Blomst37 Skrevet 9. august 2018 #2761 Del Skrevet 9. august 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av 13 egg så ble kun 2 egg befruktet. Føler meg skuffet, men vi satser på de to eggene. Noen som vet hvor man kan lese mer om deling av eggene osv? Vi er super nervøse.😬 - Pippi Anonymkode: 7b375...058 Uff det var ikke mange nei😟 Men man trenger bare det ene gullegget ☺️🙏🏻🤞🏻 Får håpe de er fine til innsett dagen. Siste ivf fikk vi 13 ut vi også. Men bare en som var fin å sette inn (dag 5). Ble gravid men mistet😭. Jeg har googlet og fikk mye info om deling. Masse lykke til!💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 9. august 2018 #2762 Del Skrevet 9. august 2018 Da kom mensen ja😫 Letrozol hjalp heller ikke☹️. Hadde et lite håp at vi kanskje slipper en ny ivf runde, men nei da.. Må nok gjennom den igjen😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #2763 Del Skrevet 10. august 2018 19 timer siden, Blomst37 skrev: Uff det var ikke mange nei😟 Men man trenger bare det ene gullegget ☺️🙏🏻🤞🏻 Får håpe de er fine til innsett dagen. Siste ivf fikk vi 13 ut vi også. Men bare en som var fin å sette inn (dag 5). Ble gravid men mistet😭. Jeg har googlet og fikk mye info om deling. Masse lykke til!💖 Nei Er sååå nervøs at jeg ikke har ord en gang. Tenk hvis eggene slutter å utvikle seg? Jeg vet at jeg ikke kan tenke slik, jeg får bare ikke ro i sjelen. Det kommer jeg ikke til og få før evt testdag, hvis vi får oppleve det Håper det altså! Uff. Så utrolig vondt. Utrolig sterke man blir i en slik situasjon, selvom det gjør vondt og er veldig sårt. Man kan aldri gi opp heller. Tror jeg har lest alt som er hehe. Tusen takk. Jeg tenker masse på deg! ❤️❤️ - Pippi Anonymkode: 7b375...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #2764 Del Skrevet 10. august 2018 8 timer siden, Blomst37 skrev: Da kom mensen ja😫 Letrozol hjalp heller ikke☹️. Hadde et lite håp at vi kanskje slipper en ny ivf runde, men nei da.. Må nok gjennom den igjen😳 ❤️❤️ - Pippi Anonymkode: 7b375...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 10. august 2018 #2765 Del Skrevet 10. august 2018 Dere som har/hadde frikort. Måtte dere betale noe på Riks alikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 10. august 2018 #2766 Del Skrevet 10. august 2018 24 minutter siden, Blomst37 skrev: Dere som har/hadde frikort. Måtte dere betale noe på Riks alikevel? Nei kun medisiner. Men ingen ting oppe 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shake90 Skrevet 10. august 2018 #2767 Del Skrevet 10. august 2018 Hei Prøverør-gjengen! Er det noen som har erfaring med ventetiden for prøverør ved Haukeland i Bergen? Skal sende inn søknad neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 10. august 2018 #2768 Del Skrevet 10. august 2018 Fikk endelig telefon fra klinikken, starter ved neste menstrasjon💃 Var redd for jeg måtte vente 2 menstrasjon😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 10. august 2018 #2769 Del Skrevet 10. august 2018 3 minutter siden, Hollymolly skrev: Fikk endelig telefon fra klinikken, starter ved neste menstrasjon💃 Var redd for jeg måtte vente 2 menstrasjon😅 Så bra 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 10. august 2018 #2770 Del Skrevet 10. august 2018 19 timer siden, Blomst37 skrev: Da kom mensen ja😫 Letrozol hjalp heller ikke☹️. Hadde et lite håp at vi kanskje slipper en ny ivf runde, men nei da.. Må nok gjennom den igjen😳 Ohhh nei! Når du får startet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 10. august 2018 #2771 Del Skrevet 10. august 2018 21 timer siden, Blomst37 skrev: Da kom mensen ja😫 Letrozol hjalp heller ikke☹️. Hadde et lite håp at vi kanskje slipper en ny ivf runde, men nei da.. Må nok gjennom den igjen😳 Æsj, så kjedelig! Skulle så gjerne sett at du kunne slippe en ny runde 💗 Forhåpentligvis blir neste runde den der det sitter! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 10. august 2018 #2772 Del Skrevet 10. august 2018 3 timer siden, Hollymolly skrev: Fikk endelig telefon fra klinikken, starter ved neste menstrasjon💃 Var redd for jeg måtte vente 2 menstrasjon😅 Så bra! 👍Betyr det at det er blødning etter SA, så en blødning til og da starter du på den? Dvs du må ikke vente 2 sykluser, bare 1. Spør bare fordi jeg lurte på om jeg selv bør vente 2. Klinikken sier 1 holder. Bra du slipper å vente 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 10. august 2018 #2773 Del Skrevet 10. august 2018 På 8.8.2018 den 22.03, AnonymBruker skrev: Hadde egguttak i dag. Fikk ut hele 13 egg. Det blir et IVF/ICSI forsøk på oss grunnet dårlig sædkvalitet hos mannen. Han har jo tatt sperm prøve tidligere, men da var den helt Ok. I dag var den vist alt for dårlig. Hvor typisk er ikke det når den helst skal være super bra? bra vi får hjelp. Har innsett til uken, gleder oss til det. Anonymkode: 7b375...058 Lykke til, håper det blir gullegg til innsetting! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 10. august 2018 #2774 Del Skrevet 10. august 2018 39 minutter siden, Waldfee skrev: Så bra! 👍Betyr det at det er blødning etter SA, så en blødning til og da starter du på den? Dvs du må ikke vente 2 sykluser, bare 1. Spør bare fordi jeg lurte på om jeg selv bør vente 2. Klinikken sier 1 holder. Bra du slipper å vente 😊 Har tatt en del blodprøver som viser at HCG er så å si negativ, derfor mente de at det var ikke nødvendig å hoppe over neste menstrasjon, men at jeg kan starter på sprøyter når neste menstruasjonen kommer om 3-4 uker🙌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 10. august 2018 #2775 Del Skrevet 10. august 2018 4 timer siden, Hollymolly skrev: Ohhh nei! Når du får startet igjen? Har snakket med Riks og starter med nesespray om 2 uker. Uttak uke 39 🤞🏻🙏🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #2776 Del Skrevet 10. august 2018 1 time siden, Waldfee skrev: Lykke til, håper det blir gullegg til innsetting! 🤞 Takk for det 😄 klinikken ringte meg før i dag. Begge eggene hadde delt seg helt perfekt og utviklingen så veldig bra ut. Så satser på to gullegg/blastocyst😃 - ts Anonymkode: 7b375...058 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #2777 Del Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for det 😄 klinikken ringte meg før i dag. Begge eggene hadde delt seg helt perfekt og utviklingen så veldig bra ut. Så satser på to gullegg/blastocyst😃 - ts Anonymkode: 7b375...058 - pippi* herregud😂 Anonymkode: 7b375...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 10. august 2018 #2778 Del Skrevet 10. august 2018 39 minutter siden, Blomst37 skrev: Har snakket med Riks og starter med nesespray om 2 uker. Uttak uke 39 🤞🏻🙏🏻 Da ligger vi ganske likt da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 11. august 2018 #2779 Del Skrevet 11. august 2018 16 timer siden, Hollymolly skrev: Da ligger vi ganske likt da:) 💗 når har du uttak? Er du også på Riks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 11. august 2018 #2780 Del Skrevet 11. august 2018 5 timer siden, Blomst37 skrev: 💗 når har du uttak? Er du også på Riks? Jeg vet ikke enda, får vite det når jeg får mensen. Går på privatklinikken Livio i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå