Gå til innhold

Flere enn meg som finner ut det .este om en person på nett??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finne ut det meste om en person, hadde jeg nå bare brukt "jeg finner ut alt om alle på nett" så hadde det du sier holdt stand, det finnes alltid unntak 😉

Anonymkode: cc617...8cb

Det er ikke deg jeg siterte. 

Anonymkode: ff626...b8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Sonic skrev:

Vet om 3 stk jeg ikke finner noe om på nett, og 2 som jeg kun finner på fb. Ellers er det skremmende å se hvor lite kritisk mange er. Kan finne ut skremmende mye om enkelte. Dater ikke folk som er for åpne på nett og heller ikke lite info :fnise:

Ja, de som ikke finnes på nett noen gang holder jeg meg unna. Har erfart at de da ikke bestandig snakker sant. Min erfaring er den at jeg ble voldtatt så det er ikke sånn at de jeg ikke finner ut noe om de er slemme, er ikke det jeg sier. Men man blir forsiktig. 

Anonymkode: cc617...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke deg jeg siterte. 

Anonymkode: ff626...b8d

Hva så? Hun og jeg er tydeligvis av samme detektivulla. Vi vet hvor vi skal lete og hvordan.

Anonymkode: db103...b3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19.11.2017 at 5:50 PM, AnonymBruker said:

De jobbet deltid, og var mer interresert i sitt andre  arbeidet enn kurset, de gjorde kun det som krav fra nav, ikke noe mer.

Anonymkode: 2dfaf...020

jepp..

Anonymkode: 8c05b...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som gjør som deg, og sniker til seg informasjon, men det er sånt som egentlig er flaut å gjøre, og som man ikke behøver å snakke om. 

Hadde fortstått det om det var alvorlig, men dette er jo ikke det. Men ei jeg kjenner ble lurt av en mann som diktet opp at kona hadde forlatt han etter at barnet deres døde av kreft. Viste seg at han hadde flere barn, ingen hadde dødd, og han var fortsatt godt gift. Sånne folk kan det være greit å avsløre da. 

Anonymkode: 49e5b...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som gjør som deg, og sniker til seg informasjon, men det er sånt som egentlig er flaut å gjøre, og som man ikke behøver å snakke om. 

Hadde fortstått det om det var alvorlig, men dette er jo ikke det. Men ei jeg kjenner ble lurt av en mann som diktet opp at kona hadde forlatt han etter at barnet deres døde av kreft. Viste seg at han hadde flere barn, ingen hadde dødd, og han var fortsatt godt gift. Sånne folk kan det være greit å avsløre da. 

Anonymkode: 49e5b...535

Men det visste ikke du før det ble avslørt, akkurat som vi ikke visste før vi avslørte en sannhet. Heldig for oss så var ikke dette en kriminell mann av noe slag, men hvem vet da når man tar enkelte i diverse løgner så vet man aldri hva man har i bunn. Å lyve om hverdags ting kan være hvite løgner, men når noen bedriver småløgner om småtteri hva med de store tingene da?

Anonymkode: cc617...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.11.2017 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Hva så? Hun og jeg er tydeligvis av samme detektivulla. Vi vet hvor vi skal lete og hvordan.

Anonymkode: db103...b3f

Fordi hun åpenbart kverulerte på hvordan jeg formulerte meg ettersom hun ikke formulerte seg slik. Ettersom jeg ikke siterte henne er det åpenbart helt irrelevant. 

Anonymkode: ff626...b8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi hun åpenbart kverulerte på hvordan jeg formulerte meg ettersom hun ikke formulerte seg slik. Ettersom jeg ikke siterte henne er det åpenbart helt irrelevant. 

Anonymkode: ff626...b8d

Syns ikke jeg som svarte deg. Var enig i den du siterte og den mente samme som meg.

Anonymkode: cc617...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke jeg som svarte deg. Var enig i den du siterte og den mente samme som meg.

Anonymkode: cc617...8cb

Nei, dere formulerte dere ikke på samme måte og jeg siterte ikke deg. Det er jo helt åpenbart når du kommenterer at formuleringen ikke samsvarte med din, men det var jo nettopp fordi jeg ikke siterte deg. 

Dette er jo helt tullete. Dere er to forskjellige brukere (håper jeg da) og dere må nesten stå for deres egne innlegg. 

