Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hallo jenter!

Neste uke skal jeg bestille timer på tre klinikker for å få en vurdering av hvilke proteser som passer best, hvilken størrelse jeg skal ha og hvordan protesene skal legges inn. Jeg har veldig lyst på arr i armhulen.

Siden jeg trener en del, lurer jeg på om det er fornuftig å få lagt protesen over musklen?

Heisann!!!

De jentene jeg har snakket med som trener masse og har plassering inder muskelen, sier de synes det er litt ubehagelig, og at det ser rart ut når de "flexer". Det er mange fordeler med å ha implantatet under muskelen i forhold til over. det du må gjøre er å lese om de forskjellige plasseringene, og veie for og imot før du bestemmer deg for hva du vil. Du må være klar over fordelene og ulempene.

Flott at du tar konsultasjon på flere klinikker! Det tyder på at du har et fornuftig hode på skuldrene!! :)

Ønsker deg lykke til og god påske!!!!!!!!

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin dagbok du har laget her!

Jeg lurte litt angående implantat, for etter å ha lest om de ulike, er valget blitt veldig lett for meg.

Jeg er tynn, og er redd for rippling, derfor er ikke et vanlig ru implantat et alternativ for meg. Du skriver at man ikke kan få rippling av gummibjørnimplantat, stemmer dette? Vet du hvorfor det er slik? For da skjønner jeg nemlig ikke hvorfor ikke alle velger dette.

Og kan man få rippling dersom man legger det under muskelen?

Er det også slik at vanlige silikonimplantater ikke er rennende lenger, at de er mer geleaktig, eller gjelder dette kun gummibjørnimplantatet?

(fint om du også kan svare meg på tråden "brystforstørrelse", hadde en del spørsmål der også) Rart med det, men jo mer jeg leser, jo fler spørsmål får jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dagbok du har laget her!

Jeg lurte litt angående implantat, for etter å ha lest om de ulike, er valget blitt veldig lett for meg.

Jeg er tynn, og er redd for rippling, derfor er ikke et vanlig ru implantat et alternativ for meg. Du skriver at man ikke kan få rippling av gummibjørnimplantat, stemmer dette? Vet du hvorfor det er slik? For da skjønner jeg nemlig ikke hvorfor ikke alle velger dette.

Og kan man få rippling dersom man legger det under muskelen?

Er det også slik at vanlige silikonimplantater ikke er rennende lenger, at de er mer geleaktig, eller gjelder dette kun gummibjørnimplantatet?

(fint om du også kan svare meg på tråden "brystforstørrelse", hadde en del spørsmål der også) Rart med det, men jo mer jeg leser, jo fler spørsmål får jeg  :ler:

:velkommen: i klubben Karo!!!!

Jeg har skrevet et laaangt svar til deg på "brystforstørrelse"-tråden! :) Hvis det er noe du føler mangler, så bare spør igjen! Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar! :wink:

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk Fanny!

Hadde en knallgøy feiring i går!!!! Tok helt av! Hehe! Akkurat slik jeg liker det! :sjarmor:

TIL FANNY OG ALLE ANDRE MEDLEMMER:::::

Her i klubben skal vi diskutere brystforstørrelse, dele erfaringer, både gode og ikke fullt så gode. Ulemper og fordeler med de ulike implantatene, snittsted, plassering osv.

Jeg skulle ønske det var et slikt sted å komme til da jeg skulle ta BF. Et sted deer jeg kunne treffe andre som var eller hadde vært i samme situasjon som meg, og hvor jeg kunne blitt møtt med forståelse og ikke fordommer!!! Det tror jeg er veldig viktig.

Her skal vi støtte hverandre, uten å glorifisere BF, men være ærlige om de ulike risikonene og komplikasjonene. De bør ikke skjules for "nybegynnerne". Man MÅ vite at det kan oppstå. Sålenge man har kunnskap om dem, vil man også være mer sikker dersom man kjenner sympromer og kan derfor få rask behandling før det utvikler seg, og man kan ende opp med å måtte fjerne implantatene, og det er det jo ingen som vil! Man må ta vare på sin egen helse, og det gjør man ved å tilegne seg kunnskap. Derfor er det også viktig at vi opplyser om de ulike komplikasjonene slik at "nybegynnerne" vet om de og kan lese seg til mer kunnskap. Det er lett å glemme, eller ikke tenke over det negative som kan hende.

Jeg håper uansett at alle føler seg velkomne her og få noe ut av å være her, og har lyst å komme igjen, både flate, nesten flate og implanterte jenter! Hehe!

Jeg ønsker også å følge de som planlegger BF, og høre hvordan det går på konsultasjoner, operasjoner og etterpå. Jeg vil være her å svare på spm. Man har ofte mange spm etter en BF. Hva som er normalt mht. smerte osv. F.eks. "HJELP! Brystene mine er sååå sensitive! Jeg kan nesten ikke tørke dem med håndle uten at det gjør vondt! Er dette normalt???" Noen som kjenner seg igjen???? Hehehe!

DET FINNES IKKE DUMME SPØRSMÅL, BARE DUMME SVAR!! Er et av mottoene i denne klubben. Her kan man spørre om ALT, og FÅ svar!

Jeg håper dere implanterte jenter kan hjelpe meg å svare på spm fra nybegynnerne. Hvis denne klubben fortsetter å øke i medlemmer i samme tempoet, kommer jeg til å trenge all den hjelp jeg kan få! Hehe! Jo flere, jo bedre!

Stikkord for klubben:

*Gjensidig respekt

*Ærlighet

*Informasjon

*Opplysning

Flere kommer sikkert etterhvert... Hehe!

Ønsker alle mine medlemmer en RIKTIG GOD PÅSKE!!!!

Jeg skal reise bort i morgen, men kommer sterkt tilbake etter påske. Dere får bare kose dere i mellomtiden!!

Påskeklemmer fra CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Karo!

Ja jeg hadde en super feiring i går!!! Det tok helt av! Knallgøy!!!

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Nå har jeg bestilt time til vurdering på to klinikker. Første timen er i morgen og så har jeg en time et annet sted den 29.

Jeg ringte også Volvat. De skulle ha 810,- for en vurderingstime. :o

Jeg går ikke dit. Jeg er helt sikker på at jeg ønsker å legge protesen inn via snitt i armhulen og det gjorde de ikke der. Da betaler jeg ikke så mye når jeg vet at jeg uansett ikke kommer til å benytte meg av dem.

Jeg har ringt til et tredje sted, men der hadde de stengt i perioden 15-29 mars. Tror det er bare en mann som opererer der. Føler meg allerede litt utrygg på det stedet, men vil undersøke uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt time til vurdering på to klinikker. Første timen er i morgen og så har jeg en time et annet sted den 29.

Jeg ringte også Volvat. De skulle ha 810,- for en vurderingstime. :o

Jeg går ikke dit. Jeg er helt sikker på at jeg ønsker å legge protesen inn via snitt i armhulen og det gjorde de ikke der. Da betaler jeg ikke så mye når jeg vet at jeg uansett ikke kommer til å benytte meg av dem.

Jeg har ringt til et tredje sted, men der hadde de stengt i perioden 15-29 mars. Tror det er bare en mann som opererer der. Føler meg allerede litt utrygg på det stedet, men vil undersøke uansett.

Det siste stedet du føler deg utrygg på...ligger det tilfeldigvis i østfold? Skal nemlig på et sted til vurdering den 30/3, og der er det bare en mann som opererer....fordelen var at det var rimelig der, han skulle ha 25.000 inkludert alt. Men jeg legger heller i et par-tre tusen til for å føle med trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Det siste stedet du føler deg utrygg på...ligger det tilfeldigvis i østfold? Skal nemlig på et sted til vurdering den 30/3, og der er det bare en mann som opererer....fordelen var at det var rimelig der, han skulle ha 25.000 inkludert alt. Men jeg legger heller i et par-tre tusen til for å føle med trygg.

Neida. Dette stedet ligger ikke i Østfold. Jeg tror faktisk det var den slepende stemmen til kirurgen på telefonsvareren sammen med bildet av ham som satte meg litt ut. Vet ikke helt hva som skjedde.

Jeg har en følelse av at det stedet jeg skal på i slutten av måneden som kommer til å få oppdraget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg tror ikke jeg har sagt hvor i landet jeg bor, Fanny! :-)

Ellers hadde jeg ikke hatt noen skrupler i forhold til å navngi klinikkene.

I dag har jeg vært på første klinikk. Kirurgen der gav meg et positivt inntrykk.

Puppene mine har bra med vev og hud :hoho: , så det skulle ikke være noe problem å fylle dem opp. Han foreslo en full B, muligens liten C. Det er det samme som jeg har tenkt. :kul:

Han sa også at jeg godt med min høyde kunne ha en D, men da ville det nok ikke se så naturlig ut.

Og så sa han at jeg praktisk talt ikke har heng :oops: , det ville være med på å gjøre resultatet bra.

Juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gresshoppesang

Hei!

Nå har jeg vært til konsultasjon nummer to og jeg er totalforvirret.

Det eneste de to kirurgene var enige om var størrelsen. Han ene foreslo 260 og han i dag foreslo 250.

Ellers mente han i dag at det ble full narkose, saltvann, under muskelen og snitt i armhulen.

Han forrige mente at det ble lokalbedøvelse, silikon, over muskelen og snitt under brystet.

Han første kirurgen jeg var hos, gav meg på en måte mer tiltro til at han kunne få lov til å foreta operasjonen.

Mens han i dag virket som et stort rotehode.

Det jeg er mest usikker på er om det er sant det han i dag sa om at det ser mest naturlig ut med protese under muskelen.

Har vært på qvinna og sett, men der hadde jo nesten alle lagt det under muskelen.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke TYPISK??? :roll:

Jeg har lest at dersom du har tynn overkropp med lite hud, vil det se mest naturlig ut under muskelen.

I morgen skal jeg på konsultasjonstime på Askimklinikken. Og neste tirsdag skal jeg på konsultasjonstime på Fornebuklinikken. Spent å se hva de sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har jeg vært til konsultasjon nummer to og jeg er totalforvirret.

Det eneste de to kirurgene var enige om var størrelsen. Han ene foreslo 260 og han i dag foreslo 250.

Ellers mente han i dag at det ble full narkose, saltvann, under muskelen og snitt i armhulen.

Han forrige mente at det ble lokalbedøvelse, silikon, over muskelen og snitt under brystet.

Han første kirurgen jeg var hos, gav meg på en måte mer tiltro til at han kunne få lov til å foreta operasjonen.

Mens han i dag virket som et stort rotehode.

Det jeg er mest usikker på er om det er sant det han i dag sa om at det ser mest naturlig ut med protese under muskelen.

Har vært på qvinna og sett, men der hadde jo nesten alle lagt det under muskelen.

Hjelp!

Hei!

Først: 10 gr utgjør ca en teskje.. det er en ubetydelig forskjell.

Hva ønsker du? Silikon eller saltvann? jeg er sikker på at du kan få silikon hos ham som tar under muskelen dersom du spør om det. Han kan sikkert legge det over muskelen også. stilte du ham spm. om dette? Du bør også spørre ham om hvilke komplikasjoner kirurgen ser mest av og hvor mange tilfeller han har hatt av de ulike komplikasjonene. Slik kan du finne ut om han har høy rate av komlikasjonstilfeller.

Jeg har over muskelen, og det ser veldig naturlig ut. Det kommer akkurat an på hvor flink kirurgen er og hvilke implantater du velger.

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke TYPISK??? :roll:

Jeg har lest at dersom du har tynn overkropp med lite hud, vil det se mest naturlig ut under muskelen.

I morgen skal jeg på konsultasjonstime på Askimklinikken. Og neste tirsdag skal jeg på konsultasjonstime på Fornebuklinikken. Spent å se hva de sier!

Heisann!

Lykke til på konsultasjoene! Fortell oss hvordan det går!

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE!!!!!!!!!

******VIKTIG******VIKTIG*******VIKTIG*******

*******NYHET******NYHET********NYHET********

Okei!

Jeg fikk vite idag at Cohesive Gel implantatene faktisk KAN ripple! Dette er helt nytt for meg!

Ville bare opplyse dere om dette!

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har lagt inn litt mer info på førstesiden. Hvordan finne rett størrelse ved å bruke RIS-TESTEN!

Det står på engelsk foreløpig. Jeg har ikke tid å oversette det akkurat nå.

Håper den den er til hjelp for noen!

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så har jeg vært på konsultasjon på Askimklinikken.

Jeg hadde ikke store forhåpninger før jeg dro HELDIGVIS! Jeg hadde en dårlig følelse når det gjaldt den klinikken, og det med rette.

Mannen var totalt uengasjert. Det lyste igjennom at alt han tenkte på var kroner og øre.

Det har de siste årene kostet 25.000 å få brystforstørrelse der, men idag (av alle dager) hadde han satt opp prisen med 3000 kr :roll: til 28.000 kr. For anatomisk formede innlegg hadde han satt opp prisen med 5000 kr. Han sa at han visste han kunne ta mer for brystforstørringer, og derfor satt han opp prisen såpass mye. Ikke at det var prisen jeg gikk etter, men fikk jo litt hakeslepp av måten han sa det på.

Jeg sa at jeg vil ikke ha store pupper, og etter å ha prøvd diverse innlegg, kom jeg frem til at 280 ml ville være perfekt til meg. Da hadde jeg fylt et B-cup/liten c. Men han mente jeg ville ha plass til over 400 ml :hoho: . Da ville jeg fyllt en stor c :o . Har da ingen ønsker om det jeg??

Det virket på han at han ikke respekterte mine ønsker når jeg sa at 280 ml ville holde (og da hadde jeg tatt i, for jeg syntes 250 så bra ut).

Eneste positive var at han ikke hadde hatt ett eneste tilfelle av hard kapsel noensinne (selvom jeg ikke helt tror på det). Uff, nå høres jeg sikkert slem ut, men jeg satt der med en dårlig følelse hele tiden, for han la bare ut om positive ting hele tiden. Ingen fikk rippling og ingen fikk kapsel, og det var aldri noen komplikasjoner liksom. Det hørtes bare for godt ut til å være sant. Jeg vil ikke at folk skal fortelle meg det jeg vil høre, jeg vil de skal fortelle sannheten. Men jeg må også få si at jeg var der sent på dagen, så han var kanskje sliten.

Nei, tror jeg går for fornebuklinikken jeg. Har hørt om så mange som er positive til dem. Hadde jeg bodd i nærheten av stavanger ceecee, hadde jeg valgt den samme klinikken som deg (og anki?).

Er så misunnelig på deres pupper, resultatet ble sinnsykt bra på dere begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...