Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av 13 egg så ble kun 2 egg befruktet. Føler meg skuffet, men vi satser på de to eggene. Noen som vet hvor man kan lese mer om deling av eggene osv? Vi er super nervøse.😬

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Uff det var ikke mange nei😟 Men man trenger bare det ene gullegget ☺️🙏🏻🤞🏻 Får håpe de er fine til innsett dagen. 

Siste ivf fikk vi 13 ut vi også. Men bare en som var fin å sette inn (dag 5). Ble gravid men mistet😭.

Jeg har googlet og fikk mye info om deling.

Masse lykke til!💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kom mensen ja😫 Letrozol hjalp heller ikke☹️. Hadde et lite håp at vi kanskje slipper en ny ivf runde, men nei da.. Må nok gjennom den igjen😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Blomst37 skrev:

Uff det var ikke mange nei😟 Men man trenger bare det ene gullegget ☺️🙏🏻🤞🏻 Får håpe de er fine til innsett dagen. 

Siste ivf fikk vi 13 ut vi også. Men bare en som var fin å sette inn (dag 5). Ble gravid men mistet😭.

Jeg har googlet og fikk mye info om deling.

Masse lykke til!💖

Nei :( Er sååå nervøs at jeg ikke har ord en gang. Tenk hvis eggene slutter å utvikle seg? Jeg vet at jeg ikke kan tenke slik, jeg får bare ikke ro i sjelen. Det kommer jeg ikke til og få før evt testdag, hvis vi får oppleve det :( Håper det altså!

Uff. Så utrolig vondt. Utrolig sterke man blir i en slik situasjon, selvom det gjør vondt og er veldig sårt. Man kan aldri gi opp heller.

Tror jeg har lest alt som er :) hehe.

Tusen takk. Jeg tenker masse på deg! ❤️❤️ 

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Blomst37 skrev:

Da kom mensen ja😫 Letrozol hjalp heller ikke☹️. Hadde et lite håp at vi kanskje slipper en ny ivf runde, men nei da.. Må nok gjennom den igjen😳

:( :( :(❤️❤️ 

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Blomst37 skrev:

Dere som har/hadde frikort. Måtte dere betale noe på Riks alikevel?

Nei kun medisiner. Men ingen ting oppe 🙂🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Prøverør-gjengen!

Er det noen som har erfaring med ventetiden for prøverør ved Haukeland i Bergen? Skal sende inn søknad neste uke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig telefon fra klinikken, starter ved neste menstrasjon💃 Var redd for jeg måtte vente 2 menstrasjon😅

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hollymolly skrev:

Fikk endelig telefon fra klinikken, starter ved neste menstrasjon💃 Var redd for jeg måtte vente 2 menstrasjon😅

 

Så bra 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Blomst37 skrev:

Da kom mensen ja😫 Letrozol hjalp heller ikke☹️. Hadde et lite håp at vi kanskje slipper en ny ivf runde, men nei da.. Må nok gjennom den igjen😳

Ohhh nei! Når du får startet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Blomst37 skrev:

Da kom mensen ja😫 Letrozol hjalp heller ikke☹️. Hadde et lite håp at vi kanskje slipper en ny ivf runde, men nei da.. Må nok gjennom den igjen😳

Æsj, så kjedelig! Skulle så gjerne sett at du kunne slippe en ny runde 💗 Forhåpentligvis blir neste runde den der det sitter! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hollymolly skrev:

Fikk endelig telefon fra klinikken, starter ved neste menstrasjon💃 Var redd for jeg måtte vente 2 menstrasjon😅

 

Så bra! 👍Betyr det at det er blødning etter SA, så en blødning til og da starter du på den? Dvs du må ikke vente 2 sykluser, bare 1. Spør bare fordi jeg lurte på om jeg selv bør vente 2. Klinikken sier 1 holder. Bra du slipper å vente 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2018 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Hadde egguttak i dag. Fikk ut hele 13 egg. Det blir et IVF/ICSI forsøk på oss grunnet dårlig sædkvalitet hos mannen. Han har jo tatt sperm prøve tidligere, men da var den helt Ok. I dag var den vist alt for dårlig. Hvor typisk er ikke det når den helst skal være super bra? :P bra vi får hjelp. Har innsett til uken, gleder oss til det.

Anonymkode: 7b375...058

Lykke til, håper det blir gullegg til innsetting! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Waldfee skrev:

Så bra! 👍Betyr det at det er blødning etter SA, så en blødning til og da starter du på den? Dvs du må ikke vente 2 sykluser, bare 1. Spør bare fordi jeg lurte på om jeg selv bør vente 2. Klinikken sier 1 holder. Bra du slipper å vente 😊

Har tatt en del blodprøver som viser at HCG er så å si negativ, derfor mente de at det var ikke nødvendig å hoppe over neste menstrasjon, men at jeg kan starter på sprøyter når neste menstruasjonen kommer  om 3-4 uker🙌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hollymolly skrev:

Ohhh nei! Når du får startet igjen?

Har snakket med Riks og starter med nesespray om 2 uker. Uttak uke 39 🤞🏻🙏🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Waldfee skrev:

Lykke til, håper det blir gullegg til innsetting! 🤞

Takk for det 😄 klinikken ringte meg før i dag. Begge eggene hadde delt seg helt perfekt og utviklingen så veldig bra ut. Så satser på to gullegg/blastocyst😃

- ts

Anonymkode: 7b375...058

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for det 😄 klinikken ringte meg før i dag. Begge eggene hadde delt seg helt perfekt og utviklingen så veldig bra ut. Så satser på to gullegg/blastocyst😃

- ts

Anonymkode: 7b375...058

- pippi* herregud😂

Anonymkode: 7b375...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Blomst37 skrev:

Har snakket med Riks og starter med nesespray om 2 uker. Uttak uke 39 🤞🏻🙏🏻

Da ligger vi ganske likt da:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hollymolly skrev:

Da ligger vi ganske likt da:) 

💗 når har du uttak? Er du også på Riks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blomst37 skrev:

💗 når har du uttak? Er du også på Riks?

Jeg vet ikke enda, får vite det når jeg får mensen. Går på privatklinikken Livio i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...