Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid😃😃 testet egentlig positiv i går, men det var så svak så var litt redd for at det var skyggestrek. Men i dag var det to rosa og tydelige streker😀 snakk om gullegg. Vi er veldig glade! Er 5 dager siden innsett av 6 dagers blastocyst i dag. Har egentlig ikke testdato før på torsdag neste uke. Så får håpe den sitter frem til fødsel😀

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid😃😃 testet egentlig positiv i går, men det var så svak så var litt redd for at det var skyggestrek. Men i dag var det to rosa og tydelige streker😀 snakk om gullegg. Vi er veldig glade! Er 5 dager siden innsett av 6 dagers blastocyst i dag. Har egentlig ikke testdato før på torsdag neste uke. Så får håpe den sitter frem til fødsel😀

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Gratulerer så mye 😍 er det første ivf?

vi skal igang med forsøk i desember, blir motivert når jeg hører vellykkede historier 🙏🌺 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maldo skrev:

Gratulerer så mye 😍 er det første ivf?

vi skal igang med forsøk i desember, blir motivert når jeg hører vellykkede historier 🙏🌺 

Tusen takk😃 ja, første forsøk privat. Hadde 12 egg, men de andre 11 sluttet å utvikle seg. Så det ble ingen på frys. Kun ett lite gullegg som ble satt inn😍 

Sååå spennende. Ønsker dere masse lykke til😍😃 jeg heier på dere!❤️  Så godt å høre. Jeg var livredd for at det ikke skulle gå, så dette er virkelig en seier😃

- Pippi 

Anonymkode: 7b375...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Blomst37 skrev:

Tusen takk!🙏🏻☺️ Satt inn 2 ved første forsøket, ble gravid, men mistet😞 Blir spennende å se om den sitter denne gangen🙏🏻🤞🏻

Lykke til dere også!🤞🏻 

Huff.. Så leit😞 Heldivis har man flere sjangser! Håper dere lykkes denne gangen☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, tuppelene skrev:

Jeg har vært på Riksen og er 33 år. Siden kvaliteten var dårlig første forsøk spurte jeg om vi kunne sette inn to på andre forsøk. Ingen nøling fra deres side. Fikk inn to blasto, resterende 17 egg/embryo falt fra, men så ble jeg jammen meg gravid med den ene. Gullegget! Er nå 19 uker på vei med ei prinsesse💖 

Masse lykke til❤️ Har hørt masse positivt om Trondheim. Skader jo ikke å spørre😉

Så herlig! Gratulerer, det må være en fantastisk følelse!😃 Jeg føler liksom at hvis 2 egg kan settes inn, at sjangsen er litt større.. Og jeg har heller ikke noe imot om det skulle kommet tvillinger🙈 Må innrømme jeg ble mye mer positiv til prossesen når jeg leser hvordan det har gått med deg/dere😍 For her gruves det veldig bare til UL på mandag.. Er nervøs for alt egentlig😂 Derfor håper vi på full klaff første gang🤭 Skal iallefall høre om 2 egg (bare å håpe at man får viljen sin)🤭 

Tusen takk for svar, kjempe hyggelig og betryggende! Du må nyte svangerskapet, du har mye fint i vente😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid😃😃 testet egentlig positiv i går, men det var så svak så var litt redd for at det var skyggestrek. Men i dag var det to rosa og tydelige streker😀 snakk om gullegg. Vi er veldig glade! Er 5 dager siden innsett av 6 dagers blastocyst i dag. Har egentlig ikke testdato før på torsdag neste uke. Så får håpe den sitter frem til fødsel😀

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Så fantastisk!! Gratulerer 💕💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid😃😃 testet egentlig positiv i går, men det var så svak så var litt redd for at det var skyggestrek. Men i dag var det to rosa og tydelige streker😀 snakk om gullegg. Vi er veldig glade! Er 5 dager siden innsett av 6 dagers blastocyst i dag. Har egentlig ikke testdato før på torsdag neste uke. Så får håpe den sitter frem til fødsel😀

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Så flotte nyheter, hurra !! 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maya89 skrev:

Så herlig! Gratulerer, det må være en fantastisk følelse!😃 Jeg føler liksom at hvis 2 egg kan settes inn, at sjangsen er litt større.. Og jeg har heller ikke noe imot om det skulle kommet tvillinger🙈 Må innrømme jeg ble mye mer positiv til prossesen når jeg leser hvordan det har gått med deg/dere😍 For her gruves det veldig bare til UL på mandag.. Er nervøs for alt egentlig😂 Derfor håper vi på full klaff første gang🤭 Skal iallefall høre om 2 egg (bare å håpe at man får viljen sin)🤭 

Tusen takk for svar, kjempe hyggelig og betryggende! Du må nyte svangerskapet, du har mye fint i vente😍

Jeg hadde første IVF i 2014 og ble gravid på første forsøk, fikk en herlig gutt. Så det er mulig! Sliter bare mer med søskenforsøk, men var ihvertfall superheldig med første runden. Har stort sett hatt veldig greie egguttak, raskt og uten særlig smerter. Så ikke gru deg, det går nok fint👍☺️. Ønsker deg masse lykke til!!! 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shake90 skrev:

Så fantastisk!! Gratulerer 💕💕

Tusen takk😍❤️

40 minutter siden, Waldfee skrev:

Så flotte nyheter, hurra !! 👍😊

Tusen takk😍❤️

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maya89 skrev:

Så herlig! Gratulerer, det må være en fantastisk følelse!😃 Jeg føler liksom at hvis 2 egg kan settes inn, at sjangsen er litt større.. Og jeg har heller ikke noe imot om det skulle kommet tvillinger🙈 Må innrømme jeg ble mye mer positiv til prossesen når jeg leser hvordan det har gått med deg/dere😍 For her gruves det veldig bare til UL på mandag.. Er nervøs for alt egentlig😂 Derfor håper vi på full klaff første gang🤭 Skal iallefall høre om 2 egg (bare å håpe at man får viljen sin)🤭 

Tusen takk for svar, kjempe hyggelig og betryggende! Du må nyte svangerskapet, du har mye fint i vente😍

Takk❤️ Det er fortsatt veldig uvirkelig selv om jeg sitter her med voksende mage. Kan liksom ikke tro at etter alle disse årene med prøving skulle det plutselig gå. LYKKE! Det nytes til det fulle. 

Uttak kommer til å gå kjempe fint👍 For de fleste går det smertefritt. Har selv hatt ett uttak med null smerter og ett med endel smerter. Men det er så kort tid og det er så verdt det😊 kjøp inn is og smågodt som du kan kose deg med etter uttak så blir det enda bedre😉 masse lykke til🙏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det her går feil vei😢 tok en test igjen nå, bare for å sjekke HCG stigningen. Nå var den andre rosa streken mye svakere enn i går, i dag kunne jeg så vidt se den igjen😢

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene mine er heller ikke ømme lenger... Alt skjedde over natten😢

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brystene mine er heller ikke ømme lenger... Alt skjedde over natten😢

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Å neeei 😰😨   Drar du til legen imorgen å sjekker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Maldo skrev:

Å neeei 😰😨   Drar du til legen imorgen å sjekker? 

Jeg har egentlig ikke testdag før på torsdag neste uke... Så tror det kun har vært en kjemisk. Må man dra til legen da?

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2018 den 10.55, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare si at jeg anbefaler å ta det privat enn offentlig. Man er nesten garantert at det ikke går på første forsøk. 

Vel, nesten garantert er vel å overdrive. Har ikke noe statistikk på det, men lyktes selv på første i offentlig, og er ganske sikker på å ha lest om noen andre tilfeller her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Aaa08 skrev:

Uff så trist.... Men kanskje eggløsnings sprøyte var ikke ute av kroppen ennå da du testet i går? 

😢 jeg testet meg både dagen før og dagen etter innsettet for å dobbelt sjekke at eggløsningsprøyta hadde gått ut, og det hadde den... Så det var nok kjemisk... 😢 jaja. Jeg får vente på mensen og prøve igjen.

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det her går feil vei😢 tok en test igjen nå, bare for å sjekke HCG stigningen. Nå var den andre rosa streken mye svakere enn i går, i dag kunne jeg så vidt se den igjen😢

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Men det er jo fortsatt tidlig og testene kan ha variere i styrke/farge? Må ikke gi opp håpet enda❤️

Anonymkode: 92364...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har egentlig ikke testdag før på torsdag neste uke... Så tror det kun har vært en kjemisk. Må man dra til legen da?

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Uff nei😞 Blør du? Hvis ikke, ikke mist håpet helt ennå. Vent til testdagen ☺️

Nei man må ikke dra til legen. Kroppen fikser dette selv. Men jeg krysser fingre at det går riktig vei 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Maya89 skrev:

Huff.. Så leit😞 Heldivis har man flere sjangser! Håper dere lykkes denne gangen☺️ 

Tusen takk☺️💗 Ja jeg håper vi lykkes denne gangen. Det blir 4 forsøk, så nå må den sitte 😑🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...