Gå til innhold

Flere enn meg som finner ut det .este om en person på nett??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så viktig og alltid vite alt om alle? Spesielt, og litt flaut, å skryte av snoking på nett, syns jeg. 

Kanskje han syns det var pinlig, eller følte seg ikke bra nok, og nå har du altså fortalt alle vennene hans om dette. Og i tillegg lagt ut om ham på KG, ganske detaljerte beskrivelser. Kjempekult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Weekend skrev:

Hvorfor er det så viktig og alltid vite alt om alle? Spesielt, og litt flaut, å skryte av snoking på nett, syns jeg. 

Kanskje han syns det var pinlig, eller følte seg ikke bra nok, og nå har du altså fortalt alle vennene hans om dette. Og i tillegg lagt ut om ham på KG, ganske detaljerte beskrivelser. Kjempekult.

Har byttet ut vanvittig mange detaljer 😊

Anonymkode: cc617...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har byttet ut vanvittig mange detaljer 😊

Anonymkode: cc617...8cb

Hvordan reagerte han på at dere fant ut av løgnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Weekend skrev:

Hvorfor er det så viktig og alltid vite alt om alle? Spesielt, og litt flaut, å skryte av snoking på nett, syns jeg. 

Kanskje han syns det var pinlig, eller følte seg ikke bra nok, og nå har du altså fortalt alle vennene hans om dette. Og i tillegg lagt ut om ham på KG, ganske detaljerte beskrivelser. Kjempekult.

Hun er vel stolt nå som hun endelig har skjønt hvordan google fungerer 😊

Anonymkode: 60017...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Weekend skrev:

Hvorfor er det så viktig og alltid vite alt om alle? Spesielt, og litt flaut, å skryte av snoking på nett, syns jeg. 

Kanskje han syns det var pinlig, eller følte seg ikke bra nok, og nå har du altså fortalt alle vennene hans om dette. Og i tillegg lagt ut om ham på KG, ganske detaljerte beskrivelser. Kjempekult.

Ja, men dette stemte jo ikke. Så da har hun ikke hengt ut noen egentlig. :) allikevel virker det bittert.

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har byttet ut vanvittig mange detaljer 😊

Anonymkode: cc617...8cb

Hvorfor gidder du det egentlig? Når det ikke stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Weekend skrev:

Hvordan reagerte han på at dere fant ut av løgnene?

Vi har ikke konfrontert eller delt dette med noen som kjenner han. Leser du ikke innleggene mine? 

Anonymkode: cc617...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke konfrontert eller delt dette med noen som kjenner han. Leser du ikke innleggene mine? 

Anonymkode: cc617...8cb

Beklager, da blandet jeg :) Men hvorfor ikke konfrontere ham?

 

Edit: eller, bare glem det. Lurte mest på greia med å "stalke" folk på nett.

Endret av Weekend
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2017 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Det finnes alltid unntak, men jeg finner ut mye om mange, nok til at venninner spør meg om de lurer på noe.

Anonymkode: cc617...8cb

Da passer du nok fint til å drive ditt eget AS med å bakgrunnssjekke folk på nettet. :ironi: 

Samarbeider du med Datatilsynet også eller? :sprettoy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden inspirerte meg til å finne info om meg selv på nett, fant nada :fnise: Også har jeg helt lukket fb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Weekend skrev:

Beklager, da blandet jeg :) Men hvorfor ikke konfrontere ham?

 

Edit: eller, bare glem det. Lurte mest på greia med å "stalke" folk på nett.

Vi brukte ikke informasjonen for å henge ut eller plage han med det. Men for å føle oss tryggere selv. 😊

Anonymkode: cc617...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dere formulerte dere ikke på samme måte og jeg siterte ikke deg. Det er jo helt åpenbart når du kommenterer at formuleringen ikke samsvarte med din, men det var jo nettopp fordi jeg ikke siterte deg. 

Dette er jo helt tullete. Dere er to forskjellige brukere (håper jeg da) og dere må nesten stå for deres egne innlegg. 

Anonymkode: ff626...b8d

Vi er to ulike ja, men vi er enige 100% så det hun svarte er hva jeg ville svart og det får du bare godta.

Anonymkode: db103...b3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Weekend skrev:

Beklager, da blandet jeg :) Men hvorfor ikke konfrontere ham?

 

Edit: eller, bare glem det. Lurte mest på greia med å "stalke" folk på nett.

Sjekket bare en gang. Handler ikke om å stalke da.

Anonymkode: cc617...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er to ulike ja, men vi er enige 100% så det hun svarte er hva jeg ville svart og det får du bare godta.

Anonymkode: db103...b3f

Virker som du skriver til deg selv eller har fått med deg noen på å svare og være enig. Få ville vært enig i at det er en hyggelig ting å gjøre. Dessuten forandrer en av dere versjon. Men samma det. Du sier egentlig at du skriver fra flere brukere men mulig jeg misforstår. Veldig rotete dette her. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket bare en gang. Handler ikke om å stalke da.

Anonymkode: cc617...8cb

Hvordan fant du ut alt dette ved å sjekke ut noen èn gang? :P Da tror jeg du er god. :roll: Ts duuu har litt sånne raceregenskaper på nettet du da? 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke spesielt imponerende, men mange klarer ikke å google seg frem til åpningstidene til en butikk så da blir det kanskje imponerende for noen.

Jeg har også funnet ut masse rart om folk, men det er noen som har null info om seg selv på nett. Eksen hadde for eksempel ingenting om seg selv, så fant ingenting på han en gang jeg prøvde å ta et søk. Mens andre igjen er veldig ukritisk til hva de legger ut, og da kan man finne ut om psykiske problemer på gamle blogger osv. Noe å tenke over om man er typen som er veldig åpen om alt mulig.

 

Anonymkode: 9a2c1...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...