Ellabella21 Skrevet 15. juli 2016 #38161 Del Skrevet 15. juli 2016 3 timer siden, IntoDust skrev: Så braa! 😊 fornøyd med resultatet så langt da? Absolutt blir spennene å se skikkelig i morgen! Føler meg ikke så hoven så håper de ikke går så veldig mye ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buble Skrevet 16. juli 2016 #38162 Del Skrevet 16. juli 2016 Den 14. juli 2016 at 11.03, Hattis skrev: Tips til hvilken butikk eller nettbutikk man får tak i fine bh'er og bikinier uten spiler og uten pushup? Merker at det er utrolig vanskelig å finne, hvert fall i butikker! Kan ta av meg støttebhen om 5 dager så er litt desperat her! Hehe Jeg så de hadde mange fine bher uten spiler på lindex faktisk 😃 Jeg kommer nok til å gå der når jeg skal ha spileløs 👌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattis Skrevet 17. juli 2016 #38163 Del Skrevet 17. juli 2016 Når det gjelder solarium etter operasjonen, er det vel bare arrene som må være dekket til? Jeg kan ta sol hvis jeg dekker dem til, hvis jeg for eksempel soler meg i bikini? Gått 4 uker siden operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellabella21 Skrevet 17. juli 2016 #38164 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) 2 timer siden, Hattis skrev: Når det gjelder solarium etter operasjonen, er det vel bare arrene som må være dekket til? Jeg kan ta sol hvis jeg dekker dem til, hvis jeg for eksempel soler meg i bikini? Gått 4 uker siden operasjonen. Det skal ikke være noe problem å ta sol så lenge arrene er tildekt nei Endret 17. juli 2016 av Ellabella21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsLinni Skrevet 24. juli 2016 #38165 Del Skrevet 24. juli 2016 Hei jenter! 😍 Flott forum! Jeg er en jente på 20 år og var på konsultasjon på Colosseumklinikken i fjor, kjempe fint sted. Uheldigvis måtte jeg droppe å gå videre med det da, siden jeg ikke hadde sjans til å betale. Men nå, etter et år kan jeg endelig gjennomføre det! Eneste hinderet er at jeg flytter til Bergen om noen dager, og må nå finne meg et sted der. Er det noen av dere som har erfaringer fra noen av klinikkene i Bergen? Har sett mye på Aleris Nesttun og Fana Medisinske og tror det står mellom de. Noen anbefalinger fra dere? ☺️ Håper på svar 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellabella21 Skrevet 24. juli 2016 #38166 Del Skrevet 24. juli 2016 8 timer siden, MrsLinni skrev: Hei jenter! 😍 Flott forum! Jeg er en jente på 20 år og var på konsultasjon på Colosseumklinikken i fjor, kjempe fint sted. Uheldigvis måtte jeg droppe å gå videre med det da, siden jeg ikke hadde sjans til å betale. Men nå, etter et år kan jeg endelig gjennomføre det! Eneste hinderet er at jeg flytter til Bergen om noen dager, og må nå finne meg et sted der. Er det noen av dere som har erfaringer fra noen av klinikkene i Bergen? Har sett mye på Aleris Nesttun og Fana Medisinske og tror det står mellom de. Noen anbefalinger fra dere? ☺️ Håper på svar 😋 Hei! 😃 Jeg ble operert hos Aleris i Oslo. Har en del venninner som har operert på samme sted i Bergen og er kjempe fornøyde med de! Resultatene ser også kjempe bra ut 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsLinni Skrevet 24. juli 2016 #38167 Del Skrevet 24. juli 2016 43 minutter siden, Ellabella21 skrev: Hei! 😃 Jeg ble operert hos Aleris i Oslo. Har en del venninner som har operert på samme sted i Bergen og er kjempe fornøyde med de! Resultatene ser også kjempe bra ut 😊 Tusen takk for svar ☺️ Er så vanskelig å finne ut hvor man skal velge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buble Skrevet 25. juli 2016 #38168 Del Skrevet 25. juli 2016 Den 24. juli 2016 at 15.37, MrsLinni skrev: Hei jenter! 😍 Flott forum! Jeg er en jente på 20 år og var på konsultasjon på Colosseumklinikken i fjor, kjempe fint sted. Uheldigvis måtte jeg droppe å gå videre med det da, siden jeg ikke hadde sjans til å betale. Men nå, etter et år kan jeg endelig gjennomføre det! Eneste hinderet er at jeg flytter til Bergen om noen dager, og må nå finne meg et sted der. Er det noen av dere som har erfaringer fra noen av klinikkene i Bergen? Har sett mye på Aleris Nesttun og Fana Medisinske og tror det står mellom de. Noen anbefalinger fra dere? ☺️ Håper på svar 😋 Jeg skal opereres på privatsykehuset i Haugesund av den ene legen fra Fana medisinske nå om 2,5 uke🙊😃 Kan gi deg update etterpå 👌🏻😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellabella21 Skrevet 26. juli 2016 #38169 Del Skrevet 26. juli 2016 Den 24. juli 2016 at 1.05, MrsLinni skrev: Tusen takk for svar ☺️ Er så vanskelig å finne ut hvor man skal velge! Hihi nei det er ikke så enkelt når man leser alt forskjellig alle skriver 🙊 Er hvertfal utrolig fornøyd med alt. Absolutt inngenting negativt å sette fingeren på hos Aleris! Og da må jeg påpeke at jeg hadde tidenes operasjons angst og ikke hadde møtt legen min før selve dagen, så var relativt "usikker" på hele greia før jeg stod der 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellabella21 Skrevet 26. juli 2016 #38170 Del Skrevet 26. juli 2016 En liten oppdatering fra meg! Tiden