Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

*************************************************************

Lykke til med operasjonene LYKKETROLLET og LILLELOVLI!!!!!!!

*************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvordan kan man melde seg inn i msn din? Jeg vil gjerne se før og etter bilder! Skal opereres om en uke snart. Og er enda usikker på størrelsen jeg ønsker. Blir uten internett nå . Helt til etter operasjonen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! der var du jo! :)

Fint å se deg igjen!

Man går på MSN sin hjemmeside. Der klikker man på gruppe, og så på opprett din egen gruppe.

klem,

CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, ser nå at du blir uten internett... Send email adressen din via PM til meg, så skal jeg sende deg en invitasjon med en gang.

Klem CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert i går av Jan Frøyen på Fornebuklinikken.Tross hva noen har sagt om han syns jeg han var hyggelig,og har bare positive opplevelser med FK så langt!

Men det eneste dumme, var at jeg hadde ikke plass til mer enn 180 g i hvert bryst...men de ser veldig store ut uansett.ihvertfall nå som alt er hovnet opp!

Takker for mange gode tips, jeg leste gjennom hele dagboken din ceecee før jeg bestemte meg..nå føler jeg at jeg vet det meste!

På FK får man en støtte-BH der,istedet for at man må kjøpe en selv.Men jeg syns ikke de gir noe særlig støtte,jeg må holde armen under brystene når jeg går så det ikke skal gjøre så vondt!Må man det må den BHen dere har brukt også?fra Triumph?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert i går av Jan Frøyen på Fornebuklinikken.Tross hva noen har sagt om han syns jeg han var hyggelig,og har bare positive opplevelser med FK så langt!

Men det eneste dumme, var at jeg hadde ikke plass til mer enn 180 g i hvert bryst...men de ser veldig store ut uansett.ihvertfall nå som alt er hovnet opp!

Takker for mange gode tips, jeg leste gjennom hele dagboken din ceecee før jeg bestemte meg..nå føler jeg at jeg vet det meste!

På FK får man en støtte-BH der,istedet for at man må kjøpe en selv.Men jeg syns ikke de gir noe særlig støtte,jeg må holde armen under brystene når jeg går så det ikke skal gjøre så vondt!Må man det må den BHen dere har brukt også?fra Triumph?

:dagensrose: :blomst: **GRATULERER** og vellkommen til Boobieville!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, jeg har også hørt mye rart om Dr. Frøyen...

Kan ikke huske at jeg måtte gå og holde på dem for at det ikke skulle gjøre vondt.. Men jeg gjorde det likevel hehehehe! Måtte jo kjenne! Knis!

Kanskje du bør ta en tlf til ham og spørre. Better safe than sorry... Alltid ring din PK (Plastiske Kirurg) hvis det er noe du lurer på!

Jeg er kjempeglad på dine vegne!!!!! Kos deg me dine nye fordeler! Og hold oss oppdatert!!!!!!

Klem CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en (tidligere) altfor stor bh i skuffen, en 75B, og nå tok jeg den på utenpå støtte-BHen. Da gjorde det ikke vondt lenger!Men jeg syns jeg ser ut som Barbie selv om jeg da bare har en B. Å,jeg gleder meg til å gå i bikini og undertøy uten innlegg og tull! Jeg skal gå med undertøy i det tynneste stoffet jeg finner!Hehe...

Mitt tips til alle som skal opereres:søk på internett, feks kvasir eller google, på klinikkens navn og kirurgens navn. Da får du vite om mange bra og dårlige ting...Jeg søkte også her på kvinneguidens forum, og fant mange kvinners erfaringer med både fornebuklinikken og jan frøyen!noen bra,noen dårlige..

wow,jammen bra at jeg vet at struttepuppene jeg har nå legger seg ned etterhvert...idag gjør det ikke så vondt, men igår kveld var det ille!Det føltes som om noen hadde fylt puppene mine til randen med gråstein. au-au.holdte på å besvime en gang jeg skulle reise meg opp. Heldigvis er det bedre idag! Har kanskje noe å gjøre med at jeg nettopp har spist sterke smertestillende+paracet..

Lykketrolle, hvis du får sjekket internett før du skal opereres; lykke til! Du er i gode hender på Fornebuklinikken, de er kjempeflinke og hyggelige!Og så er det finere der enn hjemme hos meg...Du blir operert i et slott..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cee Cee, da er vi her igjen..... Har hatt en lang og krevende eksamensperiode, men er ferdig nå..... Hyggelig å høre fra deg....håper allt er fint.

Jeg ser det er flere som har/skal operere her. Spennende....Fikk lyst til å si til Lilleloveli at slik hadde jeg det og, med trangen til å holde puppene på plass de første dagene. Jeg følte de datt ned hvis jeg ikke holdt dem. Tror ikke det har noe med bh- en å gjøre. Fint at allt har gått bra, utrolig spennende å vente på resultatet (når hevelsen går ned).....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er en spennende tid nå!følelsen av at tyngekraften drar på puppene får jeg hver gang jeg reiser meg opp,så jeg må holde dem forat det ikke skal gjøre så vondt.Har de over muskelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

******************

TIL ALLE MEDLEMMER

******************

Dere har alle mottatt en privat melding fra meg om et SUPERT (kan ikke si det høyt nok!! :0) forum! (Les PM i tillegg til denne informasjonen)

Det er absolutt verdt et besøk!! Det er så avslappet og god stemning der og dere blir fort kjent med jentene. de er kjempekoslige alle sammen! Der kan vi snakke om alt, og ingenting, og BF selvfølgelig! Disse jentene har peiling altså!

Ja, dere må registrere dere, men det tar bare ett lite minutt. Grunnen til at det er et lukket forum er at det er kun for kvinner som har, eller vurdere implantater. de vil ikke ha menn der og ikke implantat motstandere. Så det er for deres egen "sikkerhet" Mange har MSN sider som dere kan søke om medlemsskap på og se før og etter bildene deres. Det er lurt å vente til man har blitt litt kjent med den man søker om medlemsskap til. Og ja, det er på engelsk og dere må skrive p engelsk, men ikke ta det så tungt! der er ingen som bryr seg om skrive feil, og ingen med rød penn!

Jeg har fått tillatelse av forum eierinnen å invitere alle dere her i klubben.

Linken finner dere i PM'en. Jeg ønsker ikke å legge den ut her i all offentlighet, og respekterer eierinnens ønske om det. (Gudene vet hvem som registrer seg da... !!!)

Jeg håper virkelig at dere tar turen innom der!

Denne klubben kommer fortsatt til å eksistere, så ikke bekymre dere for at den forsvinner! :0)))

Fint om dere kan legge igjen en mld her eller sende PM når dere har registrert der. Si gjerne fra hvilket navn dere har registrert dere med, så jeg vet hvem jeg skal kontakte på forumet :0))

Takk!

Klem,

CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig invitasjon! :) Jeg har registrert meg under mitt egentlige navn, som jeg skrev til deg i PM`en... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Hei alle sammen!

Jeg har hatt det fryktelig travelt i det siste, ser det er jo kjempelenge siden jeg har vært her.

Nå er det to mnd siden operasjon. Puppene ser veldig naturlige ut og jeg er utrolig fornøyd. Litt øm i brystvortene ennå, men det er bare av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei...

Jeg fikk anledning til å være på nett litt nå.

Tusen takk Lilleloveli for dine ord :) Ja, nå er det bare to dager igjen. Hjelp :o

Jeg begynner å bli litt nervøs nå, men håper alt går bra. På Tirsdags morgen ligger jeg under kniven :roll:

Jeg kommer hjem tre/fire dager etter operasjonen, så om jeg er i form da skal jeg skrive litt om min erfaring :P

Nå skal jeg legge meg og når jeg vokner i morgen tidlig må jeg vaske meg med Hibiskrub og reise til Oslo. Det blir lang tur med bil og fly, og jeg gruer meg til returen, med vonde pupper, fly og en lang lang biltur :cry:

Men håper alt strevet og smertene blir verdt det :P

Hadet så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg har hatt det fryktelig travelt i det siste, ser det er jo kjempelenge siden jeg har vært her.

Nå er det to mnd siden operasjon. Puppene ser veldig naturlige ut og jeg er utrolig fornøyd. Litt øm i brystvortene ennå, men det er bare av og til.

Heisann!

Så godt å høre at du er fornøyd!!! Ikke lenge til solen dukker opp nå håper jeg! Kan ikke vente med å gå på stranda!!!

Har du fått sjangs til å sjekke ut det nye forumet?

Det er absolutt verdt et besøk!

Klem,

CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig kommet hjem. Med større pupper. Jeg er så gla at jeg hadde med meg min kjære, for jeg trengte virkelig all den hjelpen jeg kunne få etter operasjonen. Han måtte til og med ta på meg klærne og hjelpe meg opp og ned i senga.

Nå er det tredje dagen siden operasjonen, og jeg har fortsatt endel smerter, men mye mindre enn i går. Desverre reagerer jeg med kvalme på pinex forte, så jeg har kun tatt panodil hver 4. time. Jeg har ikke fått sovet om nettene pga oppkast. Først i dag har jag klart å fått i meg litt mat. Det er godt. :)

Det er så rart å tenke på at jeg har fått større pupper nå. Det er liksom så urealistisk enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg endelig kommet hjem. Med større pupper. Jeg er så gla at jeg hadde med meg min kjære, for jeg trengte virkelig all den hjelpen jeg kunne få etter operasjonen. Han måtte til og med ta på meg klærne og hjelpe meg opp og ned i senga.

Nå er det tredje dagen siden operasjonen, og jeg har fortsatt endel smerter, men mye mindre enn i går. Desverre reagerer jeg med kvalme på pinex forte, så jeg har kun tatt panodil hver 4. time. Jeg har ikke fått sovet om nettene pga oppkast. Først i dag har jag klart å fått i meg litt mat. Det er godt. :)

Det er så rart å tenke på at jeg har fått større pupper nå. Det er liksom så urealistisk enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig kommet hjem.  Med større pupper. Jeg er så gla at jeg hadde med meg min kjære, for jeg trengte virkelig all den hjelpen jeg kunne få etter operasjonen. Han måtte til og med ta på meg klærne og hjelpe meg opp og ned i senga.  

Nå er det tredje dagen siden operasjonen, og jeg har fortsatt endel smerter, men mye mindre enn i går. Desverre reagerer jeg med kvalme på pinex forte, så jeg har kun tatt panodil hver 4. time. Jeg har ikke fått sovet om nettene pga oppkast. Først i dag har jag klart å fått i meg litt mat. Det er godt. :)  

Det er så rart å tenke på at jeg har fått større pupper nå. Det er liksom så urealistisk enda.

GRATULERER og ::velkommen:: til Boobieville!!!!

det er mulig du blir kvalm av tablettene hvis du ikke spiser før du tar dem. Det er svært viktig å ikke ta dem på tom mage. Prøv å spise noe lett, om det så bare er tørre kjeks.

Stakkar deg.. kaste opp nyoperert høres ikke godt ut. de kan også hende at du reagerer på narkosen, det er ikke uvanlig.

Lykke til og hold oss oppdatert!

Klem,

CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Så flott avatar du har fått da CC ! Er det deg selv ? Ja nå er det sommer og det er fantastisk deilig....

Har unnagjort mange praktiske gjøremål disse dagene så nå skal barna og jeg kose oss. Urtene mine vokser og livet er hærlig ..........

Klem til alle iklubben ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gått en uke siden operasjonen. Jeg merker enda litt ubehag om morgenen når jeg vokner i det ene brystet.

Når skal jeg begynne å massere for å unngå kapsling?

Jeg har fått beskjed om å tape arret etter to uker, og la stripsene ligge på til da. Den ytre bandasjen kunne jeg fjerne etter ei uke. Skal jeg da tape over stripsene? For de skulle jo fjernes etter to uker. Det ble litt forvirrende :roll:

Til Lillelovelli: Hvordan går det med deg? Hadde du også bare en ytre bandasje, så strips rett på arret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...