Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Jeg er på riksen :-) 

Jeg ligger litt etter dere - har uttak i morgen jeg. Skrev jeg feil tidligere ? Lykke til uansett. Regner med innsett mandag eller tirsdag til uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Bezoar86 skrev:

Jeg har innsett i morgen. Noen andre som ligger ca likt i løypa? De 14 dagene er så slitsomme, er hyggelig å ha noen å telle ned sammen med 😊

Hadde innsett av blastocyst i går. Må vente heeelt  til den 16. feb til det store svaret kommer. Så mulig vi får testdag samme dag, dersom du skal teste etter 14. dager? 😊 Spennende dette! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Butter skrev:

Jeg ligger litt etter dere - har uttak i morgen jeg. Skrev jeg feil tidligere ? Lykke til uansett. Regner med innsett mandag eller tirsdag til uken. 

Off haha jeg er jo bare på utakk i morgen jeg også 😂😂😂😂 hehe jeg har insett på søndag 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bezoar86 skrev:

Stas! Da får vi følge med på hverandre, håper vi får det til alle 4! Er noe av dere på Riksen? 😊

Ja, jeg også🙏🏼 

Jeg går privat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Off haha jeg er jo bare på utakk i morgen jeg også 😂😂😂😂 hehe jeg har insett på søndag 😂😂😂

Hehe.....mye å følge med på 😄 😂 vi hører til Porsgrunn forresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Butter skrev:

Hehe.....mye å følge med på 😄 😂 vi hører til Porsgrunn forresten. 

Ja kjenner det er mye for tiden 😂😂 men nå er man snart ferdige. Når i morgen har du time da ? :-) off gruer meg masse jeg nå. Får dere bare tabletter der eller får dere intravenøst også ;-) ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Ja kjenner det er mye for tiden 😂😂 men nå er man snart ferdige. Når i morgen har du time da ? :-) off gruer meg masse jeg nå. Får dere bare tabletter der eller får dere intravenøst også ;-) ? 

Jeg fikk tabletter og lokalbedøvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tingelling skrev:

Jeg fikk tabletter og lokalbedøvelse.

Og hvor hører du til? Synes du det gjorde vondt hvor gjorde det vondt😀?? 

Er kjempe nervøs nå. Har fått tabletter jeg skal ta også får jeg lokal bedøvelse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Er kjempe nervøs nå. Har fått tabletter jeg skal ta også får jeg lokal bedøvelse 

Det er ømt,men en fødsel er verre.det blir bedre hvis du klarer å slappe av og puste rolig i kroppen,akkurat som ved fødsel for eksempel.trur hvis man spenner seg,gjør det ikke bedre som med alt annet.det var vondt,men hjalp å holde press på magen.for da holdes eggstokkene i ro,og ble mindre ømt når legen stakk hull på follikelen, enn om de beveget seg.Har av en eller annen grunn flest follikler på den ene siden,og da er det ekstra press/ømt på den siden.Var litt krokbøyd ett par dager etterpå,men så gikk det seg til.Belønningen er forhåpentligvis verdt det.Tilhører unn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tingelling skrev:

Det er ømt,men en fødsel er verre.det blir bedre hvis du klarer å slappe av og puste rolig i kroppen,akkurat som ved fødsel for eksempel.trur hvis man spenner seg,gjør det ikke bedre som med alt annet.det var vondt,men hjalp å holde press på magen.for da holdes eggstokkene i ro,og ble mindre ømt når legen stakk hull på follikelen, enn om de beveget seg.Har av en eller annen grunn flest follikler på den ene siden,og da er det ekstra press/ømt på den siden.Var litt krokbøyd ett par dager etterpå,men så gikk det seg til.Belønningen er forhåpentligvis verdt det.Tilhører unn.

Ja jeg prøver og tenke at hvis dette går så blir fødsel ti ganger verre sikkert 😂 men kjenner jeg gruer meg noe helt jævelig.jeg har også flest poser på en side. Så da skal jeg prøve å huske det med og presse på magen og ligge stille og puste rolig :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Ja jeg prøver og tenke at hvis dette går så blir fødsel ti ganger verre sikkert 😂 men kjenner jeg gruer meg noe helt jævelig.jeg har også flest poser på en side. Så da skal jeg prøve å huske det med og presse på magen og ligge stille og puste rolig :-) 

Fødsel er verre,men min leveregel er at pust og avspenningsøvelser gjør alt i livet mye bedre.Med en gang man spenner kroppen og fokuserer på smerte,blir alt mye verre enn det trenger å være.Min fødsel hadde jeg en god opplevelse av fordi jeg nettopp fokuserte på å la kroppen gjøre jobben.samme gjelder ved uttaket.Tenk at det kan gjøre vondt,men det går bra. Legen må ta ut for at du ska få en baby i armene,og belønningen er så verdt det å ta ut noen egg.lykke til😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tingelling skrev:

Fødsel er verre,men min leveregel er at pust og avspenningsøvelser gjør alt i livet mye bedre.Med en gang man spenner kroppen og fokuserer på smerte,blir alt mye verre enn det trenger å være.Min fødsel hadde jeg en god opplevelse av fordi jeg nettopp fokuserte på å la kroppen gjøre jobben.samme gjelder ved uttaket.Tenk at det kan gjøre vondt,men det går bra. Legen må ta ut for at du ska få en baby i armene,og belønningen er så verdt det å ta ut noen egg.lykke til😘

Takk 😗😍 da skal jeg prøve og tenke sånn i i morgen:-) ikke vært i gjenom fødsel før så får ikke sammenlignet noe :-) men takk for at du er ærlig og skriver hvordan det er. Vet at vi alle er forskjellige og reagerer ulikt på alt men regner med at utakk ikke er noe behagelig, men belønningen er så verdt det hvis det går bra:-) 💗💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Jeg fikk interavinøs smertestillende og morfin. Følte jeg var i himmelen. Også var det sånn at jeg klarte ikke helt å la vær å stramme. Men det gikk fint det også. jeg tenkte etterpå, dette hadde jeg klart mange ganger til. Kan være at fordi jeg var beruset😂 men jeg hadde og gruet meg veldig, men tror det var vondere i tankene var det var i virkeligheten. Prøv å slapp av, spis en god frokost og tenk at du er et steg nærmere drømmen🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Hollymolly skrev:

Jeg fikk interavinøs smertestillende og morfin. Følte jeg var i himmelen. Også var det sånn at jeg klarte ikke helt å la vær å stramme. Men det gikk fint det også. jeg tenkte etterpå, dette hadde jeg klart mange ganger til. Kan være at fordi jeg var beruset😂 men jeg hadde og gruet meg veldig, men tror det var vondere i tankene var det var i virkeligheten. Prøv å slapp av, spis en god frokost og tenk at du er et steg nærmere drømmen🙌🏼

Hvor hører du til? Jeg får håpe det går bedre en jeg tenker og tror 😂 nå skal jeg spise en god frokost føre vi skal dra :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Hvor hører du til? Jeg får håpe det går bedre en jeg tenker og tror 😂 nå skal jeg spise en god frokost føre vi skal dra :-) 

En privatklinikk i Oslo. Lykke til🙌🏼 Dette kommer til å gå kjempe bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Hollymolly skrev:

En privatklinikk i Oslo. Lykke til🙌🏼 Dette kommer til å gå kjempe bra:)

Ja håper det. Nå er det den kjedelige ventetiden føre det skal skje 🙊🙈 er kjedelig og måtte møte så tidlig føre utakk for da rekker man og grue seg dobbelt så mye😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var man ferdig med utakk :-) 17 egg fikk de ut så spennende og høre i morgen hvor mange som var modene og hvor mange de har fått befruktet:-) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Da var man ferdig med utakk :-) 17 egg fikk de ut så spennende og høre i morgen hvor mange som var modene og hvor mange de har fått befruktet:-) 

Det er bra antall sier min lege!👌🏻 Hvordan synes du det gikk å ta ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tingelling skrev:

Det er bra antall sier min lege!👌🏻 Hvordan synes du det gikk å ta ut?

Trodde det skulle vært enda vondere.  Synes det var mest ubehagelig og rart :-) egentlig mere vondt nå en når de tok ut :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Trodde det skulle vært enda vondere.  Synes det var mest ubehagelig og rart :-) egentlig mere vondt nå en når de tok ut :-) 

Enig,men jeg tror du gjorde en god jobb selv da.Som jeg sa tidligere,det meste sitter i hodet.Jeg hadde også mest vondt samme dag og dagen etter.Lå å sov hele dagen når jeg kom hjem fra sykehuset.Jeg er ikke vant til å ta så mye smertestillende,så tror kroppen min fikk sjokk av de tablettene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...