Gjest puselabb Skrevet 19. januar 2008 #2901 Skrevet 19. januar 2008 Noen som vet når man kan begynne å gå med vanlig bh med spiler? Er temmelig lei av sports-bh nå. På tirsdag er det 6 uker siden min opperasjon. Jeg fikk beskjed om å vente to måneder. Jo lenger du bruker sports-bh jo bedre blir resultatet. Selv om det er vanskelig å vente med å ta på fint undertøy når man har fått flotte pupper!
siliconsally Skrevet 19. januar 2008 #2902 Skrevet 19. januar 2008 Hei silicon sally og bare meg selv. Hvis alt har fungert som det skal så har dere nå fått bildene. Hei. Ja,fikk bildene! Tenkte: oii 435 (om jeg ikke husker feil) det var mye,men når jeg så på bildene var det ikke mye i det hele tatt. Passet veldig fint,og så veldig natulig ut. Flotte pupper!
siliconsally Skrevet 19. januar 2008 #2903 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Shaya! Jeg leste om deg ja. Er spent på å høre om du blir fornøyd med resultatet når hevelsen går ned. Jeg husker ikke i farta hva legen heter, men tror de har bare en dame. Det så sånn ut på infoen de sendte. Jeg bor i Trondheim så det blir heldigvis kort vei hjem. Er bare spent på hvordan det blir med to unger i huset når mamma har vondt i puppene sine. Hold med orientert:-) Klem. Hei puppesara! Har du to små ja? Hvor gamle er de? Jeg har også 2 små gutter og er veldig spent på hvordan tiden etter blir. Minstemann er 7 mnd og elstemann 2 år. Var det 4 feb du skulle ha op eller blander jeg? klem
Lillepus84 Skrevet 20. januar 2008 #2904 Skrevet 20. januar 2008 Hei nå har jeg lest hele dagboken tok noen dager det Kjempe flott dagbok forresten :D Jeg ble operert for 13dager siden å er kjempe fornøyd. Er litt forskjell på de enda da den venstre er litt mer hoven en den høyre. Imorgen skal jeg til kirurgen på 2ukers kontroll å skal bytte teip på arret for første gang Hilsen Lillepus84
inemine Skrevet 20. januar 2008 #2905 Skrevet 20. januar 2008 Er det noen som har erfaring fra Oslo Plastikkirurgi?
Lillepus84 Skrevet 20. januar 2008 #2906 Skrevet 20. januar 2008 Inemine: Har ingen erfaring fra den klinikken. Jeg opererte på volvat i fredrikstad
inemine Skrevet 20. januar 2008 #2907 Skrevet 20. januar 2008 Inemine: Har ingen erfaring fra den klinikken. Jeg opererte på volvat i fredrikstad Hvordan er formen din etter 13 dager? Gjør det vondt å bøye seg eller løfte ting? Så bra at du er fornøyd
Lillepus84 Skrevet 20. januar 2008 #2908 Skrevet 20. januar 2008 Hvordan er formen din etter 13 dager? Gjør det vondt å bøye seg eller løfte ting? Så bra at du er fornøyd Formen er veldig bra nå etter 13dager.Fra dag 4 gikk det bare oppover. Jeg lever som normalt igjen jeg nå bortsett fra trening tunge løft og tungt husarbeid venter jeg litt til med ja. Har hatt 14dager med ferie å begynner å jobbe imorgen inemine: Vurderer du og operere deg?
Lillepus84 Skrevet 20. januar 2008 #2909 Skrevet 20. januar 2008 Merker litt spreng enda når jeg reiser meg opp på morran å litt stikkinger i løpet av dagen om jeg gjør for mye.
inemine Skrevet 20. januar 2008 #2910 Skrevet 20. januar 2008 Høres jo ikke så ille ut. man hører jo så mye forskjellig om hvor lenge man skal holde seg i ro etter operasjonen. Jeg skal til konsultasjon 4.februar. Hvis det går bra, håper jeg å få operasjon uken før påsken slik at jeg har minst 14 dager å komme meg på. jobber i barnehage, så trenger vel minst 14 dager før det er lurt å begynne igjen. Hvor mye satte du inn da? Kjennes de naturlige ut, merker du stor forskjell? *nysgjerrig*
Lillepus84 Skrevet 20. januar 2008 #2911 Skrevet 20. januar 2008 Høres jo ikke så ille ut. man hører jo så mye forskjellig om hvor lenge man skal holde seg i ro etter operasjonen. Jeg skal til konsultasjon 4.februar. Hvis det går bra, håper jeg å få operasjon uken før påsken slik at jeg har minst 14 dager å komme meg på. jobber i barnehage, så trenger vel minst 14 dager før det er lurt å begynne igjen. Hvor mye satte du inn da? Kjennes de naturlige ut, merker du stor forskjell? *nysgjerrig* Jeg la inn 310cc i hver under brystmuskelen,det var veldig vondt de tre første dagene bare men da greide jeg ingen ting heller,bare å løfte armen litt gjorde vondt. De begynner å få naturlig form nå spesielt den ene den andre trenger litt mere tid på seg vil jeg tro da den er litt hard enda. Jeg fylte ikke ut en 75A før operasjon nå er jeg en 75c/d Det er nok ikke dumt med 14dager fri før du begynner å jobbe,jeg har en hektisk jobb men ståing og gåing hele dagen pluss masse løft,men slipper å løfte tungt på jobb noen uker framover.Sjefen min vet jeg har operert da han er en veldig god venn.
inemine Skrevet 20. januar 2008 #2912 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er såvidt en 75A nå, må ha innlegg for å fylle ut ordentlig :gjeiper: Ønsker meg en full B/liten C. Så lenge det ser og kjennes naturlig ut, er det egentlig ikke så nøye med størrelsen. Hvor får du arr? Jeg er ganske tynn, så tror jeg må legge under brystmuskelen som du. Har hørt at det da er best å legge det inn via snitt under armen, men jeg vil helst ha inngrepet utført via brystvorten siden jeg har et arr på på den ene fra før, så da gjør det ikke noe om de bruker det samme arret en gang til hehe. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt til sjefen min på jobben at jeg skal operere, synes det er litt flaut. Men må jo nesten ha en grunn til å få fri i en uke. Må nok manne meg opp etter at jeg har vært på konsultasjon
Lillepus84 Skrevet 20. januar 2008 #2913 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har arret i brystfolden. Jeg fikk beskjed om at det var penest å legge protesene under muskel ettersom jeg er veldig tynn i overkroppen.Så hadde jeg veldig lite brystvev.Har også et barn som ble amma i et år. Jeg er 170/50. Sjefen din trenger ikke noen grunn til at du skal ha ferie:) Blir spennene å høre etter du har vært på konsultasjons time 310cc var det maks plass hos meg. Samboeren min syns de ser store ut mens jeg kunne tenkt meg litt større
inemine Skrevet 20. januar 2008 #2914 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er 172/53, veldig tynn i overkroppen i forhold til resten. Har også veldig lite brystvev, det fikk jeg ubarmhjertig høre av kirurgen som fjernet en cyste i det ene brystet i august er vel egentlig ikke noe igjen der etter den operasjonen hehe. Høres ut som om du har fått en fin str i forhold til kroppsvekten din da samboern min er skeptisk til at jeg skal gjennomføre dette her, men jeg gjør det 100% for min egen skyld og for ingen andre. Har spart opp nok penger (endelig) og føler det er på tide. Har vært sammen med samboern i 3 år, men aldri helt naken med han (unntatt i fylla) pga komplekser. Så gleder meg til å strutte rundt uten å være flau! :D hehe.
siliconsally Skrevet 20. januar 2008 #2915 Skrevet 20. januar 2008 Hei nå har jeg lest hele dagboken tok noen dager det Kjempe flott dagbok forresten :D Jeg ble operert for 13dager siden å er kjempe fornøyd. Er litt forskjell på de enda da den venstre er litt mer hoven en den høyre. Imorgen skal jeg til kirurgen på 2ukers kontroll å skal bytte teip på arret for første gang Hilsen Lillepus84Hei lillepus84.. Grattis med nye pupper! Jeg opereres den 11 februar og gleder meg kjempemye. Skal også ha under muskel,men litt mindre enn deg (ca 290). Lurer på: har du runde eller anatomiske innlegg? Nå etter 14 dager,kan du gjøre det meste av "normale" ting,med unntak av løft? Tenker da på å løfte armene over hodet,bøye deg forover osv..? Blir alene med barna etter 14 dager og lurer fælt på hvordan det skal bli.
Lillepus84 Skrevet 20. januar 2008 #2916 Skrevet 20. januar 2008 Hei lillepus84.. Grattis med nye pupper! Jeg opereres den 11 februar og gleder meg kjempemye. Skal også ha under muskel,men litt mindre enn deg (ca 290). Lurer på: har du runde eller anatomiske innlegg? Nå etter 14 dager,kan du gjøre det meste av "normale" ting,med unntak av løft? Tenker da på å løfte armene over hodet,bøye deg forover osv..? Blir alene med barna etter 14 dager og lurer fælt på hvordan det skal bli. Jeg har runde høyprofilerte innlegg. Jeg føler at jeg kan gjøre det meste nå Har ikke hatt henda så veldig høyt enda,sliter med å strekke meg opp i de øverste skapa på kjøkkenet Hvor gamle er barna dine? 11februar går fort
Lillepus84 Skrevet 20. januar 2008 #2917 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har runde høyprofilerte innlegg. Jeg føler at jeg kan gjøre det meste nå Har ikke hatt henda så veldig høyt enda,sliter med å strekke meg opp i de øverste skapa på kjøkkenet Hvor gamle er barna dine? 11februar går fort Ser nå at du har to små på 2år og en på 7mnd. Man skal vel helst ikke løfte over 10kg de første seks ukene står det i mine papirer. Min datter er 3år å trenger ikke bli løfta så mye.Er sambo som har løfta ho om det har vært noe. Pluss at han har levert å henta i barnehagen hver dag. Men vil tro at etter 14dager at du kan løfte opp på stellebord etc.
pie Skrevet 20. januar 2008 #2918 Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hei igjen shaya. Hvordan har helga di vært? Gjett hvem som var på konsultasjon på lørdag? Jepp, meg . Vedlig stolt av meg selv, og angrer absolutt ikke. Var ikke så ille som jeg hadde frykta. Han mente jeg burde legge inn enten 260 og 280 eller 280 og 300, men det var ikke sikkert det ble plass til det siste.. Hvilken cupstørrelse har du fått? Hvis du vet det da... Du fikk rett i at jeg fikk enda mer lyst til å operere meg, vet nesten ikke om jeg orker å vente. De mente jeg burde vente en stund med å få barn, kanskje et halvt år eller noe med å bli gravid og at det var mindre risiko for hard kapsel om jeg ikke amma.. Kunne få time før vinterferien, men da har jeg planer... Dessuten synes jeg det er synd om årets skisessong allerede skal være over. Den har jo knap begynt, og jeg er ganske glad i å gå på ski. godt med snø her jeg bor. Så aner ikke hva jeg gjør, silikon eller barn først. Det er noe med det at det ikke er sikkert man blir gravid med en gang heller, og jeg nærmer meg jo 30 år. Ja ja, det var siste nytt herfra :-) Pie Endret 20. januar 2008 av pie
Lillepus84 Skrevet 20. januar 2008 #2919 Skrevet 20. januar 2008 pie: Vi har planer om et barn til om ikke så alt for lenge.Satser på at det går bra for puppestellet mitt. Min mor har amma to barn med silikon å det har gått kjempe bra.
pie Skrevet 20. januar 2008 #2920 Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hei lillepus84 Hvor lenge siden er det du opererte da? Hvor lenge venter dere med å prøve å få barn? Fornøyd med Volvat? gikk litt lenger opp på siden og så du opererte deg der. Ble i grunnen overaska over at de sa det ikke var noe problem å få barn på konsultasjonen, da jeg har lest litt forskjellig om det på nettet. Hvor mange år har mora di hatt silikon da? Ikke problemer med kapsel i det hele tatt? Pie Endret 20. januar 2008 av pie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå