Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei Lilletroll!

Fint du stakk innom!

Så bra at du er superfornøyd :) :) :) og at alt er som det skal!

Håper å få litt gang igjen i dette "forumet". Har vært litt lite aktivitet her i det siste. Håper det kommer flere medlemmer :)

Ha en strålende helg!

Klem CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei.

Her går det kjempebra.Er nå 2 mnd siden inngrepet og er nå ferdig med teiping av arrene.Har vært på BH shopping,for nå trenger jeg ikke den stygge sports bh'n lenger. ;)

Arrene ser veldig fine ut.Har fortsatt nesten ingen føelse i den ene brystvorten og deler av puppene.Det stikker lissom når jeg tar på der det ikke er så mye føelse.Skjønner? Kan jo ta opptil et år før den kommer helt tilbake, hvis den i hele tatt kommer helt tilbake da.Det er ikke så ille at det plager meg.Jeg er utrolig fornøyd og de ser faktisk veldig naturlig ut.De som ikke vet at jeg har tatt silikon kan ikke se det.Kjenner også at selvtilitten har steget flere hakk etter at jeg fikk pupper.Hadde jo ingen pupper fra før,så det er kanskje ikke så rart ;) Ser jo litt mere hel ut når enn har litt pupper.

Ha en fin, fin helg alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hei,hei.

Her går det kjempebra.Er nå 2 mnd siden inngrepet og er nå ferdig med teiping av arrene.Har vært på BH shopping,for nå trenger jeg ikke den stygge sports bh'n lenger. ;)

Arrene ser veldig fine ut.Har fortsatt nesten ingen føelse i den ene brystvorten og deler av puppene.Det stikker lissom når jeg tar på der det ikke er så mye føelse.Skjønner? Kan jo ta opptil et år før den kommer helt tilbake, hvis den i hele tatt kommer helt tilbake da.Det er ikke så ille at det plager meg.Jeg er utrolig fornøyd og de ser faktisk veldig naturlig ut.De som ikke vet at jeg har tatt silikon kan ikke se det.Kjenner også at selvtilitten har steget flere hakk etter at jeg fikk pupper.Hadde jo ingen pupper fra før,så det er kanskje ikke så rart ;) Ser jo litt mere hel ut når enn har litt pupper.

Ha en fin, fin helg alle sammen.  :klem:

Skjønner hva du mener. Jeg har også det noen ganger hvis jeg har hatt på meg push up. Puppene blir liksom litt numne...

Herlig å kunne shoppe nye BHer, og faktisk fylle dem ut! jeg har nok brukt en del penger på undertøy ja... Hehe!

Fint å høre at du er fornøyd med resultatet :)

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott en tråd! Midt i blinken for meg.

Håper det er i orden at jeg stiller noen spørsmål her.

Jeg har lenge ønsket silikon, men må vente et par år, da økonomien ikke tillater det nå.

Jeg har ingen barn enda, men vil gjerne legge inn silikon før jeg får barn.

Er det dumt?

Bør jeg vente til jeg har fått barn, med å legge inn silikon?

Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: hit! :0))

Takk for komplimentene :) Jeg fant ut at et slikt "forum" trengtes, og laget derfor like godt en dagbok. Er lei av trådene på hovedforumet, der andre kommer inn og sier "Du skal være fornøyd med den kroppen du har" og "Silikon er stygt/ farlig" etc., når de ikke har peiling på hva de snakker om, og ikke har evne til empati eller å sette seg inn i andres situasjon.

For å svare på spm dine....

Dersom det er lenge til du har tenkt å få barn, dvs ca 2 år etter operasjonen. synes jeg du skal gå for operasjon. Det som er viktig når du går gravid, og mens du ammer, er å bruke en god støttende BH hele tiden. Også om natten (Sports BH, f.eks.) Dette vil forhindre at brystene begynner å henge. Det er ikke farlig å amme selv om man har silikon. Dvs. det er ingen fare for at barnet får i seg silikon.

Jeg vet om flere som har hatt brystimplantater og fått barn, og de har ikke hatt noen problemer :)

Dersom det er mer du lurer på er det bare å spørre :0))

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Cee Cee!

Nå har jeg tatt meg tid til å lese hele boka di, og vil fremme ønske om å få være med i klubben. Har jo hverken kommet meg til boobieville eller hatt konsultasjon enda, men jeg drømmer om nye pupper i vinterferien neste år. Vet ikke om det lar seg gjøre, men det hadde vært fint. Vinterferien er akkurat passe lang til at jeg kan komme meg før skolen begynner. (Hvis jeg lar meg operere frdagen ferien begynner.) Og det er akkurat passe lang tid før sommerferien, og jeg begynner i sommerjobb. (Som er litt fysisk krevende. Løfting og bæring av kjøttvarer. Ikke noe over ca. 18 kg.)

Så da må jeg finne et passende tidspunkt å snakke med mannen. Sånn som situasjonen er nå, har jeg ikke penger til å punge ut kontant. Så vi får finne en luddig måte å ordne oss på. ;)

Helt til slutt...Tusen takk for et supert sted å være, hvor man ikke blir sett ned på fordi man ønsker å gjøre noe med puppene sine. Tusen takk for all infoen du har bidratt med. :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KLART du er :velkommen: !!!!!!!! :)

Bare hyggelig å få flere "medlemmer"!

Dersom du planlegger operasjon i vinterferien ville jeg ha bestilt både konsultasjon og operasjon med en gang. det kan være et par mnd ventetid på å komme til konsultasjon, og når du først kommer på konsultasjon kan det være ventetid på operasjon. Bestill hos 3 forskjellige klinikker/ kirurger. (Men siden du har lest hele boken, så vet du jo dette.. hehe!) Ved å være tidlig ute, er det stor sjangse for at det er ledig operasjonstime akkurat den dagen du ønsker.

Etter konsultasjonene må du vurdere hvem du vil velge, og klansellere de to andre. Det er ingen problem. Jeg bestilte både operasjonsdag og konsultasjon samtidig. Jeg fikk opersjonsdag 14 dager etter konsultasjonen.

En konsultasjon kan koste mellom 5-700 kr (så vidt jeg vet), men det er verdt å bruke de pengene, selv om du ikke får dem refundert hos dem du ikke velger.

Du vil være i fin form til sommerjobben hvis du opererer i februar :)

Tusen takk for alle komplimentene, jeg gjør så godt jeg kan :sjenert:

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at jeg får være med. :-D

Det er helt sikkert lurt å gjøre noe med det nå. Bestille time til konsultasjon altså. Må bare karre meg gjennom en eksamen først. Tar et veldig intgensivt kurs i 2mx, og fikk nylig vite at jeg skal ha eksamen. Grøss....

Må snakke litt, eller smiske, med mannen også. Det er ventet en lønnsforhøyelse for hans del på nyåret. En rimelig stor en. :sjarmor:

Må tyte litt til her... Har nemlig funnet bilder av noen bryster som jeg liker godt. Mange vil kanskje si at jeg er grådig som vil ha sånne men here goes...Boobies som Saeria liker, og kunne tenkt å få seg...størrelsesmessig hvertfall: http://www.justbreastimplants.com/gallery/set12.htm

http://www.implantinfo.com/photocenter/vis.../223/index.html

http://www.implantinfo.com/photocenter/vis.../07c/index.html

Akkurat nå har jeg en størrelse 65DD, som faktisk IKKE er stort i det hele tatt. Ca. en mannehåndfull, eller litt mer enn en Saeriahåndfull....og jeg har ikke spesielt store hender, nei. ;)

Og Cee Cee du er flink til å legge ut info. Har lagt mye av det i favorittmappa mi.

:klem:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spm dine....

Dersom det er lenge til du har tenkt å få barn, dvs ca 2 år etter operasjonen. synes jeg du skal gå for operasjon. Det som er viktig når du går gravid, og mens du ammer, er å bruke en god støttende BH hele tiden. Også om natten (Sports BH, f.eks.) Dette vil forhindre at brystene begynner å henge. Det er ikke farlig å amme selv om man har silikon. Dvs. det er ingen fare for at barnet får i seg silikon.

Jeg vet om flere som har hatt brystimplantater og fått barn, og de har ikke hatt noen problemer :)

Dersom det er mer du lurer på er det bare å spørre :0))

Klem,

CeeCee!

Nå ble jeg glad her. Tusen takk for svar. :klappe:

Mvh. Levy, som håper å få være medlem av klubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at jeg får være med. :-D

Det er helt sikkert lurt å gjøre noe med det nå. Bestille time til konsultasjon altså. Må bare karre meg gjennom en eksamen først. Tar et veldig intgensivt kurs i 2mx, og fikk nylig vite at jeg skal ha eksamen. Grøss....

