Olifant Skrevet 21. februar 2005 #21 Del Skrevet 21. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #22 Del Skrevet 21. februar 2005 Wow, det er jo kjempebra bonus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 21. februar 2005 #23 Del Skrevet 21. februar 2005 HURRA :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 21. februar 2005 Det er jo bare såååå deilig! Siden jeg fortsatt ikke har fått jobb i Trondheim (jobber litt videre for nåværende arbeidsgiver på engasjement, men det kan jo "ta slutt" når som helst) så er det en lettelse med den ekstra sikkerheten økonomisk. Hvis vi nå bare kan ha like flaks andre veien når vi kjøper i Trondheim så hadde verden vært min venn Er fortsatt i hundre, skjønner ikke hvordan jeg liksom skal jobbe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. februar 2005 #25 Del Skrevet 21. februar 2005 Å, så strålende Ragsan!!! 200 000 tusen er MASSE penger ekstra!!! Selv om de sikkert får bein å gå på - utrolig hvor fort penger forsvinner!!! Men høyt for dette da! JIPPI!!! :danse::danse: Høres forresten så fint ut med de ballerinaskoene... Du har ikke bilde?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. februar 2005 #26 Del Skrevet 22. februar 2005 Det var gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 22. februar 2005 Jaaa - skobilde! Skal fikse. Har fremdeles ikke landet. Tok med viseforloveren min ut for å spise i går, men det var visst ikke nok feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #28 Del Skrevet 22. februar 2005 Mine sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #29 Del Skrevet 23. februar 2005 I går klippet jeg noen biter til kjolen i forstoff - de bitene som skal bli til "toppen", og som dermed er de som må passe best. Tenkte jeg skulle prøve å få sydd dem sammen i kveld slik at jeg finner ut hvordan mønsteret egentlig passser. Alle bitene som er klippet i silke er klippet med ALT for stort sømmonn, slik at de eventuellt kan tilpasses både ene og andre veien, men det hadde vært beroligende å finne ut hvor mye som evt. skal til. Har jo sånne minipupper, så det blir vel neppe noe problem at mønsteret er for lite over bysten Kanskje jeg skulle linket til mønsteret jeg har kjøpt her... Det skal modifiseres en del, men dette er i hvert fall basis, og snittet blir nogenlunde sånn. Skal ha ganske brede stropper, men ikke ermer - har en venninne som skal strikke kortermet bolerojakke som passer til kjolen til meg og den ser ut som om den blir kjempefin, funker liksom ikke med ermer under den... Mønster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. februar 2005 #30 Del Skrevet 23. februar 2005 Søte, fiiiiiine skoene!!! Og lekkert kjolemønster...eller modell da! Må si du skal ha ros hvis du skal sy kjolen selv - fy flate, du må være en kløpper med søm!!! Imponerte jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 23. februar 2005 #31 Del Skrevet 23. februar 2005 Søte, fiiiiiine skoene!!! Og lekkert kjolemønster...eller modell da! Må si du skal ha ros hvis du skal sy kjolen selv - fy flate, du må være en kløpper med søm!!! Imponerte jeg nå! Enig! Og GRATTIS med salget av leiligheta... :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #32 Del Skrevet 23. februar 2005 Takker. Joda, jeg syr selv. Er jo sååååå gøy å "leke" seg med silke og greier :D Hadde jeg vært for mye perfeksjonist hadde det kanskje bare blitt stress, men jeg vet at jeg kan bra nok til at jeg blir fornøyd selv, og jeg har da sydd både ballkjoler og brudekjole før (sydde brudekjole til venninna mi for fire år siden). I dag har jeg faktisk begynt å sy også - har sydd sammen de 7 delene som skal bli for i overdelen, mye for å sjekke størrelsen på mønsteret. Stort sett var det greit, men over puppene var det ALT for stort (har stor brystkasse, men "ingen" pupper ) - så nå har jeg fått justert litt og det ser mye bedre ut :D Dette blir bra! Er fortsatt helt forelsket i stoffet mitt - mesteparten er thaisilke som mamma kjøpte i thailand (hele 500 kr for sju meter...), og så har jeg fantastisk devoree-silke som skal nederst på kjolen som er bare helt skjønn... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. februar 2005 #33 Del Skrevet 23. februar 2005 Åhhhh...håper vi får se bilde når kjolen er ferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #34 Del Skrevet 23. februar 2005 Åhhhh...håper vi får se bilde når kjolen er ferdig!!! Det får dere, men ikke før etter bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 23. februar 2005 #35 Del Skrevet 23. februar 2005 Ja, jeg gleder meg og til å se kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. februar 2005 #36 Del Skrevet 23. februar 2005 Mine sko. Åh, de var lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. februar 2005 #37 Del Skrevet 23. februar 2005 ...og fint mønster! Jeg er sikker på at du blir kjempefin! Jeg har også lyst til å sy meg kjole, men det må bli når jeg har bedre tid. Skulle gjerne ha kjøpt noen meter til med speilfløyel på salg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #38 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg kjøpte fire meter flammefarget fløyel på salget, jeg - så det blir fler kjoler på meg. Eller kanskje kåpe... Hm. Det var en idé... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. februar 2005 #39 Del Skrevet 24. februar 2005 Åh, det er så mye jeg har lyst til å sy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #40 Del Skrevet 25. februar 2005 Tiden strekker ikke alltid til til det man vil, nei... Nå har jeg fått fikset meg kontakt-oss-skjema på bryllupssiden vår. Det var på tide! Lurer på om det hadde vært nyttig å legge inn forloverne og toastmaster i valgene for hvem man skal sende melding til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå