Gå til innhold

Ragsans bryllupsdagbok


ragsan

Anbefalte innlegg

Jeg får vel ordne meg en selv også, da - ikke bare smuglese andres ;)

Har akkurat lastet opp et bilde av sett-av-datoen kortet som nå er sendt til de aller fleste av gjestene. Det er ikke godkjent av admin ennå, men vil kunne sees her (Tror jeg da...)

Ellers har vi en del informasjon på bryllupshjemmesiden vår. Mer om planleggingen kommer både her og der etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det!

Kom på at en annen ting vi akkurat har ordnet er servise og glass til middagen... Vi leier ungdomshuset i Knarrlagssund til festen, og der er det ikke så mye utstyr, og siden vi skal ha en buffet som sannsynligvis blir "sammenrasket" fra mange forskjellige leverandører er det ikke så lett å få leid heller... ("Jo, se, vi skal ha mat til 20 personer, men vi trenger å leie kuverter til 60...") I helgen fant vi ut at IKEA hadde sitt billigste servise (Motto) på salg - 5 kroner per del, og jeg synes de er fine, jeg - så vi kjøpte middagstallerkner og desserttallerkner til alle gjestene. Og i går fant mamma vinglass på tilbud til 4 kr stykket, så nå har vi 72 vinglass også... Da trenger vi bare bestikk og vannglass og det tror jeg vi kan få lånt.

Men da har jeg en annen ting til huskelista: Rekruttere oppvaskhjelp ;) Regner med at vi skaffer noen store baljer som alt kan legges i og stå i vann til dagen etter så ingen må vaske opp på kvelden... Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med bryllupsdagbok!

... må innrømme at jeg har smugtittet på hjemmesiden deres også. Plutselig skjønte jeg at dere er med i samme klubb som samboeren min, så jeg kjenner godt til den andre nettsiden dere er mye på! Leste nemlig om frieriet begge steder, tror jeg? Eller var det sambo som fortalte om det, fordi han synes det var så kult gjort? Husker ikke. Men i hvert fall litt for spesielt frieri til at det var to som kunne ha gjort det på samme måte, liksom!

... og veldig romantisk, forresten!!!

Altså; Hei!!! Jeg er ikke noe glad i den sterke drikken selv, men begynner å kunne litt om den ettersom 20-25 sånne flasker bor på kjøkkenet mitt.... ;)

Blir koselig å følge med på dere her inne, da!!

Ps: Jeg vet ikke hvem du er altså, sånn hvordan du ser ut og sånn. Vet bare fornavnet ditt og det om den klubben, så du behøver ikke å få noia for at jeg har "kjent deg igjen". Ok? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps: Jeg vet ikke hvem du er altså' date=' sånn hvordan du ser ut og sånn. Vet bare fornavnet ditt og det om den klubben, så du behøver ikke å få noia for at jeg har "kjent deg igjen". Ok? ;)[/quote']

Får slett ikke noia - jeg er ikke (og prøver ikke være) særlig anonym på nett ;) Men jeg blir jo veldig nysgjerrig på hvem du er samboer med, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! :bukke:

Flott hjemmeside og save the date kort! Enkel, men meget lekker design. :klappe:

Tusen takk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Nå har jeg endelig kommet i gang med å klippe stoffet til kjolen. Var hos en venninne i går og lånte gulvplass (det er det manko på hjemme, nemlig), så nå er alle de bitene som skal synes klippet. Trnger fortsatt å klippe vliselin og for, men det kan jeg fikse hjemme.

Gleder meg til å komme i gang å sy, bare så synd jeg ikke har tid - blir nok ingen ting før etter 13. februar (fram til da er kalenderen full - hovedsakelig med flytte-ting).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Velkommen!

For en kjempe fin save the day kort, likte den godt :-)

Artig at noen har gjort slikt, det tenkte jeg ikke selv på når jeg ble fridd til og dato bestemt.

Lykke til da :heiajente:

(kommer sikkert innom siden din nå og da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
:vinke: Vil bare få takke for ikveld. Takk for at du tok med bryllupsmagasiner slik at jeg fant ulike typer sko jeg likte :wink: God natt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Nå har jeg endelig kommet i gang med å klippe stoffet til kjolen. Var hos en venninne i går og lånte gulvplass (det er det manko på hjemme, nemlig), så nå er alle de bitene som skal synes klippet. Trnger fortsatt å klippe vliselin og for, men det kan jeg fikse hjemme.

Gleder meg til å komme i gang å sy, bare så synd jeg ikke har tid - blir nok ingen ting før etter 13. februar (fram til da er kalenderen full - hovedsakelig med flytte-ting).

Så flott da, kona til fettern til min kjære sydde kjolen sin selv å den er kjempe lekker. :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hei ragsan!

Stille fra deg i det siste...? Hvor langt er du kommet med planleggingen?

Jeg er kommet til å skal lage invitasjonene og de skal sendes ut ca. etter påskeferien.

Fin hjemmeside, holder på selv med vår og er ikke helt ferdig enda. Siden deres ser jo veldig profft ut, jobber en av dere med Web-designe eller?

Uansett, kos deg videre denne søndagen. Selv skal jeg bare krype ned og bli frisk(influensa) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først må jeg jo si at det var kjempehyggelig med treff på lørdag...

Det er vel nesten det eneste bryllupsrelaterte jeg har gjort i det siste (derfor det ble så stille her). Vi holder på å flytte til Trondheim, så jeg har vært ganske travelt opptatt med pakking og flytting og vasking... Hadde visning i helgen, så forhåpentligvis blir det budrunde i dag... Er VELDIG spent på hvor mye vi får for leiligheten :hoppe:

Å, jo, forresten... Skoene mine kom i posten fra USA denne uka, og de passer :D Klarte endelig å bestemme meg for å kjøpe noen jeg har sett på en stund - helt flate i ivory silke med bånd til å binde rundt leggen (ballerina-sko, i prinsippet, bare med "ordentlige" såler - kan ikke akkurat gifte meg på tåspissene heller *hihi*).

Fin hjemmeside' date=' holder på selv med vår og er ikke helt ferdig enda. Siden deres ser jo veldig profft ut, jobber en av dere med Web-designe eller?[/quote']

Takk for det! Nei, vi er ikke web-designere noen av oss, men jeg driver mye med det på hobby-basis, og jeg jobber som programmerer, så det tekniske er ganske lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fant sko! Sånne ballerinainspirerte sko høres kjempefint ut! Huff, sko er vanskelig... Og har man "rar" størrelse blir ikke saken akkurat lettere, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Vi holder på å flytte til Trondheim, så jeg har vært ganske travelt opptatt med pakking og flytting og vasking... Hadde visning i helgen, så forhåpentligvis blir det budrunde i dag... Er VELDIG spent på hvor mye vi får for leiligheten :hoppe:

Skjønner a det har blitt lite tid til KG da

Lykke til med flyttinga til Trondheim! Kanskje vi kan ordne med treff her også :hoppe:

Skal krysse fingre for at dere får en knakende bra pris på leiligheta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Alle kryssede fingra hjalp! Vi fikk 200 000 over takst - og dermed minst 200 000 mer enn vi har regnet med i planleggingen.

:danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse:

Akkurat nå er jeg helt i hundre - eneste nedtur er at kjæresten min jo er i Trondheim allerede, jeg trenger noen å klemme på akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...