Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pssst: Jessica i BB er en av de få UTEN silikon ;) Angelica derimot - har gigapupper!!

Ja, det var hun jeg mente.. Blanda visst navna der.. ser ikke så mye på det.. :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke samboern har fått noe info. Det er mange år siden han fjernet føflekken.

Okei! Takk allikevel :) Har arret forandret seg siden da, eller er de stort sett like?

Endret av CeeCee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var hun jeg mente.. Blanda visst navna der.. ser ikke så mye på det.. :) Takk!

:sjenert: Måtte bare ;) Jeg har faktisk ikke sett mer enn 30 min til sammen tror jeg - men har (desverre noenganger) klisterhjerne når det gjelder navn :sjarmor:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sånn ca får puppene den fasongen og str de kommer til å ha liksom?! Eller altså...hvor lang tid tar det før de største hevelsene etc er borte?!

Skal ut å handle brudekjole etterhvert og vil vite når jeg kan ta mål av brystet og vite at det er slik det kommer til å være når jeg gifter meg neste år!

En annen ting er at jeg er bedt på "10 år siden vi var russ" fest 3 uker etter operasjonen. Komer jeg til å gå med "Pamela" pupper da??? Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs litt om du skal ha implantatene over eller under muskelen. Den veste hevelsen går over etter noen uker, men det tar noen måneder før brystene får sin endelige form. Særlig de som legger implantatene under muskelen, så vil brystet være "top high" i begynnelsen, men når musklene slapper av og får strukket seg litt, så synker de i riktig posisjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm ja det var det da. Jeg husker bare at han sa "du egner deg bare for ....muskelen" men om det var over eller under klarer jeg rett å slett ikke å huske. Hmmmmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke under armene nei. Arret blir under brystet....mener han påsto det ikke var så vanlig i Norge å legge inn via armhulen.....så da var det kanskje over da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mange som har kompetansen nei...hvis du har lite brystvev, så kan det hende du skal ha under. Hvis ikke er over vanligst.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ammet 2 barn og veier idag 15 kg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid med nr 2 sommern 2004 :D (Og for moro skyld kan jeg legge på det jeg veide på slutten med baby i magen - isåfall veier jeg 32kg mindre enn jeg gjorde for nøyaktig 1 år siden...ha ha ha)

Med det i bakhodet...ja jeg har nok brystvev skulle jeg tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har nok brystvev,så vil jeg tro at de legger over.

Jeg la over og jeg var ikke spesielt hoven etterpå.Jeg var mest hoven mellom puppene jeg. :)

De jeg vet om som har lagt under brystmuskelen, har også snittet under puppen og ikke via armhulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger de nok over. De kan legge under muskelen selv om de går inn under puppen, men det er...(for de som har kunnskapen) mer praktisk å gå inn via armhulen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Da er den store dagen fredag. Endte opp med runde implanter på 850 ml som eventuellt skal overfylles hvis det er mer plass. De skal være høy profil og være over muskelen. Legen virker kjempeflink og jeg er sikker på at jeg er i gode hender. Takk for alle svarene, mange av de var kjempefine, spesielt rådene fra Saeria og Cee Cee. Ønsk meg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og Cee cee :)

Jeg tok operasjon for 3 uker siden i dag, jeg tok 350 ml over muskelen. Jeg skulle egentlig ha 400 ml men kirurgen sa etter operasjonen at det ikke var plass til mere enn 350... Hadde du også fått beskjed om noe som dette Ceecee ?

Jeg ble self. litt skuffa.. forhevelsen begynner jo virkelig gå ned her hehe ;)

Jeg har very high profile implanter, og jeg hadde 75 B før jeg opererte meg :)

Nå har jeg lyst på litt større igjen... huff ! Opererte meg i Bergen på Eurocosmetics klinikk :) De var kjempehyggelige alle sammen, jeg reiste fra Stavanger så var på hotell i et par dager :) Jeg og en venninne opererte oss sammen, det var litt deilig , at begge hadde "led" like mye :)hihi........

