Gå til innhold

Ragsans bryllupsdagbok


ragsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HURRA

:hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare såååå deilig! Siden jeg fortsatt ikke har fått jobb i Trondheim (jobber litt videre for nåværende arbeidsgiver på engasjement, men det kan jo "ta slutt" når som helst) så er det en lettelse med den ekstra sikkerheten økonomisk. Hvis vi nå bare kan ha like flaks andre veien når vi kjøper i Trondheim så hadde verden vært min venn ;)

Er fortsatt i hundre, skjønner ikke hvordan jeg liksom skal jobbe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så strålende Ragsan!!!

200 000 tusen er MASSE penger ekstra!!! Selv om de sikkert får bein å gå på - utrolig hvor fort penger forsvinner!!!

Men :hoppe: høyt for dette da! JIPPI!!!

:danse::danse::danse::danse::danse:

Høres forresten så fint ut med de ballerinaskoene... Du har ikke bilde?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa - skobilde! Skal fikse.

Har fremdeles ikke landet. Tok med viseforloveren min ut for å spise i går, men det var visst ikke nok feiring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går klippet jeg noen biter til kjolen i forstoff - de bitene som skal bli til "toppen", og som dermed er de som må passe best. Tenkte jeg skulle prøve å få sydd dem sammen i kveld slik at jeg finner ut hvordan mønsteret egentlig passser. Alle bitene som er klippet i silke er klippet med ALT for stort sømmonn, slik at de eventuellt kan tilpasses både ene og andre veien, men det hadde vært beroligende å finne ut hvor mye som evt. skal til. Har jo sånne minipupper, så det blir vel neppe noe problem at mønsteret er for lite over bysten :hoho:

Kanskje jeg skulle linket til mønsteret jeg har kjøpt her... Det skal modifiseres en del, men dette er i hvert fall basis, og snittet blir nogenlunde sånn. Skal ha ganske brede stropper, men ikke ermer - har en venninne som skal strikke kortermet bolerojakke som passer til kjolen til meg og den ser ut som om den blir kjempefin, funker liksom ikke med ermer under den...

Mønster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte, fiiiiiine skoene!!! :wink:

Og lekkert kjolemønster...eller modell da! :tunge1:

Må si du skal ha ros hvis du skal sy kjolen selv - fy flate, du må være en kløpper med søm!!! Imponerte jeg nå! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Søte, fiiiiiine skoene!!! :wink:

Og lekkert kjolemønster...eller modell da! :tunge1:

Må si du skal ha ros hvis du skal sy kjolen selv - fy flate, du må være en kløpper med søm!!! Imponerte jeg nå! :klappe:

Enig!

Og GRATTIS med salget av leiligheta... :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Joda, jeg syr selv. Er jo sååååå gøy å "leke" seg med silke og greier :D Hadde jeg vært for mye perfeksjonist hadde det kanskje bare blitt stress, men jeg vet at jeg kan bra nok til at jeg blir fornøyd selv, og jeg har da sydd både ballkjoler og brudekjole før (sydde brudekjole til venninna mi for fire år siden).

I dag har jeg faktisk begynt å sy også - har sydd sammen de 7 delene som skal bli for i overdelen, mye for å sjekke størrelsen på mønsteret. Stort sett var det greit, men over puppene var det ALT for stort (har stor brystkasse, men "ingen" pupper ;) ) - så nå har jeg fått justert litt og det ser mye bedre ut :D Dette blir bra!

Er fortsatt helt forelsket i stoffet mitt - mesteparten er thaisilke som mamma kjøpte i thailand (hele 500 kr for sju meter...), og så har jeg fantastisk devoree-silke som skal nederst på kjolen som er bare helt skjønn... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

...og fint mønster! Jeg er sikker på at du blir kjempefin!

Jeg har også lyst til å sy meg kjole, men det må bli når jeg har bedre tid. Skulle gjerne ha kjøpt noen meter til med speilfløyel på salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fire meter flammefarget fløyel på salget, jeg - så det blir fler kjoler på meg. Eller kanskje kåpe... Hm. Det var en idé...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden strekker ikke alltid til til det man vil, nei...

Nå har jeg fått fikset meg kontakt-oss-skjema på bryllupssiden vår. Det var på tide! Lurer på om det hadde vært nyttig å legge inn forloverne og toastmaster i valgene for hvem man skal sende melding til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...