Gå til innhold

Ragsans bryllupsdagbok


ragsan

Anbefalte innlegg

Tiden strekker ikke alltid til til det man vil, nei...

Nå har jeg fått fikset meg kontakt-oss-skjema på bryllupssiden vår. Det var på tide! Lurer på om det hadde vært nyttig å legge inn forloverne og toastmaster i valgene for hvem man skal sende melding til...

Vi skal nok gjøre det sånn med vårt kontakt-skjema at man også kan velge å kontakte toastmaster og forlovere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok jeg skal gjøre det, ja - må bare sjekke at jeg har riktige mailadresser først ;)

Forferdelig som det gikk unna med sytråd til kjolen, forresten. Har jo bare såvidt kommet i gang, synes jeg, og har allerede brukt opp den 100-meters snella jeg kjøpte for å sjekke om fargen var riktig (er ikke så godt utvalg i farger på bomull/silke - og jeg kan ikke bruke polyester for da forblir alle sømmene "hvite" når jeg engang farger kjolen :ler: det blir ikke pent...). Må nok pent kjøpe mer - og litt mer enn en snelle om gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse tråd jeg også, og ganske mye som er riktig farge, men det er polyester alt sammen (er jo ikke så ofte man trenger bomull/silktråd akkurat). Så i dag må det nok shoppes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt at jeg også fikk lagt inn gjestebok-funksjon på bryllups-hjemmesiden vår i går. Ikke helt perfekt (sånn går det når man bare plukker det første og beste gratis scriptet man finner på nett), men den fungerer da...

Og dere må selvsagt gjerne skrive i den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Consider it done!

Første "utenfra"-hilsen er nå lagt inn! :wink:

Og du...tror A5 str. på invittene dine kan bli fint jeg...samme størrelse som våre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :D Ser jo litt kulere ut med hilsner fra andre enn meg selv :oops:

Har akkurat snakket med sambo på telefon og savner ham fryktelig :( Han kommer for å hente meg torsdag - da blir det enedlig flytting på meg også. Nå har vi ikke sett hverandre siden 13. februar - det er det lengste vi noengang har vært fra hverandre siden vi ble sammen :(:(

Urk.

Skulle ønske sløret mitt hadde kommet. Bestilte det over e-bay for to uker siden, og hadde håpet det skulle rekke fram før jeg flyttet... Nå ja - posten videresender jo.

I går var jeg og en venninne på perlehuset og kjøpte "ingredienser" til krone til meg :D Perler og sølvtråd... Gleder meg til å dille med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at du flytter tilbake "nordpå" etter at jeg endelig har fått kontakt med deg igjen! Meeen, nå blir det nok enklere å holde kontakten, med MSN og greier. Pluss at jeg ikke skal bytte e-mail på leeeenge. ;)

Fint med gjestebok, har signert den. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt upraktisk med flytting sånn sett, men lite å gjøre med (du kan jo komme etter ;) ).

Har fått hentelapp i postkassen, kanskje det er sløret?

*håpe*

Skal på posten så fort jeg finner ut om den ¤#&%¤#" teknikeren fra UPC kommer eller ikke. Skulle vært her mellom 8 og 12... Sant... :evil: Tror ikke tekniker fra UPC har dukket opp på første forsøk en eneste gang siden jeg ble kunde hos dem. Alt de skal gjøre nå er å demontere telefon-boksen, og kommer de ikke i dag får de ikke gjort det, for jeg flytter til Trondheim i morgen, så da kan de ha det så godt... Kan forsåvidt demontere den dumme boksen selv, jeg, men det vil de vel ikke at jeg skal gjøre, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, han teknikeren dukket opp fort når jeg ringte UPC og lurte på hva hvor han ble av og sa at "av erfaring dukker dere jo aldri opp når dere sier så hvis dere ikke kan bekrefte at han er på vei gidder jeg ikke vente" :o

Thihi. Det hjelper å mase ;)

Det var sløret!! Wheeeee! Det er kjempefint (om enn litt krøllete, men har jo kommet i bitteliten eske fra USA). Kjøpte et slikt fra Valuveil på eBay -veldig fornøyd både med pris, kvalitet og hurtighet så langt.

Og så har jeg hentet morgengaven til ham :hjerter: Ting begynner å falle på plass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med slør på plass da!

Vet ikke om du har nevnt det før eller om det er en hemmelighet... hva får han i morgengave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig en hemmelighet - har fått pusset opp lommeur som har tilhørt oldefaren min. Skal da navnes at min kjære har ønsket seg lommeur en stund.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått vår første bryllupspresang :o

:ler::ler::ler:

Jeg fikk kombinert bryllups- og avskjedspresang fra kollegene på jobben (flytter jo i morgen), nemlig: Food prosessor (eller var det professor?). Juhuuu! Har hatt lyst på det kjempelenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Takk for sist! Begynner å bli en liten stund siden nå da!!

Du må ha masse masse lykke til med flyttingen til Trøndelag.

Venter i spenning på bilder av kjolen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

-alltid deilig å kunne krysse av ting på 'to do' listen sin...og ja, vil vil se bilder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er vi vel installert på gjesterommet "hjemme hos ho mor" i Trondheim begge to, i påvente av at vi skal klare å få kjøpt oss leilighet (er vanskelig dette her, er så mange å velge mellom...)

Sitter derfor på isdn-linje nå, og så jeg som er vant til bredbånd *gremme*

Blir nok ikke så fryktelig mye surfing på meg framover, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tja, her skjer det forsåvidt ting.

Vi har kjøpt leilighet :D:D:D:D:D:D

Men vi får den ikke før 20. mai :(:(:(:(:(:(

Vel, vel, vi overlever vel, selv om jeg begynner å bli grundig lei ISDN...

Vi har hatt en liten minikrise i helga, da vi innså at vi hadde for få sengeplasser til folk og så viste det seg atpåtil at det ene stedet ikke hadde skrevet oss opp så der var noe bortleid til noen andre. Heldigvis ble svigermor arg og sørget for at vi fikk dem tilbake (vi hadde jo reservert dem i fjort :roll: ) pluss at vi har fått låne en hytte av noen "naboer" så da er alt ok igjen - mulig noen må sove på madrass, men vi behøver hvert fall ikke begynne å ringe rundt for å sjekke hvem som har telt :hoho:

Og i dag gikk invitasjonene i posten. Puh. Skal scanne senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...