Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen anelse. Skulle jeg gjette (og det er helt "uten fakta å bakke det opp med") ville jeg gjettet ihvertfall F kanskje enda mere...... (Tror jeg får en stor C med mine "i overkant av 300" nemlig......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg lurer litt på om du !are for real" eller om du bare prøver å "tulle med oss".

For alle disse spørsmålene forstår jeg ikke helt at du ikke har diskutert allerede med din kirurg.....

Ikk meningen å tråkke på noen tær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er synes det er veldig lurt å dobbeltsjekke alt, er så veldig mye som kan gå galt... Vil ikke bare høre fra legen. Så føler jeg det er ganske fint å kunne høre med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at du ikke kan ligge på magen. Tro meg! Neten 2 kg pupp som er under påvirkning av tyngdekreftene er ikke bra for ryggen. Det er folk med mindre pupper som har fått innvilget brystreduksjonsoperasjon med mindre å bære på fordi de sliter med rygg og nakkeplager. Pluss på det du har av pupp fra før og du er oppe i ca 2 kg.

Men det er ikke min helse, så du får gjøre hva du vil.

Du må nok garanter på spesialbutikk for å få BH. Prøv La Lina i Oslo.

Vil også råde deg til å diskutere alt med kirurgen din. Hvem skal operere deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet en klinikk i Stockholm som skal utføre opperasjonen. Har ikke lyst til å legge ut navnet på legen.. Takk for tipset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skjønner at det vil se helt annerledes ut på deg ikke sant?????

HELT annerledes også.

Dama på bildet er 180 høy.....og veier nesten 80kg!!

For å få så store puppe i forhold til kroppen din må du ha myyyye mindre innlegg.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de kommer til å se så mye større ut, kanskje litt. Hun er jo omtrent bare 10 cm høyere enn meg. Vil ikke ha noe særlig større enn det egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig du får god info av kirurgen din FØR operasjonen. For hvis du tror at så store implnatater ikke vil se særlig annerledes ut på noen som veier 30kg mindre og er 15 cm lavere så tror jeg du vil få deg en stooooor overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer kanskje til å se annerledes ut, men tror det ikke kan bli sånn all verden da, synes du er litt negativ. Er ikke krise hvis de blir litt større

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ...nei for all del du gjør som du vil.....jeg prøver bare å få deg til å innse og forstå noen enkle fakta - sånn at du vet hva du går til- men det virker ikke som du helt skjønner det likevel. For du kan jo prøve å ringe til en norsk klinikk feks Colosseum eller Fornebu og snakke med dem. Spør feks om hvor stor forskjell det er på de puppene på en 180cm og 80kg kropp og din.......

Men jeg er ferdig med å prøve å "være grei" mot deg tror jeg......dette er jo som å pisse i motvind....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det ringer liksom en bråte bjeller hos meg og. Likevel følte jeg liksom et visst behov for å "pørve å si noe" i tilfelle det skulle være for real.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig du får god info av kirurgen din FØR operasjonen. For hvis du tror at så store implnatater ikke vil se særlig annerledes ut på noen som veier 30kg mindre og er 15 cm lavere så tror jeg du vil få deg en stooooor overraskelse.

Det er det jeg også tenkte, når jeg så bildene. Jeg er bare 1,60 og veier nesten 20 kg mindre en den dama, og på meg ville 800cc blitt sinnsykt stort.

Ikke heng deg opp i damas etter størrelse. Amerikanske og europeiske bh størrelser er to totalt forskjellige ting!

Tenk på Aylar. Hun hadde store innlegg og slet med store smerter som førte til at hun måtte fjerne de. Innleggene var for store for kroppen hennes. Kroppen klarte ikke tilpasse seg.

Når en tar ut innlegg og særlig store, så blir ikke resultatet pent. En må ofte gjennom flere operasjoner for å få en fin fasong på de igjen. Det er ikke det at jeg ikke unner deg pupper, jeg ønsker bare at du ser realiteten i det du holder på å gjøre.

Du er ei vever jente, og det kan synes bort i mot uansvarlig av en lege å putte inn så masse silikon i kroppen din. Jeg tviler på at det er så mange norske leger som ville gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff CeeCee det hørtes ikke noe moro ut. Hvorfor ville ikke den opprinnelige kirurgen fixe det?! Hvor lenge etter operasjon merker man dette? Og er det sånn at man da får det ved hver gang? Dvs hvis min mageoperasjon nå gikk fint....er det sånn at jeg plutselig kan få sånne arr ved min brystoperasjon da???

Det er nå 4 uker siden min mini-mageplastikk og jeg er foreløpig super happy! Arret er blyanstrek tynt og ser ut som det gror kjempe bra - dessuten har jeg ikke hatt vondt et minutt engang! Ett døgn etter operasjonen tok jeg 2 paracet fordi det var litt ømt - bortsett fra det har jeg ikke tatt noe smertestillende og er litt stolt må jeg si!

Det var absolutt ikke avskrekkende og jeg har nå time 3 april til brystforstørring også! Gleder meg!!!!

Forå være helt ærlig så hadde jeg ikke hørt noe om risikoen for å få disse arrene før etter at det hadde skjedd med meg.. Jeg vet derfor svært lite om det. har nå vært uten internet i flere uker og har ikke fått sjekket noe særlig om det. men som jeg forsto kan man aldri vite... Hadde jeg vært deg hadde jeg spurt min kirurg. Dersom han ikke har noe godt svar til deg, ville jeg vært skeptisk til å la han operere meg. Spør om han har erfaring med dette, og hva han eventuelt ville gjort dersom du endte opp med slike arr. dersom han bare avfeier deg, ta det alvorlig.. Du kan jo risikere å ende opp som meg.. utne noe sted å gå og uten å få hjelp.

Fortell oss hva han sier!

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: Ikke gi deg CeeCee. Ring rundt overalt. Til alle klinikkene i gulesider.no

Samboern min har hypertrofisk arrdannelse. Han skulle fjerne en liten føflekk midt på brystkassa, og endte opp med et stort arr med ujevn overflate. Han fikk beskjed om at huden hans var av en sådan art at det kunne skje. Andre steder har han helt vanlige arr. Rare greier. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Ikke gi deg CeeCee. Ring rundt overalt. Til alle klinikkene i gulesider.no

Samboern min har hypertrofisk arrdannelse. Han skulle fjerne en liten føflekk midt på brystkassa, og endte opp med et stort arr med ujevn overflate. Han fikk beskjed om at huden hans var av en sådan art at det kunne skje. Andre steder har han helt vanlige arr. Rare greier. :klø:

Takk skal du ha :D Fikk mannen din beskjed om at det var noen behandling for disse utenom sprøyter?

CeeCee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg funnet en link til en som har tatt noe av det samme som jeg ønsker

http://www.justbreastimplants.com/Revis/Revis_set29.htm

Hei Bettina22

jeg var inne på linken du gav, og denne damens BH str er 80DDD i europeiske størrelser. Jeg forstår at du vil ha store bryster, men jeg tror du har misforstått litt dette med gram og milliliter. Hvis du ser på Big Brother har du sikkert sett Jessica. Greit, hun er nok lavere enn deg, men jeg vil tippe dere har samme kroppsbyging sånn ca. Jeg tipper også at hun har rundt 500/550 gr. ALLE kan se at hun har fake, selv om hun ikke går i bikini. Dersom du velger 850 gr, vil alle garantert se at du har silikon, med eller uten klær. Jeg vil tro du kommer til å ende opp med å se ut som Jordan (Katie Price) http://images.google.com/images?q=katie+price

Eller større...

Dersom du velger disse implantatene må du også regne med å få oppmerksomhet rettet mot deg når som helst og hvor som helst. Ikke all oppmerksomheten du får vil være positiv, heller tvert om... Jeg vil ikke ødelegge gleden din, men jeg vil bare at du skal være klar over dette og være forberedt på det.

Det er noen spørsmål som stadig dukker opp mens jeg skriver dette innlegget til deg. Jeg spør deg, og du bør spørre deg selv: Hvorfor ønsker du så store bryst? Kan du leve med all opperksomheten du vil få, både den positive OG den negative? Vil du bli enda mer selvbevisst med så store bryst?

Ja, de store implantatene vil hindre deg i dagliglivet, trening og andre aktiviteter, soving (Jessica i BB sier hun ikke kan sove på magen lenger, Aylar sa hun ikke kunne sove på magen)... Du kan også ende opp med rygg og nakkeproblemer, Hvor mange lekre BHer med god støtte finnes det i 70/75DDD og oppover egentlig? Når du skal trene må du ha på deg to sportsBHer oppå hverandre. Du må sove med BH for at brystene ikke skal begynne å henge.. Jeg kan ramse opp mange ting som det er viktig at du tenker over.. Det er ikke bare-bare med store bryster....

Hva hvis du skal søke en ny jobb f.eks.? Hvilket inntrykk tror du som setter seg hos dem? Vi vet jo alle at førsteintrykket er viktig...

Dette er alle ting du må tenke godt gjennom før du går til det skrittet å ta denne operasjonen...

Jeg har selv silikon. Jeg er 168 og ca 52-53 kg. Jeg gikk fra 75AA til en full 75C med 290 gr. Nå ønsker jeg 450gr som mest sannsynlig vil ta meg til en full D cup.

Hilsen

CeeCee

Endret av CeeCee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...