Lykkelille Skrevet 16. januar 2008 #2861 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg fikk en Triumph sportsbh på klinikken. Har i ettertid kjøpt meg 2 til, slik at jeg får vasket de innimellom. Fikk kjøpt dette på Lindex. Tror de har det på Cubus også Det viktigste er at den har en bred strikk under brystene. Godt med brede stropper også. Skal jo trossalt ha den på 6 uker dag og natt... Husk at Bhen skal stramme litt. Ikke pinetrang, men stram. En venner seg faktisk til det. Ok takk så at de selger på klinikken også, men er greit å ha flere tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly lolly Skrevet 16. januar 2008 #2862 Del Skrevet 16. januar 2008 i morgen er det to uker siden operasjonen, og det har begynt å klø så utrolig i såret... Åh, har så lyst å bare ta av teipen og klø... Kan det være en infeksjon? Eller er det ´nå-begynner-det-å-heles´ kløe? uff, håper ikke det er en infeksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 16. januar 2008 #2863 Del Skrevet 16. januar 2008 den sportsbhen du skal ha behøver ikke å være stram, tror det var mer generelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 16. januar 2008 #2864 Del Skrevet 16. januar 2008 i morgen er det to uker siden operasjonen, og det har begynt å klø så utrolig i såret... Åh, har så lyst å bare ta av teipen og klø... Kan det være en infeksjon? Eller er det ´nå-begynner-det-å-heles´ kløe? uff, håper ikke det er en infeksjon Tror nok du hadde kjent det på en annen måte om det var infeksjon. Er sikkert bare et godt tegn på at det heles ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. januar 2008 #2865 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, det var generelt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 17. januar 2008 #2866 Del Skrevet 17. januar 2008 den sportsbhen du skal ha behøver ikke å være stram, tror det var mer generelt... Ja, det var generelt sett. Greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 17. januar 2008 #2867 Del Skrevet 17. januar 2008 i morgen er det to uker siden operasjonen, og det har begynt å klø så utrolig i såret... Åh, har så lyst å bare ta av teipen og klø... Kan det være en infeksjon? Eller er det ´nå-begynner-det-å-heles´ kløe? uff, håper ikke det er en infeksjon Det klør og kribler hos meg også. Kun et tegn på at det gror =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 17. januar 2008 #2868 Del Skrevet 17. januar 2008 Greit Min er stram. Straks jeg har den litt slakk føles det som om puppene ramler ned på gulvet. Hahaha Men den er jo ikke så stram at det er direkte ubehagelig. Eller jo, den var det i begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missilly Skrevet 17. januar 2008 #2869 Del Skrevet 17. januar 2008 Etter konsultasjonen på Colosseumklinkikken, bestilte jeg omsider en time. de kunne allerede 4.feb, men jeg skal på ferie den 11.-18.feb. Og uken etter har de vinterferie, så dato ble først 25.feb. Og jeg er fortsatt veldig usikker på om jeg skal gjøre det før jeg evt får barn (som sikkert er om 2-3 år).. Noen som vet når man kan begynne å trene ben, gåturer osv igjen? MÅ man vente i 6 uker?? Hva om man føler seg sprek etter 3-4.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 17. januar 2008 #2870 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Etter konsultasjonen på Colosseumklinkikken, bestilte jeg omsider en time. de kunne allerede 4.feb, men jeg skal på ferie den 11.-18.feb. Og uken etter har de vinterferie, så dato ble først 25.feb. Og jeg er fortsatt veldig usikker på om jeg skal gjøre det før jeg evt får barn (som sikkert er om 2-3 år).. Noen som vet når man kan begynne å trene ben, gåturer osv igjen? MÅ man vente i 6 uker?? Hva om man føler seg sprek etter 3-4.. Jeg begynte å gå turer dag 4 Og nå går jeg hver dag, vasker klær, dusjer, tar ut av oppvaskmaskinen, rydder etter middag etc, kjører bil og handler. Tar alt litt rolig, men funker så fint at. Jeg er nå på dag 10. Legen min sa gå/sykle etter 3 uker. Svømme etter 4 uker. Aerobic/jogge etter 6 uker. Hva slags ferie er det du skal på? Er det i utlandet? Endret 17. januar 2008 av Vici Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 17. januar 2008 #2871 Del Skrevet 17. januar 2008 Ok takk så at de selger på klinikken også, men er greit å ha flere tenker jeg Tips: Jeg fikk én på klinikken. Hvis man ville kjøpe én ekstra kostet dette 200,- Da jeg sjekket prisen på Lindex for samme bh, så kostet denne 320,- Så altså - kjøp en ekstra på klinikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missilly Skrevet 17. januar 2008 #2872 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg begynte å gå turer dag 4 Og nå går jeg hver dag, vasker klær, dusjer, tar ut av oppvaskmaskinen, rydder etter middag etc, kjører bil og handler. Tar alt litt rolig, men funker så fint at. Jeg er nå på dag 10. Legen min sa gå/sykle etter 3 uker. Svømme etter 4 uker. Aerobic/jogge etter 6 uker. Hva slags ferie er det du skal på? Er det i utlandet? Det hørtes jo veldig bra ut, turer etter dag 4! Eller kanskje du bare er veldig sprek.. Jeg håper at jeg også vil klare det, ellers er det mye fitness som går tapt.. Skal til Marrakech! Sightseeing o.l, så det var derfor jeg tenkte at det kanskje ble litt tidlig med 1 ukes gamle pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 17. januar 2008 #2873 Del Skrevet 17. januar 2008 Det hørtes jo veldig bra ut, turer etter dag 4! Eller kanskje du bare er veldig sprek.. Jeg håper at jeg også vil klare det, ellers er det mye fitness som går tapt.. Skal til Marrakech! Sightseeing o.l, så det var derfor jeg tenkte at det kanskje ble litt tidlig med 1 ukes gamle pupper. Ja, det går ikke... når jeg sier gå turer dag 4, så mener jeg sånn 10 min tusletur men i dag (dag 10) kunne jeg sikkert ha gått 5 kilometer om jeg hadde giddet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. januar 2008 #2874 Del Skrevet 17. januar 2008 Da har jeg vært på konsultasjon, og jeg gikk derfra med et stort glis Ble møtt av dr. Dillerud (morsomt navn ) og han var kjempekoselig. Det første han sa da jeg hadde tatt av meg på overkroppen var: Nei, det var det ikke mye nei Synes egentlig det var godt å høre, for da fikk jeg bekreftet at det ikke bare er jeg som synes at jeg har små pupper Da kan jeg gjøre dette med god samvittighet :-D Var utrolig morsomt å prøve de ulike innleggene, for en forskjell det ble på kroppen! Klarte nesten ikke å ta vekk øynene fra speilet jo! Etter litt prøving kom vi frem til at jeg skal ha en C, og hvis det er plass kommer han til å legge inn 320ml. Trodde faktisk ikke at han kom til å gå med på 300 en gang, men det var han som foreslo 320. Så jeg krysser fingrene for at det er plass til 320 Om jeg skulle ha runde eller dråpeformede måtte han se på under operasjonen. Det kunne han ikke bestemme nå. Det samme var det med om jeg skulle ha silikon eller MPU. Jeg ønsker MPU, men ulempen med det er at noen får litt "folder" /"rynker" på sidene av dem. Men han trodde ikke at det kom til å skje med meg. Men det måtte han se etter om under operasjonen. For hvis det ble det anbefalte han silikon i stedet slik at det ble seende bedre ut Fikk det også som jeg ville med når jeg skal ta operasjoen. Hadde det ikke vært for at jeg er i full jobb og i tillegg går skole, så hadde jeg nok tatt operasjoen så raskt som mulig. Men jeg må gjøre ferdig eksamener o.l først, så da fikk jeg det i uke 11 som jeg håpte på. Da får jeg en uke før påske + påska å komme meg på....perfekt for meg som har en jobb hvor jeg nesten må ha litt mer enn en uke å komme meg på Så nå er jeg ganske så blid og fornøyd og gleder meg masse. Klarer nesten ikke å vente, men det er jo fortsatt 2 måneder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pie Skrevet 17. januar 2008 #2875 Del Skrevet 17. januar 2008 Hva er egentlig MPU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 17. januar 2008 #2876 Del Skrevet 17. januar 2008 Da har jeg vært på konsultasjon, og jeg gikk derfra med et stort glis Ble møtt av dr. Dillerud (morsomt navn ) og han var kjempekoselig. Det første han sa da jeg hadde tatt av meg på overkroppen var: Nei, det var det ikke mye nei Synes egentlig det var godt å høre, for da fikk jeg bekreftet at det ikke bare er jeg som synes at jeg har små pupper Da kan jeg gjøre dette med god samvittighet :-D Var utrolig morsomt å prøve de ulike innleggene, for en forskjell det ble på kroppen! Klarte nesten ikke å ta vekk øynene fra speilet jo! Etter litt prøving kom vi frem til at jeg skal ha en C, og hvis det er plass kommer han til å legge inn 320ml. Trodde faktisk ikke at han kom til å gå med på 300 en gang, men det var han som foreslo 320. Så jeg krysser fingrene for at det er plass til 320 Om jeg skulle ha runde eller dråpeformede måtte han se på under operasjonen. Det kunne han ikke bestemme nå. Det samme var det med om jeg skulle ha silikon eller MPU. Jeg ønsker MPU, men ulempen med det er at noen får litt "folder" /"rynker" på sidene av dem. Men han trodde ikke at det kom til å skje med meg. Men det måtte han se etter om under operasjonen. For hvis det ble det anbefalte han silikon i stedet slik at det ble seende bedre ut Fikk det også som jeg ville med når jeg skal ta operasjoen. Hadde det ikke vært for at jeg er i full jobb og i tillegg går skole, så hadde jeg nok tatt operasjoen så raskt som mulig. Men jeg må gjøre ferdig eksamener o.l først, så da fikk jeg det i uke 11 som jeg håpte på. Da får jeg en uke før påske + påska å komme meg på....perfekt for meg som har en jobb hvor jeg nesten må ha litt mer enn en uke å komme meg på Så nå er jeg ganske så blid og fornøyd og gleder meg masse. Klarer nesten ikke å vente, men det er jo fortsatt 2 måneder igjen Så spennende! :D Skal du ha over eller under muskel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 17. januar 2008 #2877 Del Skrevet 17. januar 2008 Hva er egentlig MPU?MPU er et syntetisk plaststoff, polyuretan. dette står på fornebuklinikken sine sider om mpu: Fordelen med MPU er altså lavere kapselforekomst. Ulempen er noe høyere pris. Ingen av de to typene innlegg har noen helserisiko som er kjent. Vi finner det derfor riktig å gi pasienten valget mellom silikoninnlegg og MPU-innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. januar 2008 #2878 Del Skrevet 17. januar 2008 sally: Det må være eneste gangen en kan bli GLAD for at noen sier at her var det lite. Du kommer nok til å bli kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 17. januar 2008 #2879 Del Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer med vel overstått konsultasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. januar 2008 #2880 Del Skrevet 17. januar 2008 Så spennende! :D Skal du ha over eller under muskel? Tror nok at det kommer til å bli over muskel. Men han kunne ikke love noe før operasjonen, men da han så på meg kunne han ikke skjønne annet enn at det skulle bli over. Har normalt med fett på kroppen, så da skal det ikke være noe problem. Jeg gleder meg noe vanvittig akkurat nå, selv om det kommer til å gjøre vondt. Men kom til å tenke på noe: hva skjer hvis jeg blir forkjølet? Må jeg da utsette operasjonen? Hvor går grensen for når man kan/ ikke kan operere ift sykdom/forkjølelse. Ettersom jeg jobber i bhg, så er det stor sjanse for at jeg blir forkjølet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå