Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Hollymolly skrev:

Jeg vet ikke enda, får vite det når jeg får mensen. Går på privatklinikken Livio i Oslo. 

Ok. Hva synes du om den klinikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Blomst37 skrev:

Ok. Hva synes du om den klinikken?

Jeg har vært ganske fornøyd. De bryr seg veldig om dine følelsef, de involverer også min samboer veldig i samtalene. Dette gjør at han engasjer seg enda mer. 

De er proffe, men likevel veldig mennskelig. Kaller deg ved fornavn, alle involverer seg og alle vet til en hver tid hvem du er når man ringer for å stille spørsmål. De er kjempe søte alle sammen og veldig ærlige. 

De er også veldig på når det gjelder behandlinger. Hva som er best for meg og ikke hva som er mest penger i for dem. Når jeg ble gravid av meg sdmv, så var jeg på ultralyd ganske ofte hos de. Ble Sendt til blodprøve. Det var aldri den mentaliteten at jeg måtte klare meg selv. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hollymolly skrev:

Jeg har vært ganske fornøyd. De bryr seg veldig om dine følelsef, de involverer også min samboer veldig i samtalene. Dette gjør at han engasjer seg enda mer. 

De er proffe, men likevel veldig mennskelig. Kaller deg ved fornavn, alle involverer seg og alle vet til en hver tid hvem du er når man ringer for å stille spørsmål. De er kjempe søte alle sammen og veldig ærlige. 

De er også veldig på når det gjelder behandlinger. Hva som er best for meg og ikke hva som er mest penger i for dem. Når jeg ble gravid av meg sdmv, så var jeg på ultralyd ganske ofte hos de. Ble Sendt til blodprøve. Det var aldri den mentaliteten at jeg måtte klare meg selv. 

 

Hva ligger prisen på hos dem har de noe nettside?, 🙂🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Det ene egget av 2 som ble befruktet sluttet å utvikle seg. Så ble kun ett egg og det ble satt inn for noen timer siden. Nå krysser vi alt som kan krysses. Har testdag den 23/8. Har bestemt meg for å ikke teste før testdagen. Vi får se hvordan det går🙂🤞🤞🤞

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff. Det ene egget av 2 som ble befruktet sluttet å utvikle seg. Så ble kun ett egg og det ble satt inn for noen timer siden. Nå krysser vi alt som kan krysses. Har testdag den 23/8. Har bestemt meg for å ikke teste før testdagen. Vi får se hvordan det går🙂🤞🤞🤞

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lykke lykke til🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hollymolly skrev:

Lykke lykke til🙏🏼

Takk😁

-pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff. Det ene egget av 2 som ble befruktet sluttet å utvikle seg. Så ble kun ett egg og det ble satt inn for noen timer siden. Nå krysser vi alt som kan krysses. Har testdag den 23/8. Har bestemt meg for å ikke teste før testdagen. Vi får se hvordan det går🙂🤞🤞🤞

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lykke til!! 

Hvor gamle var eggene da? Har de prøvd å dyrke til blasto eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aaa08 skrev:

Lykke til!! 

Hvor gamle var eggene da? Har de prøvd å dyrke til blasto eller? 

Tusen takk😁

Det ble satt inn blastocyst på dag 6. Ene blastocysten sluttet å utvikle seg på dag 5 (i går).

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aaa08 skrev:

Håper den fester seg!

Det håper vi også.😁🤞

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det håper vi også.😁🤞

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Krysser fingre! 🙏🏻🤞🏻💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff. Det ene egget av 2 som ble befruktet sluttet å utvikle seg. Så ble kun ett egg og det ble satt inn for noen timer siden. Nå krysser vi alt som kan krysses. Har testdag den 23/8. Har bestemt meg for å ikke teste før testdagen. Vi får se hvordan det går🙂🤞🤞🤞

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Masse lykke til! En blastocyst er jo bra det, da👍😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Blomst37 skrev:

Krysser fingre! 🙏🏻🤞🏻💗

 

4 timer siden, Waldfee skrev:

Masse lykke til! En blastocyst er jo bra det, da👍😊🤞

 

Tusen takk dere❤️ Vi håper snart på en liten spire.

grunnen til at jeg kanskje er litt negativ til selve forsøket, er fordi det var Jon Hausken som ga meg lite forhåpninger. Det var han som satte inn egget. Han mente det var liten sjanse siden det andre egget sluttet å utvikle seg. Men samtidig kan jeg jo ikke ta alle sorgene på forskudd. Syns han var alt for negativ...

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt skikkelige mens murringer i dag. Så håper det er tegn til at blastocysten fester seg eller noe🤨 jeg er spent.

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Aaa08 skrev:

Hvis den har utviklet seg til blasto så er det en stor sjanse at den klarer seg videre i livmoren! 

Får krysse fingre og tær🤞🤞

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på en ny samtale på Riks. Om 2 uker begynner jeg med nesespray. Blir menopur denne gangen også. Egguttak uke 39. Blir spennende. Men tørr ikke å ha for store forhåpninger...Vært alt for mange nedturer. Men blir jeg gravid og den sitter, da er det et mirakel som har skjedd☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Blomst37 skrev:

I dag har vi vært på en ny samtale på Riks. Om 2 uker begynner jeg med nesespray. Blir menopur denne gangen også. Egguttak uke 39. Blir spennende. Men tørr ikke å ha for store forhåpninger...Vært alt for mange nedturer. Men blir jeg gravid og den sitter, da er det et mirakel som har skjedd☺️

Ohhh håper den sitter❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Blomst37 skrev:

I dag har vi vært på en ny samtale på Riks. Om 2 uker begynner jeg med nesespray. Blir menopur denne gangen også. Egguttak uke 39. Blir spennende. Men tørr ikke å ha for store forhåpninger...Vært alt for mange nedturer. Men blir jeg gravid og den sitter, da er det et mirakel som har skjedd☺️

Lykke til😃 krysser fingre og tær!🤞🤞 jeg tenker på deg❤️❤️

- Pippi

Anonymkode: 7b375...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...