Anonymkode: ff626...b8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 1.51, AnonymBruker skrev:

F.eks en som var interessert i venninnen min var veldig mystisk av seg etter flere møter med henne. Eneste han la ut om vår alt han eide, penger og utdannelse. Vi fikk det derimot ikke helt til å stemme med utdannelsen han mente han hadde tatt ift alder. Flere andre ting var skryt av biler han hadde, men at han (med lang pendlevei) tok buss. Samme når han besøkte venner et godt stykke unna så stresset han alltid med buss og lånte heller deres biler da han kom frem. Han kunne aldri vise bilder hjemmefra annet enn fra rommet sitt, hvor han alltid hadde pc på sengen. Alt dette og flere andre ting gikk rett og slett ikke opp med alt han fortalte om leilighet nær Oslo, hus på landet, flere biler i garasjen ++

Så jeg satte meg til å søke. Han har en veldig skjult FB, viste kun frem navnet sitt så navn og bosted var alt jeg hadde å gå ut etter utenom alder. 

Fant ut at han bodde med moren sin, hva slags bil hun kjørte, hvilke utdannelse han hadde (2 år igjen på det han mente han var ferdig med.) Fant også ut et navn til han ikke brukte til hverdags, hva slags ungdomsskole han hadde gått på og hvor han jobbet. Fant også ut av han ikke bodde i noe fancy hus/leilighet som han skrøyt så veldig av. Det var et bittelite nedslitt hus! 

Hvorfor lyve sånn liksom? Han var en hyggelig fyr som hun virkelig hadde troa på, men som gikk å ødela for seg selv. Hun og jeg kjenner flere av vennene hans nå og de har også reagert på ting han forteller. 

 

Er sånn hver gang jeg lurer på noe om noen så finner jeg det alltid ut. Vennene mine blir litt satt ut av alt jeg finner 😂

Flere som meg?

 

Anonymkode: cc617...8cb

Det er mange merkelige folk på nettet. Ikke rart at folk reagerer. 

1: Kan det ha vært tull? Har du sjekket med vedkommende om dette stemmer? Kanskje noen har misbrukt identiteten hans på nettet!? 

2: Syns du ikke at du virker helt besatt av noen du ikke kjenner mtp at du søker opp «alt» om personen? Da virker du nesten litt stalker-aktig hvis du skal vite hva en ukjent person gjør eller ikke gjør. Hvor de bor/ikke bor også videre. 

Det er jo ganske lett å ha tastefeil på nettet. Nei. Jeg er ikke som deg. Hadde aldri giddet å forsøke å stalke folk på nettet. Du skulle da ikke date han. Det var venninnen din det. Vet hun at du holder på sånn? 

Hvis jeg hadde gjort dette i mot noen av søstrene mine hadde de blitt sure altså. 😱

Sikkert bare en raring bak en skjerm. Eller ikke... 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det visste ikke du før det ble avslørt, akkurat som vi ikke visste før vi avslørte en sannhet. Heldig for oss så var ikke dette en kriminell mann av noe slag, men hvem vet da når man tar enkelte i diverse løgner så vet man aldri hva man har i bunn. Å lyve om hverdags ting kan være hvite løgner, men når noen bedriver småløgner om småtteri hva med de store tingene da?

Anonymkode: cc617...8cb

Det er sjeldent man kan vite noe om noen på nettet i det hele tatt med en data som redskap. SRY ts. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Det er mange merkelige folk på nettet. Ikke rart at folk reagerer. 

1: Kan det ha vært tull? Har du sjekket med vedkommende om dette stemmer? Kanskje noen har misbrukt identiteten hans på nettet!? 

2: Syns du ikke at du virker helt besatt av noen du ikke kjenner mtp at du søker opp «alt» om personen? Da virker du nesten litt stalker-aktig hvis du skal vite hva en ukjent person gjør eller ikke gjør. Hvor de bor/ikke bor også videre. 

Det er jo ganske lett å ha tastefeil på nettet. Nei. Jeg er ikke som deg. Hadde aldri giddet å forsøke å stalke folk på nettet. Du skulle da ikke date han. Det var venninnen din det. Vet hun at du holder på sånn? 

Hvis jeg hadde gjort dette i mot noen av søstrene mine hadde de blitt sure altså. 😱

Sikkert bare en raring bak en skjerm. Eller ikke... 

Vi er to jenter på 25 som var nysgjerrige, hun ene datet han og følte seg ikke trygg på han etter å ha tatt han i flere små løgner. Så vi samlet oss hos henne etter hun inviterte meg så søkte vi sammen. Er jeg så fæl?

Anonymkode: cc617...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Det er sjeldent man kan vite noe om noen på nettet i det hele tatt med en data som redskap. SRY ts. 🤔

Neida det er jeg klar over, men når han da ble tatt i så mange løgner var det nok til at min venninne ikke ønsket å date han mer, de er venner, men kun det. Hun må jo kunne stole på en fyr og dette blir vel første varseltegn? 

Anonymkode: cc617...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er to jenter på 25 som var nysgjerrige, hun ene datet han og følte seg ikke trygg på han etter å ha tatt han i flere små løgner. Så vi samlet oss hos henne etter hun inviterte meg så søkte vi sammen. Er jeg så fæl?

Anonymkode: cc617...8cb

Aner ikke. Kanskje noen andre har svart for vedkommende? 

Hadde aldri giddet å bruke lang tid på å finne ut ting om kjæresten til en kamerat (slik du holder på). Ikke spesielt hyggelig gjort mot venninnen din dette da. 😱

Han kan jo gå videre med dette hvis han syns du er plagsom. Så hvis du syns det er verdt det for din egen del så kjør på... 🤔

Da er vel ikke dette en spesielt god venninne av deg hvis du gjør sånt mener jeg? Er hun ikke oppegående nok til å finne ut av dette selv eller hva ville du frem til liksom? Hadde hun aldri klart å finne ut av dette selv? Blir litt som med overbeskyttende foreldre det du gjør, bare at du mener det ikke godt. Det virker jo helt psycho. Aldri noe jeg kunne ha gjort mot noen. 😬

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida det er jeg klar over, men når han da ble tatt i så mange løgner var det nok til at min venninne ikke ønsket å date han mer, de er venner, men kun det. Hun må jo kunne stole på en fyr og dette blir vel første varseltegn? 

Anonymkode: cc617...8cb

Det kan jo ingen her vite. 🙂Ikke sikkert det du skriver er sant en gang. 🙂

Hvorfor skal folk stole på deg når du beskriver en slik situasjon? Da er du trolig sånn selv da? 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er to jenter på 25 som var nysgjerrige, hun ene datet han og følte seg ikke trygg på han etter å ha tatt han i flere små løgner. Så vi samlet oss hos henne etter hun inviterte meg så søkte vi sammen. Er jeg så fæl?

Anonymkode: cc617...8cb

Å ja. Ja daså. Jeg tar med overskriften din i svarene. Om man finner ut det meste om folk på nett. Svaret hans ble da: nei. Skjønte du den? :ler: Siden alt om han kjæresten hennes sjekker ut for venninnene dine var løgn så har du ikke funnet ut det meste om folk i allefall. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Aner ikke. Kanskje noen andre har svart for vedkommende? 

Hadde aldri giddet å bruke lang tid på å finne ut ting om kjæresten til en kamerat (slik du holder på). Ikke spesielt hyggelig gjort mot venninnen din dette da. 😱

Han kan jo gå videre med dette hvis han syns du er plagsom. Så hvis du syns det er verdt det for din egen del så kjør på... 🤔

Da er vel ikke dette en spesielt god venninne av deg hvis du gjør sånt mener jeg? Er hun ikke oppegående nok til å finne ut av dette selv eller hva ville du frem til liksom? Hadde hun aldri klart å finne ut av dette selv? Blir litt som med overbeskyttende foreldre det du gjør, bare at du mener det ikke godt. Det virker jo helt psycho. Aldri noe jeg kunne ha gjort mot noen. 😬

Hun ba meg om at vi skulle se hva vi fant ut, jeg har ikke så mye interesse over hvem mine venninner dater, leser du mine innlegg før du svarer i det hele tatt?

Ingen av oss konfronterte han? Han vet ikke hva vi har funnet ut. Vi sa det heller ikke til noen andre bare tok dette som et varseltegn.

Hun følte seg vel tryggere på at vi gjorde det sammen da, så det ikke bare var i hennes hode. Nære venninner gjør mye sammen vet du.

Anonymkode: cc617...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Det kan jo ingen her vite. 🙂Ikke sikkert det du skriver er sant en gang. 🙂

Hvorfor skal folk stole på deg når du beskriver en slik situasjon? Da er du trolig sånn selv da? 

Nei kan jo hende jeg finner på alt her og at du diskuterer med en vegg. Hvorfor bruke energi på meg da?

Anonymkode: cc617...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At vi sjekker ut noen som lyver til oss, sjekker på nett, ingen konfronterer han og vi holder en ok tone til han etterpå? Skjønner ikke at vi er så fæle. 

Anonymkode: cc617...8cb

Har ikke kalt dere fæle.  Sa bare at dere ikke er min type damer. 🙂

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Har ikke kalt dere fæle.  Sa bare at dere ikke er min type damer. 🙂

Det har jeg heller ikke påstått 😊 

Var en mann jeg følte løgner fra på forhånd, hvite løgner i ny og ne og rar magefølelse. Jeg sjekket han ikke ut og opplevde å bli stengt inne et døgn hos han og voldtatt 6 ganger. Venninnen min har lignende erfaringer så når magefølelsen kommer så sjekker vi ut. 

Anonymkode: cc617...8cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...