går så sinnsykt fort nå etter op, allerede 12 dager siden 😲 Alle smerter/ubehag er borte og hevelsen har gått helt ned. Kan av og til kjenne det brenner litt i arrene. Er kjempe fornøyd med resultatet så langt, gleder meg til å se hvordan det endelige blir 👏🏻 Føler med de som skriver at de kan bli litt puppeblind 🙊 Må av og til se på før-bildene for å sammenligne! Hihi, ble utrolig fort vant til de 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsLinni Skrevet 27. juli 2016 #38171 Del Skrevet 27. juli 2016 21 timer siden, Ellabella21 skrev: En liten oppdatering fra meg! Tiden går så sinnsykt fort nå etter op, allerede 12 dager siden 😲 Alle smerter/ubehag er borte og hevelsen har gått helt ned. Kan av og til kjenne det brenner litt i arrene. Er kjempe fornøyd med resultatet så langt, gleder meg til å se hvordan det endelige blir 👏🏻 Føler med de som skriver at de kan bli litt puppeblind 🙊 Må av og til se på før-bildene for å sammenligne! Hihi, ble utrolig fort vant til de 🤗 Så godt å høre at du er fornøyd! 😁 Er det runde proteser du har lagt inn? Under eller over muskel? ☺️ Tenker jeg ringer Aleris Nesttun i morgen eller fredag for å spørre om en konsultasjon! Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsLinni Skrevet 27. juli 2016 #38172 Del Skrevet 27. juli 2016 Den 25. juli 2016 at 20.55, Buble skrev: Jeg skal opereres på privatsykehuset i Haugesund av den ene legen fra Fana medisinske nå om 2,5 uke🙊😃 Kan gi deg update etterpå 👌🏻😏 Vil gjerne ha oppdatering 😍 Er nervøs bare av tanken på å gjennomgå en operasjon som det, men vil det så sterkt at jeg vet jeg skal gjøre det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellabella21 Skrevet 28. juli 2016 #38173 Del Skrevet 28. juli 2016 2 timer siden, MrsLinni skrev: Så godt å høre at du er fornøyd! 😁 Er det runde proteser du har lagt inn? Under eller over muskel? ☺️ Tenker jeg ringer Aleris Nesttun i morgen eller fredag for å spørre om en konsultasjon! Spent! Jeg har runde over muskel! 😊 Men tror jeg lett hadde taklet under muskelen om det hadde vert et tema også, i forhold til smerter. Men dette er jo veldig individuelt 😄 Gjør det, hold oss oppdatert! 🤗 Du vil virkelig ikke angre i hvertfal! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattis Skrevet 28. juli 2016 #38174 Del Skrevet 28. juli 2016 21 timer siden, Ellabella21 skrev: Jeg har runde over muskel! 😊 Men tror jeg lett hadde taklet under muskelen om det hadde vert et tema også, i forhold til smerter. Men dette er jo veldig individuelt 😄 Gjør det, hold oss oppdatert! 🤗 Du vil virkelig ikke angre i hvertfal! 😀 Jeg tok under muskel og kan nesten si at jeg ikke hadde noe særlig smerter. Eneste er at jeg selvfølgelig merket at jeg hadde vært gjennom en operasjon, men jeg har opplevd mye vondere ting enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IntoDust Skrevet 31. juli 2016 #38175 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg er så spent!! Skal operere meg om en uke nå 🙈 håper resultatet blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buble Skrevet 31. juli 2016 #38176 Del Skrevet 31. juli 2016 2 timer siden, IntoDust skrev: Jeg er så spent!! Skal operere meg om en uke nå 🙈 håper resultatet blir bra! Jeg også!!! Om 1,5 uke 😬🙊 Hvor skal du operere? Hvor mye skal du legge inn? Hvor høy er du? Jeg er 172cm og 59kg. Skal ha runde under muskelen, høy profil, 350-400g 👌🏻☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IntoDust Skrevet 1. august 2016 #38177 Del Skrevet 1. august 2016 12 timer siden, Buble skrev: Jeg også!!! Om 1,5 uke 😬🙊 Hvor skal du operere? Hvor mye skal du legge inn? Hvor høy er du? Jeg er 172cm og 59kg. Skal ha runde under muskelen, høy profil, 350-400g 👌🏻☺️ På fornebu! Anatomiske, 500cc, over muskel, høy profil. Jeg er 174 høy og veier 70! Hvor skal du operere? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buble Skrevet 1. august 2016 #38178 Del Skrevet 1. august 2016 5 timer siden, IntoDust skrev: På fornebu! Anatomiske, 500cc, over muskel, høy profil. Jeg er 174 høy og veier 70! Hvor skal du operere? :D Privatsykehuset i Haugesund, men av kirurg fra Fana Medisinske ☺️ Jeg syntes det var så vanskelig å velge mellom anatomiske og runde, men vi kom vell frem til at under muskelen på meg så ville det ikke ha så mye å si. Har en del vev selv (med litt tom hud rundt etter amming). Gleeeeeder meg 😍 Hvilken tape er det som er anbefalt? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 1. august 2016 #38179 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg skal på ettårskontroll på Fornebu i morgen. Har det travelt pga fly, og fant nå ut at det ikke går flytog.. Hvor lang tid har dere brukt på kontroller/konsultasjoner? Håper de er raske, og ikke minst presise.. Stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buble Skrevet 2. august 2016 #38180 Del Skrevet 2. august 2016 Noen som vet hvordan det er med alkohol etter operasjonen? Hvor lenge må man vente før man kan ta et glass rødvin?🙊 Og vet dere hvilken tape som er best mtp finest mulig arr? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå