Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

19 hours ago, 113 said:

Nei, ikke vært på kontroll og heller ikke fått beskjed om noen kontroll 😬 Det "skvulper" ikke slik som på den høyre men hele greia flytter seg 😅

Uff, det hørtes ekkelt ut! Kan jo godt hende det er helt normalt, men jeg tror jeg hadde ringt klinikken og hørt med de om de mener det høres normalt ut og om du eventuelt kan komme innom for en kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

netpuppy skrev (5 timer siden):

Uff, det hørtes ekkelt ut! Kan jo godt hende det er helt normalt, men jeg tror jeg hadde ringt klinikken og hørt med de om de mener det høres normalt ut og om du eventuelt kan komme innom for en kontroll?

Ja jeg prøvde å ringe i dag men var selvfølgelig akkurat for sent. Tipper det bare er at den ikke har festet seg enda men det gjorde jo den høyre for over en uke siden... Aner ikke, men ubehagelig er det i alle fall. 

Hvordan går det med deg nå? Gikk det greit å begynne å jobbe igjen? Jeg har jobbet noen dager på den andre jobben jeg har og det har gått veldig greit 😅 Kjenner jo at jg fortsatt er svekket i muskulaturen så er spent på å begynne i den canlige jobben min med mye løfting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at døra til kontoret er overraskende tung å få opp går det helt fint å jobbe. Men det tok meg godt over en uke før jeg klarte å kjøre bil så jeg kom meg ikke på jobb igjen så fort som jeg hadde planer om. I dag klarte jeg å levere og hente minstejenta i barnehagen også, så dette går veien. 

Ellers makter jeg ikke å gå uten støttebehå. Blir helt svimmel når jeg tar den av og tør ikke å røre meg 🙈 Så enn så lenge dusjer jeg med behå og bytter etterpå. 

Endret av netpuppy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

netpuppy skrev (2 timer siden):

Bortsett fra at døra til kontoret er overraskende tung å få opp går det helt fint å jobbe. Men det tok meg godt over en uke før jeg klarte å kjøre bil så jeg kom meg ikke på jobb igjen så fort som jeg hadde planer om. I dag klarte jeg å levere og hente minstejenta i barnehagen også, så dette går veien. 

Ellers makter jeg ikke å gå uten støttebehå. Blir helt svimmel når jeg tar den av og tør ikke å røre meg 🙈 Så enn så lenge dusjer jeg med behå og bytter etterpå. 

Kjenner til det der med dører ja 😅 

Oi, jøss. Tror du må ha en med mer kompresjon enn hva jeg har. Merker ingen forskjell om den er på eller av omtrent 🤣 Nå har jeg den av kun når jeg dusker da men den kjennes ut som en vanlig sports bh, kansje mer behagelig enn en vanlig sports bh også 😆 

Går du med brystbåndet enda? Eller var det slik at du ikke hadde det? Skal jo egentlig ta det av på torsdag men tror jeg skal ha det på til den venstre har festet seg. Får høre i morra hva de sier. Med min flaks så må jeg vel reopereres 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, 113 said:

Kjenner til det der med dører ja 😅 

Oi, jøss. Tror du må ha en med mer kompresjon enn hva jeg har. Merker ingen forskjell om den er på eller av omtrent 🤣 Nå har jeg den av kun når jeg dusker da men den kjennes ut som en vanlig sports bh, kansje mer behagelig enn en vanlig sports bh også 😆 

Går du med brystbåndet enda? Eller var det slik at du ikke hadde det? Skal jo egentlig ta det av på torsdag men tror jeg skal ha det på til den venstre har festet seg. Får høre i morra hva de sier. Med min flaks så må jeg vel reopereres 🙈

Er grei kompresjon ja 🙈 Men tror det er ganske psykisk også. Jeg tør liksom ikke å bevege meg og syns det kjennes skikkelig ekkelt ut at de ikke har støtte. Jeg har ikke brystbånd, nei. 

Fikk du snakket med de i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg opererte meg i går og tok da 360/380 cc under muskel. Jeg er 176 høy og veier 70 kg ca. 

Så på puppene først i dag og så kjempebra ut. Jeg ville ha litt størrelse men ikke for mye. 

Første natta sleit jeg, morfin tablettene funka ikke engang. Men jeg har høy smerteterskel så det går fint. Er bedre i dag og formen er egentlig ganske bra. Tar nå kun paracet og det går helt fint. Spiser fint og hatt så langt en veldig grei opplevelse. Jeg tok på Cosmo Clinic i Oslo noe jeg anbefaler på det sterkeste, ekstremt høy standard der og sinnsykt bra behandling.

Jeg i ettertid har kanskje opplevd litt at jeg er redd jeg skulle tatt mer. Eller om det er noe jeg bare føler på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

netpuppy skrev (3 timer siden):

Er grei kompresjon ja 🙈 Men tror det er ganske psykisk også. Jeg tør liksom ikke å bevege meg og syns det kjennes skikkelig ekkelt ut at de ikke har støtte. Jeg har ikke brystbånd, nei. 

Fikk du snakket med de i dag?

Ja, hun mente at det var en del væske igjen inni så derfor den var løs. Jeg skulle fortsette med brystbåndet til den har festet seg. Hvor lang tid det tok var veldig varierende. Også jeg som gadde gledet meg så til å få det av på torsdag 😅 

Spurte om kontroll og det var litt sånn dersom at jeg hadde behov for det og innen et år så kunne jeg få en kontroll, men det var visst ikke noe jeg trengte hvis det ikke var noe spesielt 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, 113 said:

Ja, hun mente at det var en del væske igjen inni så derfor den var løs. Jeg skulle fortsette med brystbåndet til den har festet seg. Hvor lang tid det tok var veldig varierende. Også jeg som gadde gledet meg så til å få det av på torsdag 😅 

Spurte om kontroll og det var litt sånn dersom at jeg hadde behov for det og innen et år så kunne jeg få en kontroll, men det var visst ikke noe jeg trengte hvis det ikke var noe spesielt 🤷‍♀️

Så kjedelig at du må fortsette med brystbåndet, men godt å høre at det du kjente på hadde en grei forklaring. 

Jeg ble satt opp på kontroll 2 uker etter operasjon og skal få innkalling når det har gått rundt et år. Merkelig at det er så store forskjeller fra klinikk til klinikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Awing said:

Hei!

Jeg opererte meg i går og tok da 360/380 cc under muskel. Jeg er 176 høy og veier 70 kg ca. 

Så på puppene først i dag og så kjempebra ut. Jeg ville ha litt størrelse men ikke for mye. 

Første natta sleit jeg, morfin tablettene funka ikke engang. Men jeg har høy smerteterskel så det går fint. Er bedre i dag og formen er egentlig ganske bra. Tar nå kun paracet og det går helt fint. Spiser fint og hatt så langt en veldig grei opplevelse. Jeg tok på Cosmo Clinic i Oslo noe jeg anbefaler på det sterkeste, ekstremt høy standard der og sinnsykt bra behandling.

Jeg i ettertid har kanskje opplevd litt at jeg er redd jeg skulle tatt mer. Eller om det er noe jeg bare føler på nå.

Gratulerer med vel overstått operasjon! 🥳 

Jeg var også veldig stresset for om jeg hadde valgt rett størrelse den første tiden, men jeg er mer og mer fornøyd ettersom ukene går. Husk at selv om de er hovne, blir de også ganske most av den kompresjonsbehåen så det er vanskelig å se hvilken størrelse de kommer til få til å begynne med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

netpuppy skrev (16 timer siden):

Gratulerer med vel overstått operasjon! 🥳 

Jeg var også veldig stresset for om jeg hadde valgt rett størrelse den første tiden, men jeg er mer og mer fornøyd ettersom ukene går. Husk at selv om de er hovne, blir de også ganske most av den kompresjonsbehåen så det er vanskelig å se hvilken størrelse de kommer til få til å begynne med. 

Tusen takk😁❤️

Jeg tror det blir bra uansett, skal prøve å ikke tenke for mye i starten nå. Værste problemet mitt er nok det brystbåndet. Sinnsykt mye press i ryggen osv. Men tørr ikke løsne det for mye 🤔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle! Håper det er bra med dere? Jeg har ikke vært aktiv her på veldig lenge, har vært alt for mye som har foregått på sidelinjen og hjemme 😅  men..! I februar begynte jeg og mannen min for alvor å snakke om å bestille time på klinikk igjen. Denne gangen Cosmos i Oslo (Kort fortalt og btw; dette er noe jeg virkelig ønsket allerede tre-fire år før jeg traff mannen min og han har hele tiden støttet meg på at han elsker meg som jeg er, men støtter meg i at jeg ønsker det likevel da han klarer å forstå mine problemer oppe i dette.)

I mars skulle jeg ha operasjon, men da fikk jeg kraftig covid. På grunn av utfordringer fikk jeg ikke begynt å tenkt på det igjen før i juni og da tør jeg ikke fordi jeg veldig lett får infeksjon og varmt vær ikke akkurat er kompatibelt med det. I august tok jeg kontakt på nytt og fikk ny konsultasjon og ny dato for operasjon i september. Nok en gang ordentlig dårlig, men denne gangen "bare" kraftig influensa med bronkitt 🙄 i oktober måtte jeg avlyse på nytt, men nå, på mandag 21.11 skal jeg inn å operere implantater under muskel 😳😄😄 jeg gleder meg og gruer meg samtidig, men kjenner at jeg er mest letta for at dato er satt og hele operasjonen med medisiner er betalt.

Noen som har tips til meg? Jeg har tidligere fått både støttende ord, morsomme kommentarer og kraftig kritikk for å kalle brystene mine slappe lemser (noe de faktisk er! Jeg er nå 31 år og levd med detta i 17 år da jeg aldri fikk mer enn a+/b- i cup størrelse) og skal nå endelig fylle inn for å få en pen c-cup 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
M4r3n skrev (På 8.11.2022 den 21.02):

Random spørsmål; Når kan man bade i basseng etter operasjon?😅

Mener å huske det bør ventes med til etter seks uker, men veldig mye mulig det er mer også. Jeg må spørre kirurgen om det i morra selv når han ringer så jeg kan oppdatere da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuka skrev (29 minutter siden):

Mener å huske det bør ventes med til etter seks uker, men veldig mye mulig det er mer også. Jeg må spørre kirurgen om det i morra selv når han ringer så jeg kan oppdatere da 😊

Herlig! Takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuka skrev (48 minutter siden):

Etter ca 4 uker kan man bade i basseng forutsett at sårene er helt lukket 😊

Tusen takk! Da kan jeg bade😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...