Nuka Skrevet 17. januar 2023 #44081 Del Skrevet 17. januar 2023 Anonym433 skrev (På 11.1.2023 den 12.30): Ja - jeg lurte vel egentlig på om du hadde vært på konsultasjon flere steder 😊 Ja, jeg var innom Fornebu først for en del år siden. Jeg søkte også på nettet på erfaringer o.l og vurderte en klinikk på Gjøvik også faktisk. Ikke noe galt som gjorde at jeg valgte Cosmo, bare at i tillegg til at de har selve klinikken i Oslo har de også kontor med konsultasjoner m.m 15 minutter unna oss som var ypperlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym433 Skrevet 17. januar 2023 #44082 Del Skrevet 17. januar 2023 Nuka skrev (34 minutter siden): Ja, jeg var innom Fornebu først for en del år siden. Jeg søkte også på nettet på erfaringer o.l og vurderte en klinikk på Gjøvik også faktisk. Ikke noe galt som gjorde at jeg valgte Cosmo, bare at i tillegg til at de har selve klinikken i Oslo har de også kontor med konsultasjoner m.m 15 minutter unna oss som var ypperlig Hvem var du hos og hva syntes du om Fornebuklinikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M4r3n Skrevet 17. januar 2023 #44083 Del Skrevet 17. januar 2023 Opererte i oktober, og syns de er veldig skjeve og ulike 🥺Det ene arret er 5cm under brystet og. Føler alt er så ille at jeg angrer litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym433 Skrevet 17. januar 2023 #44084 Del Skrevet 17. januar 2023 M4r3n skrev (1 time siden): Opererte i oktober, og syns de er veldig skjeve og ulike 🥺Det ene arret er 5cm under brystet og. Føler alt er så ille at jeg angrer litt.. Har du lagt inn eller tatt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M4r3n Skrevet 17. januar 2023 #44085 Del Skrevet 17. januar 2023 Anonym433 skrev (1 minutt siden): Har du lagt inn eller tatt ut? Lagt inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym433 Skrevet 17. januar 2023 #44086 Del Skrevet 17. januar 2023 M4r3n skrev (2 minutter siden): Lagt inn Er det første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym433 Skrevet 17. januar 2023 #44087 Del Skrevet 17. januar 2023 M4r3n skrev (11 minutter siden): Lagt inn Det er en rekke faktorer som avgjør hvor lang tid det tar før det blir fint og om det har blitt gjort som det skulle. Hvis du er usikker, vil jeg anbefale deg å ta en konsultasjon med kirurgen din og kanskje også en kirurg på en annen klinikk. Dette for å få en mer objektiv vurdering. Det er min erfaring at de sjelden tar selvkritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. januar 2023 #44088 Del Skrevet 17. januar 2023 M4r3n skrev (2 timer siden): Opererte i oktober, og syns de er veldig skjeve og ulike 🥺Det ene arret er 5cm under brystet og. Føler alt er så ille at jeg angrer litt.. Uff, hvor opererte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 17. januar 2023 #44089 Del Skrevet 17. januar 2023 Anonym433 skrev (10 timer siden): Hvem var du hos og hva syntes du om Fornebuklinikken? Jeg er usikker da konsultasjon foregikk gjennom telefon og epost samt at dette er 10 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym433 Skrevet 18. januar 2023 #44090 Del Skrevet 18. januar 2023 Nuka skrev (10 timer siden): Jeg er usikker da konsultasjon foregikk gjennom telefon og epost samt at dette er 10 år siden Ah ja det skjønner jeg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M4r3n Skrevet 19. januar 2023 #44091 Del Skrevet 19. januar 2023 Anonym433 skrev (På 17.1.2023 den 19.10): Det er en rekke faktorer som avgjør hvor lang tid det tar før det blir fint og om det har blitt gjort som det skulle. Hvis du er usikker, vil jeg anbefale deg å ta en konsultasjon med kirurgen din og kanskje også en kirurg på en annen klinikk. Dette for å få en mer objektiv vurdering. Det er min erfaring at de sjelden tar selvkritikk. Tenker det samme, at de ikke kommer til å ta selvkritikk, men skal på kontroll om noen uker, så får høre da🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M4r3n Skrevet 19. januar 2023 #44092 Del Skrevet 19. januar 2023 cerruti skrev (På 17.1.2023 den 20.02): Uff, hvor opererte du? Volvat Fr.stad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille1986 Skrevet 26. januar 2023 #44093 Del Skrevet 26. januar 2023 Er det noen som har noen anbefalinger til BH uten spiler som gir god støtte? Gjerne som selges i butikk, men alle forslag tas i mot med takk! Begynner å se fram til at kompresjons-BH’n kan erstattes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda.( Skrevet 30. januar 2023 #44094 Del Skrevet 30. januar 2023 Hei, jeg skal opereres om 2 dager! Er tvillingmamma til gutter på 6 år og jobber som helsefagarbeider på sykehjem. Er det nokk med 4 uker fra jobb? skal legge under muskelen. Er så utrolig spent på resultatet!😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martii1 Skrevet 31. januar 2023 #44095 Del Skrevet 31. januar 2023 Hvordan er det for dere som har operert å gå uten bh? Er det flere nå som operere over muskelen? Siden det virker som en enklere operasjon med like bra resultat som under? Ift at man nå i stor grad tar mindre proteser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 1. februar 2023 #44096 Del Skrevet 1. februar 2023 Martii1 skrev (14 timer siden): Hvordan er det for dere som har operert å gå uten bh? Er det flere nå som operere over muskelen? Siden det virker som en enklere operasjon med like bra resultat som under? Ift at man nå i stor grad tar mindre proteser? Jeg går mye uten BH, men bruker det når jeg er på jobb. Det er veldig behagelig å slippe, har ikke brukt BH med bøyle siden før jeg ble operert. Om jeg bruker BH er det sånne i tynn blonde som ikke gir så mye støtte, for eksempel. Mest for å kjenne meg mer påkledd 😊 Jeg har under muskelen, så det vet jeg ikke noe om. Kirurgen min sa at jeg var såpass slank at jeg måtte ha under muskelen for at det skulle se penest ut (første gang i mitt liv jeg har blitt kalt slank, tror hun slankeopererer en del og har mistet gangsynet 😅). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 7. februar 2023 #44097 Del Skrevet 7. februar 2023 Linda.( skrev (På 30.1.2023 den 9.17): Hei, jeg skal opereres om 2 dager! Er tvillingmamma til gutter på 6 år og jobber som helsefagarbeider på sykehjem. Er det nokk med 4 uker fra jobb? skal legge under muskelen. Er så utrolig spent på resultatet!😄 Hei, hvordan har det gått med deg i dagene etter operasjonen? Hva har du sagt til guttene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhiks Skrevet 13. februar 2023 #44098 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) Hei alle! Jeg var til konsultasjon her om dagen og må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffa. Vil gjerne høre hva dere tenker Jeg er 60 kg, 170 cm og har B-cup. Ønsker meg C eller D. Sykepleieren jeg pratet med, mente vi ikke kunne legge inn mer enn 150 cc, fordi det ville sett unaturlig ut, og begrunnet det også med at jeg ikke har nok hud til å fylle på mer? Blir nok ikke aktuelt for min del å gå igjennom noe så stort hvis resultatet blir nærmest usynlig, kjenner litt på følelsen av at puppedrømmen gikk i knas.. Men tenker jeg ikke gir opp heeelt enda, mulig andre klinikker kan gi meg et resultat jeg kan bli fornøyd med Hun pratet også om at jeg måtte ha dren de første dagene, men dette har jeg aldri hørt om?? Beklager hvis det er nevnt tidligere, har ikke lest hele tråden.. 🌸 Endret 13. februar 2023 av Vhiks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 15. februar 2023 #44099 Del Skrevet 15. februar 2023 On 2/13/2023 at 7:01 PM, Vhiks said: Hei alle! Jeg var til konsultasjon her om dagen og må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffa. Vil gjerne høre hva dere tenker Jeg er 60 kg, 170 cm og har B-cup. Ønsker meg C eller D. Sykepleieren jeg pratet med, mente vi ikke kunne legge inn mer enn 150 cc, fordi det ville sett unaturlig ut, og begrunnet det også med at jeg ikke har nok hud til å fylle på mer? Blir nok ikke aktuelt for min del å gå igjennom noe så stort hvis resultatet blir nærmest usynlig, kjenner litt på følelsen av at puppedrømmen gikk i knas.. Men tenker jeg ikke gir opp heeelt enda, mulig andre klinikker kan gi meg et resultat jeg kan bli fornøyd med Hun pratet også om at jeg måtte ha dren de første dagene, men dette har jeg aldri hørt om?? Beklager hvis det er nevnt tidligere, har ikke lest hele tråden.. 🌸 Hei! Dette hørtes veldig rart ut for meg... Hvilken klinikk var dette? Hvorfor hadde du konsultasjon med sykepleier og ikke kirurg? Det hadde jeg faktisk ikke godtatt, spesielt ikke om du betalte for konsultasjonen. Jeg hadde veldig små pupper fra før med ganske fast hud og ønsket et moderat/naturlig resultat og jeg la inn 245 cc uten problemer. Var ikke snakk om at det ikke var plass til mer, men at jeg ikke burde ha større siden jeg var redd for at de skulle bli for store. Vil anta at jeg har rundt en C-cup (egentlig 65E siden jeg har målt og kjøpt BH-er som faktisk passer slik de skal, men det høres mye større ut enn de er 🤭). Og det med dren høres helt merkelig ut! Det er jo noe de legger inn om du får komplikasjoner og må få ut væske i forbindelse med infeksjon. Har du noen helseproblemer som skulle tilsi at det må gjøres spesielle tiltak? Hvis ikke høres det ut som om denne sykepleieren ikke aner hva hun snakker om. Jeg hadde for det første holdt meg langt unna denne klinikken og for det andre bestilt konsultasjon med noen andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingrid9393 Skrevet 16. februar 2023 #44100 Del Skrevet 16. februar 2023 Heisann! Opererte på Fornebuklinikken på mandag under muskel og på dag 4 går det veldig greit, men opplevd litt trøbbel med blodtrykksfall (svimmel, øm i fingre, litt skjelven osv) i tillegg til metallsmak i munnen. Flere som har opplevd samme? Synes spesielt den metallsmaken i munnen er litt merkelig. Akkurat ferdig på medisiner i dag og tar bare Paracet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå