Gjest Anonym433 Skrevet 13. mars 2023 #44121 Del Skrevet 13. mars 2023 Frøken ubesluttsom skrev (4 timer siden): Huff så kjedelig. Det er så mange som deler ulike erfaringer rundt det med trening. Noen kan trene som før og ta pullups og alle øvelser, mens andre får det som deg dessverre. Det er jo en stor risiko å ta om man lever en aktiv livsstil. Så kjipt at de ikke informerte deg godt nok gang nummer 2, måtte du betale for alt av egen lomme? Og fikk du komplikasjoner? Hei, ja jeg har måttet betale for alt. Av komplikasjoner har jeg hatt hard kapsel. Det er også mer vanlig his kvinner som trener mye. Kirurgen lurte på om jeg ikke bare kunne slutte med trening… men det er selvsagt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærhei Skrevet 14. mars 2023 #44122 Del Skrevet 14. mars 2023 Hei! Jeg har noen spørsmål angående silikon på Fornebuklinikken, har tenkt meg på konsultasjon om ikke så lenge. Hvor mye mer en prisen på nettsiden deres må man beregne å betale? Ettersom det står fra. Hvor lang tid må man vente på operasjon etter man har vært på konsultasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym433 Skrevet 14. mars 2023 #44123 Del Skrevet 14. mars 2023 Blåbærhei skrev (13 minutter siden): Hei! Jeg har noen spørsmål angående silikon på Fornebuklinikken, har tenkt meg på konsultasjon om ikke så lenge. Hvor mye mer en prisen på nettsiden deres må man beregne å betale? Ettersom det står fra. Hvor lang tid må man vente på operasjon etter man har vært på konsultasjon? Hei Ang pris - jeg har betalt det som står på nettsiden. Mulig man må betale mer om det er spesielle forhold. Jeg synes oftest de kan gjøre operasjoner ganske raskt. Nå har de hatt endel utskiftning av kirurger i det siste, men det er fortsatt mitt inntrykk at de ikke er så veldig busy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KimmieA Skrevet 14. mars 2023 #44124 Del Skrevet 14. mars 2023 Blåbærhei skrev (1 time siden): Hei! Jeg har noen spørsmål angående silikon på Fornebuklinikken, har tenkt meg på konsultasjon om ikke så lenge. Hvor mye mer en prisen på nettsiden deres må man beregne å betale? Ettersom det står fra. Hvor lang tid må man vente på operasjon etter man har vært på konsultasjon? Hei! Så gøy! Jeg opererte i februar, var på konsultasjon ca 1 mnd før, men brukte ca to uker på å bestemme meg for at jeg faktisk ville ha operasjon. Betalte 49.900 for operasjonen, pris blir du fortalt på konsultasjonen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 14. mars 2023 #44125 Del Skrevet 14. mars 2023 Anonym433 skrev (På 13.3.2023 den 18.10): Hei, ja jeg har måttet betale for alt. Av komplikasjoner har jeg hatt hard kapsel. Det er også mer vanlig his kvinner som trener mye. Kirurgen lurte på om jeg ikke bare kunne slutte med trening… men det er selvsagt uaktuelt. Hadde det vært en fordel å lagt protesen over muskel i din sammenheng? Jeg forstår ikke hvorfor flere ikke gjør det. Da slipper man å skjære over hele muskelen, og det kan ofte bli like naturlig. Og det vil også bli en lettere operasjon både ved å legge inn og evt ta ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym433 Skrevet 14. mars 2023 #44126 Del Skrevet 14. mars 2023 Martii1 skrev (30 minutter siden): Hadde det vært en fordel å lagt protesen over muskel i din sammenheng? Jeg forstår ikke hvorfor flere ikke gjør det. Da slipper man å skjære over hele muskelen, og det kan ofte bli like naturlig. Og det vil også bli en lettere operasjon både ved å legge inn og evt ta ut. Jo det er sikkert enklere. Og det var faktisk det jeg avtalte med kirurgen. Men da jeg våknet, ble jeg fortalt at den ble lagt under, dette fordi jeg hadde lite underhudsfett i øvre del av brystet. Som jo var litt av grunnen til at jeg tok operasjonen….🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 14. mars 2023 #44127 Del Skrevet 14. mars 2023 Anonym433 skrev (13 minutter siden): Jo det er sikkert enklere. Og det var faktisk det jeg avtalte med kirurgen. Men da jeg våknet, ble jeg fortalt at den ble lagt under, dette fordi jeg hadde lite underhudsfett i øvre del av brystet. Som jo var litt av grunnen til at jeg tok operasjonen….🤷♀️ Forstår! Men trodde ikke de bare kunne legge under dersom dere hadde avtalt over, siden det er mer omfattende. Håper likevel du er fornøyd nå når du har tatt de ut☺️ Kjedelig at det skal gå så utover treningen. Tenker på alle treningsinfluencerne som har det feks og trener hard crossfit. Så det er nok veldig forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym433 Skrevet 15. mars 2023 #44128 Del Skrevet 15. mars 2023 Martii1 skrev (12 timer siden): Forstår! Men trodde ikke de bare kunne legge under dersom dere hadde avtalt over, siden det er mer omfattende. Håper likevel du er fornøyd nå når du har tatt de ut☺️ Kjedelig at det skal gå så utover treningen. Tenker på alle treningsinfluencerne som har det feks og trener hard crossfit. Så det er nok veldig forskjellig. Ifølge min kirurg skyldes det i hovedsak at noen er mer villige til å lide for skjønnheten enn andre 😊 jeg er ikke i den kategorien. Så er jeg heller ikke avhengig av en viss type kropp for å tjene penger😊 Ja jeg er fornøyd nå. Det er helt fantastisk å være uten de to plastposene, hadde helt glemt hvor nydelig det er med myke, varme og naturlige bryst 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 15. mars 2023 #44129 Del Skrevet 15. mars 2023 Anonym433 skrev (1 time siden): Ifølge min kirurg skyldes det i hovedsak at noen er mer villige til å lide for skjønnheten enn andre 😊 jeg er ikke i den kategorien. Så er jeg heller ikke avhengig av en viss type kropp for å tjene penger😊 Ja jeg er fornøyd nå. Det er helt fantastisk å være uten de to plastposene, hadde helt glemt hvor nydelig det er med myke, varme og naturlige bryst 🥰 Skjønner. Så har du iallefall fått prøve og er en erfaring rikere. Jeg tror også jeg må prøve siden jeg har ønsket meg kvinnelige former så lenge jeg kan huske og etter amming er det helt flatt. Har imidlertid tenkt å ta over muskel for mindre operasjon og enklere op dersom de må ut igjen. Helt for naturlige bryst, men når det er helt flatt så er det ikke så mye å hente🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym433 Skrevet 15. mars 2023 #44130 Del Skrevet 15. mars 2023 Martii1 skrev (4 minutter siden): Skjønner. Så har du iallefall fått prøve og er en erfaring rikere. Jeg tror også jeg må prøve siden jeg har ønsket meg kvinnelige former så lenge jeg kan huske og etter amming er det helt flatt. Har imidlertid tenkt å ta over muskel for mindre operasjon og enklere op dersom de må ut igjen. Helt for naturlige bryst, men når det er helt flatt så er det ikke så mye å hente🙈 Jeg forstår godt at du vil prøve, og det virker jo nesten for godt til å være sant - du kan få fine bryst for en liten sum penger og det kan jo hende det hår helt fint. Selv hadde Jeg en fin b cup da jeg la inn, og jeg burde vært fornøyd med det. Men, sent å angre. Anbefaler å gjøre noen undersøkelser. Du vet sikkert at du må bytte ca hvert 10 år? Om du får komplikasjoner blir det enda oftere. I forbindelse med at jeg planla å fjerne, så jeg på bilder av andre som har gjort det. Mange blir veldig ok. De med veldig lite naturlig brystvev, KAN få veldig deformerte bryst. Det kalles «indents» eller «adhersions» på engelsk. Søk det opp og spør kirurgen. Du kan også melde deg inn i den norske BII gruppen på Fb, der er det endel bilder. En gang skal du jo ta de ut, og da kan det være greit å vite hva du risikerer ….selv om det også kan bli helt fint etterpå, som hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 15. mars 2023 #44131 Del Skrevet 15. mars 2023 Frøken ubesluttsom skrev (På 1.3.2023 den 12.45): Hei. Har lest opp og ned i tråden her over år, og har endelig bestemt meg og fått dato for operasjon. Skal opereres av dr. Isern i Trondheim - noen som har erfaringer med henne? Ønsker meg små og naturlige pupper, som nå er helt tømt etter å ha ammet 2 barn. Så usikker på størrelsen og redd for at de skal bli for store. Er også veldig aktiv og har tenkt på dette i 15 år fordi jeg er så engstelig for at implantater skal ødelegge muligheten for å trene som før. Har vært så utrolig ambivalent men nå kjennes det så godt å endelig ha bestemt seg! Jeg ble operert av Isern i fjor, er veldig fornøyd med puppene mine Nå hadde jeg veldig store, som hadde mistet mye volum etter vektnedgang og svangerskap, så jeg trengte både løft og silikon. Men de ser veldig naturlige ut, sånn unntatt arrene som jeg håper forsvinner litt mer etter hvert. Jeg viste frem et bilde av et par bryst jeg likte og så for meg, og de ble omtrent prikk like De "henger" liksom så fint naturlig, men brystvorten er på riktig plass i motsetning til før 😄 Jeg har under muskelen, men trener ikke så voldsomt mye. Det vil vel kanskje bare være et problem om de er svært store og kommer i veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken ubesluttsom Skrevet 15. mars 2023 #44132 Del Skrevet 15. mars 2023 Nikea skrev (3 timer siden): Jeg ble operert av Isern i fjor, er veldig fornøyd med puppene mine Nå hadde jeg veldig store, som hadde mistet mye volum etter vektnedgang og svangerskap, så jeg trengte både løft og silikon. Men de ser veldig naturlige ut, sånn unntatt arrene som jeg håper forsvinner litt mer etter hvert. Jeg viste frem et bilde av et par bryst jeg likte og så for meg, og de ble omtrent prikk like De "henger" liksom så fint naturlig, men brystvorten er på riktig plass i motsetning til før 😄 Jeg har under muskelen, men trener ikke så voldsomt mye. Det vil vel kanskje bare være et problem om de er svært store og kommer i veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken ubesluttsom Skrevet 15. mars 2023 #44133 Del Skrevet 15. mars 2023 Så godt å høre at du er fornøyd etter å ha operert hos henne. Jeg vil bare ha små så håper ikke det blir noe problem. Hvor lenge var det vondt og du måtte holde deg i ro etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 15. mars 2023 #44134 Del Skrevet 15. mars 2023 Frøken ubesluttsom skrev (41 minutter siden): Så godt å høre at du er fornøyd etter å ha operert hos henne. Jeg vil bare ha små så håper ikke det blir noe problem. Hvor lenge var det vondt og du måtte holde deg i ro etterpå? Hun er veldig flink, moren min har jobbet med henne og sa at om jeg ville ta operasjon måtte jeg i hvert fall få henne til å gjøre det 😊 Det var verst de første dagene. Var borte fra jobb i fire dager (har kontorjobb), men tok vare på 3-åringen min dagen etter. Så synes det var helt overkommelig. Det verste var egentlig å reise seg fra senga, ettersom jeg bruker musklene i overkroppen/armene for å komme meg opp 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken ubesluttsom Skrevet 15. mars 2023 #44135 Del Skrevet 15. mars 2023 Nikea skrev (7 minutter siden): Hun er veldig flink, moren min har jobbet med henne og sa at om jeg ville ta operasjon måtte jeg i hvert fall få henne til å gjøre det 😊 Det var verst de første dagene. Var borte fra jobb i fire dager (har kontorjobb), men tok vare på 3-åringen min dagen etter. Så synes det var helt overkommelig. Det verste var egentlig å reise seg fra senga, ettersom jeg bruker musklene i overkroppen/armene for å komme meg opp 😄 Tusen takk for svar😁 Og det er så godt å høre fra noen som faktisk er operert av henne og har erfaring. Jeg tenker meg også på jobb 5 dager etterpå så krysser fingrene for at det går bra🤞 Nå gleder jeg meg bare til å gå det overstått!! Hvor kjøpte du bh med lukking foran? Og har du andre tips eller noe jeg bør tenke på i forkant eller etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 15. mars 2023 #44136 Del Skrevet 15. mars 2023 Nikea skrev (8 minutter siden): Hun er veldig flink, moren min har jobbet med henne og sa at om jeg ville ta operasjon måtte jeg i hvert fall få henne til å gjøre det 😊 Det var verst de første dagene. Var borte fra jobb i fire dager (har kontorjobb), men tok vare på 3-åringen min dagen etter. Så synes det var helt overkommelig. Det verste var egentlig å reise seg fra senga, ettersom jeg bruker musklene i overkroppen/armene for å komme meg opp 😄 Ser du skriver at du klarte å ta vare på treåringen. Hvordan var det? Har selv en treåring og jeg bærer på han støtt! Skjønner at man ikke kan gjøre det på mange uker. Tenker bare på småting som å ta av og på han bilbelte feks. Det får han ikke til selv. Og levering og henting i bhg. Hvordan var det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 15. mars 2023 #44137 Del Skrevet 15. mars 2023 Martii1 skrev (Akkurat nå): Ser du skriver at du klarte å ta vare på treåringen. Hvordan var det? Har selv en treåring og jeg bærer på han støtt! Skjønner at man ikke kan gjøre det på mange uker. Tenker bare på småting som å ta av og på han bilbelte feks. Det får han ikke til selv. Og levering og henting i bhg. Hvordan var det for deg? Ikke noe problem, vi øvde på forhånd på at han klatret opp og ned fra bilstolen selv, samme med stellebordet der jeg ordnet med krakk Og beltet er ikke noe problem å feste. Jeg kjørte til og fra barnehagen den første perioden, det var lettest. Jeg løftet ham av og til hvis det virkelig var nødvendig, men stort sett så tilpasset jeg hverdagen så han ikke ble så sliten at han ville bæres, osv. Synes det gikk overraskende greit, men det er jo forskjell på barn. Noen løftes og bæres mer enn andre, da skjønner jeg det kan bli hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst87 Skrevet 17. mars 2023 #44138 Del Skrevet 17. mars 2023 Hei! Jeg opererte inn silikon på onsdag. 400 cc under muskel. Når tok dere av kompresjonsbh første gang og så resultatet? Har veldig mye smerter. På hvilken dag ble det bedring? Tusen takk for svar 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KimmieA Skrevet 17. mars 2023 #44139 Del Skrevet 17. mars 2023 Smørblomst87 skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg opererte inn silikon på onsdag. 400 cc under muskel. Når tok dere av kompresjonsbh første gang og så resultatet? Har veldig mye smerter. På hvilken dag ble det bedring? Tusen takk for svar 🙂 Hei, grattis! Jeg tok av kompresjons-bh dagen etter for å ta av bandasjen. Hvor opererte du? jeg tok 340 under muskel og hadde vondt i litt over en uke. Hadde ikke vondt de første dagene, men ble faltisk verre etter 3-4 dager 😅 så gikk det over til å bare være veldig ubehagelig fordi man kjenner at det er noe inni der og det skvulpet og kjennes rart bare jeg bevegde armene litt 😬 men bare vit at det blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst87 Skrevet 18. mars 2023 #44140 Del Skrevet 18. mars 2023 Tusen takk for svar. Kikka på de idag. Det så veldig bra ut men syntes at nipplene var litt lengre nede enn jeg hadde sett for meg iforhold til implantatet. Andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå