Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Håper det bedrer seg til tirsdag. Det gjør det nok sikkert. :)

Ja, jeg kutta ut arkeologien. Det var forsåvidt et interessant fag, men jobbmulighetene er lik null. Det har seg nemlig slik at på 90 tallet så kom det er bølge med ferdigutdannede arkeologistudenter, og de overtok hver eneste ledige jobb. Utskiftningene i yrket er minimale, så å få jobb innen det feltet er nærmest en utopi.

Men nå har jeg altså havnet på det jeg tenkte på da jeg var 17, nemlig bioingeniør. :-D

Hva var det du drev med nå igjen?

Og når det gjelder pupper. Forhåpentligvis er det min tur å ordne de om ikke så alt for lenge. Jeg har ingen barn enda, og det blir ikke aktuelt før om noen år. Hvis vi velger å få barn.

Jeg har ikke bittesmå bryster, heller ikke store. Jeg er et sted midt i mellom. Bruker størrelse 65DD, og jeg vet det høres kjempestort ut. Realiteten er at de faktisk ikke er mer enn litt over en håndfull. ;)

Jeg er en sånn "raring" som synes små eller større bryster er pent på hver sin måte. Mine sånn midt i mellom/pupper i ingenmannsland synes jeg ikke er så stas. ;) Ikke på meg hvertfall.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det bedrer seg til tirsdag. Det gjør det nok sikkert. :)

Ja, jeg kutta ut arkeologien. Det var forsåvidt et interessant fag, men jobbmulighetene er lik null. Det har seg nemlig slik at på 90 tallet så kom det er bølge med ferdigutdannede arkeologistudenter, og de overtok hver eneste ledige jobb. Utskiftningene i yrket er minimale, så å få jobb innen det feltet er nærmest en utopi.

Men nå har jeg altså havnet på det jeg tenkte på da jeg var 17, nemlig bioingeniør. :-D

Hva var det du drev med nå igjen?

Og når det gjelder pupper. Forhåpentligvis er det min tur å ordne de om ikke så alt for lenge. Jeg har ingen barn enda, og det blir ikke aktuelt før om noen år. Hvis vi velger å få barn.

Jeg har ikke bittesmå bryster, heller ikke store. Jeg er et sted midt i mellom. Bruker størrelse 65DD, og jeg vet det høres kjempestort ut. Realiteten er at de faktisk ikke er mer enn litt over en håndfull. ;)

Jeg er en sånn "raring" som synes små eller større bryster er pent på hver sin måte. Mine sånn midt i mellom/pupper i ingenmannsland synes jeg ikke er så stas. ;) Ikke på meg hvertfall.

Jeg begynte først på psykologi studiet, men det var bare fordi jeg ikke kom inn på arkeologi. Dvs jeg kom inn 14 dager etter at jeg hadde begynt på psykologi. Da gadd jeg ikke å bytte igjen....

Tok grunnfag psykologi, og så ble jeg gravid.

Da fant jeg ut at jeg ville ta en kortere utdannelse, og begynte på teknisk fagskole. Der gjorde jeg det veldig bra, og fikk lærlingeplass i statoil.

Ble fast ansatt etterpå, og stortrives i jobben min som prosessteknikker...

Vi har også bioingeniører ansatt hos oss. Inget dumt valg du har gjort!! Arb.markedet skriker etter ingeniører!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosessteknikker? Høres spennende ut. Hva er det du gjør sånn rent fysisk?

Så Statoil har bioingeniører? Det visste jeg ikke. Takk for opplysningen. Det kan jo hende at de trenger noen om en 3 års tid. :sjarmor:

Jeg er godt fornøyd med valget mitt, selv om bioingeniør er Norges desidert dårligst betalte ingeniøryrke. Men sånn er det når det er en utdannelse som ligger mellom teknisk sektor og helsesektoren.

Det viktigste er uansett at en trives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosessteknikker? Høres spennende ut. Hva er det du gjør sånn rent fysisk?

Så Statoil har bioingeniører? Det visste jeg ikke. Takk for opplysningen. Det kan jo hende at de trenger noen om en 3 års tid. :sjarmor:

Jeg er godt fornøyd med valget mitt, selv om bioingeniør er Norges desidert dårligst betalte ingeniøryrke. Men sånn er det når det er en utdannelse som ligger mellom teknisk sektor og helsesektoren.

Det viktigste er uansett at en trives.

Vi har bioingeniører som har med renseanleggene våres å gjøre... Det er nok ikke dårlig betalt hos oss...

Vi veksler mellom å sitte i et kontrollrom å styre anleggene, og være ute å etterse/passe på alt utstyr ut...++++++++++ Vi gjør mye mer også, men det tar for lang tid og for komplisert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på disse inleggene som jeg har fått... De heter mentor smooth round moderate profile saline.. Noen som vet hva som er forskjell på dem og mentor smooth round high profile saline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet. :-D

Forøvrig så må jeg si at Mentor er en av to godkjente implantatprodusenter i USA, så det var godt å høre at du fikk de.

De som er moderate er flatere og bredere enn high profile som er smalere og høyere. Generelt skal det større implantater til for å få samme resultat som med mindre high profile implantater, men ikke alle passer high profile. De som har bredere bryster vil jeg nok tro får bedre resultat med moderat profile. De som har smalere bryster og gjerne en smalere/mindre omkrets på overkroppen vil nok ha bedre utbytte av high profile implantatene.

Her kan du se bilder og forklaring. Dette er Mentors implantater: http://www.justbreastimplants.com/implants...r_hp_saline.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Saeria!

Jeg fant en mentor side som viste de implantatene jeg har. Blir puppene mine sånn, kan jeg si meg fornøyd. Akkurat nå ser de helt forferdelige ut! Har ingen blåmerker, men det er liksom ingen fin fasong på dem! Veldig hoven i sidene, og de er spisse. Om du skjønner?

Nå begynner tabellettene å virke litt.... Men jeg må fremdeles ta det med knusende ro, ellers får jeg like vondt....

Tror det kommer til å ta lang tid før jeg blir i form igjen. Kjennes ihvertfall sånn ut!!

Godt å ha deg her Saeria, du svarer ganske kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok regner med en 10 dagers tid før du er omtrentlig tilbake i god form. Sånn er det bare når en legger under muskelen.

Godt å høre at tablettene virker. Du får ta tiden til hjelp og slappe av frem mot avtalen med legen på tirsdag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Har vært borte i helgen og ikke fått lest før nå. Så trist at du har så vondt da McSnurp :klem: Ikke noe moro. Håperdet går over snart altså.

Jeg hadde jo endel vondt i starten men ikke mere enn at jeg nesten ikke trengte ta noen piller (mere enn 2 paracet om dagen) og det føltes som skikkelig melkespreng.....men jeg mener jeg har hørt at det kan være vondere under musklene ja.

Jeg syns heller ikke mine var noe store da jeg tittet på dem etter operasjonen. Syns fortsatt ikke det men trives godt m str. For de passer til kroppen og er runde og faste ;)

Mine var mye mere struttende rett etter operasjonen enn de er nå - dine "slepper seg" sikkert også ned etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Har vært borte i helgen og ikke fått lest før nå. Så trist at du har så vondt da McSnurp :klem: Ikke noe moro. Håperdet går over snart altså.

Jeg hadde jo endel vondt i starten men ikke mere enn at jeg nesten ikke trengte ta noen piller (mere enn 2 paracet om dagen) og det føltes som skikkelig melkespreng.....men jeg mener jeg har hørt at det kan være vondere under musklene ja.

Jeg syns heller ikke mine var noe store da jeg tittet på dem etter operasjonen. Syns fortsatt ikke det men trives godt m str. For de passer til kroppen og er runde og faste ;)

Mine var mye mere struttende rett etter operasjonen enn de er nå  - dine "slepper seg" sikkert også ned etterhvert :)

Heisann!!

Det begynner heldigvis å gå litt bedre nå, men har fortsatt veldig stikkende smerter i brystene når jeg gjør noe... Tar litt smertestillende, men de hjelper ikke sånn veldig mye.

Kjøpte selvfølgelig altfor liten bh (75B), så nå kjøpte jeg en 80B(Pris:400kr :grine: ) og den sitter som klistret den også.... Er veldig hoven på sidene, men tror ikke brystene er så hovne..

Det som er like gale er at jeg har spent skuldrene og nakken så sinnsykt at jeg verker nesten mer der enn i området rundt puppene. Prøver å slappe av, men det er ikke så enkelt...

Håper de slepper seg puppene mine også, for de var ikke så pene nå akkurat. Stein harde er de også... Var dine det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk ikke mine var harde mer enn de aller første 2-3 dagene. (Du kan se mine innlegg fra rett eter operasjonen hvor jeg lurte på om jeg bare innbilte meg at de ikke var hovne og jegh adde flax - eller om de bare var det uten at jeg skjønte det ;) ) De var nok ikke det....de er mykere nå da men var aldri særlig harde...

Men vi to er jo operert på helt ulike måter så vi kan kanskje ikke sammenlikne helt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lusker bare innom for å ønske deg lykke til med timen hos legen i morgen, McSnurp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lusker bare innom for å ønske deg lykke til med timen hos legen i morgen, McSnurp. :)

Takk for det Saeria!

Håper ikke han har tenkt å trykke så mye på dem!! :grine:

Jeg har time kl 0815, og vi har ca 1t og 20 min kjøring!! :sur: Må jo opp før fuglene fiser!!

Jeg var rett og slett for omtåket til å spørre om en senere time når jeg gikk derfra på fredag. Hadde mer enn nok med å holde meg på beina, og kjempe mot å spy!!

Kommer med referat i morgen kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

DA har jeg vært til etter kontroll!

Prof. Salemark var meget fornøyd med arbeidet sitt ;)

Han fjernet tapen over brystene mine, men den under måtte jeg ha på en uke til. Sportbh`n måtte være på dag og natt i 14dager, fikk bare lov til å ta den av når jeg skulle dusje :forvirret: Men den strammer vel mindre etterhvert som hevelsen går ned.... Han sa nemlig at de kom til å bli litt mindre :sur:

Sømmene under armene så veldig fine og tynne ut. Ca 3cm lange. De var lagt i folden nesten midt under armen der det rynker seg allikevel:) Så da blir det helt usynlig!!!

Saeria: Han skal visst slutte på FMS nå snart. For han snakket om etterkontrollen om 6 mnd og at han ikke var der mer da, men at jeg bare kunne ringe hvis det oppstod noen problemer.... Han mente at hvis alt var i orden trengte jeg ikke å komme på den kontrollen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han skal tilbake til brannskadeavdelingen som han har jobbet masse på?

Flott å høre at alt ser bra ut. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje han skal tilbake til brannskadeavdelingen som han har jobbet masse på?

Flott å høre at alt ser bra ut. :klem:

Ja, det kan godt hende.... Han skal vel ikke pensjonere seg? Vet ikke hvor gammel han er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...