Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Student.18 skrev (På 11.3.2024 den 23.18):

Vet ikke hvilken cup jeg har nå da jeg nettopp opererte, men brukte 75B/liten C da jeg hadde 300CC. 

Jeg er redd for 275 cc høyprofil blir lite, da du angrer på at du ikke tok mer enn 400 cc så er jo 275 cc veldig lite i forhold.

Men jeg bruker jo 65 B/C nå før silikon så er redd for å ta for mye også. Dette er vanskeligere enn jeg hadde trodd.

Redd jeg kommer til å angre🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvilken kirurg ved Fornebuklinikken er dere fornøyd med? Skulle operere for 10 år siden, men ble ikke noe av. Nå er det mer aktuelt igjen, men usikker på hvem jeg bør booke konsultasjon hos😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei.

Jeg har lagt silikon under muskel, 275 cc høyprofil.  Det er 13 dager siden. Jeg har en stikkende smerte som kommer og går i høyre bryst, enten ved bevegelse eller berøring. 

Er det noen andre som har opplevd dette, går det evnt over etterhvert? 

Endret av Lion80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotgjenger skrev (På 23.3.2024 den 16.23):

Hvilken kirurg ved Fornebuklinikken er dere fornøyd med? Skulle operere for 10 år siden, men ble ikke noe av. Nå er det mer aktuelt igjen, men usikker på hvem jeg bør booke konsultasjon hos😄

Har du bestemt deg? Har vært på konsultasjon der hos Jørgen Utvoll på Fornebuklinikken for brystløft og bytte av implantater, hadde et veldig godt inntrykk. Men det er lang ventetid (for meg) til operasjon. 

Har også vært hos Thomas Berg ved cosmo clinic. Han virket også hyggelig/dyktig, og de har kortere ventetid. Dersom noen har noen erfaringer å dele med brystløft/implantater hos noen av dem hadde jeg satt enormt pris på det..

Endret av wish123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wish123 skrev (På 4.4.2024 den 16.32):

Har du bestemt deg? Har vært på konsultasjon der hos Jørgen Utvoll på Fornebuklinikken for brystløft og bytte av implantater, hadde et veldig godt inntrykk. Men det er lang ventetid (for meg) til operasjon. 

Har også vært hos Thomas Berg ved cosmo clinic. Han virket også hyggelig/dyktig, og de har kortere ventetid. Dersom noen har noen erfaringer å dele med brystløft/implantater hos noen av dem hadde jeg satt enormt pris på det..

Jeg skal ta samme operasjon etter hvert og lurer også på valg av klinikk. Hvordan var pris-differansen hos disse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wish123 skrev (På 4.4.2024 den 16.32):

Jeg vurderer også å bytte implantat snart da det er 10 år siden jeg la inn. La den gang inn 285 under muskel. Vurderer litt mer denne gang, og leser at det bør være 60-70 gram for at man opplever noen særlig forskjell, men er usikker. Gjør du noen endring i størrelse? Gi gjerne en tilbakemelding på hvordan du opplevde prosessen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Student.18 skrev (På 11.3.2024 den 17.04):

Jeg tok 400gram høyprofil, kunne ikke ta mer. La under muskel denne gangen også. Det gikk virkelig over all forventning! Trodde jeg skulle ha sykt vondt men jeg er oppe å går, og det var ikke slik sist gang jeg tok silikon, da lå jeg i sengen i 5-7 dager i strekk! 

Hvordan går det? Hvilken cup størrelse fikk du? Vurderer ca samme økning og har ca samme høyde og vekt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Martii1 skrev (På 15.3.2024 den 8.25):

Tips til sted å operere silikon i Bergen og lege?☺️

Dette lurer jeg også på, noen med erfaring fra Bergen her inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg opererte meg for ca 3,5 mnd siden, 265cc under muskelen, hadde så og si ingenting fra før. Recovery tiden har vært lang, det er fortstatt litt ubehag. Men det går mye bedre, og de har begynt å se og føles litt mer normale ut. Jeg føler at mine går litt mot sidene, har noen opplevd dette? Kommer det til å bli værende sånn, eller vil de «samle» seg mer etterhvert som de dropper og fluffer. Eller er det sånn at man bare får kløft ved å bruke bh/topper osv. ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen som vet om man har rett til gratis operasjon om man vil fjerne implantatene under 1 år etter operasjon?Jeg opererte meg i okt i fjor og sliter med smerter i der ene brystet. Dette har vært der fra dag 1.  Jeg frykter at  implantatet ikke er festet skikkelig pga jeg kjenner tydelig kanter/bølger helt øverst med brystborta og jeg la inn under muskel. Har alt reoperet det andre brystet og har fått angst av hele greia🥺

Endret av frk.Sanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lion80 skrev (På 1.4.2024 den 1.23):

Hei.

Jeg har lagt silikon under muskel, 275 cc høyprofil.  Det er 13 dager siden. Jeg har en stikkende smerte som kommer og går i høyre bryst, enten ved bevegelse eller berøring. 

Er det noen andre som har opplevd dette, går det evnt over etterhvert? 

Hvordan går det med deg? Jeg har forstatt smerter 8 mnd etter operasjon😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.Sanna skrev (På 3.6.2024 den 20.07):

Hvordan går det med deg? Jeg har forstatt smerter 8 mnd etter operasjon😢

Hei. Beklager sent svar.

Det går bra nå, ingen smerter. La du under muskel?

Hvor lenge gikk du med den støttebh en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lion80 skrev (På 10.6.2024 den 7.54):

Hei. Beklager sent svar.

Så bra. Ja. Jeg brukte den i flere mnd uten en sjelden gang☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lion80 skrev (På 10.6.2024 den 7.54):

Hei. Beklager sent svar.

Jeg får ny reopersjon av det brystet også. For et styr! Det blir 3 operasjonen i år🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

Hei dere, 

Håper at det fortsatt er liv i denne tråden. 

Jeg vurderer å legge inn silikon. Har ammet to barn for mange år siden, men har nå gått ned 15 kg og da er det ikke mye igjen. Det jeg lurer på er om det er andre "voksne" som har lagt inn silikon? 🫣Vanskelig å forklare hvordan jeg tenker, men det føles litt unødvendig å gjøre det i en alder av 40. Men samtidig så er jeg veldig misfornøyd med sånn som de er nå. Jeg fyller ikke ut kjoler og topper i min str. Finner ikke gode bher som passer fordi jeg har brede pupper som gjør at jeg må ha en c cup, når jeg egentlig er en liten B. Bhen blir liksom tom i toppen og det er mellomrom mellom Brystet og bhen øverst. Så irriterende... Men mest av alt føler jeg meg ikke sexy lengre... (mannen mener at jeg er verdens vakreste, men det er for min skyld jeg vil gjøre det) 

Noen som kan berolige meg med at min alder ikke er en hindring? 🙂🫣

Endret av Nordensparadis
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordensparadis skrev (21 timer siden):

Hei dere, 

Håper at det fortsatt er liv i denne tråden. 

Jeg vurderer å legge inn silikon. Har ammet to barn for mange år siden, men har nå gått ned 15 kg og da er det ikke mye igjen. Det jeg lurer på er om det er andre "voksne" som har lagt inn silikon? 🫣Vanskelig å forklare hvordan jeg tenker, men det føles litt unødvendig å gjøre det i en alder av 40. Men samtidig så er jeg veldig misfornøyd med sånn som de er nå. Jeg fyller ikke ut kjoler og topper i min str. Finner ikke gode bher som passer fordi jeg har brede pupper som gjør at jeg må ha en c cup, måtte jeg egentlig er en liten B. bhen blir liksom tom i toppen og det er mellomrom mellom rystet og bhen øverst. Så irriterende... Men mest av alt føler jeg meg ikke sexy lengre... (mannen mener at jeg er verdens vakreste, men det er for min skyld jeg vil gjøre det) 

Noen som kan berolige meg med at min alder ikke er en hindring? 🙂🫣

Hei!

Jeg er 37, har operasjon neste uke. Har alltid vært misfornøyd med puppene mine. De mangler volum i toppen, enda værre ble det etter å ha fått barn for 12år siden. Det ene brystet er litt større enn det andre og i tillegg er det ene "slappere". Føler nå en lettelse for at jeg har tatt beslutning om å operere. Hver eneste sommer er ett mareritt med bikini shopping. Det som passer sånn hallveis i cup, blir for stramt rundt. Tyter ut hudpølser både her og der🤭 Er så lei av å måtte bruke bher og bikinier som er fulle av padding og innlegg for at det skal se sånn passe greit ut.

Jeg gjør dette kun for meg selv. Min mann er som din, han synes jeg er perfekt, men han velger å støtte meg og følelsene mine.

Bruker 75A i bh. Skal legge inn 325cc og 300cc høy profil.

Endret av LilleMy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleMy. skrev (På 22.8.2024 den 10.23):

Hei!

Jeg er 37, har operasjon neste uke. Har alltid vært misfornøyd med puppene mine. De mangler volum i toppen, enda værre ble det etter å ha fått barn for 12år siden. Det ene brystet er litt større enn det andre og i tillegg er det ene "slappere". Føler nå en lettelse for at jeg har tatt beslutning om å operere. Hver eneste sommer er ett mareritt med bikini shopping. Det som passer sånn hallveis i cup, blir for stramt rundt. Tyter ut hudpølser både her og der🤭 Er så lei av å måtte bruke bher og bikinier som er fulle av padding og innlegg for at det skal se sånn passe greit ut.

Jeg gjør dette kun for meg selv. Min mann er som din, han synes jeg er perfekt, men han velger å støtte meg og følelsene mine.

Bruker 75A i bh. Skal legge inn 325cc og 300cc høy profil.

Takk for svar :)

Godt å høre at vi er flere i samme båt. Ja, bikini er kjempevanskelig, kjenner meg SÅ igjen i det du skriver.

Jeg har faktisk bestilt meg time til konsultasjon på Aleris 🤗

Lykke til med operasjon, skriv gjerne her i tråden hvordan det går med deg etterhvert :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordensparadis skrev (15 minutter siden):

Takk for svar :)

Godt å høre at vi er flere i samme båt. Ja, bikini er kjempevanskelig, kjenner meg SÅ igjen i det du skriver.

Jeg har faktisk bestilt meg time til konsultasjon på Aleris 🤗

Lykke til med operasjon, skriv gjerne her i tråden hvordan det går med deg etterhvert :)

Så spennende😊 Jeg skal faktisk operere på Aleris (Drammen). Må si at tiden fra konsultasjon har gått sååå sakte. Nå er det heldigvis bare noen dager igjen.

Jeg er veldig glad for at jeg har lest mye i denne tråden, sånn at jeg er forberedt på at det kan ta uker/måneder før puppene ser "normale" ut etter operasjonen. 

Skal holde deg oppdatert😊 oppdater gjerne etter du du har vært på konsultasjon, godt å være flere i samme situasjon😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...