Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøy med hostesaft!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg masse lykke til nå i den fruktbare perioden. Måtte det klaffe :)

Skrevet (endret)

I dag var El test negativ igjen så regner meg som 1dpo. Ser mange regner forskjellig her men da er jeg nærmere ti dpo som er testegrensa mi😊 Satser på at alle gode ting er tre og at spira sitter denne gangen❤️ Har så lyst å få en positiv test nå❤️

Endret av Sjokoladepiken
  • Liker 2
Skrevet

Velkommen til DPO-land! Lykke lykke til!

Skrevet

Spennende!! Jeg krysser fingrene :mrgreen:

Skrevet

Lykke til!! ❤❤

Skrevet

Takk for det❤️ Ikke så mye mer å gjøre nå enn å vente... og vente.... 3dpo i dag... gleder meg til om en uke😊

Skrevet
På 17.1.2018 den 19.46, Sjokoladepiken skrev:

Takk for det❤️ Ikke så mye mer å gjøre nå enn å vente... og vente.... 3dpo i dag... gleder meg til om en uke😊

Håper tiden går fort frem til du kan teste. Krysser fingrene 😊

Skrevet

Jeg blir gaaaaal av å vente🤪 i morgen ryker jeg nok på første testen, da er jeg 9dpo og det får holde😂 Har ingen symptomer så trenger at alle krysser fingrene for meg🤞🤞🤞

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Jeg blir gaaaaal av å vente🤪 i morgen ryker jeg nok på første testen, da er jeg 9dpo og det får holde😂 Har ingen symptomer så trenger at alle krysser fingrene for meg🤞🤞🤞

Krysser fingrene og venter spent! 😊😊

Skrevet

Så spennende! Gleder meg til å titte innom :nigo:

Skrevet

9dpo og hvit test i dag:-/ Håper på flere streker i morgen:-)

Skrevet
Akkurat nå, Sjokoladepiken skrev:

9dpo og hvit test i dag:-/ Håper på flere streker i morgen:-)

På 10 dpo skal det skje 😁 spennende! Fingre og tær er krysset 😊

Skrevet

Leste igjennom dagboken din! Spennende tid den prøvingen, men også en tålmodighetsprøve! 

Jeg fikk ikke positiv test før 11 dpo, så ikke mist håpet! 😊

Skrevet
2 minutter siden, Jeey skrev:

Leste igjennom dagboken din! Spennende tid den prøvingen, men også en tålmodighetsprøve! 

Jeg fikk ikke positiv test før 11 dpo, så ikke mist håpet! 😊

Det er betryggende å lese at andre har fått sene positive tester:-), leser om så mange som har fått svak strek 9dpo. 

Skrevet
28 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

Det er betryggende å lese at andre har fått sene positive tester:-), leser om så mange som har fått svak strek 9dpo. 

Ja, jeg begynte testingen 8 dpo hver pp. Og trodde håpet var ute når testen var negativ 9 dpo, for syntes det virket som at alle kunne skimte en strek i rundt den tiden. Jeg brukte babyplan sine strimmel tester, en av de mest sensetive. Fikk ikke antydning før 11 dpo. Etter 20 prøveperioder! :) hadde brukt noen tusen på tester da for å si det sånn 😆

Skrevet
41 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

Ikke fått positiv før 12 DPO her! :) Så det er absolutt fortsatt håp :hoppe: 

Skrevet

Jeg testet negativt 9dpo for å så teste positivt 10dpo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...