, har sunket litt og gjør ikke vondt. Men venstre er fortsatt litt hoven og småvond. 

Noen andre som har under muskelhinna? Virker ikke som så mange som har det? Finner lite om det på nett, trodde det var over eller under, til jeg lå på operasjonsbordet med anestesifolka. Kanskje det ser hakket mer naturlig ut enn over? Og ikke fullt så vondt som under? 

Hvilket ord er brukt i protesekortet ditt? Eller hva står det i epikrisen? Det finnes flere grader av "under muskel" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Jaktenka skrev:

Hvilket ord er brukt i protesekortet ditt? Eller hva står det i epikrisen? Det finnes flere grader av "under muskel" :)

Tror ikke det står noe om det der? Hvilke ord er det? 😊

Fikk bare beskjed om over brystmuskelen men under muskelhinna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...