Må snakke litt, eller smiske, med mannen også. Det er ventet en lønnsforhøyelse for hans del på nyåret. En rimelig stor en. :sjarmor:

Må tyte litt til her... Har nemlig funnet bilder av noen bryster som jeg liker godt. Mange vil kanskje si at jeg er grådig som vil ha sånne men here goes...Boobies som Saeria liker, og kunne tenkt å få seg...størrelsesmessig hvertfall: http://www.justbreastimplants.com/gallery/set12.htm

http://www.implantinfo.com/photocenter/vis.../223/index.html

http://www.implantinfo.com/photocenter/vis.../07c/index.html

Akkurat nå har jeg en størrelse 65DD, som faktisk IKKE er stort i det hele tatt. Ca. en mannehåndfull, eller litt mer enn en Saeriahåndfull....og jeg har ikke spesielt store hender, nei. ;)

Og Cee Cee du er flink til å legge ut info. Har lagt mye av det i favorittmappa mi.

:klem:

Jepp, fine bilder!! Likte spesielt godt det nest siste! *drømme* Hehe!

Du har 65DD nå, hvor i all verden får du kjøpt BHer som passer? Må vel være på nettet det! Hehe! Jeg sliter jaffal med å finne 70- og 75D i butikkene! ÅÅååååå, Norge altså!

PS: Har du noen liker til undertøys sider du kan anbefale?

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad her. Tusen takk for svar.  :klappe:

Mvh. Levy, som håper å få være medlem av klubben!

Ja, selvfølgelig får du være med! :velkommen::):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter jaffal med å finne 70- og 75D i butikkene! ÅÅååååå, Norge altså!

PS: Har du noen liker til undertøys sider du kan anbefale?

Klem,

CeeCee!

Ja,det er så irriterende.Gledet meg såååå til og kjøpe nye bh'er,men så finner jeg jo ikke bøyle bh'er som er 75 D. Jeg har kjøpt push up bh'er i 80C jeg,for der er skålene en del større.Også har jeg sydd de sammen fremme hvis dere skjønner.Blir bra det også altså.

Har en link til en undertøys side som de selger bøyle/push up bh'er i 70D og 75D

http://www.kybele.dk/index.html Masse flott der altså. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fine bilder!! Likte spesielt godt det nest siste! *drømme* Hehe!

Du har 65DD nå, hvor i all verden får du kjøpt BHer som passer? Må vel være på nettet det! Hehe! Jeg sliter jaffal med å finne 70- og 75D i butikkene! ÅÅååååå, Norge altså!

PS: Har du noen liker til undertøys sider du kan anbefale?

Klem,

CeeCee!

Ja. De nest siste er favorittene til nå. :ler:

Du har helt rett i at det ikke er bare, bare å skaffe seg bh'er i min størrelse. Var enklere når jeg trodde jeg var 70-75B. Fikk meg nemlig målt i undertøysbutikk, og gikk ut med hakeslepp. :ler: I ettertid ser jeg jo at de bhene jeg hadde var aaaaalt for små i cupen. :flau: Vel, vel...det er nå en gang slik at så mange som opp til 80% av norske kvinner bruker feil størrelse, så jeg burde vel ikke være så veldig flau. ;)

I Bergen er det en butikk hvor jeg kan kjøpe BHer. Ikke alle de har er spess fine heller. Ellers har jeg kjøpt to på La Lina i Oslo. www.figleaves.com er jo et supert alternativ da. De har jo til og med store cupstørrelser for de som er 60 i omkrets. Dessuten har de utrolig mye pent. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Dina.

Nå har jeg atter en gang luftet temaet for typen. Han fikk lettere måpefjes når det dumpa info fra en plastisk kirurg i postkassa. Er vel det at det begynner å bli mer virkelig nå, og at det er skummelt at dama har lyst å operere seg. :ler:

Men han støtter meg, og det er jo bra. Han sier han har vanskelig for å se for seg meg med større pupper. :ler: Nå er det bare å skrape sammen penger. Ca. 31.000,- kommer herligheten til å koste. Men som jeg skjønner på dere, så er det vel verdt investeringa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare spørre: Hvordan finansierte dere puppene deres?

Mine pupper kostet 25800,- på Fornebuklinikken.

Jeg tok opp et lån til puppene mine.Med huset som pant. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så heldig å få låne mesteparten av samboern.. Vi skrev gjeldsbrev også, på oppfordring fra meg ;) Liker å ha orden på papirene. Teknisk sett eier han den ene puppen ennå, og minner meg stadig på det :ler::ler:

Klem

CC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...