Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dere med innlegg OVER muskel, gikk dere gjennom noen droppe/synkeprosess i det hele tatt? Synes mine er veldig ulike nå, det ene er liksom mye rundere på toppen og ser høyere ut. Jo mer jeg ser på dem jo mer asymmetriske virker de :/ er 1, 5 uker gamle nå.

Ellers driver jeg og venner meg til str. Er ike direkte skuffa men ikke kjempefornøyd heller. De er en god del større enn de var, men jeg har brukt push up dag og natt på lenge jeg kan huske, så jeg er på en måte vant med medium pupper. Og nå, i sportsbh og med klær er de fortsatt bare medium.

Har nok ikke sagt farvel til push-upen jeg iallfall, haha!

Jeg har over muskel. De første 4 ukene var også mine ulike, men det er jo pga hevelsen er forskjellig. Ofte er høyre pupp mer hoven lenger pga mer bruk av høyre arm - at venstre siden får mer ro.

Jeg gikk også i push up hver dag før operasjon, og tenkte også at de var litt små den første tiden etter operasjon. Men nå -3 mnd etter er jeg superfornøyd! Runde, fine og jevnstore - og har gitt meg en fin fasong. Syns absolutt ikke de er for små nå som jeg er vant til de (tvert om egentlig, kunne gått ha vært litt mindre). Men; prøvde push up i den nye str min -og OMG!! Her snakker vi boobs altså!! :laugh::laugh::laugh:

Du blir nok fornøyd du også!

Endret av Cessa74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres ikke så bra ut :S Har du snakket med kirurgen om det? Kan være at det har dannet seg hard kapsel..

Yep. Men jeg har fått double bubble på det ene brystet. Men er ikke særlig fornøyd nå nei.. I alle fall ikke størrelsen, de så MYE større ut på 3d-bildet. Føler ikke at jeg har fått større pupper engang, og de sitter langt fra hverandre i tillegg. Fikk jo mer kløft med de gamle puppene :glare:

Tenker å sjekke med dem om jeg kan få ny operasjon etterhvert, for jeg gidder ikke gå rundt med det her :/ Ganske kjipt, siden arr og alt er blitt kjempefint og alt har vært ganske smertefritt... :frown:

Skrevet

3 mnd siden min operasjon, og de begynner å mykne nå. Mener å ha lest at det kunne ta 6-12 mnd før de mykner helt opp, men silikonpupper blir tilnærmet så myke som vanlige bryst, men litt fastere (naturligvis).

Stemmer nok det ja.. Men jeg er ikke særlig fornøyd uansett i og med jeg har fått double bubble på den ene puppen :glare: Og jeg synes de er små enda, som jeg sa rett etter operasjonen også "Hæ, det er jo ikke noe forskjell jo?!" Godt dopa ned på Oxynorm, men var jo noe sannhet i det :P Ser ut som jeg har fått lagt inn sideboobs og ikke noe annet.. :rolleyes:

Skrevet

Hei jenter! :-D

Håper det er plass til meg her. Om 6 dager legges jeg under kniven og blir en puppejente jeg også! :-D

Har ikke vært på konsultasjon enda, for jeg må reise 4 timer til klinikken, men er i gode hender!

Jeg er 21 år gammel og har en datter på snart 2 år. Nå har jeg nesten ikke pupper i det hele tatt. Har en 65a, så er ikke mye å skryte her nei ;-)

Blir å legge inn ca 400cc, så håper jeg blir fornøyd. Har stor rompe, skikkelig timeglassform og er 170cm/55kg.

Gleder meg noe helt utrolig. Dette er MIN drøm som blir virkelig :-)

Skrevet

Hei jenter! :-D

Håper det er plass til meg her. Om 6 dager legges jeg under kniven og blir en puppejente jeg også! :-D

Har ikke vært på konsultasjon enda, for jeg må reise 4 timer til klinikken, men er i gode hender!

Jeg er 21 år gammel og har en datter på snart 2 år. Nå har jeg nesten ikke pupper i det hele tatt. Har en 65a, så er ikke mye å skryte her nei ;-)

Blir å legge inn ca 400cc, så håper jeg blir fornøyd. Har stor rompe, skikkelig timeglassform og er 170cm/55kg.

Gleder meg noe helt utrolig. Dette er MIN drøm som blir virkelig :-)

Selvsagt er det plass til deg, her er alle velkomne! :Nikke:

Så spennende! Hvor skal du operere? Er det kirurgen som har kommet frem til størrelse, eller er dette noe du har funnet ut av selv? :)

Skrevet

Hvis du føler deg usikker på kirurgens anbefalninger burde du ta en tur til en annen klinikk for en second opinion. :)

Jeg vet at mange har stilt det samme spørsmålet mange ganger bakover i tråden, og de har da fått mange ulike svar. Mange sier at det ikke har noe å si, noen kjenner noen som kjenner noen som har prøvd det uten at det var noe problem. Andre igjen har fått beskjed fra kirurgen om at det er en no-no. Send klinikken din en kjapp mail for å høre, så tenker jeg du får svar. :)

Takk for svar, skal sende de en Mail å høre :-))

Skrevet

NÅ ER DET BARE TRE DAGER IGJEN TIL JEG HAR BOOBS!!! :hoppendeglad:

Ankom sivilisasjonen kjent som Østlandet for noen timer siden. Min mor bor nemlig her nede, så jeg skal være her til jeg er klar for å fly hjem igjen. Har ikke surret meg til å bestille flybillett hjem riktig enda, men jeg burde vel gjøre det snart... Tror dere det er overkommelig å skulle fly hjem helt alene etter akkurat en uke? Har aldri vært så lenge borte fra kjæresten som dette, kjenner allerede at jeg får pustebesvær. :fnise:

Dagens dumme spørsmål: Hva gjorde dere med håret på operasjonsdagen? Jeg har ganske langt hår, så det beste er liksom å få det litt unna. Tror dere det er greit å få fletta det og få det vekk med en enkel hårstrikk?

Alle mulige bagateller man skal henge seg opp i, altså. :fnise:

Hadde håret i strikk.. De flytter det om det blir i veien;-)

Det er jo veldig individuelt hvor lenge man har smerter.. Men du får jo smertestillende, så etter en uke hadde ikke det vært noe problem for meg å reist.. Er 5 dager siden operasjon, å jeg kunne godt ha reist med fly i går, for smertene er kun værst når jeg skal opp fra sengen og ned igjen. Jeg har operert under muskel (da er smertene værre enn over muskel).. Så jeg kan nesten garantere at etter en uke klarer du å reise hjem ;-) Men det må du nesten kjenne på selv.

Skrevet

Hehe ja du det er ikke lett å skal holde rede på alle her inne.. Hvordan går det nå da forresten?

Nå går det overaskene bra :-) trenger egentlig ikke smertestillende lenger nå.. Å i gårkveld klarte jeg å legge med ned i senga selv, og komme meg opp selv i morges ;-) så dette blir bare bedre og bedre :-))

Skrevet

Selvsagt er det plass til deg, her er alle velkomne! :Nikke:

Så spennende! Hvor skal du operere? Er det kirurgen som har kommet frem til størrelse, eller er dette noe du har funnet ut av selv? :)

Skal operere meg på teresklinikken i Tromsø. :-)

400cc har jeg kommet frem til selv, men kan hende jeg og kirurgen blir enige om noe annet når jeg kommer dit selvfølgelig. Men planen er minst 400cc ihverfall.

Men jeg lurer på én ting. Jeg har kun fått resept på Codaxol som smertelindring.. noen erfaringer med denne? Trodde jeg kom til å få Pinex Forte, men neida :-/

Skrevet

Skal operere meg på teresklinikken i Tromsø. :-)

400cc har jeg kommet frem til selv, men kan hende jeg og kirurgen blir enige om noe annet når jeg kommer dit selvfølgelig. Men planen er minst 400cc ihverfall.

Men jeg lurer på én ting. Jeg har kun fått resept på Codaxol som smertelindring.. noen erfaringer med denne? Trodde jeg kom til å få Pinex Forte, men neida :-/

I see. Bare husk at vi ikke har like god peiling som kirurgene, og ofte må innse at hva vi ser for oss slett ikke ville passet for vår kropp. Det trenger ikke være tilfellet for deg, men det kan være greit å forberede seg på at man kan få det svaret. :)

Jeg vil tro at du får de sterkere godsakene utdelt på klinikken, det kommer i hvert fall jeg til å gjøre. Fikk bare Hibiscrub, Paracet, Arcoxia og en annen ting jeg ikke husker navnet på i forkant. :)

Skrevet

Hadde håret i strikk.. De flytter det om det blir i veien;-)

Det er jo veldig individuelt hvor lenge man har smerter.. Men du får jo smertestillende, så etter en uke hadde ikke det vært noe problem for meg å reist.. Er 5 dager siden operasjon, å jeg kunne godt ha reist med fly i går, for smertene er kun værst når jeg skal opp fra sengen og ned igjen. Jeg har operert under muskel (da er smertene værre enn over muskel).. Så jeg kan nesten garantere at etter en uke klarer du å reise hjem ;-) Men det må du nesten kjenne på selv.

Takk! Da skal jeg få min venninne til å flette en heftig stram flette for meg, så jeg slipper at det blir så ekstremt flokete i løpet av de dagene hvor jeg ikke skal vaske det. :fnise:

Ja, skjønner selvsagt at det er veldig individuelt. Tror nok heller ikke selv det skal bli for ille. Blir bare litt satt ut av alt jeg leser på amerikanske forum, der er det liksom ikke måte på hvor store smertene blir beskrevet til, og det er liksom ikke måte på hvor handicapped de blir. :skratte:

Skrevet

I see. Bare husk at vi ikke har like god peiling som kirurgene, og ofte må innse at hva vi ser for oss slett ikke ville passet for vår kropp. Det trenger ikke være tilfellet for deg, men det kan være greit å forberede seg på at man kan få det svaret. :)

Jeg vil tro at du får de sterkere godsakene utdelt på klinikken, det kommer i hvert fall jeg til å gjøre. Fikk bare Hibiscrub, Paracet, Arcoxia og en annen ting jeg ikke husker navnet på i forkant. :)

Blir nok å bøye meg etter kg'ens tips altså :-) de har somregel alltid rett. Også krysser jeg fingrene for at jeg får litt sterkere medisiner hos sykehuset når jeg drar. Har veldig lav smerteterskel (utrolig nok ettersom jeg hadde en helt naturlig fødsel i 23 timer).

Også tenkte jeg å kjøpe meg teip i morgen. Noen tips? Jeg reagerer alltid veldig stygt på mye teiper.. blir rød, hoven, kløe og svie. Vil helst unngå det på arrene :-) noen erfaring fra folk med supersensitiv hud?

Skrevet

Jeg har forresten fått Azitromax som jeg skal ta 2 av til kvelds og 1 før jeg drar på morningen, hibiscrub og Codaxol som kan taes 1-2 tabl 3-4 ganger daglig mot smerter.

Skrevet

Blir nok å bøye meg etter kg'ens tips altså :-) de har somregel alltid rett. Også krysser jeg fingrene for at jeg får litt sterkere medisiner hos sykehuset når jeg drar. Har veldig lav smerteterskel (utrolig nok ettersom jeg hadde en helt naturlig fødsel i 23 timer).

Også tenkte jeg å kjøpe meg teip i morgen. Noen tips? Jeg reagerer alltid veldig stygt på mye teiper.. blir rød, hoven, kløe og svie. Vil helst unngå det på arrene :-) noen erfaring fra folk med supersensitiv hud?

Jeg har forresten fått Azitromax som jeg skal ta 2 av til kvelds og 1 før jeg drar på morningen, hibiscrub og Codaxol som kan taes 1-2 tabl 3-4 ganger daglig mot smerter.

Godt å høre at du er villig til å høre på PK! :tommelsmil: Det er jo så utrolig lett å se seg blind på tallene, uten at man tenker over hvor forskjellig det er fra person til person.

Jeg vil nok helt sikkert tro at du får drugs med hjem fra klinikken, tror det er vanlig prosedyre de aller fleste steder.

Det er mange som lurer på dette med tape, og mange har ulike råd. Tror jeg ville hørt på apoteket om jeg var deg. Det finnes mange forskjellige taper som er spesielt laget for sensitiv hud, og jeg vil tro at de kan finne den beste for deg. :) Det minner meg om at jeg må huske å dra på apoteket i morgen for å handle tape selv, det har jeg nemlig fullstendig glemt i farten! Merkelig nok sto det ingen verdens ting i papirene jeg fikk tilsendt.

Azitromax var den siste, den jeg også hadde glemt! Har kun fått to, som jeg skal ta kvelden før. :)

:hoppendeglad: TO DAGER IGJEN!!! :hoppendeglad:

Skrevet

Jeg har også lenge villet ha anatomiske, men på klinikken jeg var på var de liksom ikke helt for å gå for anatomiske. Jeg mener jo egentlig selv at jeg kunne hatt det, og det vil jeg jo helst også siden de skal være mest naturlige i formen..

Jeg syns det er vanskelig å vite om kirurgen virkelig synes at runde vil passe meg best, eller om han bare syns det er "lettest" å si at runde ville passe meg. :/. Føler liksom ikke at jeg kan stole helt på de, det er jo tross alt en business..

Når jeg snakket med pk og han hadde bildet på 3D skanneren sa jeg at det viktigste for meg var at set så naturlig ut. Han sa de fleste unge går for runde så de får et lite push up look, men når jeg sa jeg ikke ville at det skulle se ut som jeg hadde push up, og at jeg syntes det er finest med naturlig fall og flatere nedover sa han at anaromiske var midt i blinken og viste hvordan det ville se ut. Jeg syntes det var bedre/mer naturlig så bestemte meg da. Jeg hadde ikke så mye under, følte vel jeg hadde en fin fasong på de men ingen fyll! Han sa jeg hadde veldig bra utganspunktet til operasjon men det var også ikke mye jeg kunne putte inn siden jeg er smal :)

Jeg ville sett litt på din egen fasong/ og 3D bildene for å se hva som ser ut som det ville passet best!

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha lest om dette her, men er det noen som har snakket med kirurgen ang å sjekke brystene etter kul etter at man har tatt implantat?

Jeg vet ikke hvor jeg skal kjenne og om man i det heletatt kan kjenne selv eller om man må ta mammografi? Det er jo kjempe viktig å sjekke jevnlig selvom man er ung!! (Jeg har forresten under muskel)

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha lest om dette her, men er det noen som har snakket med kirurgen ang å sjekke brystene etter kul etter at man har tatt implantat?

Jeg vet ikke hvor jeg skal kjenne og om man i det heletatt kan kjenne selv eller om man må ta mammografi? Det er jo kjempe viktig å sjekke jevnlig selvom man er ung!! (Jeg har forresten under muskel)

Jeg husker faktisk å ha lest om dette på et eller annet tidspunkt! Dessverre er jeg nok ikke mye til hjelp, da informasjonen rett og slett har druknet i alt annet. Det er jo ikke måte på hvor mye informasjon man pløyer gjennom! :rolleyes: Det eneste jeg virkelig husker, var at det i hvert fall ikke skulle være noe problem å få gjennomført mammografi... Hør med kirurgen og gi svar videre til oss! :)

Skrevet

Så; jenter! Vil gjerne vite litt om dere :-D hvor mye skal/har dere ta/tatt? Over/under muskel? Vekt, høyde, utgangspunktet osv? : ))

Jeg er så superspent på å endelig få pupper :-) vært mange år med mobbing, blikk og kommentarer jeg endelig kan legge bak meg. Så det her blir herlig!

Skrevet

De Azitromax-greiene var ikke akkurat greie med magen min :P Jeg tok dem på kvelden og når jeg stod opp så var det rett på do.. Verste jeg har vært med på! Hahaha :fnise:

Man får jo sterkere smertestillende fra klinikken når man drar, og man kan få i etterkant også :)

Skrevet

De Azitromax-greiene var ikke akkurat greie med magen min :P Jeg tok dem på kvelden og når jeg stod opp så var det rett på do.. Verste jeg har vært med på! Hahaha :fnise:

Man får jo sterkere smertestillende fra klinikken når man drar, og man kan få i etterkant også :)

Vet hvordan det er. Har tatt de før, og lå med steeerke mageknip lenge etterpå :( viktig å spise godt samme dagen man skal ta de tror jeg.. blir nok værre å ta den siste på morningen men kun et halvt glass med vann tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...