Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018

månki

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, 11 ganger klarer ikke vi å slå!🙈😂 Vi fikk til 4 forrige uke, hvorav den siste var dagen før el. 

Mannen har pådratt seg en lei strekk i ryggen (Ikke pga sex altså😂), så nå må han nok ha noen dagers pause, men nå er uansett el over, så han timet jo det bra 🙈😊

Anonymkode: f76cb...72e

haha! 4 er bedre enn ingenting da! greit å ta det litt med ro ved skade da, så slipper det å bli verre 😄 krysser fingrene for dere da! 11 er litt drøyt ja ! haha, prøver på 2 ganger om dagen, men blir ofte 3 og 4 haha 😛 liker hverandre en god del visstnok 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må du teste på nytt, kan ha vært for tidlig sist du testet 😀

Anonymkode: 1fde4...83a

Skal kjøpe en test i morgen😊 men syns det er litt rart at jeg får rosa på papiret av og til.. vet man kan blø litt og kan være gravid (men like vel føles det rart, fordi jeg allerede har hatt to svangerskap!?)😅

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må du teste på nytt, kan ha vært for tidlig sist du testet 😀

Anonymkode: 1fde4...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt denne delen av forumet et par måneder nå, og neste eggløsning blir vår første pp! :)  Meg og kjæresten min begynner da å prøve på nr 1, og jeg klarer ikke tenke på noe annet! Det er veldig spennende, men vet at det kan ta tid :) I mellomtiden lever vi livet som normalt, drikker litt vin, spiser den maten vi vil ha, og ingen vet noe som helst. Det er superspennende!! Lykke til alle medsøstre :) Gøy å følge med på dere!

Endret av tuppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tuppa skrev:

Jeg har fulgt denne delen av forumet et par måneder nå, og neste eggløsning blir vår første pp! :)  Meg og kjæresten min begynner da å prøve på nr 1, og jeg klarer ikke tenke på noe annet! Det er veldig spennende, men vet at det kan ta tid :) I mellomtiden lever vi livet som normalt, drikker litt vin, spiser den maten vi vil ha, og ingen vet noe som helst. Det er superspennende!! Lykke til alle medsøstre :) Gøy å følge med på dere!

Masse lykke til!! 😄 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nikketutta skrev:

Masse lykke til!! 😄 

Takk!! 😊❤️ Gjenkjenner ditt nick, men husker ikke situasjonen din. Har du barn fra før? Hvor mange pp har du bak deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tuppa skrev:

Takk!! 😊❤️ Gjenkjenner ditt nick, men husker ikke situasjonen din. Har du barn fra før? Hvor mange pp har du bak deg? :)

Ingen barn fra før, men prøver på førstemann 😊 Har vært prøvere i 1,5 år så vi under utredning for ufrivillig barnløshet. Hatt en prøveperiode nå nettopp med hormober, men det klaffet ikke. Så nå må mannen ta prøver før vi prøver noen runder til. Hvis ikke så blir det prøverør 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Lillelotta skrev:

Oppdatering: Over 6 uker siden første dag i siste mens🙈 I går var det litt rosa på papiret, men vanlig i dag. Testet sist uke, fikk negativ, var rosa en gang på papiret da også, men null mensen. Ingen mensen nå heller 😂🙈 hva skjer her!?😂😅 rimelig frustrert altså, for nå vet jeg ikke hvordan syklusen min er lenger..

Det er så kjedelig når mensen ikke kommer og man får negative tester. Jeg fikk mensen i dag etter 9 dager på overtid. Aldri vært så glad for mensen før, så nå er det bare å vente på neste EL 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, BethD skrev:

5 DPO og jeg blir gal snart. 

10 dpo her, og blir helt gal selv.

Jeg har ømme bryster når jeg klemmer skikkelig hardt på dem.. 🤯😂🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
6 minutter siden, Lunali10 skrev:

10 dpo her, og blir helt gal selv.

Jeg har ømme bryster når jeg klemmer skikkelig hardt på dem.. 🤯😂🙄

Merker også ømhet i ene brystet til siden men det hadde jeg forrige pp også uten at det betydde noe :( har du testet? Fikk positiv test 10 DPO sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sukkertoppen00 skrev:

Da har jeg tatt digitaltest som viste gravid 2-3 uker. Spennende. 🌞

Gratulerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nikketutta skrev:

Gratulerer ❤️

Tusen takk. Håper på klaff hos deg også snart, følger gjerne med på veien din videre  ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, BethD skrev:

Merker også ømhet i ene brystet til siden men det hadde jeg forrige pp også uten at det betydde noe :( har du testet? Fikk positiv test 10 DPO sist

Jeg testet til morgen i dag, 10 dpo. Dessverre blendahvit 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sukkertoppen00 skrev:

Tusen takk. Håper på klaff hos deg også snart, følger gjerne med på veien din videre  ❤

Takk for det ❤️ Det skjer når det skjer, ikke så mye å få gjort med det 😊 Hyggelig at du vil følge med videre! Håper du fortsetter å gi litt lyd fra deg med mini i magen 😍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lunali10 skrev:

Jeg testet til morgen i dag, 10 dpo. Dessverre blendahvit 😔

Min var også blenda 10dpo. Fikk ikke positiv før 12. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Nikketutta skrev:

Takk for det ❤️ Det skjer når det skjer, ikke så mye å få gjort med det 😊 Hyggelig at du vil følge med videre! Håper du fortsetter å gi litt lyd fra deg med mini i magen 😍😊

Helt sant. Gleder meg til den dagen du skriver at testen din er positiv. 👏🤩Det skal jeg gjøre! ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sukkertoppen00 skrev:

Min var også blenda 10dpo. Fikk ikke positiv før 12. 😊

Sånne tilbakemeldinger holder meg gående! Takk for den 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 0.17, Lavterskel skrev:

Spennende med strek!😁 Har du testet på nytt? 

Testet dagen etter, helt blenda. Er på ferie nå, og venter på mens. Om den ikke kommer er jo det toppen, men jeg har ikke trua. 👎🏻

Anonymkode: 81581...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sukkertoppen00 skrev:

Da har jeg tatt digitaltest som viste gravid 2-3 uker. Spennende. 🌞

Så kjekt, gratulerer! 💕

Nå venter jeg på mensen, og så blir det prøving fra neste eggløsning, har kjøpt inn eggløsningstester og termometer, så blir spennende tider i møte 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...