Nå gleder jeg meg bare til å få av meg den her helsikes sports bhen, begynner bli litt lei her og brystvortene mine er litt såre ;)

Klem fra Jeanette :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen

Da er det 4 dager siden opperasjonen. Jeg fikk 870 ml runde høy profil implanter over muskelen. Fikk 850 ml implanter som legen overfylte med 20 ml. Reiste hjem fra Stockholm på lørdag. Opperasjonen gikk kjempe bra og resultatet ble vellykket.

Men etter opperasjonen føltes det som jeg hadde et tonn med murstein oppå brystet mitt, og det brystet føles utrolig stramt ut. Hadde så utrolig vondt i brystene! Hadde aldri trodd det skulle være så vondt. Jeg har nesten ikke fått sovet godt etter fredag, først nå de siste to dagene jeg har sovet greit. Gikk på smertestillende frem til i går. De er så utrolig svære, hadde ikke trodd de skulle se så store ut, men hevelsen kommer til å gå ned en del. Gleder meg sånn til å kunne dra å shoppe. Har vært så tørst hele tiden også, aldri drukket så mye vann i heel mitt liv.. Blir så deilig når jeg kommer gjennom første uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, alle sammen

Da er det 4 dager siden opperasjonen. Jeg fikk 870 ml runde høy profil implanter over muskelen. Fikk 850 ml implanter som legen overfylte med 20 ml. Reiste hjem fra Stockholm på lørdag. Opperasjonen gikk kjempe bra og resultatet ble vellykket.

Men etter opperasjonen føltes det som jeg hadde et tonn med murstein oppå brystet mitt, og det brystet føles utrolig stramt ut.  Hadde så utrolig vondt i brystene! Hadde aldri trodd det skulle være så vondt. Jeg har nesten ikke fått sovet godt etter fredag, først nå de siste to dagene jeg har sovet greit. Gikk på smertestillende frem til i går. De er så utrolig svære, hadde ikke trodd de skulle se så store ut, men hevelsen kommer til å gå ned en del. Gleder meg sånn til å kunne dra å shoppe. Har vært så tørst hele tiden også, aldri drukket så mye vann i heel mitt liv.. Blir så deilig når jeg kommer gjennom første uken...

halla !! gratulerer !!! ja lan virkeligt tenkemeg de er overfylte til randen nå ;)))

fatter ikke at noen har plass til 870 ml jeg ;) ! Hva brukte du i bh str før operasjonen da ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeanby,

Jeg hadde en stor C frø før, men hadde før det igjen gått ned en del i vekt og da brukte jeg dobbel D. Synes de er ekstremt tunge nå og at de ser skikkelig store ut lissom. Jeg er også lei av spotsbh'en, så lei av å bruke den hele døgnet... Ellers begynner ting å bli bedre. Hvordan går det med deg da?

Klem Bettina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange ukene til det er min tur...woohoo....

Har bare ett spørsmål. Har fått vite at jeg skal gå i sportsbh med mye støtte de første 4 ukene. Etter 1 uke kan jeg ta av den jeg får på klinikken og ta på en jeg kjøper selv har de sagt.

Jeg skal på "10 år siden vi var russ" reunion 3 uker etter operasjonen (kommer vel til å ha de giga puppene....litt pinlig) og trenger derfor en sportsbh som både støtter puppene bra - OG ser litt pen ut sånn at jeg ikke må gå med høyhalset pologenser!

Noen tips....anyone?!

(Jeg har alltid handlet billige bh'er/sportsbher på H&M fordi jeg ikke har trengt noe særlig støtte....men nå trenger jeg vel skikkelige saker.)

Men hvordan VET jeg hvilken som støtter bra nok?? (I følge klinikkens sandard altså.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bettina ;)

Okei, ja det går kjempebra nå :) Jeg har hatt sex med de nå og alt , sports bhen skal vel av om 2 uker nå :) jippi !!! gleder meg. :) jeg har sikkert ikke lov å prøve b her, men det har jeg selfølgelig gjort... ;) Passet 80 C og 75 D. :)

Jeg er fornøyd, jeg kjenner ikke noe til at de er blitt "tyngre", det føles naturlig :)

Jeg gleder meg sånn til å begynne å trene igjen .. jeg trener 5 ganger i uka som regel, og 0 trening har gått ut over vekta hehe... no good ;o)

Klem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...